Enlighten me... 't Is mooi hoor, maar je hebt er verder niks aan.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:19 schreef justme_Jur het volgende:
[..]
hehe jij hebt geen verstand van Tifo dus
het gaat erom dat je je club steunt, een extra steuntje in de rug zeg maar...quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Enlighten me... 't Is mooi hoor, maar je hebt er verder niks aan.
Dat zeg jijquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:17 schreef golfer het volgende:
Kan er nu weer inhoudelijk en normaal gereageerd worden, i.p.v. op de persoon te spelen?
Wishful thinking.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:27 schreef justme_Jur het volgende:
[..]
het gaat erom dat je je club steunt, een extra steuntje in de rug zeg maar...
zoals ook wel wordt gezegd: bij een goeie Tifo actie, sta je al met 1-0 voor
ach ja.. als je ergens mee verliest (Tifo) ga je maar zeggen dat het triest is he hahaquote:
Dat hebben we gezienquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:27 schreef justme_Jur het volgende:
[..]
Wat is dát voor een onzin zeg.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:25 schreef justme_Jur het volgende:
zegt wat over je niveau cart_man...
Wtfquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:33 schreef justme_Jur het volgende:
[..]
ach ja.. als je ergens mee verliest (Tifo) ga je maar zeggen dat het triest is he haha
ik wil wedden dat ie op Tifo geilt hehe
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien![]()
TIFO is leuk en aardig maar boeit mij verders totaal niet.
Ik heb bij sommige mensen altijd het idee dat ze de TIFO belangrijker vinden dan de resultaten van de club.
Beetje de omgekeerde wereld he... omdat wij verliezen, ga je maar iets verzinnen waar we wel mee winnen is meer van toepassing vandaag...quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:33 schreef justme_Jur het volgende:
[..]
ach ja.. als je ergens mee verliest (Tifo) ga je maar zeggen dat het triest is he haha
Eigenlijk hebben jullie gewoon gelijk gespeeld dusquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:27 schreef justme_Jur het volgende:
[..]
het gaat erom dat je je club steunt, een extra steuntje in de rug zeg maar...
hmmm aan de ene kant, ja klopt, aan de andere kant....quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Beetje de omgekeerde wereld he... omdat wij verliezen, ga je maar iets verzinnen waar we wel mee winnen is meer van toepassing vandaag...
Maar de echte strijd is op het veld en dat is het enige wat telt.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:43 schreef justme_Jur het volgende:
[..]
Tifo boeit me heel erg, het is een soort strijd...
Oh ik snap het wel, maar voor het resultaat vandaag is het net zo van toepassing als mijn postzegelverzameling, zeg maar.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:43 schreef justme_Jur het volgende:
[..]
hmmm aan de ene kant, ja klopt, aan de andere kant....
maar dat snap je niet dus hou er over op allemaal![]()
Hehehe ja ? wat dan. Gaan jullie weer lekker in de trein blijven zitten terwijl jullie van 3 kanten worden aangevallen en alle kans hebben om ons te pakken ? Zwaar gek zeg, die boefjes uit mokum. Brrrrrrr.quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:36 schreef Nashje het volgende:
Heb nou al zin in de uitwedstrijd. Dat wordt zowel in als buiten het stadion weer prachtig.
Ik snap het wel, maar dat wil niet zeggen dat Feyenoorders het vervelend vinden dat Ajacieden mooiere TIFO acties hebben.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:43 schreef justme_Jur het volgende:
[..]
hmmm aan de ene kant, ja klopt, aan de andere kant....
maar dat snap je niet dus hou er over op allemaal![]()
is het geen bedtijd voor je?quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:48 schreef Zeberdee het volgende:
[..]
Hehehe ja ? wat dan. Gaan jullie weer lekker in de trein blijven zitten terwijl jullie van 3 kanten worden aangevallen en alle kans hebben om ons te pakken ? Zwaar gek zeg, die boefjes uit mokum. Brrrrrrr.
niet alle feyenoorders nee...quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar dat wil niet zeggen dat Feyenoorders het vervelend vinden dat Ajacieden mooiere TIFO acties hebben.'t Is geen Italië hier.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:12 schreef justme_Jur het volgende:
ik ben eigenlijk veel te jong om verliefd te zijn op Tifohehehe (bijna 16
)
quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:57 schreef justme_Jur het volgende:
[..]
is het geen bedtijd voor je?
je doet nu alsof je hooli bent, maar je bent gewoon een pubertje, dat kan ik opmaken uit het vetgedrukte zinen de laatste zin hehe
Ik vond het ook maar matig.quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:29 schreef Kaap het volgende:Feyenoord de baas in 020
Ik ben zeer blij met de winst maar ik vond ajax maar matig spelen.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:29 schreef Kaap het volgende:Feyenoord de baas in 020
Wat ik me trouwens afvroeg is waarom ajax voornamelijk door het midden bleef aanvallen. Gullit merkte dit s'avonds ook op na de samenvatting. De verdediging van Feyenoord stond aardig maar het werd ze zo ook wel erg makkelijk gemaakt.
Goed, je kunt zeggen dat ajax het spel maakte en meer kansen kreeg, maar daar win je geen wedstrijd mee, die win je met goals. Rosenberg blijkt gewoon niet de spits te zijn die ajax zoekt (Blind tip: Babel in de spits hmmk?) en K2 hebben al vaak genoeg bewezen effectief te zijn.
Ik ben zeer blij met de winst maar ik vond ajax maar matig spelen.
Da_sandman: beetje jammer dat je je telefoon niet opnamKom je binnenkort weer es bieren
Al zet je op Kuyt 3 man en op Kalou 3 man, ze scoren toch welquote:Op maandag 29 augustus 2005 09:38 schreef Robar het volgende:
Mijn advies, een man boven op kalou en een man bovenop kuijt zetten. Niet uit het oog verliezen en zo af en toe een lekker tikje uitdelen.
Ze blijven gevaarlijk, daar heb je gelijk in, maar de 2 doelpunten waren echt belachelijk. De doelpunten van Feyenoord waren echt kadootjes, man wat een verdedigingsfouten . . . . .quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:45 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Al zet je op Kuyt 3 man en op Kalou 3 man, ze scoren toch wel![]()
Nou en, er is gewonnen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:26 schreef twi het volgende:
Maar mooi is 't niet...
die van Kalou is gewoon goed uitgespeeld en fantastisch ingeschoten, Kuyt stond bij die 2e idd vrij ja.quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:54 schreef Robar het volgende:
[..]
Ze blijven gevaarlijk, daar heb je gelijk in, maar de 2 doelpunten waren echt belachelijk. De doelpunten van Feyenoord waren echt kadootjes, man wat een verdedigingsfouten . . . . .
Ik ben zelf verdediger geweest (niet dat ik het beter zou kunnen), maar als ik zo verkeerd gepositioneerd stond, dan zou ik gelijk 3 maanden in het tweede elftal spelen. Man wat een stelletje amateurs in die verdediging.
die van Kalou is gewoon goed uitgespeeld en fantastisch ingeschoten, Kuyt stond bij die 2e idd vrij ja.quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:54 schreef Robar het volgende:
[..]
Ze blijven gevaarlijk, daar heb je gelijk in, maar de 2 doelpunten waren echt belachelijk. De doelpunten van Feyenoord waren echt kadootjes, man wat een verdedigingsfouten . . . . .
Ik ben zelf verdediger geweest (niet dat ik het beter zou kunnen), maar als ik zo verkeerd gepositioneerd stond, dan zou ik gelijk 3 maanden in het tweede elftal spelen. Man wat een stelletje amateurs in die verdediging.
Net zo vrij als Rosenberg bij die kans idd...quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:00 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
die van Kalou is gewoon goed uitgespeeld en fantastisch ingeschoten, Kuyt stond bij die 2e idd vrij ja.
Die van Kalou was ook een verdedigingsfout.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:01 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
die van Kalou is gewoon goed uitgespeeld en fantastisch ingeschoten, Kuyt stond bij die 2e idd vrij ja.
maar als ik jou was zou ik me ook maar ernstig zorgen maken over jullie nieuwe topspits
Trabelsi liet hem weglopen ja...quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:06 schreef Robar het volgende:
[..]
Die van Kalou was ook een verdedigingsfout.
Hij had nooit mogen schieten van die plek en hij had tegengehouden kunnen worden.
Inderdaad, afgezien van die kans in de eerste helft heeft rosenberg geen mogelijkheid gekregen om iets te laten zien. De opbouw was of te traag waardoor Feyenoord makkelijk kon verdedigen of de bal werd blind naar voren geragt waardoor het duel makkelijk gewonnen werd en eventuele aansluiting ontbrak.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:29 schreef Cheiron het volgende:
Dat zeiken op spitsen bij Ajax blijft mij verbazen. Niet omdat ze zo geweldig spelen, maar omdat ze zelden de kans krijgen om goed te spelen. Van Rosenberg weet je dat het een intikker is. Eventueel een actie om zichzelf vrij te spelen en dan die bal erin. Ok, mooi, maar dat betekent ook dat je middenvelders het verstand en de kunde moeten hebben om die spits in stelling te brengen. Maar als Rosenberg (of Harry) 96% prutpasses krijgt, vind ik het niet vreemd dat hij niet best uit de verf komt. Natuurlijk moet zo een 100% kans erin, maar dat kan de beste een keer overkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |