quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:45 schreef twi het volgende:
[..]
Feyenoord voetbalde na de 0-1 al niet meer hoor. En die twee goals zijn gewoon enorm domme fouten van met name Grygera en Trabelsi. Zeker die tweede was een lachertje. Dat wij dan met bijna 70% balbezit niks weten te doen met die bal, is klote. Dat Feyenoord met z'n10'en rond de zestien gaan staan is helaas hun goed recht, of 't mij nu frustreert of niet. En of Ajax de zege verdiende of niet, doet er ook geen fuck meer toe nu we hebben verloren. Hele bittere pil, maar 't is niet anders...
59% balbezit. Maar door je Ajax bril zal het wel 70% zijn geweest ja.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:45 schreef twi het volgende:
[..]
Feyenoord voetbalde na de 0-1 al niet meer hoor. En die twee goals zijn gewoon enorm domme fouten van met name Grygera en Trabelsi. Zeker die tweede was een lachertje. Dat wij dan met bijna 70% balbezit niks weten te doen met die bal, is klote. Dat Feyenoord met z'n10'en rond de zestien gaan staan is helaas hun goed recht, of 't mij nu frustreert of niet. En of Ajax de zege verdiende of niet, doet er ook geen fuck meer toe nu we hebben verloren. Hele bittere pil, maar 't is niet anders...
De manier waarop alleen...quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:48 schreef twi het volgende:
[..]
Wat wil je nou nog meer? Doe die oogkleppen eens af en zie dat 'ie zegt dat de overwinning van Feyenoord niet onverdiend was...![]()
Het was 50/50 in de eerste helft. Simpel rekensommetje leert je dan hoeveel procent balbezit je moet hebben in de tweede helft om uiteindelijk op 59% te komen. Dat zit dan dus tegen de 70% aan.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
59% balbezit. Maar door je Ajax bril zal het wel 70% zijn geweest ja.
1-2
Eigenlijk de hele tweede helft (na de 0-2) speelde Feyenoord zo, niet alleen na de rode kaart.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vind je het gek dat Feyenoord na die rode kaart niet meer wilde voetballen. Volgens mij konden ze dat ook gewoon niet meer. Die spelers die normaal die fouten niet maken maken ze nu wel omdat ze tegen een club als Feyenoord gewoon meer onder druk staan. Kuijt en Kalou's goals Lucky noemen vind ik ook ver gaan. Want ze allebij laten ze zien dat ze ze elke week er zo in schieten.
BVNquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:35 schreef DaMart het volgende:
Deze wedstrijd komt zeker om een uur of half twaalf een keer op Talpa? Na tachtig reclameblokken en alle minder interessante wedstrijden van deze ronde?
doe eens een gok naar de gemiddelde leeftijd van de users...quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:43 schreef Superheld het volgende:
Zo grappig die reacties altijd. Zo kinderachtig (van beide kanten).![]()
Ik niet...quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:54 schreef feyenoord-dude het volgende:
Ik vind dat de ajacieden 020-ers hier het nog sportief oppakken.
Tegen 10 man jaquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:53 schreef twi het volgende:
[..]
Het was 50/50 in de eerste helft. Simpel rekensommetje leert je dan hoeveel procent balbezit je moet hebben in de tweede helft om uiteindelijk op 59% te komen. Dat zit dan dus tegen de 70% aan.
Omdat ik vind dat Feyenoord niet onverdiend de drie punten heeft gepakt. Vorige keren toen het vaak gelijk werd was ik veel meer geïrriteerd en gefrustreerd omdat ik vond dat Ajax gewoon die drie punten moest hebben.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:54 schreef feyenoord-dude het volgende:
Ik vind dat de Ajacieden hier het nog sportief oppakken.
Ligt eraan hoe je ernaar kijkt. Als je kijkt naar hoe goed Feyenoord met hun kansen omsprong, was 't compleet verdiend. Maar wanneer je kijkt naar 't feit dat Ajax bijna de complete helft Feyenoord terugdrong rond eigen 16 (daar ga je echt niet voor je plezier spelen als verdedigende ploeg zijnde, lijkt mij), vond ik dat Ajax qua spelbeeld, schoten op doel, balbezit etc. de overwinning zeker veel meer verdiende. Maar ja, zolang je dan de kansen die je krijgt niet benut, en nog een bal van de lijn gekopt ziet worden, dan verdien je in elk geval niet te winnen...quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
doe eens een gok naar de gemiddelde leeftijd van de users...![]()
on-topic: op basis van de hele wedstrijd toch een verdiende overwinning.
Ze verdienden het beide niet, maar ajax had moeten winnen van een club die 2-2 speelt tegen schijndelquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:56 schreef freiss het volgende:
Ik vind het wel grappig, de een zegt dat Feyenoord het verdiende en de andere zegt dat Ajax het verdiende
Dat vertrek deed er qua spelbeeld helemaal niets toe. Tot die tijd was het beeld compleet hetzelfde en kwam Feyenoord er behalve die uitbraak in de 1e minuut nauwelijks uit.quote:
Dat is natuurlijk een domme redenering, gezien dat twee maanden terug was. Ajax moet gewoon winnen van Feyenoord, zeker thuis. Klaar.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:59 schreef GnAgn het volgende:
[..]
Ze verdienden het beide niet, maar ajax had moeten winnen van een club die 2-2 speelt tegen schijndel
quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:02 schreef feyenoord-dude het volgende:
En Bahia - Greene is gewoon een topclubwaardig verdedigersduo gebleken.
Zo heeeeeeeel super stond dat niet hoor, maar straks als Schreuder terug is staat het wel beter. Of als Paauwe ingespeeld is.quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:02 schreef feyenoord-dude het volgende:
En Bahia - Greene is gewoon een topclubwaardig verdedigersduo gebleken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |