Ik heb over twee weken nog wel wat tijdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:06 schreef ReCreative het volgende:
Tijd voor een meet dus. Kun je weer wat indrukken opdoen van de 'buitenwereld' met veilige fok!kers om je heen die je geruststellend 'tvp' kunnen toefluisteren als het je allemaal te veel wordt
.
Neee, Dat meen je niet. Je lurk achterstand kan onmogelijk zo groot zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:20 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb over twee weken nog wel wat tijd![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neee, Dat meen je niet. Je lurk achterstand kan onmogelijk zo groot zijn
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zal ik maar eerst de film gaan zien en daarna het boek es een keer lezen. Als ik het andersom doe erger ik me waarschijnlijk aan de film.
Van Terry Pratchet, toch?
Ik meet alleen in het Solse Gatquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:20 schreef livEliveD het volgende:
Ik heb over twee weken nog wel wat tijd![]()
quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:23 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik ga een *,mompel* voor jóuw eigen gebruik enzo branden...
Oversight *mompel mompel*.
Een heel mooi gesproken versie van het boek.
De humor komt zo nog beter over.
*mompel.... *
Klinkt goed.quote:
Nou relatief gezien is Fok wel naar de achtergrond gedrukt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:23 schreef nokwanda het volgende:
Neee, Dat meen je niet. Je lurk achterstand kan onmogelijk zo groot zijn
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:26 schreef Oversight het volgende:
[..]
NIET DOEN DIE FILM !!!!
éérst het boek, en daarna wíl je de film helemaal niet zien......
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou relatief gezien is Fok wel naar de achtergrond gedrukt.
Ow, btw.....quote:
jaaaaaaaaa??????????????????????????????????????....... tiktaktiktaktiktak................quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:31 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ze bedoelt.....
![]()
Ze bedoelt....
quote:(SM student van Nikky)
[vertaalmodus]quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jaaaaaaaaa??????????????????????????????????????....... tiktaktiktaktiktak................
Het bouwt op.....Heel langzaam..... De weg is nog lang.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:21 schreef coz het volgende:
[..]
[vertaalmodus]
De humor komt zo nog beter over.
--> ze bedoeld .. eigenlijk lig je gewoon dubbel
2 enigzins aan elkaar gerelateerde quotes die weinig verklappen
The book : It's an important and popular fact that things are not always what they seem. For instance, on the planet Earth, Man had always assumed that he was the most intelligent species occupying the planet, instead of the *third* most intelligent. The second most intelligent were of course dolphins..
[snip]
Dolphins: [singing] So long, and thanks for all the fish / So sad that it should come to this / We tried to warn you all, but, oh, dear / You may not share out intellect / Which might explain your disrespect / For all the natural wonders that grow around you / So long, so long, and thanks for all the fish!
maar verder hoeven we ook niet te gaan , maar zelfs al zouden we het vertellen heb je nog zoiets van .. shuuuuuuuuuuure ..je maakt een grapje en ik volg je niet![]()
![]()
Dont Panic
Dan mag ik aannemen dat er al vanalles in je moestuin groeit. Een mens moet toch eten, nietwaar.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:53 schreef UncleScorp het volgende:
grmbl
Ik denk er al lang aan om te stoppen met werken of iets rustiger te zoeken ... het enige wat me wat tegenhoudt zijn mn kids
Maar ach, dat probleem lost zichzelf wel op als we binnen paar jaar in 'n crisis zitten
Eigenlijk zou je keihard moeten werken als je nog jong bent zodat je het lekker rustig aan kan doen als je ouder bent. Nu heb je de energie ervoor. En geloof me.... die neemt af.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:31 schreef Enyalius het volgende:
ah to be still young and not having as much responsibilities as others yet. ik kan nog lekker relaxen wat dat betreft3 daagjes in de week werken en de rest achter over hangen, beetje thuis studie doen en zo
In moderne tijden staat dat op de bank ... vorig jaar geërfd ...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:28 schreef nokwanda het volgende:
Dan mag ik aannemen dat er al vanalles in je moestuin groeit. Een mens moet toch eten, nietwaar.
Hé ik word wat ouder ... binnekort 40 ... mag ik het dan wat rustiger aan doen ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:34 schreef nokwanda het volgende:
Eigenlijk zou je keihard moeten werken als je nog jong bent zodat je het lekker rustig aan kan doen als je ouder bent. Nu heb je de energie ervoor. En geloof me.... die neemt af.
Ik werk al 'n jaar 4/5 nu ... maar ook dat is nog teveel ... wss omdat job zoveel verantwoordelijkheid inhoudt ...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:31 schreef Enyalius het volgende:
ah to be still young and not having as much responsibilities as others yet. ik kan nog lekker relaxen wat dat betreft3 daagjes in de week werken en de rest achter over hangen, beetje thuis studie doen en zo
Dan werk je nog vrij kort voor iemand van jouw leeftijd (quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:42 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik werk al 'n jaar 4/5 nu ... maar ook dat is nog teveel ... wss omdat job zoveel verantwoordelijkheid inhoudt ...
ahhh, denk je iets te hebben aan de bank in tijden van ware crisis?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:40 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
In moderne tijden staat dat op de bank ... vorig jaar geërfd ...
Dat maakt het er niet makkelijker op om gemotiveerd te blijven ...
Wazzda? anemievorm? Moet denken aan eenkennis met sikkelcel anemie.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:46 schreef Enyalius het volgende:
ik had geen idee dat je al zo'n ouwe lul was scorp
werk is zeer irritant. ik heb van mijn 18e tot 20e, bijna 3 jaar full-time gewerkt met een heel riant salaris. jammer genoeg gingen ze veel uitbesteden dus moest ik weg. werk nu 3 dagen in de week bij een ander bedrijf. niet echt geweldig maar ja het brengt voldoende geld binnen.
puf heb ik niet veel. kleine aandoening op bloed niveau. mijn bloedlichaampjes kunnen niet voldoende zuurstof opnemen en transporteren door mijn lichaam. immuun systeem is er ook nauwelijks dus zit zwaar aan de vitamine pillen-kuur voorlopig tot het weer vanzelf werkt
slaap potdomme 12-13 uur per dag
No no !quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:46 schreef nokwanda het volgende:
Dan werk je nog vrij kort voor iemand van jouw leeftijd (imo ben je nog een puppy, trouwens)
Ik voel me geen 40 en ik zie er geen 40 uit ... so who caresquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:46 schreef Enyalius het volgende:
ik had geen idee dat je al zo'n ouwe lul was scorp
geen idee hoe de medische termen zijn. boeit me eerlijk gezegd niet zo. als amputeer je een been bij mij dan intereseerd het me nog niet esquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wazzda? anemievorm? Moet denken aan eenkennis met sikkelcel anemie.
Neu.... ben met verf en penselen aan het ploeteren.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:59 schreef UncleScorp het volgende:
Iedereen zit in zijn zwembadje te ploeteren zeker ?
Schilderen is mijn werk.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:06 schreef UncleScorp het volgende:
Werk jij dan niet nok ?
Jij het dus wel een grote moestuin
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:52 schreef Mirage het volgende:
allemaal
ik heb vanmiddag mijn middelvinger tegen een meneer opgestoken
hij was niet netjes
hij schreeuwt tegen kinderen én tegen hun moeder
hij dacht zeker dat wij een stelletje koeien waren
normaal reageer ik niet zo
maar dat is blijkbaar de enige taal die de beste man begrijpt
de kindjes hebben niets gezien
en verder ben ik lief geweest
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Krijg het beeld van een moedereend met 2 kuikentjes die een andere eend luid kwekkend en waggelend wegjaagt. Die beesten kunnen schelden!
Moet opeens ook denken aan een gelegenheid, een paar jaar geleden, waarbij ik met een vriendin in een kroeg hier stond te dansen op een wel heel erg drukke dansvloer.quote:
Hahahaha, als ik niet op mijn bed zat was ik van mijn stoel gerold !quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet opeens ook denken aan een gelegenheid, een paar jaar geleden, waarbij ik met een vriendin in een kroeg hier stond te dansen op een wel heel erg drukke dansvloer.
Ik voelde iedere keer iets langs mijn kont strijken. dacht eerst dat het toeval was vanwege de drukte. Maar het ging maar door. Ik draaide me om en tot mijn grote verbazing trof ik daar een werkelijk gigantische marokkaan met een enorme afro en een grijns van oor tot oor die als een soort jezus altaarbeeld met gespreide handen op de dansvloer stond met een had precies in de baan van mijn kont zodat die er wel langs moest strijken.
Hij stond daar helemaal happy te wezen.
Ik bekeek hem eens van top tot teen en ergens vanuit mijn tenen barstte het los.... een wel zeer luidruchtige preek over het best wel mogen kijken met oogjes maar echt niet met handjes. (en dat waren me een kolenschoppen.
Mijn vriendin stond naast me en barstte in lachen uit in plaats van me te steunen en de man toch minstens een boze blik toe te werpen.
Toen ze eenmaal uitgehikt was kon ze me vertellen dat ze het beeld kreeg van een klein kefhondje dat tekeer ging tegen een reusachtige bouvier.![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:31 schreef nokwanda het volgende:
Hij stond daar helemaal happy te wezen.
Wat goed Dromenvangerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Wil ff zeggen dat ik helemaal uitgeraast ben van top tot teen. Ben aan het revalideren van een drukke periodeEn dat werkt dus goed. Ik heb op dit moment niets toe te voegen meer in wat voor paranormale sferen dan ook. Alsof voor mij de vlam is uitgedooft als het ware. De vlam is er nog wel maar staat op waakvuur inplaats van grootvuur.
Rust is ook wel eens lekker.
Dan kan ik me nu bezig houden met het verdere werk dat er te doen valt in en om het huis en kan ik me bezig houden met een studie of wat dan ook.
Heb mezelf verloren in het paranormale en dat is niet goed. Ik ben vaker verdronken en daar leer ik steeds een beetje uit.
Kortom : Ik zal niet meer zo vaak aanwezig zijn hier. Behalve als ik weer wat lees wat mijn aandacht vestigd.
Veel plezier allemaal
En dan ga ik nu naar buiten toe weer. FF de computer met rust laten en mezelf ook met rust laten dus.
Wat een mooiequote:
Idd , hij viel ook tegen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:25 schreef UncleScorp het volgende:
K-Pax al gezien Enyalius ?
En iemand War of the Worlds al gaan zien ? Kvond hem maar wa tegenvallen eigenlijk ...
ik wilde per sé een grotere hebben. de normale zijn zo...klein en prutsigquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:37 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Wat een mooie. Ik heb er zelf ook twee, een ruwe en een getrommelde. Ik gebruik ze graag bij meditaties. Geweldige stenen zijn het. Erg krachtig
.
Vind je hem niet te groot voor aan een hanger? Lijkt me vrij zwaar zo om je nek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |