abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30093077
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 11:11 schreef Neoktheone het volgende:
[moppersmurfmode]
Ik haat gelimiteerde tranfersommen
[/moppersmurfmode]

Waarom deelt PSV van dit soort contracten uit?? Dat is toch de reinste zelfmoord. Na een succesjaar kan iedereen vertrekken voor een appel of een ei.
Misschien omdat de speler anders veel meer salaris of andere gunstige secundaire arbeidsvoorwaarden eist en PSV er van overtuigd was ten tijde van de ondertekening dat dat varkentje nog wel een gewassen werd. Not dus.
Yeah baby Yeah!
pi_30093158
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 11:18 schreef du_ke het volgende:
Kom op als PSV in staat is om een speler uit een Peruviaans gat te halen of uit Bedum dan moet dat ook lukken uit Amsterdam of elders in Nederland.
Je vergeet vor het egmak even dat Farfan ook in eigen land geen onbekende is, zeg maar de Robben van Peru, dat hij en Robben zelf toevallig niet in een grotere stad woonden is louter toeval.
Toen Robben werd gecontracteerd zat PSV in een andere financiele positie en tekende ieder talent dat de jeugd ontschotenw as maar wat graag in Eindhoven, maar mannen als van Persie, van der Vaart, Heitinga en kornuiten waren al lang onder de pannen bij de concurrenten.
Yeah baby Yeah!
pi_30093202
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 11:20 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Robben kwam van FC Groningen en hadden geen ambities m.b.t. het kampioenschap of de Champions League-voorronde zoals AZ nu heeft met al zijn goeie spelers. Voor FC Groningen maakte het niet veel uit waar Robben heen zou gaan, voor AZ is het extra pijnlijk als er een speler naar PSV vertrekt, omdat je dan een concurrent enorm versterkt ( zie Kalou )
Het is toc niet te hopen dat AZ nu de Amsterdamse arrogantie gaat overnemen, AZ een concurrent van PSV? Hóógstens dit seizoen misschien, maar AZ heeft te weinig draagvlak voor een topclub in wording.
Yeah baby Yeah!
pi_30094729
hmm carrizo, is het wat ??

'PSV legt stagiair Juan Carlos Carrizo vast'

30/8/2005 9 :32

PSV heeft de selectie aangevuld met Juan Carlos Carizzo. De Argentijnse jeugdinternational maakte indruk tijdens zijn stage in Eindhoven en verdiende daar volgens De Telegraaf een contract voor vier of vijf jaar mee.
Carizzo (18) is een linksbenige middenvelder, die op meerdere posities uit de voeten kan. Hij speelde in het nationale team onder 17, maar heeft nu de stap gemaakt naar onder 20. PSV-trainer Guus Hiddink ontdekte Carizzo bij de beloftes van San Lorenzo toen hij scoutte in Zuid-Amerika.

Brett Holman
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:36:25 #180
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30097973
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 12:45 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Misschien omdat de speler anders veel meer salaris of andere gunstige secundaire arbeidsvoorwaarden eist en PSV er van overtuigd was ten tijde van de ondertekening dat dat varkentje nog wel een gewassen werd. Not dus.
in het geval van Bouma was t simpel toen zn contract velengd moest worden twijfelde hij heel hard omdat hij ook naar Engeland kon en ook nog weleens een avontuur in het buitenland wilde. Mede om hem over te halen zal die clausule wel in zn contract gezet zijn.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30098048
En weer een Nederlander weg en weer een buitenlander erbij...

2 jaar geleden zat onze selectie nog vol met Nederlanders, nu zijn ze zo goed als allemaal weg
pi_30098460
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 11:56 schreef johannes1986 het volgende:
Joao Carlos is ook zo goed als binnen...zijn huidige club Lokeren heeft al een centrale verdediger en een linksback ( de plekken waar Joao Carlos kan spelen ) gekocht uit Marokko, en de andere club die geïnteresseerd was ( Anderlecht ) heeft Juhász gekocht ( de speler uit Hongarije waar Roda JC ook lang op hoopte ) . Nu alleen nog een linksback ( waarschijnlijk Edman ) en een opvolger van Park ( als men geen genoegen neemt met Carrizzo, wat je denk ik mag aannemen voorlopig ) en dan staat er een redelijk elftal
Over Joao Carlos is er toch slechts één bericht geweest met dat PSV in vergaande onderhandeling was? Voor de rest nog niets volgens mij. Maar heeft Lokeren al vervangers gekocht, bedoel je dat?

Koné is gewoon gehaald als vervanger van Park. Alhoewel die natuurlijk een heel andere rol zal spelen. Je moet niet denken dat we nog een speler als Park gaan halen, hoe hij speelde was vrij uniek. Maar Koné is denk ik gehaald als buitenspeler
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:52:52 #183
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_30098508
Dat gezeik over Nederlanders te veel of te weinig kan ik zó weinig mee...denk je nou echt dat PSV zelf ook niet het liefste met een compleet elftal uit Nederland zou spelen? Of nog liever: uit Eindhoven? Tuurlijk

Het is alleen de vraag of dat haalbaar is, en dat is het dus niet..je kan wel net als bv. Athletic Bilbao je kop in de grond steken en het alleen met Eindhovenaren of Nederlanders gaan doen, maar dan was PSV dus echt niet de topclub geweest die het nu is.

Of heb jij niet liever een Farfán, Alex en Gomes dan een Van den Bergh, Zwaanswijk en Gentenaar?

Stel je toch voor dat je lui als Van der Schaaf elke week weer zou moeten opstellen..

PSV wil gewoon zo hoog mogelijk meedoen op alle niveau's en dit is de prijs die je daarvoor betaald. Als je dat niet wilt, dan moet je lekker supporter worden van Fortuna Sittard ofzo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:53:34 #184
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30098539
iedereen heeft t maar over de vervanger van Park, maar k denk dat hij niet te vervangen is en gewoon het susteem wat anders wordt. Voor Kezman is ook nooit een vervanger gehaald.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:54:39 #185
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_30098579
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 15:51 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Over Joao Carlos is er toch slechts één bericht geweest met dat PSV in vergaande onderhandeling was? Voor de rest nog niets volgens mij. Maar heeft Lokeren al vervangers gekocht, bedoel je dat?

Koné is gewoon gehaald als vervanger van Park. Alhoewel die natuurlijk een heel andere rol zal spelen. Je moet niet denken dat we nog een speler als Park gaan halen, hoe hij speelde was vrij uniek. Maar Koné is denk ik gehaald als buitenspeler
Ja, dat bedoel ik Die 2 vervangers spelen precies op de posities waar hij kan spelen, dus dat lijkt me een goeie hint

En van Koné zou inderdaad goed kunnen...denk je dat Koné ( iets meer ) vanaf de flanken net zo goed is als hij normaal gesproken bij Roda JC was?
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:56:57 #186
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_30098662
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 15:53 schreef rubbereend het volgende:
iedereen heeft t maar over de vervanger van Park, maar k denk dat hij niet te vervangen is en gewoon het susteem wat anders wordt. Voor Kezman is ook nooit een vervanger gehaald.
Dat zou inderdaad goed kunnen..maar als PSV opvolgers voor Bouma en Lee haalt dan ben jij dus tevreden begrijp ik? Ik zou gewoon graag nog een aanvallende middenvelder erbij willen, die er snel staat ( Carrizzo lijkt me daarvoor nú nog niet geschikt, maar die schijnt het talent wel te hebben ) .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:59:36 #187
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30098753
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 15:56 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad goed kunnen..maar als PSV opvolgers voor Bouma en Lee haalt dan ben jij dus tevreden begrijp ik? Ik zou gewoon graag nog een aanvallende middenvelder erbij willen, die er snel staat ( Carrizzo lijkt me daarvoor nú nog niet geschikt, maar die schijnt het talent wel te hebben ) .
je weet welke speler is er graag bij heb en dan kun je Afellay laat je als schakel tussen middenveld en aanval lekker zn gang gaan.
Maar vervangers voor Bouma kan ook een exra rechtsback zijn en dat Ooijer definitief naar het centrum komt. Dat ligt er ook aan wat er beschikbaar is.
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:02:28 #188
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_30098860
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 15:59 schreef rubbereend het volgende:

[..]

je weet welke speler is er graag bij heb en dan kun je Afellay laat je als schakel tussen middenveld en aanval lekker zn gang gaan.
Maar vervangers voor Bouma kan ook een exra rechtsback zijn en dat Ooijer definitief naar het centrum komt. Dat ligt er ook aan wat er beschikbaar is.
Dat is natuurlijk ook een optie ja, een rechtsback halen en dan Ooijer naar het centrum..daar had ik nog niet eens aan gedacht..maar dan zit je weer krap als Ooijer wegvalt, dat is het nadeel.

Als Barreto 4-5 miljoen euro kostte vond ik het een prima aankoop, ik vind 8 miljoen euro gewoon té gortig..maar misschien dat NEC hoog inzet en dat men er een paar miljoen euro af kan lullen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:07:39 #189
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30099035
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 16:02 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ook een optie ja, een rechtsback halen en dan Ooijer naar het centrum..daar had ik nog niet eens aan gedacht..maar dan zit je weer krap als Ooijer wegvalt, dat is het nadeel.

Als Barreto 4-5 miljoen euro kostte vond ik het een prima aankoop, ik vind 8 miljoen euro gewoon té gortig..maar misschien dat NEC hoog inzet en dat men er een paar miljoen euro af kan lullen
Als je Barreto haalt geef je je middenveld meer breedte en zou cocu terug kunnen zakken. Maar ik geef er vooralsnog de voorkeur aan dat Vlaar en/of Hofland kom(en). Maarja dat zie ik niet gebeuren.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_30099481
Dat zou wel mooi zijn, als we die Braziliaan nog konden halen. Wat ik over hem lees is erg positief, en hij geeft weer wat meer fysieke kracht in het team Bovendien is het dan wel een buitenlander, maar hij is bekend met de cultuur der lage landen en schijnt vloeiend (?) Nederlands te spreken

Baretto zou ik echt een heel rare aankoop vinden. We hebben Lucius, Cocu, Simons, Vaÿrinnen, De Jong, Afellay en Aisatti al. Laten we dan niet nog meer middenvelders halen, maar gewoon een vervanger voor Bouma (Vlaar?) en een linksback.

Ik denk dat Koné een prima buitenspeler kan zijn. Ik zou alleen niet snel ervoor kiezen om Farfán en Koné als buitenspelers op te stellen, omdat die allebei niet erg veel voorzetten af zullen geven. Die gaan eerder voor de actie en het schot. Als je dan Beasley erin zet, maak je het voor Vennegoor een stuk makkelijker. Als je Farfán en Koné wilt gebruiken, zou ik Robert preferen in de spits boven Vennegoor. Maar ik denk zeker dat Koné een goede buitenspeler kan zijn, in de Babel-rol zegmaar

Omroep Brabant komt met dit hoopgevende bericht:

pi_30099638
Ik zie Barreto ook graag komen, maar ik denk i8nderdaad dat de achterhoede nu even meer prioriteit heeft... Allen zie ik Hofland niet zo zitten. Vlaar zou een goede zijn, maar ik mis nog iemand voor op links (en dus niet Hofland).
We sure are cute for two ugly people.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:28:10 #192
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_30099728
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 16:21 schreef JustJunior het volgende:
Dat zou wel mooi zijn, als we die Braziliaan nog konden halen. Wat ik over hem lees is erg positief, en hij geeft weer wat meer fysieke kracht in het team Bovendien is het dan wel een buitenlander, maar hij is bekend met de cultuur der lage landen en schijnt vloeiend (?) Nederlands te spreken

Baretto zou ik echt een heel rare aankoop vinden. We hebben Lucius, Cocu, Simons, Vaÿrinnen, De Jong, Afellay en Aisatti al. Laten we dan niet nog meer middenvelders halen, maar gewoon een vervanger voor Bouma (Vlaar?) en een linksback.

Ik denk dat Koné een prima buitenspeler kan zijn. Ik zou alleen niet snel ervoor kiezen om Farfán en Koné als buitenspelers op te stellen, omdat die allebei niet erg veel voorzetten af zullen geven. Die gaan eerder voor de actie en het schot. Als je dan Beasley erin zet, maak je het voor Vennegoor een stuk makkelijker. Als je Farfán en Koné wilt gebruiken, zou ik Robert preferen in de spits boven Vennegoor. Maar ik denk zeker dat Koné een goede buitenspeler kan zijn, in de Babel-rol zegmaar

[afbeelding]
Goed bericht. wanneer loopt de transferperiode nou precies af?
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:31:42 #193
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_30099833
haha woeiiii..opmerkelijke versterkingen!!!

ik ben zoooo benieuwd nu..ik kan niet wachten...en nog maar 31,5 uur te gaan
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:33:48 #194
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_30099919
Wie zouden opmerkelijke versterkingen kunnen zijn? Dan bedoel je écht hele goede spelers die je niet zou verwachten ( want het is positief neem ik aan )
pi_30099960
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 16:28 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Goed bericht. wanneer loopt de transferperiode nou precies af?
Morgenavond om middernacht
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:37:54 #196
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30100045
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 16:21 schreef JustJunior het volgende:

Cocu speelt nog dit seizoen.... en dan dat is nog afwachten, vooralsnog is Lucius achterin hard nodig. Ook Simons zou wel eens nodig kunnenz ijn achterin en de Jong wordt maar neit fi dus een top middenvelder hoeft geen verkeerde aankoop te zijn.

quote:
idd Kone en Farfan die gewoon vanaf de buitenkant komen en vrijheid hebben, bijvoorbeeld om veel van kant te wisselen en veel in te schuiven in het midden, als je Robert erbij zet heb je volgens mij 3 spitsen die veel van positie kunnen wisselen dat zou in een ingespeelde situatie levensgevaarlijk zijn
quote:

[afbeelding]
maarja Westerhof heeft dit seizoen wel meer geroepen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_30100113
Dit werd trouwens gezegd door de user die bovenstaande teletekst-pagina postte:
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 om 15:55 schreef phoolie601 het volgende (PSVnetwerk)

Ach we zullen zien, ik kan hier nu wel even zeggen dat er iets heel groots aan zit te komen!!!! Kreeg het nu zojuist te horen van een zeer goede bron werkend bij het ED. PSV is bezig met iets groots en dat komt nog rond voor de deadline!!! Ik heb nog doorgevraagd maar dat was het enige wat ik dr uit kreeg...ik wacht vol smart!!!!!!
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:40:45 #198
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_30100133
Ik ben zo superbenieuwd nu Hij weet hoop ik zelf ook wel dat hij niet met een Reiziger of zoiets kan aankomen he

Een heel erg wilde gok: Boulahrouz?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:41:48 #199
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30100166
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 16:40 schreef johannes1986 het volgende:
Ik ben zo superbenieuwd nu Hij weet hoop ik zelf ook wel dat hij niet met een Reiziger of zoiets kan aankomen he

Een heel erg wilde gok: Boulahrouz?
Bogarde
DeLuna vindt me dik ;(
pi_30100172
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 16:37 schreef rubbereend het volgende:

idd Kone en Farfan die gewoon vanaf de buitenkant komen en vrijheid hebben, bijvoorbeeld om veel van kant te wisselen en veel in te schuiven in het midden, als je Robert erbij zet heb je volgens mij 3 spitsen die veel van positie kunnen wisselen dat zou in een ingespeelde situatie levensgevaarlijk zijn
Dat lijkt me heel mooi Koné - Robert - Farfán (met veel positiewisselingen).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')