Iedereen met ook maar een greintje realiteitsbesef heeft door dat Iederwijs een gedoemd experiment was.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:50 schreef miss_dynastie het volgende:
In elk geval leg je een goede basis voor een open discussie waarin ouders zeker zullen reageren![]()
Ik snap gewoon niet waarom jij een topic opent op een discussieforum. Jij hebt je mening (heb je ook recht op, daar niet van), maar de manier waarop je die verkondigt nodigt niet uit tot wat voor discussie dan ook. En ik kan me niet voorstellen dat ouders zich hier door jou lekker laten affikken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Iedereen met ook maar een greintje realiteitsbesef heeft door dat Iederwijs een gedoemd experiment was.
Dat soort ouders verdienen niet beter.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:56 schreef miss_dynastie het volgende:
ouders zich hier door jou lekker laten affikken.
Wat doet 'iequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:56 schreef SteveBallmer het volgende:
Het kind van een collega zit op een iederwijs-school. Daar is hij het niet mee eens maar zijn vrouw heeft het doorgedrukt. Nu gaat zijn zoon zo rond een uur of 10 naar school en trekt om 2 uur weer aan zijn stutten. Dat joch is negen en leest en schrijft als een kind van 6. Hij kan wel heel goed hutten bouwen. Tel uit je winst.
Dat moet hij eens later bij zijn werkgever proberen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:17 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Sorry, lokaal taalgebruik.
Hij smeert hem om 2 uur 's-middags.
Misschien dat als hij ergens een probleem mee heeft, hij zich er voor af moet sluiten en ervan weg met lopen, en dan als beloning 8 jaar lang mag hutten bouwen en knikkeren?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:13 schreef splendor het volgende:
En ik denk ook dat een kind wat om de een of andere manier buiten de boot valt bij normaal onderwijs, hier toch zijn voordeel kan halen.
Op de iederwijs-scholen zitten in principe 'normale' kinderen met slechts 1 handicap: zweverige ouders.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:13 schreef splendor het volgende:
En ik denk ook dat een kind wat om de een of andere manier buiten de boot valt bij normaal onderwijs, hier toch zijn voordeel kan halen.
En Amerika staat bekend om zijn slimme inwoners, toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:13 schreef splendor het volgende:
Ik zet er ook mijn vraagtekens bij maar in het buitenland (o.a. de verenigde staten) heeft het wel degelijk succes.
50%quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:21 schreef poemojn het volgende:
De helft van de scholen is wel goedgekeurd door de onderwijsinspectie, dus blijkbaar is er toch toekomst voor Iederwijs.
MINDER dan de helft is goedgekeurd, en ALLE Iederwijs scholen die zich profileren als voortgezet onderwijs zijn AFGEKEURDquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:21 schreef poemojn het volgende:
De helft van de scholen is wel goedgekeurd door de onderwijsinspectie, dus blijkbaar is er toch toekomst voor Iederwijs.
ach kom, alsof de gemiddelde lagere scholier wel al een arbeidsmoraal heeft die past bij een volwassene...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat moet hij eens later bij zijn werkgever proberen!
Dat zou je nog eens vies tegen kunnen vallen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:27 schreef phileine het volgende:
[..]
ach kom, alsof de gemiddelde lagere scholier wel al een arbeidsmoraal heeft die past bij een volwassene...
Niet van zich zelf inderdaad, zoiets krijg je mee op een normale school en op een Iederwijs school duidelijk niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:27 schreef phileine het volgende:
[..]
ach kom, alsof de gemiddelde lagere scholier wel al een arbeidsmoraal heeft die past bij een volwassene...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |