Onzin...je hebt een telefoon nodig om te telefoneren.....moed heeft hier helemaal niks mee te maken.....rare mensen ook in dit topic.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:12 schreef wonderer het volgende:
*Moed nodig heeft om te telefoneren*
quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:06 schreef TehRockstar het volgende:
Prut?
Zeg hou je op joh!quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:20 schreef TehRockstar het volgende:
Wat een topicnaam.
Pffffft wie is hier nou de hele tijd aan het slettenbakken en aan het geilen op mede-topic-bewoners met name op wiz? Jij toch? You little Tramp.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:31 schreef TehRockstar het volgende:
Niet sletten!
Ik stuur wel een mailtjequote:Op maandag 29 augustus 2005 16:20 schreef Semisane het volgende:
[..]
Onzin...je hebt een telefoon nodig om te telefoneren.....moed heeft hier helemaal niks mee te maken.....rare mensen ook in dit topic.![]()
Daar heb je dan weer een kompjoeter voor nodig.quote:
t was erg moeilijk. er moesten zelfs mensen voor uit de klerenquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:38 schreef tech het volgende:
Goedemiddag allemaal!
Hebben we ons EINDELIJK door het vorige topic heengeworsteld?
Joost bloot!quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:45 schreef creno het volgende:
JA joost staat bloot in het vorige topic (en nu hopen dat er hier iemand joost heet)
het is dan ook het belangrijkste topic hierquote:Op maandag 29 augustus 2005 20:56 schreef nixxx het volgende:
woei het eerste topic dat weer up is
en nu ben ik weer weg![]()
En ik stond dan ook nog eens aan de wieg van dit topicje.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:01 schreef error het volgende:
[..]
het is dan ook het belangrijkste topic hier
jawel, maar daar heb ik geen zin inquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Niks te doen vanavond of zo?
Neem zo zo'n grote portie dat je iemand me moet hebben om het te tillen?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:10 schreef TehRockstar het volgende:
Hehe, nee.
Zometeen doner halen.En heb eindelijk iemand gevonden die meegaat.
En jij dan..?
Zijn jullie al zover in de relatie?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:10 schreef error het volgende:
[..]
jawel, maar daar heb ik geen zin in![]()
Ja, mijn accountant en ik kennen elkaar al veel te langquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zijn jullie al zover in de relatie?
Nee, ik wil iemand mee zodat ik niet 10 minuten lang alleen met een hele lading turken zit die me aanstaren.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Neem zo zo'n grote portie dat je iemand me moet hebben om het te tillen?
Doe jij de moeite om die gasten te leren kennen dan?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:12 schreef error het volgende:
[..]
Ja, mijn accountant en ik kennen elkaar al veel te lang![]()
Ja, blond haar en blauwe ogen valt nou eenmaal op in zo'n zaak.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:13 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, ik wil iemand mee zodat ik niet 10 minuten lang alleen met een hele lading turken zit die me aanstaren.Dus neem ik iemand mee om mee te lullen
Ja.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:14 schreef Stroekie het volgende:
Dag allemaal
"ploft achter PC neer"
Is het erg als ik zeg dat ik het wel leuk vond om vandaag na 2 weken weer te gaan werken. En dat het wel gezellig was om m'n collega's in Eindhoven na 2 weken weer te zien?
yep,quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Doe jij de moeite om die gasten te leren kennen dan?
Vandaar je bezoekjes aan de deurwaarder... "het kan niet allemaal van één kant afkomen."quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:16 schreef error het volgende:
[..]
yep,
Keep your friends close, keep your enemies even closer
Moge je ruste in vrede.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:16 schreef TehRockstar het volgende:
Hehe, nee, het donerbeest also known as Shaira.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |