Nee: het gaat over Joostquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:19 schreef maple-leaf het volgende:
gaat het bij die andere 2 nog steeds over zijn been??
Ik meen dat dit al het geval was bij BB 1. Met die vergioeding was het dan wel de bedoeling om vaste lasten zoals huur te kunnen betalen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:13 schreef LuQas het volgende:
[..]
Is dat altijd al zo geweest??? Ik dacht dat alleen de winnaar een geldbedrag ontvangt. Beetje vreemd dit...
op de nominatielijstquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
Roel moet echt ophouden, gatverdamme...
Beter weter! bah
ja echt te erg voor woorden......quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wil graag ff naar een ander gesprek, dan dat van Joost en Rob, maar het wordt op alle streams uitgezonden
de rest ligt nog te pitten in de tuin en in de slaapkamersquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wil graag ff naar een ander gesprek, dan dat van Joost en Rob, maar het wordt op alle streams uitgezonden
vooral de stem van Joost is bijzonder vermoeiend. Ik zou al weten wie ik moest nomineren deze weekquote:
Streamverslagen van dinsdag 30 augustus 2005quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben terug van school. Heb ik iets gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |