Idd vondt het altijd wel een leuke manquote:Op zondag 28 augustus 2005 20:42 schreef Tobbes het volgende:
Trouwens. Kan iemand Lodewijks doodschieten? Als ik nog 1 wedstrijd naar hem moet kijken; trek ik het niet meer. Wat een irritant ventje; en het vervelendste is nog dat je gewoon ziet dat hij ervan geniet
Lodewijksquote:Op zondag 28 augustus 2005 20:42 schreef Tobbes het volgende:
Trouwens. Kan iemand Lodewijks doodschieten? Als ik nog 1 wedstrijd naar hem moet kijken; trek ik het niet meer. Wat een irritant ventje; en het vervelendste is nog dat je gewoon ziet dat hij ervan geniet
Want, ajax heeft verloren?quote:Op zondag 28 augustus 2005 18:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tyufshoerenkut.
Scheids was enorm kut. Oja, van Egmond floot als een drol
Ookquote:
aRENa. hahahahahaahahahaaaa.quote::: 28 augustus :: Feyenoord is de BAAS in de aRENa !
Feyenoord heeft vandaag gewonnen van ajax. Eindelijk won Feyenoord weer eens in de aRENa
Ja hè, das echt gek. Op 200 meter afstand naar een trein gillen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:05 schreef Max-Westerman het volgende:
Het mooiste was de toen de trein van dat ongedierte kwam
Vergeet je niet dat Ajax na 10 min met 3-0 voor had kunnen en moeten staan. Vergeet je ook niet dat er wel geteld 4 momenten zijn geweest waarop Feyenoord met de bal in de 16 van Ajax was. Niet dat Ajax goed speelde, integendeel; toch denk ik dat je als feyenoorder niet te blij moet zijn met het getoonde spel; met de uitslag natuurlijk wel; het is natuurlijk een hoogtepunt in de geschiedenis van de Rotterdamse club. Ik hoorde Kuijt al zeggen dat het seizoen nu geslaagd was. Dat zegt toch wel watquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:16 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ja hè, das echt gek. Op 200 meter afstand naar een trein gillen.
Nou nou, hoogtepunt zeker..
Wat een heerlijke dag zeg, PRACHTIG! Dit team begint weer FEIJENOORD uit te stralen!
Mee eens, gelul en gezever over wat het allemaal had moeten zijn schiet je niks mee op.quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:38 schreef Le-proffesseur het volgende:
In De Klassieker telt alleen de winst.. alle statistieken zijn leuk om de teleurstelling te verwerken... en om morgen tegen je vrienden, collega's het verlies te kunnen weerleggen..
Z'n rotkop stond de Ajacieden niet aan, vermoed ik.quote:Waar ging dat opstootje over met Kuit in de tweede helft..?
De tiefus voor je.quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:40 schreef xboxps2 het volgende:
dat doek ging mooi neer
Dat was vorig seizoen na de 2-3 toch andersquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:38 schreef Le-proffesseur het volgende:
In De Klassieker telt alleen de winst..
Idd! Veel beter dan die lul van een keeper die we hiervoor hadden.quote:
Oftewel: Wij benutten acties en jullie verneuken ze.quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:27 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Vergeet je niet dat Ajax na 10 min met 3-0 voor had kunnen en moeten staan. Vergeet je ook niet dat er wel geteld 4 momenten zijn geweest waarop Feyenoord met de bal in de 16 van Ajax was.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:27 schreef Tobbes het volgende:
Tifo actie was trouwens weer geweldig. Goed bezig; ik ga me er ook maar eens actiever mee bemoeien binnenkort
Wat ben jij een stoere jongen zeg. Toen datgene waar je naar refereert plaatsvond waren je ballen nog niet eens ingedaald dus alsjeblieft kom met wat beters ofzo...quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hey stink joden hoe voelt het nou om te verliezen van een club waarvan jullie zeggen dat ze niet meer bij de top 3 van Nederland horenKoop aub eens een fatsoenlijke spits want die Rosenberg kan het niveau Top Oss nog niet aan....
[afbeelding]
Waar refereert het volgens jullie naar dan?quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:11 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat ben jij een stoere jongen zeg. Toen datgene waar je naar refereert plaatsvond waren je ballen nog niet eens ingedaald dus alsjeblieft kom met wat beters ofzo...
Leg uit wat je met "Meer mee bezig houden" bedoelquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:19 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik weet wie jij bent; maar andersom valt het 'kwartje' blijkbaar niet
*checkt fotoboekquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:19 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik weet wie jij bent; maar andersom valt het 'kwartje' blijkbaar niet
Ja okay, maar ik denk dat 90% van jullie die dat zingt refereert naar dat of A10, want daar hebben ze stoere verhaaltjes over gehoord.quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:16 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Waar refereert het volgens jullie naar dan?
Term bestaat al langer dan 23-03-1997...
.
Inderdaad... Maar wat stond erop dat spandoek dat neerging?quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:32 schreef RedGuy het volgende:
Ik moet zeggen dat de Tifo actie van de neusjes heeel erg geslaagd en mooi is. Hulde! [afbeelding].
quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:51 schreef Cart_man het volgende:
Deze is voor jou Adolf!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Vatos Locos!
Whoehahahahahaha, vuile tyfusjoden met jullie grote muilen, lach jullie uit godverdomme, hahahahahahahahaha.
"Ajax: In 1900 Opgericht Om Geschiedenis Te Schrijven!"quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:43 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Inderdaad... Maar wat stond erop dat spandoek dat neerging?
hehe jij hebt geen verstand van Tifo dusquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:14 schreef TC03 het volgende:
Met TIFO win je geen wedstrijden mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |