Dat Ajax het moeilijk gaat krijgen in de Champions League staat buiten kijf. Daarom kunnen we ook blij zijn met de loting. Maar inderdaad, wanneer je spitsen hebt die gewoon niet kunnen scoren (althans, wel eens een keertje tegen 10 man wanneer je 0-2 achter staat), dan krijg je 't heel moeilijk...quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:02 schreef feyenoord-dude het volgende:
Ajax gaat het nog moeilijk krijgen in de Champions League. Tegen RBC scoren ze nog wel 2 keer, maar als het ook maar iets moeilijker wordt en Babel heeft z'n dag niet, kunnen ze gewoon niet afmaken.
En Bahia - Greene is gewoon een topclubwaardig verdedigersduo gebleken.
Het ging meestal juist via rechts. Logisch, wanneer je ziet hoe beroerd Babel speelde...quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
Als je de stats van deze wedstrijd ziet zal je zegen eitje voor Ajax geweest dus. Maar men heeft niks maar dan ook niks nuttigs gedaan met balbezit. Mede doordat iedereen maar via link op Babel speelt die die bal gewoon steeds kwijt raakt. Tegen Bronby lag alles open op rechts, maar ze zagen het gewoon niet Trabelsi en Pienaar stonden toen steeds echt compleet vrij maar nee alles moet via Urby en Babel ik snap dat niet.
Wat een onzin zeg, het was al moeilijk genoeg voor Feyenoord met 11 man, en zeker qua spelbeeld zat die 0-3 er niet in. Die 0-1 en 0-2 vielen ook uit het niets. Wanneer je dat als redenering voert, dan hing de 0-10 ook wel in de lucht....quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:04 schreef Ixnay het volgende:
Ajax werd pas goed toen ze met 1 man meer waren.
En het thuisspelende team heeft meestal meer balbezit, en al zeker als je met 11 tegen 10 speelt.
Zonder die rode kaart was het ook nooit nog 1-2 geworden, eerder 0-3.
Dat kun je natuurlijk nooit weten, maar daarom zeg ik ook dat jullie niet onverdiend hebben gewonnen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:04 schreef Ixnay het volgende:
En het thuisspelende team heeft meestal meer balbezit, en al zeker als je met 11 tegen 10 speelt.
Ik ben dan een Feyenoord supporter maar hier ben ik het toch niet mee eensquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:04 schreef Ixnay het volgende:
edit: bron: vi.nlquote:Feyenoord is beter dan Ajax en wint in Arena
De onrust bij Feyenoord was de afgelopen maand groot, maar na drie duels hebben de Rotterdammers nog geen steek laten vallen in de eredivisie. In Amsterdam zorgden Salomon Kalou en Dirk Kuijt voor de winst van de mannen van coach Erwin Koeman, in de honderdste klassieker tegen Ajax.
De 2-1 zege en de drie punten kwamen ook terecht in handen van Feyenoord. Het elftal van de bezoekers stak beter in elkaar. Defensief kwam de ploeg zelden in grote problemen en aanvallend zorgen Kalou en Kuijt altijd voor gevaar. Collega-aanvaller Ali Boussaboun zorgde er tevens voor dat Hatem Trabelsi niet kon opstomen.
Ajax bleek verdedigend kwetsbaar, ook omdat het middenveld met Hedwiges Maduro, Nigel de Jong en Wesley Sneijder geen controle over het duel had. En de aanval creëerde amper iets: Ajax had wel de bal maar was nimmer gevaarlijk. Zo was Markus Rosenberg wederom onzichtbaar, hij mocht halverwege in de kleedkamer achter blijven, Angelos Charisteas verving hem.
Al na een kwartier kwam Feyenoord op voorsprong dankzij Kalou, die op aangeven van Kuijt doelman Hans Vonk klopte met een gebogen schot. Vlak na rust waren de rollen omgedraaid. Kalou bediende Kuijt, die bekeken Vonk passeerde: 0-2.
Pas in het laatste kwartier kreeg Feyenoord het moeilijk, nadat Ferne Snoyl zijn tweede gele klaart had geïncasseerd. Niet veel later tekende Angelos Charisteas (weggestuurd door Sneijder) voor de aansluitingstreffer, waarna Ajax de Rotterdammers wél onder grote druk zetten, maar Lodewijks tot het einde stand hield.
Zo zie je maar hoe anti-Feyenoord de VI is he, waar sommige Feyenoord fans het wel eens over hebbenquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:15 schreef Hephaistos. het volgende:
Laat ik er eens een objectief verslag tegenaan gooien
[..]
edit: bron: vi.nl
Ik las het net ja. Best een lachwekkend verslag, wanneer je de wedstrijd gezien zou hebben. Feyenoord heeft uitgekiend countervoetbal geprobeerd te spelen en Ajax was slechts enkele momenten gevaarlijk, maar dit stuk geschreven gedrocht kan niet anders dan uit "010"quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:15 schreef Hephaistos. het volgende:
Laat ik er eens een objectief verslag tegenaan gooien
[..]
edit: bron: vi.nl
Heb hier geen beeld van gezien. Tegen Bronby was ik er zelf bij. Maar omdat ik weer aardig vaak Babel hoorde bij Langs de Lijn dacht ik dat ze dus niet geleerd hadden van woensdag.quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:11 schreef twi het volgende:
[..]
Het ging meestal juist via rechts. Logisch, wanneer je ziet hoe beroerd Babel speelde...
[..]
Wat een onzin zeg, het was al moeilijk genoeg voor Feyenoord met 11 man, en zeker qua spelbeeld zat die 0-3 er niet in. Die 0-1 en 0-2 vielen ook uit het niets. Wanneer je dat als redenering voert, dan hing de 0-10 ook wel in de lucht....
Nee, kakkerlakkenquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:16 schreef twi het volgende:
Wat een kneus ben je trouwens, wanneer je 020 moet gebruiken in plaats van Amsterdam...
Als je gaat kijken naar he feyenrd met de kansen mging hebben ze verdiend gewnnen ja en zals je ziet geeft bijna iedereen dat gewn toe, beetje jammer dat er dan ng gezwaait enz. met wrden maar ke.quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:21 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Nee, kakkerlakken![]()
Feyenoord heeft zoals gezegd goed verdedigd. Wanneer je er dan als aanvallende ploeg met meer balbezit, veel meer schoten op doel, veel minder overtredingen en alle andere statistieken in je voordeel niet meer weet te scoren dan je tegenstander, kun je beredeneren dat de tegenstander verdiend wint. Maar mooi is 't niet...quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:21 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Nee, kakkerlakken![]()
Dat zwaaien is puur omdat hier bij jullie de tendens hangt dat het niet verdient is... En als er dan wordt gezegd dat het verdient was komt er de hele tijd een zooi achteraan waardoor het toch uiteindelijk niet echt verdient was. Maar vat het niet persoonlijk op zou ik zeggen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je gaat kijken naar he feyenrd met de kansen mging hebben ze verdiend gewnnen ja en zals je ziet geeft bijna iedereen dat gewn toe, beetje jammer dat er dan ng gezwaait enz. met wrden maar ke.
Ach, laat ze nou maar, toen Maduro voor de 2-3 zorgde vorig jaar en wij de (zeer verdiend, zelfs volgens Gullit) overwinning pakte heb ik ook de Feyenoorders hier zitten opfokken,uitgelachen,etc.. Ik vind het ook heel normaal dat er nu posts volgen met "quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je gaat kijken naar he feyenrd met de kansen mging hebben ze verdiend gewnnen ja en zals je ziet geeft bijna iedereen dat gewn toe, beetje jammer dat er dan ng gezwaait enz. met wrden maar ke.
Mooi is voor in 020quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:26 schreef twi het volgende:
[..]
Feyenoord heeft zoals gezegd goed verdedigd. Wanneer je er dan als aanvallende ploeg met meer balbezit, veel meer schoten op doel, veel minder overtredingen en alle andere statistieken in je voordeel niet meer weet te scoren dan je tegenstander, kun je beredeneren dat de tegenstander verdiend wint. Maar mooi is 't niet...
Zolang hij nog over Kuijt kan beschikken. Marc van Hintum zit in elk geval erg smiechterig de zaakwaarnemer uit te hangen door te zeggen dat de kans groot is dat Kuijt alsnog gaat vertrekken. Gebeurt dat, dan is 't einde verhaal in Rotterdam.quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:33 schreef Zwansen het volgende:
Erwin heeft de zaken wel redelijk voor elkaar denk ik...
Ja, dat denk ik ook. Kuijt is de aanvalsleider, ook al heeft Kalou nog zoveel talent, alleen redt hij het niet. Feyenoord is niets meer als Kuijt vertrekt, maar eerlijk gezegd denk ik echt niet dat dat gaat gebeuren.quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:36 schreef twi het volgende:
[..]
Zolang hij nog over Kuijt kan beschikken. Marc van Hintum zit in elk geval erg smiechterig de zaakwaarnemer uit te hangen door te zeggen dat de kans groot is dat Kuijt alsnog gaat vertrekken. Gebeurt dat, dan is 't einde verhaal in Rotterdam.
Beetje gefrustreerd Twi?quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ik las het net ja. Best een lachwekkend verslag, wanneer je de wedstrijd gezien zou hebben. Feyenoord heeft uitgekiend countervoetbal geprobeerd te spelen en Ajax was slechts enkele momenten gevaarlijk, maar dit stuk geschreven gedrocht kan niet anders dan uit "010"komen.
Niks tegen Heracles hé?quote:Op zondag 28 augustus 2005 17:04 schreef DaMart het volgende:
Goh, zelfs [b]Heracles[/'b] heeft minder verliespunten dan Ajax!
Idd!quote:
Sure.quote:Op zondag 28 augustus 2005 17:21 schreef The_Hives het volgende:
dan vernederen we jullie wel weer in de kuip
quote:Op zondag 28 augustus 2005 17:04 schreef DaMart het volgende:
Goh, zelfs Heracles heeft minder verliespunten dan Ajax!
Zou ik ook zeggenquote:Op zondag 28 augustus 2005 20:15 schreef Bananenman het volgende:
Dat was dus bij oplezen spelers feyenoord he voor duidelijkheid
Nerdquote:Op zondag 28 augustus 2005 20:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen
We weten allemaal al wat jullie dan doen hoor. De volgende wedstrijd blijven jullie gewoon weer thuis dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |