O, maar ik bedoelde meer dat ik de lineup niet zo denderend vind omdat het mijn bands niet zijn. Zat mensen gehoord die er helemaal happy mee zijn hoor! En het sfeertje zal ongetwijfeld als vanouds zijn, dus ik ben bang dat ik straks ook op Guusje Meeuwis staat te hopsen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:57 schreef Bartelehiem het volgende:
Dat de lineup wat minder is is natuurlijk niet zonder reden, want ook daar staat de organisatie bij stil. We vieren dacht volgend jaar en anders het jaar daarop ons jubileum
Oei. Ik hoop dat geen van de bands van dit jaar dit leest. Ze kunnen het nooit leuk vinden dat de organisatie dit jaar expres 'mindere' acts programmeert, zodat het volgend jaar allemaal een beetje extra knalt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:57 schreef Bartelehiem het volgende:
Dat de lineup wat minder is is natuurlijk niet zonder reden, want ook daar staat de organisatie bij stil. We vieren dacht volgend jaar en anders het jaar daarop ons jubileum
Daar hebben we hele wilde plannen voor (niet voor niets dit jaar derde tent). Geloof me dan word de line up grandioos
de alpha tent kan ik me niet voorstellen, die is echt belachelijk grootquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:30 schreef Bartelehiem het volgende:
Wat ik heb begrepen zetten we dit jaar vier tenten neer, 1) de Alfa tent van Lowlands (=grote tent) 2) Kleine tent van de Lingefeesten hier uit de regio (=kleine podium), 3) Een zilverkleurige tent (die hadden we vrijdag al staan) (=Gelders Poppodium) Die is meer voor de wat kleinere bands en de band van een maat van me (Lost - Zeker allemaal komen kijken!!!) En natuurlijk 4) De back-stage tent waar we uiteindelijk bier gaan drinken met de artiesten tot we er bij neer vallen ;Y
Excuses voor mijn woordje 'minder' dan maar, ik bedoelde gewoon dat het mijn smaak niet is.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:54 schreef broer het volgende:
[..]
Oei. Ik hoop dat geen van de bands van dit jaar dit leest. Ze kunnen het nooit leuk vinden dat de organisatie dit jaar expres 'mindere' acts programmeert, zodat het volgend jaar allemaal een beetje extra knalt.
India, volgens mij.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:55 schreef rubbereend het volgende:
foto van de opbouw:
welke tent dit wordt geen idee, maar tis iig al groter dand e 2e tent van vorig jaar
[afbeelding]
tis niet de india was geel blauw. Het is niet een tent van Lowlands, voor Appelpop is het trouwens podium 2, in de bijlage van de Gelderlander stond een kaartje van t terrein.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:17 schreef icebliss het volgende:
[..]
India, volgens mij.
Alpha lijkt me trouwens niet. Eerder Bravo (rood) of Grolsch (paars-blauw).
Wat een geluk voor jou dat het twee dagen isquote:Op woensdag 7 september 2005 17:35 schreef Agiath het volgende:
Wou er heen gaan, man op die dag word me oom 50 en geven ze een groot feest
je moest gewoon ff door de stadspoort de stad in lopen kon je meteen links gratis plassenquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:56 schreef UFOtje het volgende:
Ja, Ilse de Lange was gisteren leuk!
Waarom zijn de wc's alleen zo slecht geregeld daar?
-onduidelijk aangegeven....
-te weinig..... heb ze eigenlijk helemaal niet gezien?!
-politie die zwaar controleerd op wildplassers!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |