Jij dus ook niet!quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:11 schreef fembol het volgende:
Ik wil niet vervelend doen, maar was er nou niemand die effe een topic wilde aanmaken?
Ach, als het moet dan moet het...quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:12 schreef fembol het volgende:
[..]
Ik kwam net binnenstormen... ik vond het niet zo gepast.
Het hoefde nietquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ach, als het moet dan moet het...
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tiet Voeg Piemel
Hee, ik zit in een inspiratie crisis, laat me....
Litpho? Wanneer komt je mooie ava weer terug?quote:
Zeer gezellie!quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:20 schreef fembol het volgende:
[..]
Oeh, op de valreep!!
Mijn dag was wel okeej, beetje snotterig alleen.
Hoe was de jouwe?
Als ik deze weer zat benquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:25 schreef melismay het volgende:
[..]
Litpho? Wanneer komt je mooie ava weer terug?
Dat duurt niet zo lang meer neem ik aan?!quote:
Had je het beter voor elkaar dan ik. Heb een kamer leeggeruimd, morgen kan ik met de verfpot aan de gangquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:32 schreef Ynske het volgende:ben er weer
Heerlijke avond gehad...
lekker op t terras gehangen
Dan had je het ook beter dan mij.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:32 schreef Ynske het volgende:ben er weer
Heerlijke avond gehad...
Ik ook!!quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:32 schreef Ynske het volgende:ben er weer
Heerlijke avond gehad...
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:37 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Dan had je het ook beter dan mij.
Ben nog niet weg van het werk![]()
TnXquote:
Ach, ik heb straks waarschijnlijk een studeerkamer om trots op te zijn...quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:40 schreef Ynske het volgende:
minder dame en heer...
deze meid had t beter gepland vandaag...
tsss wat moet je nu met een studeerkamer...quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ach, ik heb straks waarschijnlijk een studeerkamer om trots op te zijn...![]()
Werkkamer klinkt zoquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
tsss wat moet je nu met een studeerkamer...
daar ga je toch niet studeren
heey hoe was je date?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:01 schreef PPWB84 het volgende:
hey!
date... groot woord...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:18 schreef PPWB84 het volgende:
jij wel ynske?
Ik hoorde laatst iemand met Twist-Vind-Post. My god, ik schaam me nog steeds dat ik daar zelf niet op ben gekomen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:13 schreef broer het volgende:
Tof VrijgezellenPlekje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |