Of Hillard Richter?quote:Op maandag 5 september 2005 18:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Vanavond gaat Iris Niels Kroon naar de andere wereld helpen.![]()
Staat Bram achter haar?quote:Op maandag 5 september 2005 19:12 schreef Iwan1976 het volgende:
* Voor ik het vergeet:
Van harte gefeliciteerd!
Hij kan ook uit, weet je?quote:Op maandag 5 september 2005 19:08 schreef LeefbaarFok het volgende:
Maar eerst moeten we nog een half uur tegen het postpaard van Eindhoven aankijken, met dat debiele Lingo.
Helaas maar al te waar.quote:Op maandag 5 september 2005 19:20 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ja, maar bij die maffen van NL2 weet je nooit of ze bijtijds starten.
Ik zou willen dat ik m'n mond had gehouden over het verplaatsen van Lingo.quote:Op maandag 5 september 2005 19:25 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ze zijn dus nu al te laat, want er komt nog zeven minuten reclame.
Ze zijn wanhopig als ze überhaupt nog iets voor die berenlul doen.quote:Op maandag 5 september 2005 19:50 schreef pberends het volgende:
Kyra en Bosnisch Bakvisje zijn inderdaad wanhopig als ze cd's in de winkel kopen ipv branden.
Dat viel mij ook al opquote:Op maandag 5 september 2005 19:36 schreef jeremiah het volgende:
Die Joost had ook in een keer een ander kapsel. Was wel grappig om te zien. In de ene scene met tonnie en daarna in de scene met Lizzy. Let maar op.
quote:Op maandag 5 september 2005 20:14 schreef Soldier2000 het volgende:
Joost wordt steeds beterdie activiteiten van hem zijn super
Ze is al 3x eerder te zien geweest.quote:Op maandag 5 september 2005 23:15 schreef Svensational het volgende:
Dit was pas de eerste keer dat ik Lisette zag bij BNN, of vergis ik me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |