Ik hoorde laatst iemand met Twist-Vind-Post. My god, ik schaam me nog steeds dat ik daar zelf niet op ben gekomen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:13 schreef broer het volgende:
Tof VrijgezellenPlekje.
tis aps 1 uurquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:46 schreef melismay het volgende:
Ja, maar niet zo midden in de nacht, dat is helemaal niet leuk
oh hier is t nog lichtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:48 schreef melismay het volgende:
Ja, kijk eens naar buiten
Het is donker
Midden in de nacht dus
Stalkers zijn goed!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:39 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik hoorde laatst iemand met Twist-Vind-Post.
Ik ga zo verven!!!!!!!! En dan naar de plas!! en dan wat drinken in de stad!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:49 schreef melismay het volgende:
Daar geloof ik geen zak van!
Het is dinsdag!
Ik ga wat drinken met mn ex en die wil me toch niet terug en hier is ze ook neit meer welkom sinds ze mn zussen dr oud vond uitzien, dus ik kan me een paar wallen wel veroorlovenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:52 schreef melismay het volgende:
Dan zou ik maar eens naar bed gaan ja
Goed voor mijn ego. Niet dat daar iets mis mee was. Nu is mijn ego gewoon NOG beter. Je houdt het niet voor mogelijk..quote:
kijk eens naar buiten...zie je die gozer staan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Goed voor mijn ego. Niet dat daar iets mis mee was. Nu is mijn ego gewoon NOG beter. Je houdt het niet voor mogelijk..
och wel gezellig. anders slijt ik mn avond weer met t posten in het singletopicquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:55 schreef melismay het volgende:
Hahaha, waarom ga je dan eigenlijk nog?!
Nee tis te donker.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:57 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
kijk eens naar buiten...zie je die gozer staan?
Mag ik donderdag nog langskomen al sta ik niet in je favoriete fokker lijstje?quote:
Sta je daar niet bij? Jawel toch?!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:29 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Mag ik donderdag nog langskomen al sta ik niet in je favoriete fokker lijstje?
Twist hij stalkt me!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Sta je daar niet bij? Jawel toch?!![]()
Je weet allang dat je langs mag komen.
Haha,quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:31 schreef Twisted_fok het volgende:
Wat lul je nou, er staat gewoon WM bij. Ik begon me al bijna onterecht te schamen!
He he, heb je ook eindelijk weer een stalker.quote:
Alleen als je dat wil schat, dat weet je toch.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:34 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Haha,Woops, het wordt alweer laat.
Je gaat me nu toch niet slaan donderdag?
Oe, kinkyquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Alleen als je dat wil schat, dat weet je toch.!
Pssss, aan niemand vertellen Hij is ook wel leuk hoor!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
He he, heb je ook eindelijk weer een stalker.Je moet hem koesteren hoor! Orders van de grote twist!
Zucht, waarom heb ik je dat ook al weer verteld?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:35 schreef WeirdMicky het volgende:
Koesteren? Ik wil een ere stalker status, hallo...ik ben onweerstaanbaar!
Daarom moet ze je ook koesteren!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:35 schreef WeirdMicky het volgende:
Koesteren? Ik wil een ere stalker status, hallo...ik ben onweerstaanbaar!
koes·te·ren1 (ov.ww.)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daarom moet ze je ook koesteren!![]()
Dat deed ik al lang! En trouwens.... bij stalken moet het andersom zijn hoor!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:41 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
koes·te·ren1 (ov.ww.)
1 liefderijk verzorgen
2 bij zichzelf voelen
Ik wil dit:
ver·af·go·den (ov.ww.)
1 met dwepende eerbied of liefde vereren => aanbidden
Ik vind dit echt een heel sterk punt!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat deed ik al lang! En trouwens.... bij stalken moet het andersom zijn hoor!
Had ik al gezegd dat je geweldig bent!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een heel sterk punt!![]()
EEN een een eennnnnn samenzwering!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een heel sterk punt!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |