No no !quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:46 schreef nokwanda het volgende:
Dan werk je nog vrij kort voor iemand van jouw leeftijd (imo ben je nog een puppy, trouwens)
Ik voel me geen 40 en ik zie er geen 40 uit ... so who caresquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:46 schreef Enyalius het volgende:
ik had geen idee dat je al zo'n ouwe lul was scorp
geen idee hoe de medische termen zijn. boeit me eerlijk gezegd niet zo. als amputeer je een been bij mij dan intereseerd het me nog niet esquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wazzda? anemievorm? Moet denken aan eenkennis met sikkelcel anemie.
Neu.... ben met verf en penselen aan het ploeteren.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:59 schreef UncleScorp het volgende:
Iedereen zit in zijn zwembadje te ploeteren zeker ?
Schilderen is mijn werk.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:06 schreef UncleScorp het volgende:
Werk jij dan niet nok ?
Jij het dus wel een grote moestuin
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:52 schreef Mirage het volgende:
allemaal
ik heb vanmiddag mijn middelvinger tegen een meneer opgestoken
hij was niet netjes
hij schreeuwt tegen kinderen én tegen hun moeder
hij dacht zeker dat wij een stelletje koeien waren
normaal reageer ik niet zo
maar dat is blijkbaar de enige taal die de beste man begrijpt
de kindjes hebben niets gezien
en verder ben ik lief geweest
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Krijg het beeld van een moedereend met 2 kuikentjes die een andere eend luid kwekkend en waggelend wegjaagt. Die beesten kunnen schelden!
Moet opeens ook denken aan een gelegenheid, een paar jaar geleden, waarbij ik met een vriendin in een kroeg hier stond te dansen op een wel heel erg drukke dansvloer.quote:
Hahahaha, als ik niet op mijn bed zat was ik van mijn stoel gerold !quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet opeens ook denken aan een gelegenheid, een paar jaar geleden, waarbij ik met een vriendin in een kroeg hier stond te dansen op een wel heel erg drukke dansvloer.
Ik voelde iedere keer iets langs mijn kont strijken. dacht eerst dat het toeval was vanwege de drukte. Maar het ging maar door. Ik draaide me om en tot mijn grote verbazing trof ik daar een werkelijk gigantische marokkaan met een enorme afro en een grijns van oor tot oor die als een soort jezus altaarbeeld met gespreide handen op de dansvloer stond met een had precies in de baan van mijn kont zodat die er wel langs moest strijken.
Hij stond daar helemaal happy te wezen.
Ik bekeek hem eens van top tot teen en ergens vanuit mijn tenen barstte het los.... een wel zeer luidruchtige preek over het best wel mogen kijken met oogjes maar echt niet met handjes. (en dat waren me een kolenschoppen.
Mijn vriendin stond naast me en barstte in lachen uit in plaats van me te steunen en de man toch minstens een boze blik toe te werpen.
Toen ze eenmaal uitgehikt was kon ze me vertellen dat ze het beeld kreeg van een klein kefhondje dat tekeer ging tegen een reusachtige bouvier.![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:31 schreef nokwanda het volgende:
Hij stond daar helemaal happy te wezen.
Wat goed Dromenvangerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Wil ff zeggen dat ik helemaal uitgeraast ben van top tot teen. Ben aan het revalideren van een drukke periodeEn dat werkt dus goed. Ik heb op dit moment niets toe te voegen meer in wat voor paranormale sferen dan ook. Alsof voor mij de vlam is uitgedooft als het ware. De vlam is er nog wel maar staat op waakvuur inplaats van grootvuur.
Rust is ook wel eens lekker.
Dan kan ik me nu bezig houden met het verdere werk dat er te doen valt in en om het huis en kan ik me bezig houden met een studie of wat dan ook.
Heb mezelf verloren in het paranormale en dat is niet goed. Ik ben vaker verdronken en daar leer ik steeds een beetje uit.
Kortom : Ik zal niet meer zo vaak aanwezig zijn hier. Behalve als ik weer wat lees wat mijn aandacht vestigd.
Veel plezier allemaal
En dan ga ik nu naar buiten toe weer. FF de computer met rust laten en mezelf ook met rust laten dus.
Wat een mooiequote:
Idd , hij viel ook tegen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:25 schreef UncleScorp het volgende:
K-Pax al gezien Enyalius ?
En iemand War of the Worlds al gaan zien ? Kvond hem maar wa tegenvallen eigenlijk ...
ik wilde per sé een grotere hebben. de normale zijn zo...klein en prutsigquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:37 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Wat een mooie. Ik heb er zelf ook twee, een ruwe en een getrommelde. Ik gebruik ze graag bij meditaties. Geweldige stenen zijn het. Erg krachtig
.
Vind je hem niet te groot voor aan een hanger? Lijkt me vrij zwaar zo om je nek.
Cool!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:56 schreef Enyalius het volgende:
ik wilde per sé een grotere hebben. de normale zijn zo...klein en prutsig
mijn stiefmoeder heeft een eigen praktijk voor voetzonereflex en heeft zo'n pasje om bij een stenen importeur van alles te kopen tegen inkoop prijs. dus die steen was nog goedkoop ook in vergelijking met als je het in een winkel koopt. het is echt geweldig...je kan er een hele dag in dat kleine winkeltje spenderen en in alle lades kijken naar stenen en de enorme grote tegen de muren.
ik vind lapis echt geweldige stenen voel me er zeer verwant me. hij is niet zwaar en zit ook niet in de weg. heb trouwens nog een grotere lapis steen. het is wel zo dat ik hem een paar dagen draag en dan een paar dagen niet. dat is omdat ie na een tijdje meer kwaad doet dan wat anders.
nog wat meer van mijn steentjes. wazige foto vanwege de kaarsen die er naast branden. [afbeelding]
Lapis lazulli, getrommelde bergkristallen, amethyst, een geode die ik gratis kreeg en niet weet wat het is, getrommelde roze kwartz, petaliet steentjes, bergkristal staaf, elestiaal.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar weet je...... boeken zijn altijd leuker dan de film.
Dan kijk ik de film misschien nog met lol en dan lees ik het boek en denkik wss: oooooo, die is nogveeeeel leuker.![]()
Als ik het boek eerst lees en dan de film kijk erger ik me waarschijnlijk helemaal rot aan de film.Er zijn maar zeer weinig boeken goed verfilmd.
(The colour purple is eik het enige boek dat ik ken dat ik goed verfilmd vind)
OKay.... dus dan wil ik de film helemaal niet meer zien....
Is die film zo bagger dan?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:14 schreef Enyalius het volgende:
nog maar 8 maanden oversight...you can do it for all of MANkind
ik vond de film maar matig. vond het wel lachen met die walvis die naar de aarde denderd en dat je zijn laatste gedachtes hoort. en daarnaast een plant die alleen maar denkt "och niet weer heh"quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:14 schreef Oversight het volgende:
[..]
De film is bést humor over een jaar of 5 als je alle boeken hebt gelezen......
Als je éérst de film ziet, kun je nooit meer onbevangen en maagdelijk het boek lezen op de manier zoals het bedoeld is....
Hoofdfiguren hebben in je hoofd dan al een vast vorm, en z;onde rdie film, vormen de personages zich in jouw hoofd, en zien ze er véél mooier uit....
één van de hoofdpersonen heeft bijvoorbeeld twee hoofden, wat ik me in gedachten altijd als twee hoofden op twee nekken naast elkaar had voorgesteld.
In de film hebben ze er één nek met een wegkantelend hoofd van gemeekt, niks nis mee, maar niet zoals IK het in het boek zag....
geloof me, DIT boek is béter zonder film.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:16 schreef Enyalius het volgende:
het word een meisje
wat wil je nog meer weten
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:31 schreef Enyalius het volgende:
*kuch, schraapt keel*
[fok! profeet mode]
Gij zult veel obstakels tegen komen en velen zullen overwonnen worden. De resterende obstakels zullen meegenomen worden naar het volgende leven. Voor de mensheid op grote schaal zult gij niks te betekenen hebben. Uw taak is dat om het het kleine wiel te zijn en het grote geheel aan te blijven sturen. Het is een zware taak die door uw innovatieve krachten geoptimaliseerd kan worden. Aangezien jij het geheugen van een goudvis hebt zult gij alle ingevingen binnen 8 seconden vergeten. En zoals uw dierbare al zei...Gij zal niet eens uw reet kunnen afvegen zonder haar hulp.
Samengevat...je bent de lul voor de komende paar maanden en daarna zal het niet echt beter worden met al die luiers en slapeloze nachten
[/Fok! profeet mode]
*kuch*
ach ja, zolang je maar lol hebt in alles dat je doet. dan maakt de rest niks uit heheh![]()
![]()
Huhquote:
Jaquote:
Gewoon, was flauw... in het gat gemeet en in het gat blijven steken ofzo. Ergens kwam in de discussie op dat punt naar voren dat iemand alleen fokkers ontmoette tijdens gat meets. En ik krijg daar met mijn vunzige brein natuurlijk weer hel andere associaties bij.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:33 schreef Enyalius het volgende:
ok. ja ik lette niet echt op bij les 1...benadruk het positieve
je krijgt een kind. je word vader![]()
![]()
zo beter?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gewoon, was flauw... in het gat gemeet en in het gat blijven steken ofzo. Ergens kwam in de discussie op dat punt naar voren dat iemand alleen fokkers ontmoette tijdens gat meets. En ik krijg daar met mijn vunzige brein natuurlijk weer hel andere associaties bij.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:42 schreef Enyalius het volgende:
ik ben pas 21...kom op zeg. you tell me...ik wil ook vader zijn.
als ik jouw zo zie ga ik toch twijfels krijgen of ik er wel echt klaar voor ben ehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |