Ik ga er misschien heen met wat vrienden. Xit nog wat te twijfelen hoe ik er moet komen enzo maar ja. Kvin de line up op zich best leuk, zeker als je ziet dat het gratis is.quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:47 schreef rubbereend het volgende:voor de rest gaat er neimand dus
ach tis geen bijzonder line up maar tis altijd wel gezellig en gratis
gewoon met de trein of met de auto, al is t lastig parkeren danquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:43 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik ga er misschien heen met wat vrienden. Xit nog wat te twijfelen hoe ik er moet komen enzo maar ja. Kvin de line up op zich best leuk, zeker als je ziet dat het gratis is.
kom je ook weer tong?quote:
Een van de beste bands die ik vandaag op Huntenpop heb gezien. Verder is Kompaktrekorder op vrijdag erg aan te raden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:32 schreef remlof het volgende:
misschien ga ik dit jaar wel weer al was het maar voor je moeder
Je wel.. ik ga.. en met mij nog een aantalquote:Op maandag 29 augustus 2005 11:47 schreef rubbereend het volgende:voor de rest gaat er neimand dus
ach tis geen bijzonder line up maar tis altijd wel gezellig en gratis
Een stuk of 60.000, lees ik net.quote:Op zondag 4 september 2005 03:03 schreef MissHobje het volgende:
Je wel.. ik ga.. en met mij nog een aantal
quote:
Aan die foto in de OP te zien komt er een man of 300. Maar dat zal wel een vertekend beeld zijn.quote:Op zondag 4 september 2005 03:08 schreef rubbereend het volgende:weet niet of dat aantal dit jaar gehaald wordt,
quote:Op zondag 4 september 2005 03:10 schreef broer het volgende:
[..]
Aan die foto in de OP te zien komt er een man of 300. Maar dat zal wel een vertekend beeld zijn.
Als je eenmaal een goede naam opbouwd dan blijft het zeker wel druk. Het is gratis en de line up niet verkeerd, dus zeker wel dat we die 60.000 gaan overtreffen dit jaarquote:Op zondag 4 september 2005 03:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]weet niet of dat aantal dit jaar gehaald wordt, bij Anouk was t afgelopen jaar absurd druk, ht hele terrein stond vol
O, maar ik bedoelde meer dat ik de lineup niet zo denderend vind omdat het mijn bands niet zijn. Zat mensen gehoord die er helemaal happy mee zijn hoor! En het sfeertje zal ongetwijfeld als vanouds zijn, dus ik ben bang dat ik straks ook op Guusje Meeuwis staat te hopsen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:57 schreef Bartelehiem het volgende:
Dat de lineup wat minder is is natuurlijk niet zonder reden, want ook daar staat de organisatie bij stil. We vieren dacht volgend jaar en anders het jaar daarop ons jubileum
Oei. Ik hoop dat geen van de bands van dit jaar dit leest. Ze kunnen het nooit leuk vinden dat de organisatie dit jaar expres 'mindere' acts programmeert, zodat het volgend jaar allemaal een beetje extra knalt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:57 schreef Bartelehiem het volgende:
Dat de lineup wat minder is is natuurlijk niet zonder reden, want ook daar staat de organisatie bij stil. We vieren dacht volgend jaar en anders het jaar daarop ons jubileum
Daar hebben we hele wilde plannen voor (niet voor niets dit jaar derde tent). Geloof me dan word de line up grandioos
de alpha tent kan ik me niet voorstellen, die is echt belachelijk grootquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:30 schreef Bartelehiem het volgende:
Wat ik heb begrepen zetten we dit jaar vier tenten neer, 1) de Alfa tent van Lowlands (=grote tent) 2) Kleine tent van de Lingefeesten hier uit de regio (=kleine podium), 3) Een zilverkleurige tent (die hadden we vrijdag al staan) (=Gelders Poppodium) Die is meer voor de wat kleinere bands en de band van een maat van me (Lost - Zeker allemaal komen kijken!!!) En natuurlijk 4) De back-stage tent waar we uiteindelijk bier gaan drinken met de artiesten tot we er bij neer vallen ;Y
Excuses voor mijn woordje 'minder' dan maar, ik bedoelde gewoon dat het mijn smaak niet is.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:54 schreef broer het volgende:
[..]
Oei. Ik hoop dat geen van de bands van dit jaar dit leest. Ze kunnen het nooit leuk vinden dat de organisatie dit jaar expres 'mindere' acts programmeert, zodat het volgend jaar allemaal een beetje extra knalt.
India, volgens mij.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:55 schreef rubbereend het volgende:
foto van de opbouw:
welke tent dit wordt geen idee, maar tis iig al groter dand e 2e tent van vorig jaar
[afbeelding]
tis niet de india was geel blauw. Het is niet een tent van Lowlands, voor Appelpop is het trouwens podium 2, in de bijlage van de Gelderlander stond een kaartje van t terrein.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:17 schreef icebliss het volgende:
[..]
India, volgens mij.
Alpha lijkt me trouwens niet. Eerder Bravo (rood) of Grolsch (paars-blauw).
Wat een geluk voor jou dat het twee dagen isquote:Op woensdag 7 september 2005 17:35 schreef Agiath het volgende:
Wou er heen gaan, man op die dag word me oom 50 en geven ze een groot feest
je moest gewoon ff door de stadspoort de stad in lopen kon je meteen links gratis plassenquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:56 schreef UFOtje het volgende:
Ja, Ilse de Lange was gisteren leuk!
Waarom zijn de wc's alleen zo slecht geregeld daar?
-onduidelijk aangegeven....
-te weinig..... heb ze eigenlijk helemaal niet gezien?!
-politie die zwaar controleerd op wildplassers!![]()
Ik ben alleen vrijdag geweest (Intwine en Ilse DeLange), maar 't zag er idd goed georganiseerd uit en er hing een lekker relaxed sfeertje. Ik heb ook maar ff die gratis 'toiletten' in de stad opgezocht, ¤ 0,50 om te mogen plassen slaat nergens op.quote:Op zondag 11 september 2005 14:10 schreef rubbereend het volgende:
het was weer
gezien:
DiRect was wel aardig
Roosbeefzo'n jong meisje en al zo goed op het podium, heb meteen maar een cdtje van ze gekocht
Voicst was wel aardig
WT beetje standaard
Krezipwas al weer een hele tijd geleden dat k ze voor het laatst zag maar t was goed
Guus Meeuwiséén groot feest
[..]
je moest gewoon ff door de stadspoort de stad in lopen kon je meteen links gratis plassen
ach ze moeten het hele evenement ergens van betalen.quote:Op zondag 11 september 2005 15:01 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Ik ben alleen vrijdag geweest (Intwine en Ilse DeLange), maar 't zag er idd goed georganiseerd uit en er hing een lekker relaxed sfeertje. Ik heb ook maar ff die gratis 'toiletten' in de stad opgezocht, ¤ 0,50 om te mogen plassen slaat nergens op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |