Ik ga er misschien heen met wat vrienden. Xit nog wat te twijfelen hoe ik er moet komen enzo maar ja. Kvin de line up op zich best leuk, zeker als je ziet dat het gratis is.quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:47 schreef rubbereend het volgende:voor de rest gaat er neimand dus
ach tis geen bijzonder line up maar tis altijd wel gezellig en gratis
gewoon met de trein of met de auto, al is t lastig parkeren danquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:43 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik ga er misschien heen met wat vrienden. Xit nog wat te twijfelen hoe ik er moet komen enzo maar ja. Kvin de line up op zich best leuk, zeker als je ziet dat het gratis is.
kom je ook weer tong?quote:
Een van de beste bands die ik vandaag op Huntenpop heb gezien. Verder is Kompaktrekorder op vrijdag erg aan te raden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:32 schreef remlof het volgende:
misschien ga ik dit jaar wel weer al was het maar voor je moeder
Je wel.. ik ga.. en met mij nog een aantalquote:Op maandag 29 augustus 2005 11:47 schreef rubbereend het volgende:voor de rest gaat er neimand dus
ach tis geen bijzonder line up maar tis altijd wel gezellig en gratis
Een stuk of 60.000, lees ik net.quote:Op zondag 4 september 2005 03:03 schreef MissHobje het volgende:
Je wel.. ik ga.. en met mij nog een aantal
quote:
Aan die foto in de OP te zien komt er een man of 300. Maar dat zal wel een vertekend beeld zijn.quote:Op zondag 4 september 2005 03:08 schreef rubbereend het volgende:weet niet of dat aantal dit jaar gehaald wordt,
quote:Op zondag 4 september 2005 03:10 schreef broer het volgende:
[..]
Aan die foto in de OP te zien komt er een man of 300. Maar dat zal wel een vertekend beeld zijn.
Als je eenmaal een goede naam opbouwd dan blijft het zeker wel druk. Het is gratis en de line up niet verkeerd, dus zeker wel dat we die 60.000 gaan overtreffen dit jaarquote:Op zondag 4 september 2005 03:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]weet niet of dat aantal dit jaar gehaald wordt, bij Anouk was t afgelopen jaar absurd druk, ht hele terrein stond vol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |