abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30083716
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in 'Vragen/opmerkingen over de streamverslagen'. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van maandag 29 augustus 2005.
pi_30083962
0:16

Ralph gaat douchen terwijl Nathalie ook in de badkamer is. Nathalie gaat vervolgens zelf in bad. Linke soep dus
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_30084080
In de kamer is er discussie wie het het laatste broodje mag. Tanja blijft over haar buik wrijven
nobody can beat a LionKing
pi_30084325
0:30

Nathalie en Ralph zeiden elkaar slaap lekker en gingen weer uit elkaar. Helaas schakelde de regie weer te vroeg weg voor de betere beelden.

Joost is inmiddels bij Dido op de bank gekropen en liggen lekker knus naast elkaar over koetjes en kalfjes te praten.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 00:32:39 #5
44118 srblackbird
Google is handig!
pi_30084347
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 00:31 schreef vw_caddy het volgende:
over koetjes en kalfjes te praten.
lees: sex

Ze hebben ook beide een kussen tussen hun benen
Jumps from perfectly good airplanes.
Dear aunt, let's set so double the killer delete select all
pi_30084379
Nathalie is Rob aan het uithoren over zijn laatste scharrels in de badkamer, terwijl ze steeds water over haar hoofd aan het gooien is. Natuurlijk heeft Rob weer de grootste verhalen.
pi_30084673
Linda komt douchen en Rob moet de badkamer verlaten. Nathalie en Linda hebben een nietszeggend gesprek. De cameraman probeert zo weinig van Linda te laten zien. Dat lukt goed totdat Tanja binnenkomt. Dan wordt het voor hem te moeilijk en de streams schakelen over naar de huiskamer
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 00:47:30 #8
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30084784
Wat screens van het badgebeuren. De cameraman heeft echt alles te werk gesteld om geen tieten in beeld te krijgen.

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_30084900
Rob en twee anderen doen een soort spelletje. Ze stellen een situatie voor (bv. 3 oudjes met een incontinentieprobleem) en spelen dan of zij die oudjes zijn. Ze hebben behoorlijke lol.
pi_30084920
lijkt me geen lastige opgave met een bikinitopje aan

Jaja.. Ik zag al dat er 2 caps bijzaten waarbij die blijkbaar niet aan was
pi_30085140
De volgende improvisatie gaat over drie meiden die aan de bar zitten. Een van de mannen speelt een pot. "Zij"heeft het ooit met de broer van de andere vrouw gedaan, om te ervaren hoe het met een man was. Het is inderdaad wel grappig hoe ze zich inleven en uitvoeren.
pi_30085451
In de jacuzzi wordt er gepraat over de verslavende werking van de medicijnen. Later wordt er wat geroddeld over Chantal. Dan gaat de discussie weer over de fietsprestaties. Lieske zet de jacuzzi uit en sluit deze af. Na te hebben gezwaaid in de camera gaan ze naar binnen.
pi_30085566
Bij de fietsers gaat het gesprek over mannen met wel of geen voorhuid op hun penis.
Linda (is dat die rooie?) zegt: "van rosé word ik altijd geil" ! Vandaar dat al die kerels mij rose aanbieden als ik ga stappen :-)
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 01:27:17 #14
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30085600
Er wordt druk gefiets en Dido ligt lekker toe te kijken.

dinsdag 30 augustus 2005 @ 01:27:24 #15
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_30085603
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 01:25 schreef LionKing het volgende:
Bij de fietsers gaat het gesprek over mannen met wel of geen voorhuid op hun penis.
Linda (is dat die rooie?) zegt: "van rosé word ik altijd geil" ! Vandaar dat al die kerels mij rose aanbieden als ik ga stappen :-)
Wat een niveau
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_30085670
die fietsen staan precies voor de geheime deur, waarom leunt nou niemand daar tegen de muur!!
pi_30085679
Linda vertelt over haar carriere van afwasser tot bedrijfsleider.
Ralf ligt al te pitten, want die gaat morgenochtend vroeg fietsen. Ze mogen hem op de brandweer manier wakker maken. Dus een grote schreeuw. Ralf heeft gezegd dat ie dan binnen 1 minuut aangekleed is om op de fiets te gaan.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 03:06:25 #18
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_30086364
Er word volop gepraat over nomineren. Menno geeft toe een spelletje te spelen
....in de donkere nacht.
pi_30086521
T is nu bijna half 5, en Menno en Ingrid zijn nóg altijd aan t fietsen...
Ondertussen zijn Lieske, Chantal, Roel, Rikkert en Tanja (kon eigenlijk net zo goed meefietsen als ze zo lekker op haar gezondheid let) nog klaarwakker en drúk...
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_30086545
Breedbandstream 2

3.51 Rikkert, Lieske, Roel, Chantal en Tanja op de bank. Tanja rookt. Rikkert zit aan Lieske te frunniken. Rikkert : Als je dat iedere avond moet doen. Tanja : Ik vind het ook lekker om te kriebelen (naast gekriebeld worden). Rikkert : Ik denk dat de badkamer niet uitgezonden wordt. Tanja : Op internet wel. Tanja en Chantal denken dat je op naam kan kiezen op het internet en dan iemand de hele dag kunt volgen. Tanja : Het kan mij niet schelen. Ik ben toch zwanger. Ik huppel daar lekker voor langs.

Breedbandstream 4

3.59 Menno en Ingrid fietsen. Ingrid is nauwelijks te verstaan. Menno kletst over de 'afstand' die hij heeft afgelegd.

Breedbandstream 2

4.01 Rikkert : Zou het kunnen dat ik last heb van het water ? Anderen : Nee. Roel : Ik denk dat het stress is. Lieske zegt dat Rikkert een beetje botterig op zijn schouder is. Ze zegt dat je knuffelvriendjes hebt en vriendjes die 's avonds gewoon omdraaien. Rikkert : De meeste mannen trekken dat niet, de hele nacht knuffelen. Bij één knuffelvriendje kwam Lieske altijd uitgerust terug. Chantal : Top. Lieske : Ik ga ook heel vaak bij mijn huisgenoten in bed liggen. Gezellig. Rikkert : Ik denk dat dit een keer eerder gedaan is (het fietsen).

4.13 Tanja : Ik moet al weer naar de wc. Volgens mij is ie aan het dalen of zo. Chantal : Alsjeblieft nog niet. Zal ik een koppie thee zetten ? Niemand reageert. Chantal : Wat een animo. Dan niet. Wil er nog iemand een toastje met brie ? Man : Lekker. Chantal : Hebben we niet.

4.22 Roel gaat zitten trommelen om wakker te blijven. Roel kan goed trommelen. Chantal en Tanja zeggen dat het goed klinkt. Roel grapt alsof hij leest : Not allowed to drum. Rikkert loopt al minutenlang onrustig te ijsberen. Hij doet heel even een, zoals hij het noemt, 'inboorlingendansje'. Vervolgens trekt hij sokken en schoenen aan, ik neem aan dat hij gaat fietsen.

Breedbandstream 4

4.29 Rikkert en Roel gaan naar de fietsers. Menno : Het kan nog wel tien minuutjes duren. Roel en Rikkert vertrekken weer. Menno en Ingrid stoppen beiden even met trappen. Ik zie de lampen inderdaad uit gaan. Menno : Ho, niet in de laatste minuutjes verpesten. Chantal komt langs met thee of koffie. Ingrid en Menno willen het niet hebben. Ingrid : Dan kan ik niet slapen.

Breedbandstream 2

4.34 Lieske ligt nu tegen Roel aan. Als ik het goed begrijp rijden Menno en Ingrid een stuk 'verder' dan verplicht. Rikkert : Dit gaan wij dus niet doen. Roel : Overdreven gedoe, uitsloverij, gatverdamme (niet serieus). Rikkert heeft Ingrid inmiddels afgelost. Roel wil eerst nog een sigaret roken. Hij neemt iets te drinken mee naar de fiets. Lieske : Ik ga naar bed. Roel : Doetje. Lieske : Ik zit niet in de nachtploeg. Lieske gaat met kleren aan onder een dekbed op een bank liggen maar na een halve minuut zegt ze 'ik ga toch maar naar bed' en vertrekt ze.

4.41 Speaker : Ingrid moet haar zender checken. Blijkbaar komen ze er nu er nu pas achter dat ze nauwelijks te verstaan is. Roel heeft inmiddels Menno afgelost. Menno en Ingrid gaan nog wat erwtensoep eten.

4.49 Tanja zegt dat Chantal een echte nachtwaker is en dat ze dat zelf ook is. Tanja : Ik slaap zelfs liever overdag. Menno, die soep eet, tegen Chantal : Jij wil niks missen. Chantal bevestigt dat. Of ze serieus is weet ik niet.

5.14 Chantal kletst met de fietsers.

Breedbandstreams 3 en 4

5.16 Ingrid en Menno liggen te kletsen op een paar banken o.i.d. onder dekbedden. Ik vermoed dat ze daar ook in slaap willen vallen.

Dit is het voorlopig van mij.
pi_30086621
Roel en Rikkert fietsen. Rikkert laat ondertussen zien hoe goed hij BH-bandjes los kan maken door Chantal's BH los te maken.

Een tijdje later neem Chantal over van Roel.

Later gaat Roel weer fietsen maar al snel krijgt hij enorme kramp.

Chantal neem weer over een er wordt overwogen om iemand wakker te maken.
Misschien gaan ze Menno wakker maken? Maar Menno heeft net heel lang gefietst?
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_30086623
Ze gaan nu door tot Chantal of Rikkert niet meer kan en dan maken ze Ralph wakker.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_30086628
Roel voelt een bobbel in z'n been.
Chantal zegt: nu moet je naar het ziekenhuis.

Vervolgens gaat Roel weer sterke verhalen vertellen.
Z'n broertje had ook eens zo'n enorme bobbel oid
pi_30086661
chantal en rikkert fietsen nog steeds en hebben net 2 spelletjes gespeeld, ik ga op reis en ik neem mee en de laatste letter van een woord moet de eerste zijn van het volgende woord en het moet met sex!!!! te maken hebben.
pi_30086750
[ik schakel net in]

Inmiddels is Ralph op de fiets gegaan ipv Rikkert
En Menno is ook net weer wakker geworden [om Chantal af te gaan lossen?]
pi_30086922
7:46

Roel en Chantal lopen buiten in de jacuzzi te beppen. Rikkert zit er ook bij maar die is aardig kapot en zegt erg weinig.

Menno en Ralphie zitten op de fiets en doen momenteel rek en strekoefeningen.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 07:59:19 #27
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_30086942
Okee mogguh all ik ben weer lekker bij, thnx aan de nachtploeg

is er gisteravond nog iets noemenswaardigs gebeurd? Mijn streams doen het hier thuis niet maar ze liggen ws toch allemaal te maffen op twee fietsers na.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 08:27:14 #28
16874 creno
born this way
pi_30087174
8.18: ralph verteld over rijden met de auto in het buitenland endat ie aangehouden werd omdat ie een kapot lampie had.

8.22: Roel vertelt tegen de fietsers dat toen ie op de fiets ging zijn been begon te trillen.
8.25: Ingrid neemt het fietsen van Menno over.
Ralph denkt dat het moeilijkste is dat "iedureen stras last van zu reet krijg" Ingrid zegt iets maar dat is onverstaanbaar.
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_30087195
Zenden ze het wel live uit?

8.27 Ingrid zender checken , terwijl ze fietst.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 08:36:12 #30
16874 creno
born this way
pi_30087275
8.27: "ingrid zender checken" roept Bigbrother
8.31: wederom: ingrid zender checken
Ingrid zit op level 8 zegt ze tegen Ralph, Ralph zit op level 2. Roel doet de afwas. Ralph probeerd ook even level 8 maar vind dit zonde van zijn energie.
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 08:42:04 #31
16874 creno
born this way
pi_30087348
Menno is Roel aan het helpen met de afwas. Ingrid en Ralph hebben het over een bigmacmenu en de caloriën. Chantal blijkt helemaal niet te hebben geslapen, Ingrid ook niet maar die heeft wel gelegen. Ze kan nu wel een uurtje slaap gebruiken zegt ze.
Menno geeft een schaaltje yoghurt aan Ingrid en Ralph kijkt verlangend naar het schaaltje van Ingrid en zegt: "er zit hier nog iemand die datwel lekker vind|"
Ingrid vind het goed dat Chantal wakker is gebleven mocht iemand het niet hebben gered dat zij in kon vallen.

(ik ga werken)
pi_30087999
9:22

Menno ligt op de bank te snurken, die was echt flink moe. Chantal ligt buiten te slapen. Ralph en Ingrid zijn nog steeds aan het fietsen. Er komen niet echt interessante onderwerpen voorbij. Nathalie is inmiddels wakker geworden, Roel is nog steeds bezig in de keuken.
pi_30089012
10.10

Ralph en Nathalie zijn aan het fietsen en lullen een beetje met Roel over van alles en nog wat. Joost en Rob zijn inmiddels ook wakker. Ingrid is naar bed toe gegaan.

10.30

Joost is gaan fietsen in plaats van Ralph. Chantal strompelt ergens rond en probeert te slapen. Roel is nog steeds wakker en zit bij de fietsen. Rob gaat langzaamaan douchen. Er wordt niet echt bijster interessant geluld over iets.

[ Bericht 41% gewijzigd door BliksemSchigt op 30-08-2005 10:35:04 ]
  Moderator dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:19:06 #34
18653 crew  D.
pi_30090674
niemand kijkt?
pi_30091790
11:15

Ralph en Nathalie liggen naast elkaar in de tuin en liggen onder andere te praten over de nominatie en de gevoelens die ze nog hebben. Ralph wil duidelijk maken dat hij niks meer wil met Nathalie en dat vriend Joost niet bang hoeft te zijn. Ik denk desalnietemin dat vriend Joost thuis nu toch wel tegen het plafond aanzit van woede Roel is er inmiddels bijgekomen.

Op de fiets zitten Rob en Joost en praten leuk met elkaar, als ik het zo zie kan Joost het beste opschieten met Joost. Ze hebben het overal over, van omleidingen in Utrecht tot financiele zaken.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:59:19 #36
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30091818
Ralph gaat even kijken hoe laat het is. Hij komt terug en zegt "half elf"

Intussen ergert Roel zich aan Rob, die blijkbaar aan het commanderen is.

Nathalie gaat nu het verhaal van de Lion King vertellen
pi_30091893
Waarom praat die Nathalie zo kinderachtig,
The secret of getting ahead is getting started
pi_30091954
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 11:59 schreef scanman01 het volgende:
Ralph gaat even kijken hoe laat het is. Hij komt terug en zegt "half elf"

Intussen ergert Roel zich aan Rob, die blijkbaar aan het commanderen is.
[OT]
Momenteel erger ik mij meer aan Roel dan aan Rob, maar goed.
[/OT]

12:01

Rob fiets nog steeds rustig door mijn zijn dans/kunstbeen*, toch knap zijn niet veel mensen met een prothese die dat kunnen

Buiten liggen Roel, Nathalie en Ralph nog. Nathalie ligt wel erg verleidelijk voor Ralph wat de gemoedsrust van vriend Joost geen goed zal doen. Ralph begint een verhaal over een trein. Hij wilde met een groep jongens instappen in een trein die op punt stond van vertrekken. Ralph was al half dronken en kwam er bij thuiskomst achter dat zijn oren tussen de deuren waren gekomen.

* = doorhalen wat niet van toepassing is
pi_30091967
Die nathalie heb wel zelfvertrouwen met dr mooie billen
BF2: Diamond3d
pi_30092007
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 12:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
-edit: dit soort commentaar kun je hier Live commentaar op de streams deel 25 kwijt!

Hier alleen - ik herhaal: alleen - streamverslagen!!
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:07:17 #41
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30092010
Even een plaatje bij het tafereeltje.

pi_30092025
-edit: hier dus het commentaar Live commentaar op de streams deel 25

Werk GVD even mee mensen, ik wil dit topic graag schoon houden voor de overzichtelijkheid van de streamverslagen -

[ Bericht 87% gewijzigd door Ripley op 30-08-2005 12:09:09 ]
The secret of getting ahead is getting started
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:10:01 #43
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30092069
Ralph zegt dat hij alleen de eerste BB heeft gekeken. Nathalie zegt dat ze ze allemaal heeft gezien en dat er bij de laatste 3 BB's iedere keer een bekende in zat. Het schijnt dat ze Georgie uit 2 kende, Pascal uit de derde en Bo uit de vierde.

Ze vertelt nu een beetje hoe ze iedereen kent. Ralph wist dat blijkbaar niet (hoe lang geleden is hun relatie??)
pi_30092086
12:08

Ralph en Nathalie discussieren wat er zal worden uitgezonden in de BB-uitzendingen op tv. Ze denken allebei dat gepraat over seks niet op tv zal komen, maar dat gesprekken met meer diepgang wel zullen worden uitgezonden. Ralph denkt dat ze sommige stukjes van de sekspraat zullen uitzenden om wat beroering te brengen binnen de kijkers.

Rob en Joost lullen nog steeds over alles en nogwat. De ene keer gaat het over chocola en daana gaat het opeens over de nazi's. Rob was toch wat bang in zijn uppie in het huisje. Het voelde alsof hij wat verkeerd heeft gedaan en kwam zo op het onderwerp nazi's.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:14:53 #45
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30092189
Roel denk dat je op internet geen stemmen hoort, alleen camera's ....
Ralph zegt dat volgens hem de woonkamer en tuin gewoon te bekijken is, maar niet onbeperkt. Roel zegt dat hij zich vaak in de slaapkamer omkleed. Ralph zegt dat de slaapkamers niet te zien zijn op internet...

Ralph zegt ook dat de douche niet wordt uitgezonden. En hij weet bijna zeker dat alleen woonkamer en tuin op het net te zien is.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:17:25 #46
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30092262
"Dat kunnen ze toch niet maken", zegt Ralph.
"Ik denk het wel hoor", zegt Roel.
"Dus jij denkt dat ze kunnen kiezen welke camera ze willen zien op het net", vraagt Ralph. "Zal het ook geld kosten?"

Nathalie komt terug en vertelt dat Joost en Rob nog aan het fietsen zijn en dat er verder niemand wakker is.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:22:36 #47
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30092415

Joost en Rob hebben 'diepe' gesprekken.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:24:43 #48
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30092488
Ralph vindt dat je niet iemand moet wakker maken omdat diegene aan de beurt zou zijn om te fietsen, maar dat gewoon de mensen fietsen die wakker zijn en fit zijn. Rob is het daar niet zo mee eens en vindt dat je de mensen best mag wakker maken omdat ze anders nachtbrakers worden en overdag alleen maar slapen.

Ralph gaat weer weg en Rob begint een verhaal over toen hij op een boerderij woonde.

Rob wil mensen dingen gaan verplichten. Eerder vanmorgen zei hij al dat hij vindt dat je 50 werklozen uit alle landen naar hulpbehoevende gebieden moet sturen. Nu zegt hij dat hij ook vindt dat mensen verplicht moeten worden meer voor oudere mensen te doen.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:37:07 #49
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30092858
Rob gooit nog wat van zijn meningen op tafel.
Iedereen die een half jaar in NL woont moet de taal kennen, zegt Rob. Als Maxima het kan, kan iedereen het.
Joost vertelt over de inburgeringscursus en dat het hem niets doet. Rob zegt dat je de taal moet spreken om ook de gewoontes over te nemen. Dat je de taal moet kennen zodat het één grote groep wordt in een land.
Rob zegt dat er goeie Turken zijn en minder goeie Turken (goh!) Joost zegt dat hij nooit bij allochtonen op school heeft gezeten of mee is omgegaan. Dan komen witte en zwarte scholen ter sprake.
Volgens Rob is het probleem dat al die kinderen geen nederlands spreken. Hij geeft toe dat hij zelf ook geen perfect NL spreek en schrijft, maar hij begrijpt wel altijd wat er wordt bedoeld.

Roel ligt buiten te slapen in de schaduw in de tuin. Hem blijft dit alles bespaard.

dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:47:58 #50
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30093157
Rammedan wordt nu zo ongeveer onderuit gehaald door beide fietsende heren. Rob zegt dat je makkelijk op bepaalde tijden wakker kunt zijn om zo toch lekker te kunnen eten. Joost weet zeker dat ze tussendoor ook wel eens stiekem wat eten.
Lieske komt eraan en Rob zegt dat hij haar anders wel even wilde knuffelen, maar dat nu niet kan.
Lieske loopt wijselijk door. Joost lult intussen stug door.
Hij vertelt nu ook dat hij in de debatclub op school zat...

Rob zegt dat het mooi zou zijn als de kilometers die ze fietsen voor een goed doel zou zijn.
Linda vraagt of het wel goed is met Rob.
Rob zegt dat als hij naar links valt dat hij dan uit balans is.... en als hij naar rechts valt dat het dan goed mis is. "Okee", zegt Linda.

Dan komt zadelpijn ter sprake.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:53:22 #51
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30093299
"Lieske moet haar zender checken", klinkt het in het huis.

Linda blijkt zich er al aan te ergeren dat Lieske het vaak vergeet, want ze reageert meteen.

Joost gaat intussen weer door met zijn verhalen.

Langzaam maar zeker beginnen de ergernissen te komen. Tot nu toe wordt het nog niet aan de persoon in kwestie gezegd, maar alleen aan de andere bewoners. Het wachten is op het moment dat ze het ook recht in iemands gezicht gaan zeggen.
Rob merkt nu op dat hij zich wat stoort aan gepraat als hij wil slapen.

Het fietsen gaat gewoon door.

Joost zegt dat tekenfilms inspreken hem wel leuk lijkt. Mensen die alleen zijn stem horen denken dat hij een hele grote stoere vent is..... wat natuurlijk tegenvalt als ze hem dan te zien krijgen.
Dan gaat Joost over zijn vader vertellen.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:02:48 #52
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30093563
Linda merkt op dat het een en al spiermassa is bij Ralph. Joost zegt dat hij dat ook heeft.
Joost zegt dat hij nu al beter kan relativeren dan voordat hij in het huis zat.
Linda komt er al niet meer tussen en luistert maar weer naar de ratelende Joost.

dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:17:04 #53
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30094011
Dido flipt een beetje omdat ze de shag niet kan vinden. Ze denkt dat Roel het heeft, maar Ralph zegt dat ze Roel lekker moeten slapen aangezien hij de hele nacht wakker is geweest.

(Nathalie mist iets tussen haar benen:)

Ik schakel weer naar binnen waar Joost weer over "ik" aan het lullen is.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:20:42 #54
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30094120
Lieske heeft zich inmiddels gemeld om zo te gaan fietsen.

pi_30094576
13:34

Lieske en Linda zitten inmiddels op de fiets. Beiden zitten er 19 minuten op, en Linda begint alweer over wie haar gaat aflossen, dus dat gaat lekker.

Rob vind het helemaal geweldig dat Joost zo'n 'prestatie' heeft gehaald. Rob geniet van zijn broodje: "is echt lekker zo'n broodje als je het verdient hebt". Rob en Joost gaan voordat ze gaan douchen nog bezig om een brood te bakken. Dido is inmiddels aangeschoven aan de eettafel en is bezig met haar voeten. Dido gaat in ieder geval iemand aflossen op de fiets, zij is de laatste van de ochtendploeg die nog moet fietsen.

Rob moest naar de dbk. Hij heeft een envelop meegekregen, iedereen moet binnenkomen om het aan te horen.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:41:47 #56
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30094659
Rob is naar de dbk geroepen en komt terug met de melding dat hij iedereen moet roepen/wakker maken. Intussen fietsen Linda en Lieske rustig door.
Rob maakt Roel wakker en zegt dat hij het kut vindt, maar dat hij ook naar de woonkamer moet.

dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:43:20 #57
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30094700
  Moderator dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:45:44 #58
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30094768
plm. 13:40

Rob: "Vanavond gaan we eten. En dan gaan we het er met elkaar over hebben hoe we het gaan doen. We gaan allemaal vroeger naar bed vanaf nu."

"Het is raar dat we nu allemaal wakker zijn en dat je dan 's ochtends met een klein groepje bent omdat mensen tot zo laat op zijn."

Dido: "Je moet niet vergeten dat er ook mensen zijn die laat opblijven omdat ze gewoon niet eerder kunnen slapen. Joh het regelt zichzelf wel."

Rob: "Ja.. nou dat kan wel zijn, maar ik vind dat je het niet kan maken om zo laat nog op te blijven en dat je anderen dan laat fietsen."

Iemand: "Ik heb daar niet zo'n problemen mee hoor. Komt wel goed"

BB-Stem: "Wil Rob naar de dagboekkamer komen. Rob naar de dagboekkamer."

Even later komt Rob terug. "Ja , iédereen moet wakker worden. Nu."

Hij schijnt een envelop gekregen te hebben? Dat kon ik niet zo goed verstaan. Iemand?

BB-Stem: "Willen alle bewoners die net wakker geworden zijn, hun batterijen verwisselen. Alle bewoners die net wakker geworden zijn, hun batterijen verwisselen"
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:47:06 #59
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30094800
Rob opent de envelop:

"Beste bewoners. Jullie koffers met foto moeten over een half uur in de waskamer staan. Opgeruimd staat netjes. De koffers moeten leeg zijn. Big Brother".

Dat was het. Logisch dat iedereen wakker werd gemaakt
  Moderator dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:47:30 #60
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30094812
Rob gaat de envelop voorlezen:

Letterlijke tekst:

"Beste bewoners
Jullie koffers met foto's moeten over een half uur in de waskamer staan.
Opgeruimd staat netjes.
De koffers moeten volledig leeg zijn. Controleer dit goed."

++
Ik snap de lol hier niet van. Als de koffers nou volledig vól moesten zijn.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:50:40 #61
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30094912
Beetje saai op dit moment. De twee meiden fietsen rustig door.

[ Bericht 58% gewijzigd door scanman01 op 30-08-2005 14:03:03 ]
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:05:54 #62
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30095346
Chantal denkt dat er nog iets gaande is met Rob en Joost over de geheime opdracht. Ze denkt dat ze nog een kans hebben gekregen ofzo. Chantal denkt dat Rob iets moet doen of iets moet verpesten om te mogen blijven ;? (wat lacht dat mens dramatisch trouwens)

Moderator dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:07:22 #63
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30095376
Wanneer komt DIDO nou weer in beeld?!

Sorry, offtopic.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:24:51 #64
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30095887
Chantal en Ralph kletsen wat in de tuin. Gaat nergens over. Dido ligt te luieren.

dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:31:25 #65
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30096069
Lieske is gestopt met fietsen en is met haar koffer bezig.
Ze wil ook zometeen gaan douchen.

Lieske vertelt dat ze 20 km heeft gefietst en dat straks nog twee keer doet.

In de kamer fietsen Ingrid en Menno. Nathalie is aan het strijken en Linda kijkt relaxt toe.

dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:36:26 #66
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30096233
"Als ik binnen een maand eruit lig, begin ik meteen met een studie", zegt Lieske buiten tegen Joost.

Roel zegt dat ze even moet knuffelen en Lieske duikt meteen op hem. Tanja kijkt toe.

dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:36:49 #67
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30096247

dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:45:12 #68
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30096490
Lieske en Roel over nomineren.

Roel denkt niet dat hij live in de uitzending moet nomineren. Lieske denkt van wel, aangezien het programma donderdags een uur duurt. Wat moeten ze anders doen om het programma te vullen, zegt ze.
Lieske merkt op dat ze geen idee hebben hoe het gaat met het programma.
"Misschien moet ik er uit en staan er veel mensen en misschien staat er alleen mijn familie en twee kansloze fans!"

Ze vraagt zich nu af waarom ze met z'n dertienen zijn en hoe het nou zat met die missie.
"Denk jij ook dat hij nu een geheime missie heeft?", vraagt Lieske.
Roel zegt dat het vast iets met het eten is omdat hij zich daar nu zo mee bemoeit.
"Maar misschien gaat dat bij hem gewoon automatisch!", zegt hij nog. "Ik zou het wel grappig vinden om een geheime missie te hebben".
"Ik weet het niet", zegt Lieske.
'en hij stapte de eerste keer al na 17 km van de fiets af en kon niet verder", zegt rob. "Maar vanmorgen kon hij wel 60 km fietsen."
"Aanstelleritis", reageert Lieske. "Hij zakt er ook maar in! Ik begin me aan mensen te irriteren. Bepaalde personen zijn niet mijn type. Ik denk dat jij wel weet wie het is!"

(dan gaat de camera weg bij het tweetal)

dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:56:24 #69
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30096793
Lieske en Roel kletsen door.

"Ik denk dat jij je niet druk hoeft te maken", zegt Roel.
"Ik denk het wel hoor", reageert Lieske. "Als Joost en ik op de bank zitten stemt Groningen misschien wel op mij. Maar voor de rest heb ik al wel een paar boute uitspraken gemaakt!"
"Dat is ook entertainment", vindt Roel. 'Ik kan het soms ook niet voor me houden. Maar je zit altijd met z'n tweeen op die bank, ook al is het 11 tegen 1."
"Ik denk maar aan Bart", zegt Lieske. "Als er een paar mensen steeds op je stemmen zit je op de bank, maar als de mensen thuis je leuk vinden blijf je gewoon zitten!"
"Ik denk dat ze jou wel leuk kunnen neerzetten", zet Roel.
"Mijn zus waarschuwde me al dat ze dingen heel erg uit z'n verband kunnen neerzetten. Ze kunnen jou ook als een halve junkie neerzetten",
"daar ben ik ook wel een beetje bang voor".
"Je kan het een week verbloemen", meent Lieske, "maar daarna knalt alles er gewoon keihard uit!"
"Ik kan ook hooguit een week doen zoals ik bij mijn schoonouders zou doen", zegt Roel. "Eigenlijk heb ik het hier nog geen dag volgehouden".

"Hoe ver zou jij gaan?", vraagt Lieske.
"Voor de max!", antwoord Roel.
"Ik ook wel", zegt Lieske. "Ik hou wel in de gaten dat het een spel is".
"Er komen wel taktieken bij kijken. Je kunt mensen nomineren omdat ze populair zijn".
"Maar dan kun je de lul zijn", merkt Roel op. "Je zag wat er met Willem gebeurde. Het is moeilijk... Stel je zit bij de laatste 3. Van wie wil je dan wel verliezen.... Van sommige mensen verliezen dat zou flippen zijn!"
"Ik zou wel van Chantal willen verliezen", zegt Lieske.
"Ik ook wel", zegt Roel.
"De connectie tussen Chantal en mij is 0", legt Lieske uit. Dus de mensen die op haar stemmen zijn hele andere mensen.
"Ik wil wel van jou verliezen", zegt Roel.

[ Bericht 1% gewijzigd door scanman01 op 30-08-2005 15:23:51 ]
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:05:51 #70
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30097073
"Ik verlies liever van iemand die ik het heel erg gun", zegt Roel.
"Heb ik ook wel eigenlijk", zegt Lieske. "Jij mag winnen van mij en dan gaan we naar de dode zee. Als ik win neem ik je mee!"
"Niet alleen de winnaar wint toch iets?"
"Het maximum is 400000 euro", zegt Lieske. "Maar je moet er denk ik voor spelen. Ik ken eigenlijk alleen BB1 . De andere 3 al veel minder!"

Roel vertelt dat hij het toch niet best vindt dat Joost die opdracht verknald heeft. Het viel hem ook op dat hij niets aan Joost kon merken toen het bleek dat hij de opdracht niet gehaald had.
"Hij wist dat hij de opdracht verknald had en dacht toen nog dat Rob daardoor niet terug mocht komen", vult hij nogmaals aan. "En je hebt niets aan hem gemerkt. En die discussie over NL is vol... Op het eind zegt hij dat hij arme mensen blij wil maken. Zo'n opmerking is bij een miss verkiezing al niet te maken. Beetje mafkees".
"Ik kan hem ook niet handelen", zegt Lieske.
"Ik vind het een eigenaardige gast", gaat Roel verder. "Er staan nu toch geen camera's op ons gericht! Rob vind ik soms wreed en soms vind ik dat hij moet dimmen. Dan is hij veel te dominant. Hij moet daar echt mee dimmen!"
"Rob mag mij niet. Hij kijkt me steeds doordringend aan. Hij mag mij niet!"
"Misschien vindt hij je een concurrent", meent Roel.
"Ik heb zijn stem sowieso te pakken", zegt Lieske zelfverzekerd. "Hij mag mij niet.... eindelijk is dat eruit..."

"Ik neem geen bullshit van niemand meer", zegt Roel. "Hij vond dat we vroeg naar bed moesten gaan! Hij is met een spelletje bezig gewoon".
"Hij vindt mij echt niet leuk... hij vindt mij vreselijk. Hoe hij doet... alles wat ik naar voren breng, dat is het niet..."
"Dat doet hij bij iedereen", zegt Roel. "Hij zegt ook geen pindakaas nemen".
"Als ik fucking pindakaas wil nemen neem ik fucking pindakaas!", reageert Lieske meteen. "Ik denk wel dat wij relatief op 1 lijn liggen!"
"Om mijn stem hoef je niet te vrezen", bekent Roel.
"Jij om de mijne ook niet!", zegt Lieske meteen!

[ Bericht 1% gewijzigd door scanman01 op 30-08-2005 15:25:25 ]
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:17:39 #71
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30097437
"Ik kan Linda er niet uit stemmen", zegt Roel. "Linda is echt een droogkloot... echt een gezellig wijf".
"Ze is café mens", vult Lieske aan. "Gezelligheid. Dat ze niet alleen kan zijn ook.... ik vind dat zo schattig allemaal!"

Dido komt er bij staan.

"Dido vind ik zo'n kutwijf", zegt Lieske...
Dido lacht: "Jullie hadden het over stemmen. Ik hoorde dat jij het al wist".
"Ik weet het al wel ja", zegt Lieske.
"Ik ook al wel", zegt Roel. "Wij zijn vuur en water".
"Bij mij is het vuur en olie... of vuur en benzine", lacht Lieske. "Er is nog geen explosie geweest tussen ons, maar die explosie komt er!"
"Het is een jongen dus", concludeert Dido. "Ik weet het nog niet. Echt niet."
"Het is ook niet dat ik die persoon graag zie gaan, maar ik heb gewoon het idee dat het kan exploderen. Is dat dom?"
"Nee hoor", meent Dido.
"Ik heb ook geen hekel aan die persoon", zegt roel. "Dan moet je het wel erg bont maken!"
"Maar dat gaat gerust komen",zegt Dido. "Je bent nu nog sociaal, maar dat gaat veranderen! Ik loop altijd weg bij ruzie's en hier is dat moeilijk!"
"Oh nee nee nee nee", reageert Lieske meteen. "Lieske gaat de confrontatie aan! als jij bij mij wegloopt ga ik er achteraan!"
"Ik kan wel exploderen", zegt Dido. "Dan ga ik schreeuwen en knal de deur achter me dicht! Als iemand kwaad wordt moet ik ook altijd lachen!"
"Oh god, dat is heel erg", zegt Lieske meteen. "Dan word ik echt heel agressief!"
"Misschien kun je beter meelachen", meent Roel.
"Als je echt boos bent ga je niet lachen", zegt Lieske.
"Ik ben geen ruzie maker", zegt Dido.
"Ben ik een binnenvetter", vraagt Lieske zich af. "Ik heb wel staan binnenvetten hier".
"Ik word pissig als mensen alleen maar eigen standpunten aanhalen. Mijn zus blijft ooka ltijd op haar standpunten staan", zegt Dido.
"ik blijf ook altijd bij mijn standpunten", reageert Lieske. "Ik lul ook altijd alles wat krom is weer recht. Mijn leraar tekenen zei dat ook altijd als ik iets fout gedaan had. Ik ben eigenwijs".
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:19:22 #72
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30097484
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:20:36 #73
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30097514
Binnen zijn ze nog druk aan het fietsen.

dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:28:45 #74
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30097733
Het gesprek in de tuin is over. Lieske voegt de daad bij het woord en stapt weer op de fiets.

dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:30:21 #75
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30097783
Voor gert: Dido nu ook op de fiets!

dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:38:44 #76
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30098038
Het is weer wat saai geworden helaas. In de tuin hangen een aantal bewoners en kletsen over niets. Binnen wordt natuurlijk nog steeds gefietst en is ook niet iets spannend gaande.

dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:46:30 #77
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30098285
Binnen is Rob weer aan het woord met een aantal andere jongens. Veel bloot in huis van de boys.

Het gaat erover dat hij al 19 jaar een eigen bedrijfje heeft.

(ik kap er nu even mee, dus iemand anders mag het 'stokje' overnemen)
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:59:53 #78
16874 creno
born this way
pi_30098766
15.51: Nathalie en Linda praten over lichamen, eerst over georgina verbaan (of haar borsten echt zijn) en dat gaat over naar het praten over hun eigen lichaam, dat je aan je ouders kunt zien hoe je een beetje wordt. Nathalie verteld tegen linda en komt op het onderwerp kanker, en Joost bleek dit nog niet te weten dus die reageerd verschrikt: Heb jij kanker gehad ?
Terwijl ze in de zon ligt te bakken zegt ze dat ze uit moet kijken met teveel in de zon liggen.
Linda vraagt zich af of ze al moet fietsen. Joost vond het vanochtend lekker gan, nathalie ook

Binnen vraagt Rob hoe het met Linda is, ze heeft hoofdpijn, Roel zegt dat dat niet goed is, ze zit vanaf het begin al met hoofdpijn.

Nathalie verteld Joost het verhaal van haar huidkanker.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:10:18 #79
16874 creno
born this way
pi_30099135
Hey hey, ho ho ! roept Ralph
Er moet gewisseld worden bij de fietsen en hij is aan de beurt, maar er werd aan joost en nathalie gevraagd wie er ging.
Als Nathalie geen relatie had gehad dan had ze met Ralph weer wel willen proberen, ze zou er meer voor open staan. Ze vinden wel dat Ralph erg gesloten is.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:20:44 #80
16874 creno
born this way
pi_30099467
16.16: Joost en Nathalie keuvelen nog steeds over relaties.
Rob's beste vriend zun neefje rijd brommer en krijgt een ongeluk.
Stream 2 is aan het ronddraaien in de badkamer, in en uit zoomen, er word op vanalles gericht, alsof men iets zoekt !
Rob en Roel zitten te strijden wie wat zei wanneer ze eten kriijgen (deze zin is net zo vaag als hoe hun het vertellen...)
Rob en Roel willen het terug zien op de video en zeggen dat ze dan wel zien wie er het hardste lacht.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:32:44 #81
16874 creno
born this way
pi_30099868
16.22: Rob zijn been is al tien jaar oud hij heeft het laten plastificeren en daarom is het nu zijn zwembeen. Joost vind het fijn dat iedereen zo meeleeft met elkaar.

16.26: Joost gaat wat dichter bij Linda liggen, aan haar voeten, want dat vind ie leuk. Joost gaat ook zo z'n bikini aandoen. Joost schuift en schuift met een kussen, hij wil in de zon liggen. Lieske en Dido zijn op de slaapkamer, de ene trekt een jurkje aan en Lieske is wat kleding aan het vouwen.

16.30: Roel is bij Linda en Joost gaan liggen, ze bespreken de hoofdpijn van Linda. Linda drinkt elke dag alcohol thuis, hier in het huis niet, en men denkt dat het misschien daar door komt, "soort van cold turkey": zegt Roel
  Moderator dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:34:29 #82
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30099948
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 15:30 schreef scanman01 het volgende:
Voor gert: Dido nu ook op de fiets!

[afbeelding]

[afbeelding]
Je hebt haar nou niet bepaald op haar charmantst gecaptured, maar toch bedankt.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:45:07 #83
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30100276
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:51:45 #84
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30100531
Rob's been krijgt in de tuin weer even wat aandacht. Het lijkt Joost wel leuk om een schoen onder zijn stompje te doen en dan een foto maken. Rob geniet wel van al die aandacht volgens mij.

dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:55:52 #85
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30100689
Roel richt zijn pijl niet alleen op Lieske volgens mij.

Dido vertelt dat het vanaf het begin al zeker was dat ze erin kwam. Dan wil ze weten op welke meisjes hij valt, maar Roel wil niets zeggen.
"Apart uiterlijk", zegt hij dan. "Figuur, lange benen, tegenstellingen, donkere ogen, lichte ogen. Innerlijk moet het iemand zijn die eigenaardige ambities heeft... een trekker rijbewijs heeft... en ze moet empathie hebben. Ze moet zich goed kunnen verplaatsen in anderen. Ze moet attent zijn, maar dat zijn ze dan ook als ze empathie hebben. Ze moet iemand kunnen geruststellen."

Niet echt veeleisend dus.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:05:32 #86
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30101016
Roel zegt dat hij net als Dido te lief en te attent is.
"Ja, dat is zo", zegt dido. "Ik creeer monsters."
"Ik zie mijn ex nog wel eens, maar weinig", zegt Roel. "Laatste half jaar 2 keer."
"Waarom heb je haar meegevraagd in het hotel dan", vraagt Dido.
"Dat was een gevoel", legt Roel uit.
"Maar waarom je broer niet?", vraagt Dido door.
"Die zie ik al zo vaak", probeert Roel uit te leggen. "Ik weet dat mijn ex huiverig was dat ik hierheen ging. Ze was wat emotioneel. Ze dacht dat ze me hierna nooit meer zou terugzien. Ze had een soort van afscheid genomen, terwijl ik over 2 weken wel terug kan zijn. Heb jij iemand achtergelaten?".
Dido schud haar hoofd.

Chantal ligt lekker te slapen.. of luistert ze stiekem mee?

dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:12:20 #87
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30101220
"Maakte jij het uit of hij?", vraagt Roel opeens.
"Hij heeft het uitgemaakt", zegt Dido. "Hij is nu met een gezamelijke vriendin. Het ging soms niet zo lekker tussen ons. We hadden een huis gekocht en spulletjes gespaard. Alles opnieuw ingericht. Toen we een jaar hadden samengewoond zei hij dat hij er mee wilde stoppen. Ik ben toen bij een vriendin gaan slapen. Toen ik terug kwam lagen er kaarsjes in mijn bed.. een string van een ander... en dat in het huis dat je samen gekocht hebt"
"Aaaaaauw", zegt Roel. jezus... heb je hem doodgeschoten?"
"Ik heb een foto gepakt en in duizend stukjes gescheurd", zegt Dido. "Je wereld stort even in. "Hij was er toen niet, maar ik heb hem opgebeld. Hij zei dat het boek was gesloten tussen ons!"
"Wat een rare gozer", reageert Roel.
"Hij kan ook gewoon niet over zijn gevoelens praten", zegt dido. "Hoe meer ik ging huilen hoe botter hij ging doen. Ik ben 4 jaar met hem geweest. Ik wist daarna niet wat ik met mezelf aanmoest."
"Hoe heet hij?", vraagt Roel.
"marcel".
"Die gozer spoort echt niet zeg", zegt Roel.
"Mijn zus had toen een totale burnout", gaat Dido verder. "Dat vond ik ook heel erg... én ik moest op mijn werk naar een vreemde afdeling wat ik niet leuk vond. Ik kon dus ook niet naar mijn ouders omdat mijn zus daar was. Ik heb toen bij een vriendin gewoond naast de ouders van hem. Ik zag hem dus ook gewoon regelmatig. Ik heb toen 5 dagen in bed gelagen en wilde niet meer opstaan. Na 5 dagen was ik het zat. Ik kon toen naar de kloten gaan of doorgaan... Ik ben naar die kut afdeling gegaan en gaan werken en heb Marcel gebeld om alles te regelen. Ik ben langzaam weer in het ritme gekomen en ik heb het er met hem nooit meer over gehad. Hij heeft me nog gedag gezegd toen ik hierheen ging. Het is nu 9 maanden geleden! Ik woon nu met mijn oudste zus in het atelier van mijn moeder!"
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:17:23 #88
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30101366
In de kamer is Nathalie aan de klets. Hier wat mooie screens van haar:

Nathalie zegt net dat ze frans een opwindende taal vindt.
  Moderator dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:18:18 #89
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30101396
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 17:12 schreef scanman01 het volgende:
Hmz. We op dezelfde stream zitten loeren.

plm 17:05 Roel en Dido liggen in de schaduw in de tuin.

Roel: Ik heb het het echt gehad met relaties. Gedoe. Gezeur."

Dido: maar je hebt wel wat me je ex nog toch?

R: Nou ik beschouw mezelf meer als vrijegzel

D: Hoe kwam je erop om haar mee te vragen naar het hotel dan?

(er wordt bedoeld: het hotel waar de deelnemers logeren vlak voordat het programma begint)

R: Mja... moeilijk te omschrijven

D: Probeer het maar. Waarom koos je bijvoorbeeld niet je broer?

R: Het was puur op gevoel. Ik weet dat zij dat kicken vind, roomservice en zo.
En ze was er wel emotioneel over dat ik hieraan mee ging doen.

D: Echt?

R: Ja. Wel meer vriendinnen hadden dat, die denken dat ze me nooit meer terugzien omdat ik een off andere blitskikker wordt met een fanclub enzo.

Dan neemt het gesprek een andere wending.

R: wat is de laatste jongen waar jij wat mee had dan? Had jij het uitgemaakt of hij?

D: Hij. Ken je dat verhaal nog niet?

R: Nee

D: Hij is nu met een gezamenlijke vriendin van ons.

Dido vertelt het verhaal weer wat al enkele dagen eerder in de streamverslagen staat
Ze eindigt met het stuk dat ze thuiskwam en daar de string en massage-olie vindt.

R is helemaal shocked: Soooohooooooo... Sjeeezus!!! Wat heb je gedaan? Hem doodgeschoten?

D: Nee ik heb een foto van ons gepakt. In duizend stukjes gescheurd. En toen... de stukjes in de prulllenbak gegooid. Zo netjes ben ik nou.

R: En wat deden zij?

D: zij waren er niet bij. Ik heb hem opgebeld. Hij deed heel bot. Hij zei: "Ja Dido, wat had je dan verwacht, dat ik stil bleef zitten?"

R: hoe heet die gozer

D: Marcel

Roel maakt een loco loco-beweging naar de camera: "Marcel. Dat spoort niet."

Dan verteld Dito dat ze haar leven weer opgepakt heeft, en inmidels weer normaal tegen Marcel doet. Ze heeft hem ook nog gedag gezegd voordat ze het BB-huis inging.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:43:08 #90
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30102122
Lieske heeft onder de douche gestaan en kleed zich aan. In de tuin liggen Dido en Roel nog steeds gezellig samen wat te keuvelen. De strijd om Roel is begonnen?

dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:45:10 #91
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30102184

dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:57:21 #92
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30102525
Dido draait een shaggie... vraagt hoe laat het is en krijgt te horen half 5! Ze liepen vanmorgen ook al anderhalf uur achter.

Moderator dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:57:59 #93
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30102548

Dido: dit wordt zo'n dag waarvan ze niet veel uit kunnen zenden
Roel: ik ga zo wel even ruziemaken met iemand. Of anders gaan wij ruzie maken.
Dido: OK, dan spuug ik wel in je gezicht.
Roel. Da's goed. En hoe gaan we het weer goedmaken dan?

pi_30102621
Roel legt een handje op Dido dr been.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:01:33 #95
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30102654
Chantal ligt er best wel afzijdig bij.

dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:09:05 #96
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30102842
Dido zit ongegeneerd op haar nagels te bijten.

Roel zegt dat stress tijdens zwangerschap ook slecht is.. en als ze minder stress heeft (Tanja) door er een paar te roken, is dat in zijn ogen prima! Volgens hem moet je ook naar de consequentie kijken van een actie.... en stress is volgens hem misschien wel bezwaarlijker dan een paar roken. Wel denkt hij dat Tanja haar eigen ruiten ingooit door te blijven roken.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:18:11 #97
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30103109
Roel denkt dat Tanja's medebewoners niet zo moeten zeuren over dat roken. Iedereen die Tanja probeert over te halen om te stoppen met roken komt op tv vast heel betweterig over.
Chantal vindt het een moeilijk punt. Volgens Roel moet je verder kijken. Iemand die niet rookt kan daar niet echt over oordelen, meent Roel.
Roel maakt zijn afkeer van CDA duidelijk. Hij meent dat je ook eens moet denken aan gevolgen van zogenaamde principiele besluiten. Dat gebeurt in zijn ogen veel te weinig.
"Denk jij dat het positieve gevolgen heeft als jij het tegen haar blijft zeggen?", vraagt hij.
"Ik waarschuw mensen alleen", zegt Joost.
"Het klinkt heel moreel", zegt Roel. "Je bent zo moreel bezig. Heeft het positieve gevolgen als jij het tegen haar blijft zeggen?"
"Ik zeg alleen maar dat ze kán stoppen met roken", antwoordt Joost. "Als ze dat kan zonder meer stress te krijgen is dat goed. als we met twaalf man achter haar staan en zorgen dat ze geen peuken meer krijgt.... "
Roel vindt dat Joost een eind in de ruimte lult.
Dido denkt dat Tanja de enige is die het het beste weet.
Chantal meent ook dat ze niet moeten denken dat zij het beter weten dan Tanja.... dat ze zelf slim genoeg is om het zelf te bepalen!
  Moderator dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:20:40 #98
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30103181
Roel tegen Joost: wil jij beweren dat het werkelijk zou helpen als jij nu weer tegen Tanja gaat zeggen dat ze moet stoppen met roken? Of wil je jezelf profileren?

Joost: Dat is niet mijn insteek. Als wij allemaal met z'n 12en gaan zorgen dat geen sigaretten
meer krijgt, en haar helpen...

Roel: ik denk dat jijzelf ontzettend moreel bezig bent, maar ik denk dat het averechts werkt als jij nu weer tegen Tanja begint.

Chantal zegt dat alle beetjes helpen, en dat haar te proberen te laten minderen een beter idee is.

Inmiddels is Lieske ook gearriveerd, maar zij heeft niets meer meegekregen van het intieme gesprek dat Roel en Dido eerder hadden.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:34:19 #99
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30103523
Lieske zegt nu ook dat het voor 100% haar eigen keuze is!
Dido meent dat het wat anders was als ze nog altijd haar normale aantal rookt (20), maar ze doet duidelijk al vanalles om het beter te maken. En dan helpt dat aan haar hoofd zeuren niet. Ze zegt dat ze zelf ook geprobeerd zou hebben om te stoppen, maar als het niet lukt, dan lukt het niet.
Dido denkt dat ze moeten vraag aan Tanja of ze geholpen wil worden.
"Ze rookt niet volop!", zegt Roel. "Ze heeft vandaag ook nog maar heel weinig gerookt!"
Joost vraagt zich af waar haar verantwoordelijkheid ophoudt en die van hun begint. (die jongen is gevaarlijk).

Er vraagt iemand of hij dat werkelijk hun verantwoording vindt. en niet die van Tanja zelf
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:36:30 #100
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30103585
Joost zegt nu dat er mensen zijn die van het ene op het andere moment kunnen stoppen. Hij denkt dus dat dan iedereen dat kan!
Roel merkt op dat het hem een ramp lijkt als je 12 idioten aan je kop hebt zeuren over stoppen met roken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')