Kan je in de routeplanner opzoeken waar je zit? De techniek staat toch ook voor niets tegenwoordig. Ik moet dat nog altijd ouderwets zelf bedenken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee net even opgezocht in de routeplanner.... ik woon 269.9 km zuidelijker.
Eindhoven-Veldhoven. Lampengat met carnavalquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:00 schreef sigme het volgende:
Kan je in de routeplanner opzoeken waar je zit? De techniek staat toch ook voor niets tegenwoordig. Ik moet dat nog altijd ouderwets zelf bedenken.
Helaas is mijn topografische kennis 0,0. Wat ligt in een straal van 269,9km van Groningen? Hmm..
7 km onder Tilburg.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:06 schreef sigme het volgende:
Goirle... Waar is dat ergens?
Ben ik weleens geweest. Is geen hol aan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:06 schreef sigme het volgende:
Goirle... Waar is dat ergens?
Wat wil je ook. Je sleept de halve zeebodem achter je aan...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:19 schreef du_ke het volgende:
Vissen is echt gekkenwerk qua energieverbruik dat is echt 4 liter diesel op 1 kilo consumptievis of zelfs nog erger.
Klopt gelukkig worden er met kweken steeds betere resultaten bereikt. Al is dat qua dierenwelzijn misschien minder prettig blijft lastig dit soort zaken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:20 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wat wil je ook. Je sleept de halve zeebodem achter je aan...
Zolang je maar 1 soort vissen depressief laat worden en de rest met rust laat, vind ik het allemaal prima.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt gelukkig worden er met kweken steeds betere resultaten bereikt. Al is dat qua dierenwelzijn misschien minder prettig blijft lastig dit soort zaken.
Welke regels staan er voor de niet-genummerde artikelen?quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:29 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Welke regels staan er voor de niet-genummerde artikelen?
Dat gaat steeds beter, de ontwikkelingen daarin gaan best hard. Vorig jaar een lezing gehad van een viskweker was zeer boeiend.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:27 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Zolang je maar 1 soort vissen depressief laat worden en de rest met rust laat, vind ik het allemaal prima.
Alleen laten veel vissoorten zich niet zomaar kweken. Probeer het maar s in een aquarium. Alleen guppen zijn echt een eitje...
Engelse versie, compleet :quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:29 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Welke regels staan er voor de niet-genummerde artikelen?
Het schijnt dat forelkwekers een knuppeltje gebruiken om de vis te laten slapen voor diens verdere verwerkingquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat gaat steeds beter, de ontwikkelingen daarin gaan best hard. Vorig jaar een lezing gehad van een viskweker was zeer boeiend.
Democratie in Irak, 80% was tegenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Engelse versie, compleet :
http://news.bbc.co.uk/1/shared/bsp/hi/pdfs/24_08_05_constit.pdf
(is versie van 24 aug, misschien nog wat (punten / komma's?) gewijzigd in uiteindelijke versie.
kopje koffie?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:48 schreef George-Butters het volgende:
geef mij maar een verlicht despoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |