abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:17:47 #151
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_30090631
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 11:12 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Ja, er voetballen 950000 mensen in Amsterdam
Goed lezen, ik rekende tot die 95 % ook spelers die niet goed genoeg waren..

Als je kijkt wat er doorbreekt elk jaar bij Ajax zou je dat bijna gaan geloven trouwens
pi_30090637
Kom op als PSV in staat is om een speler uit een Peruviaans gat te halen of uit Bedum dan moet dat ook lukken uit Amsterdam of elders in Nederland.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:20:12 #153
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_30090705
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 11:18 schreef du_ke het volgende:
Kom op als PSV in staat is om een speler uit een Peruviaans gat te halen of uit Bedum dan moet dat ook lukken uit Amsterdam of elders in Nederland.
Robben kwam van FC Groningen en hadden geen ambities m.b.t. het kampioenschap of de Champions League-voorronde zoals AZ nu heeft met al zijn goeie spelers. Voor FC Groningen maakte het niet veel uit waar Robben heen zou gaan, voor AZ is het extra pijnlijk als er een speler naar PSV vertrekt, omdat je dan een concurrent enorm versterkt ( zie Kalou )
pi_30090756
Is AZ dan momenteel de enige club met goede Nederlandse spelers? Lijkt me toch niet...
pi_30090830
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 11:16 schreef johannes1986 het volgende:
Met relaties scoor je inderdaad geen doelpunten, maar je moet in de toekomst zeer waarschijnlijk nog onderhandelen met een club als AZ. PSV was ook not amused met de handelswijze van Manchester United, en dat speelt toch mee bij een transfer naar die club, bv. door een hogere prijs te vragen, simpelweg te weigeren of hem te verkopen voor hetzelfde geld aan een andere club.
De relatie met degene met wie je om de tafel zit voor een transfer (TD, trainer?) is natuurlijk wel belangrijk ja. Maar die relatie verstoor je niet met een late transfer, want die heeft die persoon (of zijn voorganger) dan ook toegezegd. Het is meer de supporters wiens woede je op de hals krijgt (zoals bij Kalou), maar daar moet je dus schijt aan hebben
quote:
Goed lezen, ik rekende tot die 95 % ook spelers die niet goed genoeg waren..
Dat zei je dus helemaal niet kereltje Met je "goed lezen"
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:26:05 #156
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_30090857
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 11:21 schreef du_ke het volgende:
Is AZ dan momenteel de enige club met goede Nederlandse spelers? Lijkt me toch niet...
Om welke spelers die niet van Ajax, Feyenoord en AZ zijn sta jij te springen dan?
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:28:07 #157
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_30090915
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 11:09 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Dat klopt, maar 95 % voetbalt in Amsterdam of is niet goed genoeg.
Welke deel van " of is niet goed genoeg " begrijpen jullie niet?
pi_30090939
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 11:26 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Om welke spelers die niet van Ajax, Feyenoord en AZ zijn sta jij te springen dan?
Ach op dit moment nog niet direct om iemand maar daar heeft het scoutingapparaat van PSV vast meer kijk op. Er moet in Nederland gewoon voldoende talent rondlopen. En bedenk ook dat je voor elke mislukte braziliaan het salaris van 3 of 4 nederlanders kan betalen...
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:31:30 #159
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_30091010
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 11:28 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ach op dit moment nog niet direct om iemand maar daar heeft het scoutingapparaat van PSV vast meer kijk op. Er moet in Nederland gewoon voldoende talent rondlopen. En bedenk ook dat je voor elke mislukte braziliaan het salaris van 3 of 4 nederlanders kan betalen...
Alsof spelers die PSV uit Nederland halen veel minder zouden verdienen dan een talent uit Brazilië..en zoveel Brazilianen mislukken er niet bij PSV, behalve in de kansloze periode Robson...

Maar je hebt inderdaad zelf dus ook geen idee wie uit de Nederlandse competitie die niet bij Ajax, Feyenoord of AZ speelt PSV zou kunnen versterken...

PSV dus ook niet, en dús halen ze buitenlanders
pi_30091082
Een niet eu speler moet minstens 4 ton per jaar verdienen. Dat hoef je een NL talent echt niet te betalen.

En het lijkt me sterk dat ik meer zich op de Nederlandse talenten heb dan PSV . Maar ik ben er wel van overtuigd dat die spelers er zijn en haalbaar zijn. Het is ook een kwestie van goed zoeken en prioriteiten leggen.
pi_30091165
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 11:28 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Welke deel van " of is niet goed genoeg " begrijpen jullie niet?
Gast, het was gewoon een wat dubieuze zin. Dat mag je best toegeven Het schijnt dat je op forums ook je ongelijk toe kan geven, alhoewel veel mensen dat niet doorhebben.
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 11:28 schreef du_ke het volgende:

[..]

Van jou moét dat misschien, maar het is gewoon niet zo. Als er zoveel talent in Nederland rondloopt, is het toch frappant dat de scoutingsapparaten van de topclubs dat allemaal over het hoofd zien

Natuurlijk genieten Nederlandse spelers de voorkeur, maar die paar Nederlanders die het niveau van PSV aankunnen zijn onbetaalbaar / onhaalbaar of ze willen niet. Dan kijk je naar buitenlanders, dat is normaal. Het is alleen jammer dat je nu dan een soort vreemdelingenlegioen krijgt
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:37:35 #162
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_30091187
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 11:33 schreef du_ke het volgende:
Een niet eu speler moet minstens 4 ton per jaar verdienen. Dat hoef je een NL talent echt niet te betalen.

En het lijkt me sterk dat ik meer zich op de Nederlandse talenten heb dan PSV . Maar ik ben er wel van overtuigd dat die spelers er zijn en haalbaar zijn. Het is ook een kwestie van goed zoeken en prioriteiten leggen.
Een speler in wie het PSV het écht zit zitten die uit Nederland komt, die zal ook al snel zo'n bedrag verdienen hoor. Want óf PSV vindt hem niet goed genoeg en haalt hem niet, óf PSV zit het echt in hem zitten, dus dan is het een ( potentiële ) basisspeler, en die verdienen minstens 3-5 ton euro

Ik zou niet weten waarom jij en ik niet evenveel of meer zicht zouden kunnen hebben dan de scouts van PSV, want we zien dezelfde wedstrijden. Een speler die goed genoeg moet zijn voor PSV zal hoe dan ook opvallen bij zelfs leken als jij en ik, want uitblinkers filter je er nou eenmaal snel uit
pi_30091232
Ik heb ook het idee dat Vlaar niet zit te wachten op PSV, ongeacht de prijs voor hem. Hij is volgens mij iemand die droomt om ooit in de ArenA te mogen spelen en dan naar Engeland kan of zo. Ik kan het natuurlijk mis hebben, maar dat gevoel heb ik bij alle AZ spelers.
We sure are cute for two ugly people.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:40:13 #164
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_30091261
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 11:36 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Gast, het was gewoon een wat dubieuze zin. Dat mag je best toegeven Het schijnt dat je op forums ook je ongelijk toe kan geven, alhoewel veel mensen dat niet doorhebben.
[..]
Het stond gewoon er direct achter in dezelfde zin, dus dat jullie het verkeerd opvatten kan gebeuren, maar verder was er weinig mis mee hoor dacht ik Ik geef mijn ongelijk graag toe, maar dit is niet ongelijk hebben, want het klopte gewoon. Al geef ik toe dat de zin hoogstens dubieus was
quote:
Natuurlijk genieten Nederlandse spelers de voorkeur, maar die paar Nederlanders die het niveau van PSV aankunnen zijn onbetaalbaar / onhaalbaar of ze willen niet. Dan kijk je naar buitenlanders, dat is normaal.
Precies..
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:46:22 #165
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_30091452
In het Feyenoord-topic:

" Van: Eus Textiel
Datum: maandag 29 augustus 2005 10:09
Aan: info@ajax.nl
Onderwerp: Bericht voor afdeling Merchandising

Geachte heer, mevrouw,

Via deze e-mail wil ik bij u de prijs en levertijd opvragen voor 500 stuks Ajax-stropdassen. Het gaat hierbij om de Ajax-stropdas met een 1 erop.

In de Online Shop van uw website kon ik dit artikel niet terugvinden, vandaar dat ik het u op deze manier voorleg. Kunt u mij dus aangeven wat de prijs excl. BTW bedraagt voor 500 stuks plus een indicatie van de levertijd?

Verder zou ik graag de meerprijs willen weten voor extra borduurwerk. Onze klant wenst namelijk op de stropdas een extra borduursel. Het gaat daarbij om een streepje (-) en het cijfer 2, zodat op de stropdas duidelijk zichtbaar 1-2 staat afgebeeld.

Ik zie uw offerte graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Eus Textiel B.V. "

pi_30091494
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 11:37 schreef johannes1986 het volgende:
Ik zou niet weten waarom jij en ik niet evenveel of meer zicht zouden kunnen hebben dan de scouts van PSV, want we zien dezelfde wedstrijden. Een speler die goed genoeg moet zijn voor PSV zal hoe dan ook opvallen bij zelfs leken als jij en ik, want uitblinkers filter je er nou eenmaal snel uit
Ik zou zeggen, stuur je CV maar op met een open sollicitatie
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:50:27 #167
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_30091571
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 11:47 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, stuur je CV maar op met een open sollicitatie
Behalve enkele spelers van AZ is er momenteel geen Nederlander op de Nederlandse velden te vinden die een basisplaats bij PSV waard is hoor...dus dan hoef je geen duurbetaalde scout te zijn om de conclusie te trekken dat je dan maar in het buitenland moet gaan zoeken
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:56:35 #168
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_30091756
Joao Carlos is ook zo goed als binnen...zijn huidige club Lokeren heeft al een centrale verdediger en een linksback ( de plekken waar Joao Carlos kan spelen ) gekocht uit Marokko, en de andere club die geïnteresseerd was ( Anderlecht ) heeft Juhász gekocht ( de speler uit Hongarije waar Roda JC ook lang op hoopte ) . Nu alleen nog een linksback ( waarschijnlijk Edman ) en een opvolger van Park ( als men geen genoegen neemt met Carrizzo, wat je denk ik mag aannemen voorlopig ) en dan staat er een redelijk elftal
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:27:04 #169
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_30092560
Johannes is ook terug hoor, wat een lappen tekst.... Het lijkt op dit moment wel het Grote Johannes-topic #120

Wat vinden jullie er eigenlijk van dat Guus nu naar Australie is in deze belangrijke periode voor PSV? Zou hij zijn invloed via een mobieltje kunnen houden mbt transfers? Ik had het persoonlijk beter gevonden als hij er zelf bij was geweest
pi_30092707
Ik vind het belachelijk dat hij al een dubbelrol bij PSV bezit... en het is nog belachelijker dat hij nog een baan erbij heeft gekregen. Volgens mij moet je zodra je ergens een contract tekent je voor de volle 100 procent inzetten en niet ook nog een bondscoach worden van een land aan de andere kant van de wereld.

De dubbelrol bij PSV vind ik absurd, omdat hij als TD na een mindere periode zichzelf als trainer zou moeten ontslaan.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_30092791
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 00:21 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ach, iedereen weet toch dat Kuijt veel beter was. PSV had er vorig seizoen gewoon een veel beter elftal omheen. Kuijt heeft maarliefst 29 keer kunnen scoren terwijl elke andere speler van Feyenoord (behalve Kalou) veel en veel minder kwaliteit heeft dan welke speler van PSV dan ook, vorig seizoen, Van Bommel kreeg bijvoorbeeld veel steun van Cocu op het middenveld waar hij op kon rekenen, dat gaf hem ook nog eens extra zelfvertrouwen. Kuijt kon eigenlijk op niemand rekenen en moest alles zelf doen.
Voor de duidelijkheid Van Bommel is zeker een fantastische speler, maar heeft ontrecht de Gouden Schoen ontvangen en is zeer terecht NIET geselecteerd voor Oranje.
Mijn complimenten aan Marco
gelukkig verschillen de meningen hier dan ook over Sheyras, imo was van Bommel absoluut de beste speler in de eredivisie zonder enige twijfel, de redenen die jij aanvoert zijn ook gewoon hilarisch slecht en Marco bezorgt zichzelf een hachelijke tijd als hij van Bommel blijft negeren, de domste beslissing van van Basten tot nu toe.
Yeah baby Yeah!
pi_30092839
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 01:24 schreef DarkShine het volgende:
Congrats met de 3 punten.

PSV was baggerslecht, Roda zowaar nog slechter! De openingszin in de Volkskrant zei alles:
[..]
PSV was niet baggerslecht hoor, anders was het 0-0 gebleven.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:40:01 #173
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_30092927
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 12:34 schreef Elgigante het volgende:

[..]

gelukkig verschillen de meningen hier dan ook over Sheyras, imo was van Bommel absoluut de beste speler in de eredivisie zonder enige twijfel, de redenen die jij aanvoert zijn ook gewoon hilarisch slecht en Marco bezorgt zichzelf een hachelijke tijd als hij van Bommel blijft negeren, de domste beslissing van van Basten tot nu toe.
Vind ik ook.....Had het echt te doen gisteren met van Bommel bij VI, je kon aan hem zien dat hij ook geen raad weet met deze situatie Er wordt gewoon een spelletje met hem gespeeld en dat is gewoon niet eerlijk Wat moet hij in vredesnaam bij Barca nog laten zien na zo'n fantastisch seizoen bij PSV? Flikker toch op Marco, ik hoop echt dat het middenveld wordt overlopen tegen Andorra
pi_30092969
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 10:34 schreef du_ke het volgende:
Als ik een team met allemaal Zuid Amerikanen wil word ik wel fan van een of andere obscure Argentijnse club. Maar ik heb veel liever dat PSV met een aanzienlijke schare Nederlanders haar doel probeert te bereiken.
Het is de vraag wat jij van PSV verwacht qua prestaties op nationaal en internationaal niveau.
Yeah baby Yeah!
pi_30093050
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 12:27 schreef The_M het volgende:
Johannes is ook terug hoor, wat een lappen tekst.... Het lijkt op dit moment wel het Grote Johannes-topic #120

Wat vinden jullie er eigenlijk van dat Guus nu naar Australie is in deze belangrijke periode voor PSV? Zou hij zijn invloed via een mobieltje kunnen houden mbt transfers? Ik had het persoonlijk beter gevonden als hij er zelf bij was geweest
Normaliter vind ik het persoonlijk niet erg dat hij er een paar dagen tussenuit knijpt voor wat interlands. Het probleem is nu dat het bij PSV een beetje leegloopt en de TD en trainer dus hard nodig is. Dan is het absurd dat hij een paar dagen vertrekt. Ook als hij het WK zal halen, is hij de hele zomer met Australië op stap. Dat kan gewoon niet. Ik keur het daarom ook af.
We sure are cute for two ugly people.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')