Ach, het was een terrasje he, moest nog veel leren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:43 schreef Godlike02 het volgende:
Dat is kut als je op een terras moet wachten
Waarom was het terras laat? En heb je wel gevraagd of het terras volgende keer op tijd wil komen?
Moe van niks doen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:53 schreef babus het volgende:
[..]
Bij ons lag net ook het systeem eruitWord je zo moe van....
Ben je aant verbouwen vm?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Stuur mij dan nu maar naar huis, kan ik lekker met die voorste kamer aan de slag. Maar daarvoor zal het wel te vroeg zijn![]()
Voorste kamer >>??quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Stuur mij dan nu maar naar huis, kan ik lekker met die voorste kamer aan de slag. Maar daarvoor zal het wel te vroeg zijn![]()
Jong geleerd ........quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:54 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ach, het was een terrasje he, moest nog veel leren.
Dus heb het niet te hard aangepakt natuurlijk.
Jij was toch die stagaire die sowieso al niets deed?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:53 schreef babus het volgende:
[..]
Bij ons lag net ook het systeem eruitWord je zo moe van....
thx PhaEquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:56 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jij was toch die stagaire die sowieso al niets deed?
Merk je het verschil dan
Ach zoooo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Sorry, voel me hier zo thuis begin al Dampies te praten.
![]()
Voorste kamer is de logeerkamer. Deze kamer ligt aan de voorkant op de eerste verdieping van mijn huis.![]()
Dampies?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Sorry, voel me hier zo thuis begin al Dampies te praten.
![]()
Voorste kamer is de logeerkamer. Deze kamer ligt aan de voorkant op de eerste verdieping van mijn huis.![]()
Leukquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ben van de logeerkamer mijn studie/werkkkamer aan het maken![]()
Wel gedragen, maar het gaf geen fooi.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jong geleerd ........
Heeft het terras zich daarna gedragen? fooi gegeven?
Topquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:04 schreef PhaE het volgende:
[..]
Wel gedragen, maar het gaf geen fooi.
Het had zaterdag Reservoir Dogs gekeken, en vond dus dat een fooi overbodig was, net als de discussie daarover in het begin van de film.
quote:
Ik vind de verklaring waarom "Like a Virgin" van Madonna eigenlijk gaat over een "regular fuck machine" ook wel een leuke scenequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Top![]()
Gelijk de beste scene uit de film![]()
quote:Mr. Brown: O.K., let me tell you what Like a Virgin's about. It's all about this cooze who's a regular fuck machine, I'm talking morning, day, night, afternoon, dick, dick, dick, dick, dick, dick, dick, dick, dick.
Mr. Blue: How many dicks is that?
Mr. White: A lot.
Mr. Brown: Then one day she meets this John Holmes motherfucker and it's like, whoa baby, I mean this cat is like Charles Bronson in the Great Escape, he's digging tunnels. Now, she's gettin' the serious dick action and she's feeling something she ain't felt since forever. Pain. Pain. It hurts her. It shouldn't hurt her, you know her pussy should be Bubble Yum by now, but when this cat fucks her it hurts. It hurts just like it did the first time. You see the pain is reminding a fuck machine what it once was like to be a virgin. Hence, "Like a virgin."
wat doe je dan hierquote:
quote:
gezondquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:11 schreef QyRoZ het volgende:
Trein vertraging, bus gemist, 2 km lopen.
wat een leuk begin van de werkdagquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:11 schreef QyRoZ het volgende:
Jij hoeft niet te sporten!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:11 schreef QyRoZ het volgende:
Was leuker als het maandag was geweest ;-)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat een leuk begin van de werkdag![]()
ach man.... 2 km is nietsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:11 schreef QyRoZ het volgende:
Gebeurt regelmatig. De bus-trein aansluiting is hier zoooo slecht. Gisteren ook weer, reed de trein voor mn neus weg, half uur wachten. Echt, wel 3x per week ofzo. Maar ik verdom het om elke keer te gaan lopen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat een leuk begin van de werkdag![]()
3 ongelukken, hele snelwegennet rondom Rotterdam vastquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:11 schreef QyRoZ het volgende:
Goed voor mn conditie, dat hier werken. Nu nog goed voor mn sociale leven en ik was helemaal blij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij hoeft niet te sporten!!![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
E'n keer neucken is toch nog niet single af![]()
Neequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:13 schreef babus het volgende:
[..]
K ben nog wel single, scharreltje hier scharreltje daar.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee
gewoon: Wat doe je hier eigenlijk?![]()
Phea kan je wel ff bellenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:14 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Goed voor mn conditie, dat hier werken. Nu nog goed voor mn sociale leven en ik was helemaal blij.
owjah klopt... vergetenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee
t zelfde als julliequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee
nou wat doen wij hier dan volgens jou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |