wordt er wel moe vanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:07 schreef Blue Thunder het volgende:
Gelukkig.. het gaat alweer over zijn poot
Natte zegt dat ze in BB2, 3 en 4 mensen kende.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:09 schreef Puckzzz het volgende:
Waar hebben Ralp en Nat het over? Ik heb geen geluid
over BB, over de selectie, over dat ze niets mochten zeggen tegen de omgeving, en nu over het prijzengeld en startgeld, over merknamen noemen, over wat er op tv komt etcquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:09 schreef Puckzzz het volgende:
Waar hebben Ralp en Nat het over? Ik heb geen geluid
Is dat altijd al zo geweest??? Ik dacht dat alleen de winnaar een geldbedrag ontvangt. Beetje vreemd dit...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:12 schreef Peter6000 het volgende:
Ze krijgen allemaal 75 euro per dag. dus 2250 euro per maand.
En ik geloof daar bovenop ook nog eens een startbedrag...
Maar het geld kunnen ze kwijtraken bij overtredingen: zoals het veelvuldig noemen van merknamen, of fluisteren in de jacuzzi waardoor het gesprek niet meer te volgen is
Opzich wel logisch. Ze hebben de tijd dat ze in het huis zitten, geen inkomen natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:13 schreef LuQas het volgende:
[..]
Is dat altijd al zo geweest??? Ik dacht dat alleen de winnaar een geldbedrag ontvangt. Beetje vreemd dit...
Doet me denken aan Brett van Het Blok die, toen ie over de zeik was, alleen nog maar in merken sprakquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:14 schreef J-net het volgende:
Ralph legt nu helemaal uit hoe het werkt bij BB met het tapen van gesprekken.... en dat het niet meer bruikbaar is als je merknamen noemt of kut of lul of de jacuzzi....
Nee: het gaat over Joostquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:19 schreef maple-leaf het volgende:
gaat het bij die andere 2 nog steeds over zijn been??
Ik meen dat dit al het geval was bij BB 1. Met die vergioeding was het dan wel de bedoeling om vaste lasten zoals huur te kunnen betalen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:13 schreef LuQas het volgende:
[..]
Is dat altijd al zo geweest??? Ik dacht dat alleen de winnaar een geldbedrag ontvangt. Beetje vreemd dit...
op de nominatielijstquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
Roel moet echt ophouden, gatverdamme...
Beter weter! bah
ja echt te erg voor woorden......quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wil graag ff naar een ander gesprek, dan dat van Joost en Rob, maar het wordt op alle streams uitgezonden
de rest ligt nog te pitten in de tuin en in de slaapkamersquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wil graag ff naar een ander gesprek, dan dat van Joost en Rob, maar het wordt op alle streams uitgezonden
vooral de stem van Joost is bijzonder vermoeiend. Ik zou al weten wie ik moest nomineren deze weekquote:
Streamverslagen van dinsdag 30 augustus 2005quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben terug van school. Heb ik iets gemist?
31 minutenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:40 schreef Peter6000 het volgende:
Linda: "ik ga een broekje aantrekken, en dan ben ik er klaar voor"
Zullen we gaan raden hoelang Linda het dit keer volhoudt op de hometrainer???![]()
Ik denk zelf 35 minuten![]()
Ik zit al klaar met de stopwatch, mijn schatting is 35 minuten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:49 schreef J-net het volgende:
Ow God volgens mij gaan Lieske en Linda fietsen... dat wordt fantastische luie televisie zeg..... dan wordt het helemaal een kort stukje
over calorieen, zekere kont, botjes in de kont,,,,, ja en dan is de tijd alweer voorbij....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zit al klaar met de stopwatch, mijn schatting is 35 minuten.
En ook benieuwd waar het gesprek over zal gaan![]()
hahaquote:
Ik ga timen, tenzij ik in slaap ben gevallen door het gebabbel van Joostquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:51 schreef J-net het volgende:
[..]
over calorieen, zekere kont, botjes in de kont,,,,, ja en dan is de tijd alweer voorbij....
ja ga je echt timen? Ik denk 41 minuten max.
Ralph doet zowiezo erg zijn best het iedereen naar de zin te maken, valt me opquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:54 schreef Puckzzz het volgende:
Ralph staat de planten te sproeien in de brandende zon...arme planten die verbranden juist zo...
Verbaast me niets. Zijn binnenkomst was ook zwaar kut. Hij is daardoor duidelijk in het nadeel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ralph doet zowiezo erg zijn best het iedereen naar de zin te maken, valt me op![]()
29 minuten maximaal, 29 minuten een lange klaagzang.quote:3 kwartier houden ze het vol, met veel gehijg en gepuf.
hmz.. had ik niet ook al 31 geroepen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zit al klaar met de stopwatch, mijn schatting is 35 minuten.
En ook benieuwd waar het gesprek over zal gaan![]()
Edit: o ja, jij dacht 31spannend
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:56 schreef Puckzzz het volgende:
Kan iemand ff die batterijen uit Joost zijn aarsch verwijderen? Het lijkt wel een Duracel konijn met ADHD man
Rob in principe ook, alleen hij is daarin zo dominant dat het (kan) gaat irriteren (of dus al doet bij de kijkers, die het in hoge dosis binnen krijgt).quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ralph doet zowiezo erg zijn best het iedereen naar de zin te maken, valt me op![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:00 schreef Peter6000 het volgende:
Rob: "ik heb het niet in de spleet, maar ernaast: in de bilranden"
En Lieske heeft dan onwijs mega pijn, en ze kan het niet meer handelenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:03 schreef omegaproject het volgende:
21, en dan heeft ze ineens "overal pijn"....
edit: beetje variatie is wel zo fijn
Hey .. ik ben anders best trots op mn bierbuikje hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:04 schreef milagro het volgende:
Ik zou me echt helemaal gek schamen als knul van 21 met een lijf als Joost, en dan irri Rob, 44 maar met gewoon een strak gespierd lijf tegenover je zien.
Off topic: is dat "albert west is cool" nu ironisch bedoeld, of ben je echt fanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:08 schreef vw_caddy het volgende:
Nee Joost, niet meteen de aandacht trekken van Dido![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:08 schreef AiaS het volgende:
Lieske vergeet haar zender om te doen na opstaan..... Joost, Rob en Linda volg ergernis "Is toch niet zo moeilijk he ". Dido vergeet haar zender ook en wordt door beide heren vriendelijk toegelachen.Kijk zo liggen de verhoudingen
![]()
robquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wie maaker er eigenlijk het avondeten klaar enzo???
ja idd... dido is gewoon veel leuker dan lieskequote:
Het eerstequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Off topic: is dat "albert west is cool" nu ironisch bedoeld, of ben je echt fan![]()
maak me gekquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:09 schreef milagro het volgende:
Die dunne lange benen van Dido
Ik moet nu al lachen om haar.
Ze is wel een meid waar je vrolijk van wordt
Ik time Linda (ze heeft nu al vreselijke last van haar billen, en ze kreunt vol zelfbeklag)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:12 schreef Kokstra het volgende:
Linda stapt erop, Lieske straks over 5,3 km. Begint de timing nu?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:14 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
[[url=http://img368.imageshack.us/img368/3528/dido8sw.th.jpg]afbeelding][/URL]
Verreweg het lekkerste wijf binnen het huis![]()
![]()
Ze is wel schriel hoor ....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:14 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
[[url=http://img368.imageshack.us/img368/3528/dido8sw.th.jpg]afbeelding][/URL]
Verreweg het lekkerste wijf binnen het huis![]()
![]()
dat was waarschijnlijk knipperen want als er een iemand er af gaat begint die te knippperequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:16 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Wehehehe zag je dat de lamp ging ff uit.....
zijn ze nu af????
ze waren al gewisselt nmlk... ze fietsten gewoon te langzaam... net weer ff trouwens....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:19 schreef koen... het volgende:
[..]
dat was waarschijnlijk knipperen want als er een iemand er af gaat begint die te knipppere
Denk niet dat je die hier zal vinden....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:20 schreef ioko het volgende:
Joost : "Ik knal hem zo door de 500 heen, dat is echt mijn persoonlijke record. Dan moet iemand daarna mijn billen maar kneden...."
Any vrijwilligers?![]()
Die zit buiten met Ralph te lullen.quote:
Kan beter zijn energie gebruiken om die ene kilometer af te maken...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:23 schreef Kokstra het volgende:
Joost zit te janken met nog 1 km te gaan...
Hoe lang zit ze er nu op? Half uurtje?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Linda heeft het nu al over aflossen
Nee, veel korter.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:30 schreef Nugget het volgende:
[..]
Hoe lang zit ze er nu op? Half uurtje?
19 minuten en 32 seconden/ secondesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:30 schreef Nugget het volgende:
[..]
Hoe lang zit ze er nu op? Half uurtje?
als dat zo is kan ze beter 's nachts dat doen door te gaan fietsen en de medekandidaat dan naar de wc te laten gaan ofzo....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:31 schreef Darklight het volgende:
Linda wil nu al stoppen
Die heeft echt de opdracht om het te laten mislukken
omdat Dido een lekker ding is en ze allemaal willen 'scoren' bij haar..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:33 schreef Puckzzz het volgende:
Waarom willen ze Dido helpen door allemaal een paar kilometer van haar over te nemen?
of omdat ook zij aanvoelen dat Dido een aanstellerig aandachttrekkerig ik-overdrijf-alles-mens is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:34 schreef fantastrick het volgende:
[..]
omdat Dido een lekker ding is en ze allemaal willen 'scoren' bij haar..
Gebeurt dit niet vaak bij vrouwen die weten dat ze door meerdere mannen begeert worden?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:35 schreef Nugget het volgende:
[..]
of omdat ook zij aanvoelen dat Dido een aanstellerig aandachttrekkerig ik-overdrijf-alles-mens is.
Robquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wie moet naar de dagboekkamer?
ja: nu al 27 minuten (valt mij ook mee)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:38 schreef omegaproject het volgende:
Shit ... de 21 minuten heeft ze gehaald ... of niet?
en afstappen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:40 schreef riri het volgende:
iedereen moet binnenkomen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:37 schreef riri het volgende:
Dido is de leukste
Stream 3 is geluid beterquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:44 schreef Rens_Wilders het volgende:
Schiet es op met die envelop! En het geluid harder, kan het bijna niet verstaan
Er zal nog wel iets gebeuren met die koffers....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:47 schreef Kokstra het volgende:
*Gaap* koffers opruimen. Spannend...
Er gaat voorlopig niemand weg dan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:47 schreef Peter6000 het volgende:
13:46 OPENING VAN DE ENVELOPPE
Beste bewoners,
Jullie koffers met foto moeten over een half uur in de waskamer staan.
Opgeruimd staat netjes.
De koffers moeten volledig leeg zijn: controleer dat goed
Big Brother
Die tekst.... misschien zitten er dubbele bodems in met geheime opdrachten...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:47 schreef Kokstra het volgende:
*Gaap* koffers opruimen. Spannend...
Misschien zit hebben ze wat in de koffers verstopt ???quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:49 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Die tekst.... misschien zitten er dubbele bodems in met geheime opdrachten...![]()
Ik vind het primaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:51 schreef vw_caddy het volgende:
Arme Menno, mag ie al weer. Ik zie 4 trouwens weinig bijzonders.
Net je profiel gezien, snap hmquote:
Wat is de opdracht dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:52 schreef Peter6000 het volgende:
Ook wel komisch, als de lamp 2 seconden knippert, zie je Linda al geschrokken kijken
Het was een close-up van Lieskes bleke knappe gezichtje, terwijl ze aan het fietsen wasquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:51 schreef vw_caddy het volgende:
Arme Menno, mag ie al weer. Ik zie 4 trouwens weinig bijzonders.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:51 schreef Peter6000 het volgende:
Wieske stapt af na 24 minuten
Linda fietst nu al 38 minuten...
Op 3 kwam haar string tevoorschijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het was een close-up van Lieskes bleke knappe gezichtje, terwijl ze aan het fietsen was![]()
De lamp moet aanblijven tot donderdag 2100 uur.quote:
en wederom... dump?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:55 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Op 3 kwam haar string tevoorschijn![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:51 schreef CGJung het volgende:
[..]
Misschien heeft Talpa de koffers niet betaald en wil de winkel ze terug![]()
![]()
Okee, bedankt. Dat wist ik dus nog niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:56 schreef Peter6000 het volgende:
Maar de lamp mag maximaal 60 seconden achter elkaar knipperen, dus na 2 seconden is er geen reden tot verontrusting![]()
Drukte net te laat op F10quote:
F10 voor een screendump?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:57 schreef vw_caddy het volgende:
Drukte net te laat op F10Schijt regie.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:58 schreef Darklight het volgende:
Waarom heeft rikkert een mutsje op?
omdat zijn kont bloedtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:58 schreef Darklight het volgende:
Waarom heeft rikkert een mutsje op?
Kun je de URL daarvan even spammen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:59 schreef vw_caddy het volgende:
[[url=http://img368.imageshack.us/img368/7308/unox0dc.th.jpg]afbeelding][/URL]
[..]
Maak screendumps met een extern programma ipv print-screen. Werkt vele malen handiger en je kan meeerdere dumps achter elkaar produceren.
OMG wat een loser!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:59 schreef scanman01 het volgende:
Kabouter Puntmuts is ook wakker:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |