31 minutenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:40 schreef Peter6000 het volgende:
Linda: "ik ga een broekje aantrekken, en dan ben ik er klaar voor"
Zullen we gaan raden hoelang Linda het dit keer volhoudt op de hometrainer???![]()
Ik denk zelf 35 minuten![]()
Ik zit al klaar met de stopwatch, mijn schatting is 35 minuten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:49 schreef J-net het volgende:
Ow God volgens mij gaan Lieske en Linda fietsen... dat wordt fantastische luie televisie zeg..... dan wordt het helemaal een kort stukje
over calorieen, zekere kont, botjes in de kont,,,,, ja en dan is de tijd alweer voorbij....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zit al klaar met de stopwatch, mijn schatting is 35 minuten.
En ook benieuwd waar het gesprek over zal gaan![]()
hahaquote:
Ik ga timen, tenzij ik in slaap ben gevallen door het gebabbel van Joostquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:51 schreef J-net het volgende:
[..]
over calorieen, zekere kont, botjes in de kont,,,,, ja en dan is de tijd alweer voorbij....
ja ga je echt timen? Ik denk 41 minuten max.
Ralph doet zowiezo erg zijn best het iedereen naar de zin te maken, valt me opquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:54 schreef Puckzzz het volgende:
Ralph staat de planten te sproeien in de brandende zon...arme planten die verbranden juist zo...
Verbaast me niets. Zijn binnenkomst was ook zwaar kut. Hij is daardoor duidelijk in het nadeel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ralph doet zowiezo erg zijn best het iedereen naar de zin te maken, valt me op![]()
29 minuten maximaal, 29 minuten een lange klaagzang.quote:3 kwartier houden ze het vol, met veel gehijg en gepuf.
hmz.. had ik niet ook al 31 geroepen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zit al klaar met de stopwatch, mijn schatting is 35 minuten.
En ook benieuwd waar het gesprek over zal gaan![]()
Edit: o ja, jij dacht 31spannend
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:56 schreef Puckzzz het volgende:
Kan iemand ff die batterijen uit Joost zijn aarsch verwijderen? Het lijkt wel een Duracel konijn met ADHD man
Rob in principe ook, alleen hij is daarin zo dominant dat het (kan) gaat irriteren (of dus al doet bij de kijkers, die het in hoge dosis binnen krijgt).quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ralph doet zowiezo erg zijn best het iedereen naar de zin te maken, valt me op![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:00 schreef Peter6000 het volgende:
Rob: "ik heb het niet in de spleet, maar ernaast: in de bilranden"
En Lieske heeft dan onwijs mega pijn, en ze kan het niet meer handelenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:03 schreef omegaproject het volgende:
21, en dan heeft ze ineens "overal pijn"....
edit: beetje variatie is wel zo fijn
Hey .. ik ben anders best trots op mn bierbuikje hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:04 schreef milagro het volgende:
Ik zou me echt helemaal gek schamen als knul van 21 met een lijf als Joost, en dan irri Rob, 44 maar met gewoon een strak gespierd lijf tegenover je zien.
Off topic: is dat "albert west is cool" nu ironisch bedoeld, of ben je echt fanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:08 schreef vw_caddy het volgende:
Nee Joost, niet meteen de aandacht trekken van Dido![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:08 schreef AiaS het volgende:
Lieske vergeet haar zender om te doen na opstaan..... Joost, Rob en Linda volg ergernis "Is toch niet zo moeilijk he ". Dido vergeet haar zender ook en wordt door beide heren vriendelijk toegelachen.Kijk zo liggen de verhoudingen
![]()
robquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wie maaker er eigenlijk het avondeten klaar enzo???
ja idd... dido is gewoon veel leuker dan lieskequote:
Het eerstequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Off topic: is dat "albert west is cool" nu ironisch bedoeld, of ben je echt fan![]()
maak me gekquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:09 schreef milagro het volgende:
Die dunne lange benen van Dido
Ik moet nu al lachen om haar.
Ze is wel een meid waar je vrolijk van wordt
Ik time Linda (ze heeft nu al vreselijke last van haar billen, en ze kreunt vol zelfbeklag)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:12 schreef Kokstra het volgende:
Linda stapt erop, Lieske straks over 5,3 km. Begint de timing nu?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:14 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
[[url=http://img368.imageshack.us/img368/3528/dido8sw.th.jpg]afbeelding][/URL]
Verreweg het lekkerste wijf binnen het huis![]()
![]()
Ze is wel schriel hoor ....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:14 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
[[url=http://img368.imageshack.us/img368/3528/dido8sw.th.jpg]afbeelding][/URL]
Verreweg het lekkerste wijf binnen het huis![]()
![]()
dat was waarschijnlijk knipperen want als er een iemand er af gaat begint die te knippperequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:16 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Wehehehe zag je dat de lamp ging ff uit.....
zijn ze nu af????
ze waren al gewisselt nmlk... ze fietsten gewoon te langzaam... net weer ff trouwens....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:19 schreef koen... het volgende:
[..]
dat was waarschijnlijk knipperen want als er een iemand er af gaat begint die te knipppere
Denk niet dat je die hier zal vinden....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:20 schreef ioko het volgende:
Joost : "Ik knal hem zo door de 500 heen, dat is echt mijn persoonlijke record. Dan moet iemand daarna mijn billen maar kneden...."
Any vrijwilligers?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |