abonnement Unibet Coolblue
pi_30083716
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in 'Vragen/opmerkingen over de streamverslagen'. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van maandag 29 augustus 2005.
pi_30083962
0:16

Ralph gaat douchen terwijl Nathalie ook in de badkamer is. Nathalie gaat vervolgens zelf in bad. Linke soep dus
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_30084080
In de kamer is er discussie wie het het laatste broodje mag. Tanja blijft over haar buik wrijven
nobody can beat a LionKing
pi_30084325
0:30

Nathalie en Ralph zeiden elkaar slaap lekker en gingen weer uit elkaar. Helaas schakelde de regie weer te vroeg weg voor de betere beelden.

Joost is inmiddels bij Dido op de bank gekropen en liggen lekker knus naast elkaar over koetjes en kalfjes te praten.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 00:32:39 #5
44118 srblackbird
Google is handig!
pi_30084347
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 00:31 schreef vw_caddy het volgende:
over koetjes en kalfjes te praten.
lees: sex

Ze hebben ook beide een kussen tussen hun benen
Jumps from perfectly good airplanes.
Dear aunt, let's set so double the killer delete select all
pi_30084379
Nathalie is Rob aan het uithoren over zijn laatste scharrels in de badkamer, terwijl ze steeds water over haar hoofd aan het gooien is. Natuurlijk heeft Rob weer de grootste verhalen.
nobody can beat a LionKing
pi_30084673
Linda komt douchen en Rob moet de badkamer verlaten. Nathalie en Linda hebben een nietszeggend gesprek. De cameraman probeert zo weinig van Linda te laten zien. Dat lukt goed totdat Tanja binnenkomt. Dan wordt het voor hem te moeilijk en de streams schakelen over naar de huiskamer
nobody can beat a LionKing
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 00:47:30 #8
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30084784
Wat screens van het badgebeuren. De cameraman heeft echt alles te werk gesteld om geen tieten in beeld te krijgen.













My soul is painted like the wings of butterflies
pi_30084900
Rob en twee anderen doen een soort spelletje. Ze stellen een situatie voor (bv. 3 oudjes met een incontinentieprobleem) en spelen dan of zij die oudjes zijn. Ze hebben behoorlijke lol.
nobody can beat a LionKing
pi_30084920
lijkt me geen lastige opgave met een bikinitopje aan

Jaja.. Ik zag al dat er 2 caps bijzaten waarbij die blijkbaar niet aan was
pi_30085140
De volgende improvisatie gaat over drie meiden die aan de bar zitten. Een van de mannen speelt een pot. "Zij"heeft het ooit met de broer van de andere vrouw gedaan, om te ervaren hoe het met een man was. Het is inderdaad wel grappig hoe ze zich inleven en uitvoeren.
nobody can beat a LionKing
pi_30085451
In de jacuzzi wordt er gepraat over de verslavende werking van de medicijnen. Later wordt er wat geroddeld over Chantal. Dan gaat de discussie weer over de fietsprestaties. Lieske zet de jacuzzi uit en sluit deze af. Na te hebben gezwaaid in de camera gaan ze naar binnen.
nobody can beat a LionKing
pi_30085566
Bij de fietsers gaat het gesprek over mannen met wel of geen voorhuid op hun penis.
Linda (is dat die rooie?) zegt: "van rosé word ik altijd geil" ! Vandaar dat al die kerels mij rose aanbieden als ik ga stappen :-)
nobody can beat a LionKing
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 01:27:17 #14
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30085600
Er wordt druk gefiets en Dido ligt lekker toe te kijken.

My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 01:27:24 #15
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_30085603
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 01:25 schreef LionKing het volgende:
Bij de fietsers gaat het gesprek over mannen met wel of geen voorhuid op hun penis.
Linda (is dat die rooie?) zegt: "van rosé word ik altijd geil" ! Vandaar dat al die kerels mij rose aanbieden als ik ga stappen :-)
Wat een niveau
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_30085670
die fietsen staan precies voor de geheime deur, waarom leunt nou niemand daar tegen de muur!!
pi_30085679
Linda vertelt over haar carriere van afwasser tot bedrijfsleider.
Ralf ligt al te pitten, want die gaat morgenochtend vroeg fietsen. Ze mogen hem op de brandweer manier wakker maken. Dus een grote schreeuw. Ralf heeft gezegd dat ie dan binnen 1 minuut aangekleed is om op de fiets te gaan.
nobody can beat a LionKing
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 03:06:25 #18
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_30086364
Er word volop gepraat over nomineren. Menno geeft toe een spelletje te spelen
....in de donkere nacht.
pi_30086521
T is nu bijna half 5, en Menno en Ingrid zijn nóg altijd aan t fietsen...
Ondertussen zijn Lieske, Chantal, Roel, Rikkert en Tanja (kon eigenlijk net zo goed meefietsen als ze zo lekker op haar gezondheid let) nog klaarwakker en drúk...
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_30086545
Breedbandstream 2

3.51 Rikkert, Lieske, Roel, Chantal en Tanja op de bank. Tanja rookt. Rikkert zit aan Lieske te frunniken. Rikkert : Als je dat iedere avond moet doen. Tanja : Ik vind het ook lekker om te kriebelen (naast gekriebeld worden). Rikkert : Ik denk dat de badkamer niet uitgezonden wordt. Tanja : Op internet wel. Tanja en Chantal denken dat je op naam kan kiezen op het internet en dan iemand de hele dag kunt volgen. Tanja : Het kan mij niet schelen. Ik ben toch zwanger. Ik huppel daar lekker voor langs.

Breedbandstream 4

3.59 Menno en Ingrid fietsen. Ingrid is nauwelijks te verstaan. Menno kletst over de 'afstand' die hij heeft afgelegd.

Breedbandstream 2

4.01 Rikkert : Zou het kunnen dat ik last heb van het water ? Anderen : Nee. Roel : Ik denk dat het stress is. Lieske zegt dat Rikkert een beetje botterig op zijn schouder is. Ze zegt dat je knuffelvriendjes hebt en vriendjes die 's avonds gewoon omdraaien. Rikkert : De meeste mannen trekken dat niet, de hele nacht knuffelen. Bij één knuffelvriendje kwam Lieske altijd uitgerust terug. Chantal : Top. Lieske : Ik ga ook heel vaak bij mijn huisgenoten in bed liggen. Gezellig. Rikkert : Ik denk dat dit een keer eerder gedaan is (het fietsen).

4.13 Tanja : Ik moet al weer naar de wc. Volgens mij is ie aan het dalen of zo. Chantal : Alsjeblieft nog niet. Zal ik een koppie thee zetten ? Niemand reageert. Chantal : Wat een animo. Dan niet. Wil er nog iemand een toastje met brie ? Man : Lekker. Chantal : Hebben we niet.

4.22 Roel gaat zitten trommelen om wakker te blijven. Roel kan goed trommelen. Chantal en Tanja zeggen dat het goed klinkt. Roel grapt alsof hij leest : Not allowed to drum. Rikkert loopt al minutenlang onrustig te ijsberen. Hij doet heel even een, zoals hij het noemt, 'inboorlingendansje'. Vervolgens trekt hij sokken en schoenen aan, ik neem aan dat hij gaat fietsen.

Breedbandstream 4

4.29 Rikkert en Roel gaan naar de fietsers. Menno : Het kan nog wel tien minuutjes duren. Roel en Rikkert vertrekken weer. Menno en Ingrid stoppen beiden even met trappen. Ik zie de lampen inderdaad uit gaan. Menno : Ho, niet in de laatste minuutjes verpesten. Chantal komt langs met thee of koffie. Ingrid en Menno willen het niet hebben. Ingrid : Dan kan ik niet slapen.

Breedbandstream 2

4.34 Lieske ligt nu tegen Roel aan. Als ik het goed begrijp rijden Menno en Ingrid een stuk 'verder' dan verplicht. Rikkert : Dit gaan wij dus niet doen. Roel : Overdreven gedoe, uitsloverij, gatverdamme (niet serieus). Rikkert heeft Ingrid inmiddels afgelost. Roel wil eerst nog een sigaret roken. Hij neemt iets te drinken mee naar de fiets. Lieske : Ik ga naar bed. Roel : Doetje. Lieske : Ik zit niet in de nachtploeg. Lieske gaat met kleren aan onder een dekbed op een bank liggen maar na een halve minuut zegt ze 'ik ga toch maar naar bed' en vertrekt ze.

4.41 Speaker : Ingrid moet haar zender checken. Blijkbaar komen ze er nu er nu pas achter dat ze nauwelijks te verstaan is. Roel heeft inmiddels Menno afgelost. Menno en Ingrid gaan nog wat erwtensoep eten.

4.49 Tanja zegt dat Chantal een echte nachtwaker is en dat ze dat zelf ook is. Tanja : Ik slaap zelfs liever overdag. Menno, die soep eet, tegen Chantal : Jij wil niks missen. Chantal bevestigt dat. Of ze serieus is weet ik niet.

5.14 Chantal kletst met de fietsers.

Breedbandstreams 3 en 4

5.16 Ingrid en Menno liggen te kletsen op een paar banken o.i.d. onder dekbedden. Ik vermoed dat ze daar ook in slaap willen vallen.

Dit is het voorlopig van mij.
pi_30086621
Roel en Rikkert fietsen. Rikkert laat ondertussen zien hoe goed hij BH-bandjes los kan maken door Chantal's BH los te maken.

Een tijdje later neem Chantal over van Roel.

Later gaat Roel weer fietsen maar al snel krijgt hij enorme kramp.

Chantal neem weer over een er wordt overwogen om iemand wakker te maken.
Misschien gaan ze Menno wakker maken? Maar Menno heeft net heel lang gefietst?
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_30086623
Ze gaan nu door tot Chantal of Rikkert niet meer kan en dan maken ze Ralph wakker.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_30086628
Roel voelt een bobbel in z'n been.
Chantal zegt: nu moet je naar het ziekenhuis.

Vervolgens gaat Roel weer sterke verhalen vertellen.
Z'n broertje had ook eens zo'n enorme bobbel oid
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_30086661
chantal en rikkert fietsen nog steeds en hebben net 2 spelletjes gespeeld, ik ga op reis en ik neem mee en de laatste letter van een woord moet de eerste zijn van het volgende woord en het moet met sex!!!! te maken hebben.
pi_30086750
[ik schakel net in]

Inmiddels is Ralph op de fiets gegaan ipv Rikkert
En Menno is ook net weer wakker geworden [om Chantal af te gaan lossen?]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')