Ik wist niet precies wat ik moest verwachten van tevoren. Er was steeds sprake van twee liedjes, die bestemd waren voor de ABBAtar show. Toen er geruchten kwamen dat er meer nummers waren opgenomen, zag ik dat wel als een positief teken. Het plan hebben twee liedjes te maken en dan vervolgens dóórgaan met opnemen, impliceerde mijns inziens: energie, lol, creativiteit en dat ze nog iets te melden hadden. Ik dacht: wellicht komt er nog wel iets bijzonders.
Ik hoopte dat ik op dit album hun volgende stap zou horen; een doorontwikkeling van 40 jaar geleden. En dat is ook eigenlijk wel zo. Het is ABBA, maar toch weer anders. Ik moet zeggen dat bij elke luisterbeurt Voyage me beter bevalt. Geweldig hoe ze wars van welke trend dan ook, gewoon bij zichzelf zijn gebleven. Het is hoorbaar dat de dames wat ouder zijn; ja, maar ik vind dat eigenlijk wel mooi.
Favorieten: No doubt about it (Frida!! 75 jaar: hoe dan?

) Keep an eye on Dan. When you danced with me. Little things is inderdaad kitsch, maar ik vind de melodie wel mooi. Ode to freedom pakt me ook.
Ierse Folk, Country, Synthesizers, Klassiek, Pop. Allemaal op één album: alleen ABBA.
Ik vind het niets minder dan een mirakel dat ze na zoveel jaar dit hebben weten te produceren