Jij dus ook niet!quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:11 schreef fembol het volgende:
Ik wil niet vervelend doen, maar was er nou niemand die effe een topic wilde aanmaken?
Ach, als het moet dan moet het...quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:12 schreef fembol het volgende:
[..]
Ik kwam net binnenstormen... ik vond het niet zo gepast.
Het hoefde nietquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ach, als het moet dan moet het...
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tiet Voeg Piemel
Hee, ik zit in een inspiratie crisis, laat me....
Litpho? Wanneer komt je mooie ava weer terug?quote:
Zeer gezellie!quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:20 schreef fembol het volgende:
[..]
Oeh, op de valreep!!
Mijn dag was wel okeej, beetje snotterig alleen.
Hoe was de jouwe?
Als ik deze weer zat benquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:25 schreef melismay het volgende:
[..]
Litpho? Wanneer komt je mooie ava weer terug?
Dat duurt niet zo lang meer neem ik aan?!quote:
Had je het beter voor elkaar dan ik. Heb een kamer leeggeruimd, morgen kan ik met de verfpot aan de gangquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:32 schreef Ynske het volgende:ben er weer
Heerlijke avond gehad...
lekker op t terras gehangen
Dan had je het ook beter dan mij.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:32 schreef Ynske het volgende:ben er weer
Heerlijke avond gehad...
Ik ook!!quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:32 schreef Ynske het volgende:ben er weer
Heerlijke avond gehad...
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:37 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Dan had je het ook beter dan mij.
Ben nog niet weg van het werk![]()
TnXquote:
Ach, ik heb straks waarschijnlijk een studeerkamer om trots op te zijn...quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:40 schreef Ynske het volgende:
minder dame en heer...
deze meid had t beter gepland vandaag...
tsss wat moet je nu met een studeerkamer...quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ach, ik heb straks waarschijnlijk een studeerkamer om trots op te zijn...![]()
Werkkamer klinkt zoquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
tsss wat moet je nu met een studeerkamer...
daar ga je toch niet studeren
heey hoe was je date?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:01 schreef PPWB84 het volgende:
hey!
date... groot woord...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:18 schreef PPWB84 het volgende:
jij wel ynske?
Ik hoorde laatst iemand met Twist-Vind-Post. My god, ik schaam me nog steeds dat ik daar zelf niet op ben gekomen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:13 schreef broer het volgende:
Tof VrijgezellenPlekje.
tis aps 1 uurquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:46 schreef melismay het volgende:
Ja, maar niet zo midden in de nacht, dat is helemaal niet leuk
oh hier is t nog lichtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:48 schreef melismay het volgende:
Ja, kijk eens naar buiten
Het is donker
Midden in de nacht dus
Stalkers zijn goed!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:39 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik hoorde laatst iemand met Twist-Vind-Post.
Ik ga zo verven!!!!!!!! En dan naar de plas!! en dan wat drinken in de stad!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:49 schreef melismay het volgende:
Daar geloof ik geen zak van!
Het is dinsdag!
Ik ga wat drinken met mn ex en die wil me toch niet terug en hier is ze ook neit meer welkom sinds ze mn zussen dr oud vond uitzien, dus ik kan me een paar wallen wel veroorlovenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:52 schreef melismay het volgende:
Dan zou ik maar eens naar bed gaan ja
Goed voor mijn ego. Niet dat daar iets mis mee was. Nu is mijn ego gewoon NOG beter. Je houdt het niet voor mogelijk..quote:
kijk eens naar buiten...zie je die gozer staan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Goed voor mijn ego. Niet dat daar iets mis mee was. Nu is mijn ego gewoon NOG beter. Je houdt het niet voor mogelijk..
och wel gezellig. anders slijt ik mn avond weer met t posten in het singletopicquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:55 schreef melismay het volgende:
Hahaha, waarom ga je dan eigenlijk nog?!
Nee tis te donker.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:57 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
kijk eens naar buiten...zie je die gozer staan?
Mag ik donderdag nog langskomen al sta ik niet in je favoriete fokker lijstje?quote:
Sta je daar niet bij? Jawel toch?!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:29 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Mag ik donderdag nog langskomen al sta ik niet in je favoriete fokker lijstje?
Twist hij stalkt me!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Sta je daar niet bij? Jawel toch?!![]()
Je weet allang dat je langs mag komen.
Haha,quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:31 schreef Twisted_fok het volgende:
Wat lul je nou, er staat gewoon WM bij. Ik begon me al bijna onterecht te schamen!
He he, heb je ook eindelijk weer een stalker.quote:
Alleen als je dat wil schat, dat weet je toch.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:34 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Haha,Woops, het wordt alweer laat.
Je gaat me nu toch niet slaan donderdag?
Oe, kinkyquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Alleen als je dat wil schat, dat weet je toch.!
Pssss, aan niemand vertellen Hij is ook wel leuk hoor!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
He he, heb je ook eindelijk weer een stalker.Je moet hem koesteren hoor! Orders van de grote twist!
Zucht, waarom heb ik je dat ook al weer verteld?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:35 schreef WeirdMicky het volgende:
Koesteren? Ik wil een ere stalker status, hallo...ik ben onweerstaanbaar!
Daarom moet ze je ook koesteren!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:35 schreef WeirdMicky het volgende:
Koesteren? Ik wil een ere stalker status, hallo...ik ben onweerstaanbaar!
koes·te·ren1 (ov.ww.)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daarom moet ze je ook koesteren!![]()
Dat deed ik al lang! En trouwens.... bij stalken moet het andersom zijn hoor!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:41 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
koes·te·ren1 (ov.ww.)
1 liefderijk verzorgen
2 bij zichzelf voelen
Ik wil dit:
ver·af·go·den (ov.ww.)
1 met dwepende eerbied of liefde vereren => aanbidden
Ik vind dit echt een heel sterk punt!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat deed ik al lang! En trouwens.... bij stalken moet het andersom zijn hoor!
Had ik al gezegd dat je geweldig bent!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een heel sterk punt!![]()
EEN een een eennnnnn samenzwering!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een heel sterk punt!![]()
Ha! En zo hoort het!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:46 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
EEN een een eennnnnn samenzwering!
Mag ik nu een medaille?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:46 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
EEN een een eennnnnn samenzwering!
Jij bent gooooooeeeeedddddddquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:07 schreef Godlike02 het volgende:
je poot voor je bek?
Dan moeten je fikken ook tegen elkaar aan zitten
Maar ja wijven hebben zo een groot gat in hun klauw dat dat nooit zal lukken
Wat doe je hier???quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:16 schreef ThunderChild het volgende:
Mogguh iedereen . . .![]()
![]()
Ben GVD weer voor achten wakker . . .![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:16 schreef Godlike02 het volgende:
je hele bek nat dan
Heb je wat aan deze mooie zonnige dag!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:16 schreef ThunderChild het volgende:
Mogguh iedereen . . .![]()
![]()
Ben GVD weer voor achten wakker . . .![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:27 schreef Godlike02 het volgende:
kwijt?
Wet van behoud van massa
Dus hooguit tijdelijke misplaatst of de weg naar het topic kwijt.
Oneenschquote:kwijt (bn.; alleen pred.)
1 (van iets waar men graag afstand van wil doen) bevrijd van
2 (het genoemde) verloren zijnd, niet meer hebbend
3 (van zaken) zoek, weg
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:43 schreef Godlike02 het volgende:
Dat is kut als je op een terras moet wachten
Waarom was het terras laat? En heb je wel gevraagd of het terras volgende keer op tijd wil komen?
Bij ons lag net ook het systeem eruitquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Goedemorgen poppies![]()
![]()
PhaE![]()
Hier ligt het systeem er weer uit![]()
Stuur mij dan nu maar naar huis, kan ik lekker met die voorste kamer aan de slag. Maar daarvoor zal het wel te vroeg zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:53 schreef babus het volgende:
[..]
Bij ons lag net ook het systeem eruitWord je zo moe van....
What else is new??quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:52 schreef Godlike02 het volgende:
Mijn hersenen liggen er al jaren uit
Ach, het was een terrasje he, moest nog veel leren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:43 schreef Godlike02 het volgende:
Dat is kut als je op een terras moet wachten
Waarom was het terras laat? En heb je wel gevraagd of het terras volgende keer op tijd wil komen?
Moe van niks doen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:53 schreef babus het volgende:
[..]
Ben je aant verbouwen vm?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Stuur mij dan nu maar naar huis, kan ik lekker met die voorste kamer aan de slag. Maar daarvoor zal het wel te vroeg zijn![]()
Voorste kamer >>??quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Stuur mij dan nu maar naar huis, kan ik lekker met die voorste kamer aan de slag. Maar daarvoor zal het wel te vroeg zijn![]()
Jong geleerd ........quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:54 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ach, het was een terrasje he, moest nog veel leren.
Dus heb het niet te hard aangepakt natuurlijk.
Jij was toch die stagaire die sowieso al niets deed?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:53 schreef babus het volgende:
[..]
thx PhaEquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:56 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jij was toch die stagaire die sowieso al niets deed?
Merk je het verschil dan
Ach zoooo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Sorry, voel me hier zo thuis begin al Dampies te praten.
![]()
Voorste kamer is de logeerkamer. Deze kamer ligt aan de voorkant op de eerste verdieping van mijn huis.![]()
Dampies?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Sorry, voel me hier zo thuis begin al Dampies te praten.
![]()
Voorste kamer is de logeerkamer. Deze kamer ligt aan de voorkant op de eerste verdieping van mijn huis.![]()
Leukquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ben van de logeerkamer mijn studie/werkkkamer aan het maken![]()
Wel gedragen, maar het gaf geen fooi.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jong geleerd ........
Heeft het terras zich daarna gedragen? fooi gegeven?
Topquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:04 schreef PhaE het volgende:
[..]
Wel gedragen, maar het gaf geen fooi.
Het had zaterdag Reservoir Dogs gekeken, en vond dus dat een fooi overbodig was, net als de discussie daarover in het begin van de film.
quote:
Ik vind de verklaring waarom "Like a Virgin" van Madonna eigenlijk gaat over een "regular fuck machine" ook wel een leuke scenequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Top![]()
Gelijk de beste scene uit de film![]()
quote:Mr. Brown: O.K., let me tell you what Like a Virgin's about. It's all about this cooze who's a regular fuck machine, I'm talking morning, day, night, afternoon, dick, dick, dick, dick, dick, dick, dick, dick, dick.
Mr. Blue: How many dicks is that?
Mr. White: A lot.
Mr. Brown: Then one day she meets this John Holmes motherfucker and it's like, whoa baby, I mean this cat is like Charles Bronson in the Great Escape, he's digging tunnels. Now, she's gettin' the serious dick action and she's feeling something she ain't felt since forever. Pain. Pain. It hurts her. It shouldn't hurt her, you know her pussy should be Bubble Yum by now, but when this cat fucks her it hurts. It hurts just like it did the first time. You see the pain is reminding a fuck machine what it once was like to be a virgin. Hence, "Like a virgin."
wat doe je dan hierquote:
quote:
gezondquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:11 schreef QyRoZ het volgende:
Trein vertraging, bus gemist, 2 km lopen.
wat een leuk begin van de werkdagquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:11 schreef QyRoZ het volgende:
Jij hoeft niet te sporten!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:11 schreef QyRoZ het volgende:
Was leuker als het maandag was geweest ;-)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat een leuk begin van de werkdag![]()
ach man.... 2 km is nietsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:11 schreef QyRoZ het volgende:
Gebeurt regelmatig. De bus-trein aansluiting is hier zoooo slecht. Gisteren ook weer, reed de trein voor mn neus weg, half uur wachten. Echt, wel 3x per week ofzo. Maar ik verdom het om elke keer te gaan lopen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat een leuk begin van de werkdag![]()
3 ongelukken, hele snelwegennet rondom Rotterdam vastquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:11 schreef QyRoZ het volgende:
Goed voor mn conditie, dat hier werken. Nu nog goed voor mn sociale leven en ik was helemaal blij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij hoeft niet te sporten!!![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
E'n keer neucken is toch nog niet single af![]()
Neequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:13 schreef babus het volgende:
[..]
K ben nog wel single, scharreltje hier scharreltje daar.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee
gewoon: Wat doe je hier eigenlijk?![]()
Phea kan je wel ff bellenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:14 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Goed voor mn conditie, dat hier werken. Nu nog goed voor mn sociale leven en ik was helemaal blij.
owjah klopt... vergetenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee
t zelfde als julliequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee
nou wat doen wij hier dan volgens jou?quote:
In elk geval niet opscheppen over ons sex levenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
nou wat doen wij hier dan volgens jou?
Welk leven?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
In elk geval niet opscheppen over ons sex leven![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
dat waar we niet mee tekoop lopenquote:
Een beetje met elkaar babbelen over het dagelijks leven en over onzin....En jullie maken tevens mensen belachelijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
nou wat doen wij hier dan volgens jou?
Bij jou hoeven we niks te doen, jij kan het zelf het beste.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:20 schreef babus het volgende:
En jullie maken tevens mensen belachelijk
kerel waar heb je het over. Jij vraagt het... dat jullie nou zo lang droog staan kan mij niets verottenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wie maken wij belachelijk?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:20 schreef babus het volgende:
[..]
Een beetje met elkaar babbelen over het dagelijks leven en over onzin....En jullie maken tevens mensen belachelijk
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Bij jou hoeven we niks te doen, jij kan het zelf het beste.![]()
Ik vroeg niks over je sekxlevenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:21 schreef babus het volgende:
[..]
kerel waar heb je het over. Jij vraagt het... dat jullie nou zo lang droog staan kan mij niets verotten
Wat hebben we gedaan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:20 schreef Tranceptor het volgende:
Goedemorgen schijnheilige klerelijers.
Je geeft ze een meter en ze proberen je in de rug te steken, dat zijn de singles, de singles...
Ynske kom es online, wij moeten even praten.![]()
1 momentoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:20 schreef Tranceptor het volgende:
Goedemorgen schijnheilige klerelijers.
Je geeft ze een meter en ze proberen je in de rug te steken, dat zijn de singles, de singles...
Ynske kom es online, wij moeten even praten.![]()
En aangezien ik niet met je geknikkerd heb zou ik meneer kerel meer waarderen voor het momentquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:21 schreef babus het volgende:
[..]
kerel waar heb je het over. Jij vraagt het... dat jullie nou zo lang droog staan kan mij niets verotten
spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:21 schreef babus het volgende:
[..]
Oi Sabrinaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:23 schreef Venderwel het volgende:
Weinig veranderd zie ik wel....
Als dromen meetellen wel jaquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:10 schreef PhaE het volgende:
[..]
![]()
Het is niet de bedoeling dat je bevestigend antwoord op die vraag, ookal is het wel zo.
Op die manier steunen we elkaar en geven we elkaar de bevestiging dat we niet alleen zijn in ons seksloos bestaan.
Lekker je verpest het weer door ergens inhoudelijk op in te gaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:24 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Sabrina? Waar heb ik die naam opgelopen??![]()
thx Ynskequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
@Muuk. hopen dat ie je niet teveel pijn doet meis...
ik heb waarschijnlijk vrijdag vrij... goh wat komt dat me goed uit
vannavond sporten
kloddertje hier, kloddertje daarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:13 schreef babus het volgende:
[..]
K ben nog wel single, scharreltje hier scharreltje daar.
Oh sorry inhoud is weer uit begrijp ik?? Damn, gaat snel hier!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lekker je verpest het weer door ergens inhoudelijk op in te gaan![]()
Nietusquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:18 schreef Venderwel het volgende:
Één goedemorgen allemaal...
Dacht het wel ja...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
kloddertje hier, kloddertje daar
Familie knots was dat toch?
zo te horen snap je dr gewoon niks vanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:26 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Oh sorry inhoud is weer uit begrijp ik?? Damn, gaat snel hier!
Heee Vendernetnietes!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:24 schreef Venderwel het volgende:
En dan te bedenken dat ik drvoor gekozen hebquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:21 schreef babus het volgende:
[..]
Yup...effies vrij gehad en laveloos geweest...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:27 schreef PhaE het volgende:
[..]
Heee Vendernetnietes!
Long time no read.
Moet jij zeggenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En aangezien ik niet met je geknikkerd heb zou ik meneer kerel meer waarderen voor het moment
Zeker met zo een vijandelijke instelling![]()
voor minder doe ik ut niet iddquote:
Is dan toch cker een verstandige keuzequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik drvoor gekozen heb
Ach, je kan altijd nog Ctrl+Z doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik drvoor gekozen heb
had je gisteren hier moeten zijn 3 minuten om een comment te makenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:26 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Oh sorry inhoud is weer uit begrijp ik?? Damn, gaat snel hier!
Gistr lekker van zonnetje genoten!! Was langer dan 3 minuten!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
had je gisteren hier moeten zijn 3 minuten om een comment te maken
Nah... dan kom je ook niet verder en blijf je bij fuckbuddies hangen.quote:
ik alleen in mn pauzesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:32 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Gistr lekker van zonnetje genoten!! Was langer dan 3 minuten!![]()
knikkerenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En aangezien ik niet met je geknikkerd heb zou ik meneer kerel meer waarderen voor het moment
Zeker met zo een vijandelijke instelling![]()
Doe us ff rustig tegen Godt.quote:
tandartsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:33 schreef Phydomir het volgende:
Martelkamer?
je weet wel zo'n kamer met allerlei tuigjes, zwepen, ringen noem maar opquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:33 schreef Phydomir het volgende:
Martelkamer?
bonkiesquote:
Het was een heel apparte ervaring, heb er pijn in mijn kop van gekregen. Of het was dat klote grolsch bier...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
@venderwell, en genoten van het gaygevoel?![]()
lees je in...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:34 schreef babus het volgende:
[..]
je weet wel zo'n kamer met allerlei tuigjes, zwepen, ringen noem maar op
Zit ook weer wat in jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nah... dan kom je ook niet verder en blijf je bij fuckbuddies hangen.
Loopt het leukere materiaal rond en je ziet het niet, want het is wel goed zo
Dan liever int diepe springen
Ah. Toch niet zo erg.quote:
Wees blij, de meesten houden er pijn in hun reet aan over.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:35 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Het was een heel apparte ervaring, heb er pijn in mijn kop van gekregen. Of het was dat klote grolsch bier...
*lult vaker uit haar nek...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:37 schreef Venderwel het volgende:
@Ynske ik geloof dat ik hier nogal wat gemist heb?? Tenminste dat wist Vikingmeisje mij te vertellen...
Volgende keer beterquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:37 schreef PhaE het volgende:
[..]
Zit ook weer wat in ja
Gisteren erg leuk materiaal gezien, en die bleken ook weer vriendinnen van een vriendin te zijn
Was weer TE laat
heb ik dan ook wat gemistquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:37 schreef Venderwel het volgende:
@Ynske ik geloof dat ik hier nogal wat gemist heb?? Tenminste dat wist Vikingmeisje mij te vertellen...
Kroon laten zettenquote:
[pimpen]quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:37 schreef PhaE het volgende:
[..]
Wees blij, de meesten houden er pijn in hun reet aan over.
Ehm....ik wilde niet alles vertellen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:37 schreef PhaE het volgende:
[..]
Wees blij, de meesten houden er pijn in hun reet aan over.
waar in Utrecht?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Storing duurt ongeveer tot 11 uur![]()
Ga even met een SWOT-analyse aan de gang, voor volgende week in Utrecht![]()
Hoezo volgende keer beter? Was al erg prima zo hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
Volgende keer beter
Kijken is an sich ook altijd leuk
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:38 schreef PhaE het volgende:
[..]
[pimpen]
Aardige tijd geleden tijdens een feestje kregen we allemaal een snoepzakje (don't ask, melig enzo), zaten ook knikkers bij. En 1 enorme bonk.
Heb ze allemaal gewonnen, w00t!
[/pimpen]
wat heb ik nu weer gedaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij bent anders goed op de hoogte
Maarrr....... Als het ff kan :pquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:39 schreef PhaE het volgende:
[..]
Hoezo volgende keer beter? Was al erg prima zo hoor
Ze hoeven niet meteen mee naar huis
das best wel in de buurtquote:
aaaaaaaaaah datquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Af en toe naar mijn gezeik geluisterd![]()
quote:Mokster zegt:
Babus
Ik zou zeggen... doe hem de hartelijke groeten van me!
(kansloos figuur met zn rare gangsta-opmerkingen)
Ja, gelachen hebben we welquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaaaaaaaaah dat
met plezier meis, met plezier
@dawg... moggeh
Lange wachtlijsten ook voor hersen transplantatiequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:49 schreef Ynske het volgende:
* Ynske moet eens een afspraak gaan maken met de dokter
Niemand wil een nieuwe openenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:49 schreef 907 het volgende:
[uitreksmiley] ...
goeiemorgen
hey waar is trouwens de singles-meeting-topic?
volquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:49 schreef 907 het volgende:
[uitreksmiley] ...
goeiemorgen
hey waar is trouwens de singles-meeting-topic?
wahebbiedan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:49 schreef Ynske het volgende:
Wat is er loos?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:49 schreef Ynske het volgende:
Vertel je nu ook al wat je op de toilet doet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:50 schreef babus het volgende:
druk druk druk
Schijn ik me niet mee te mogen bemoeienquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:51 schreef 907 het volgende:
[..]
iets met haatgevoelens in t topic geloof ik ....
rsi in mijn polsquote:
hahah nee maar ik vind het wel gezellig om mee te lezen, maar k heb veel werk dat ik moet verrichten....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vertel je nu ook al wat je op de toilet doet?![]()
schande, gewoon slaan ....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Schijn ik me niet mee te mogen bemoeien![]()
Klinkt niet fijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
rsi in mijn pols
kraakbeen beschadigd
pijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |