"Ik verlies liever van iemand die ik het heel erg gun", zegt Roel.
"Heb ik ook wel eigenlijk", zegt Lieske. "Jij mag winnen van mij en dan gaan we naar de dode zee. Als ik win neem ik je mee!"
"Niet alleen de winnaar wint toch iets?"
"Het maximum is 400000 euro", zegt Lieske. "Maar je moet er denk ik voor spelen. Ik ken eigenlijk alleen BB1 . De andere 3 al veel minder!"
Roel vertelt dat hij het toch niet best vindt dat Joost die opdracht verknald heeft. Het viel hem ook op dat hij niets aan Joost kon merken toen het bleek dat hij de opdracht niet gehaald had.
"Hij wist dat hij de opdracht verknald had en dacht toen nog dat Rob daardoor niet terug mocht komen", vult hij nogmaals aan. "En je hebt niets aan hem gemerkt. En die discussie over NL is vol... Op het eind zegt hij dat hij arme mensen blij wil maken. Zo'n opmerking is bij een miss verkiezing al niet te maken. Beetje mafkees".
"Ik kan hem ook niet handelen", zegt Lieske.
"Ik vind het een eigenaardige gast", gaat Roel verder. "Er staan nu toch geen camera's op ons gericht! Rob vind ik soms wreed en soms vind ik dat hij moet dimmen. Dan is hij veel te dominant. Hij moet daar echt mee dimmen!"
"Rob mag mij niet. Hij kijkt me steeds doordringend aan. Hij mag mij niet!"
"Misschien vindt hij je een concurrent", meent Roel.
"Ik heb zijn stem sowieso te pakken", zegt Lieske zelfverzekerd. "Hij mag mij niet.... eindelijk is dat eruit..."
![]()
"Ik neem geen bullshit van niemand meer", zegt Roel. "Hij vond dat we vroeg naar bed moesten gaan! Hij is met een spelletje bezig gewoon".
"Hij vindt mij echt niet leuk... hij vindt mij vreselijk. Hoe hij doet... alles wat ik naar voren breng, dat is het niet..."
"Dat doet hij bij iedereen", zegt Roel. "Hij zegt ook geen pindakaas nemen".
"Als ik fucking pindakaas wil nemen neem ik fucking pindakaas!", reageert Lieske meteen. "Ik denk wel dat wij relatief op 1 lijn liggen!"
"Om mijn stem hoef je niet te vrezen", bekent Roel.
"Jij om de mijne ook niet!", zegt Lieske meteen!
[ Bericht 1% gewijzigd door scanman01 op 30-08-2005 15:25:25 ]