Ja, ik weet ook wel wat er in de CAO staat. Vroeger werkten we ook voor 200% op zondag, totdat onze SM begon te vinden dat dat te hard ging qua loonsom, hij stond me gewoon niet meer toe om mensen tegen 200% in te plannen op zondag. Maar gezien de gruwelijke hoeveelheid werk die wij wekelijks hebben om de acties te bouwen (17 koppen, 4 massa's en 12 verkooptafels) bleek het niet haalbaar om dat allemaal op zaterdagavond te doen, je krijgt eenvoudigweg geen mensen die op zaterdagavond wel even tot half elf koppen gaan bouwen terwijl het daar in de praktijk wel op neer kwam. Dus hebben we gekeken of het mogelijk is om een zondagploeg te formeren die tegen 150% komt werken, en dat blijkt te lukken. Vandaar, het is min of meer op vrijwillige basis. Het strijkt me ook wel een beetje tegen de haren in, maar ik heb weinig andere opties.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:39 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Je hoort 200% te krijgen. Staat in de CAO.
"Waar staat de havermoutpap ?" We hadden een mens dat was zo dement als een {insert iets dat héééél dement is} en die kwam het echt elke week vragen. Dat mens was zo aandachtsgeil, te erg gewoon...quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:42 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hou op! Ik ken er die lopen echt 4 uur in de winkel rond.
Ben je een VM toevalligquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:27 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook wel wat er in de CAO staat. Vroeger werkten we ook voor 200% op zondag, totdat onze SM begon te vinden dat dat te hard ging qua loonsom, hij stond me gewoon niet meer toe om mensen tegen 200% in te plannen op zondag. Maar gezien de gruwelijke hoeveelheid werk die wij wekelijks hebben om de acties te bouwen (17 koppen, 4 massa's en 12 verkooptafels) bleek het niet haalbaar om dat allemaal op zaterdagavond te doen, je krijgt eenvoudigweg geen mensen die op zaterdagavond wel even tot half elf koppen gaan bouwen terwijl het daar in de praktijk wel op neer kwam. Dus hebben we gekeken of het mogelijk is om een zondagploeg te formeren die tegen 150% komt werken, en dat blijkt te lukken. Vandaar, het is min of meer op vrijwillige basis. Het strijkt me ook wel een beetje tegen de haren in, maar ik heb weinig andere opties.
Koffie aparaat enzo...quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:05 schreef Excess_All het volgende:
hebben jullie ook hangbejaarden in het filiaal
Geen idee. Ga ze dadelijk pas meemaken.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:25 schreef SHERMAN het volgende:
Hoe bevallen de hamsterweken?
De winkel was zaterdag aav al aangekleed.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:37 schreef SHERMAN het volgende:
Bij ons hebben ze zaterdag de winkel al aangekleed.
Heb ik trouwens al verteld dat de dc's kut zijn?
Zullen ze bij ons ook wel gedaan hebben, maar ik hoefde zaterdag niet werkenquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:37 schreef SHERMAN het volgende:
Bij ons hebben ze zaterdag de winkel al aangekleed.
Heb ik trouwens al verteld dat de dc's kut zijn?
quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:40 schreef Wiwi101 het volgende:
Hey AHers, ik ga zometeen ook ff HamsterenWij hebben op donderdag iemand die in een hamsterpak gaan rondlopen door de winkel. Is dat ook in andere filialen? (Bij de vorige Hamsterweken was het een vet lekker ding
)
Ik zit in 1531, Heerhugowaard, bij houdbaar.
Hier niet volgens mij.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:40 schreef Wiwi101 het volgende:
Hey AHers, ik ga zometeen ook ff HamsterenWij hebben op donderdag iemand die in een hamsterpak gaan rondlopen door de winkel. Is dat ook in andere filialen? (Bij de vorige Hamsterweken was het een vet lekker ding
)
hier ookquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:40 schreef Wiwi101 het volgende:
die in dat pak zat)
Bij ons komt er dus 2 september één van 14.00-18.00 uur. Kan ik hem nog net zien aangezien ik om 17.00 uur moet beginnen op die dag.quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:55 schreef blrrrt het volgende:
Hier het pdf'je met de tijden wanneer welke winkels een Hamster krijgen:
http://cmgtcontent.ahold.(...)001_Hamstertour2.pdf
Dit is ook wel grappig trouwens
http://www.ah.nl/albertheijn/persberichten/article.jsp?id=351678
En hier staat de Hamsterdance:
http://cmgtcontent.ahold.com/homemade/ah/hamsterdance.mp3
OMG OMG OMG OMG OMG OMG!quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:55 schreef blrrrt het volgende:
Hier het pdf'je met de tijden wanneer welke winkels een Hamster krijgen:
http://cmgtcontent.ahold.(...)001_Hamstertour2.pdf
Dit is ook wel grappig trouwens
http://www.ah.nl/albertheijn/persberichten/article.jsp?id=351678
En hier staat de Hamsterdance:
http://cmgtcontent.ahold.com/homemade/ah/hamsterdance.mp3
hij is zooooooooooooooooooooooquote:Op maandag 29 augustus 2005 17:00 schreef blrrrt het volgende:
Iemand die hamsterdance al geluisterd?
Ik zit op m'n stage dus kan nu niet luisteren... :$
Eens.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:08 schreef Carpento het volgende:
Dat PDFje is trouwens ook een mooie database met alle filiaaladressen
(even opgeslagen dus)
Heeft er niet iemand iets soortgelijks met de filiaalnummers erbij ? Dat zou helemaal toppie zijn...
Ik heb nog nergens in het handboek kunnen terugvinden dat een VM het verplicht eens moet zijn met het beleid.quote:
Je kan hem eventueel ook hier hosten.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:30 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens in het handboek kunnen terugvinden dat een VM het verplicht eens moet zijn met het beleid.
En over de lijst met filiaalnummers: ik heb zo'n lijst als Excelbestand. Als iemand 'm kan hosten wil ik die hier wel online gooien. Wel een dik half jaar oud.
Kan je mij mailen dan? Adres in profiel.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:30 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens in het handboek kunnen terugvinden dat een VM het verplicht eens moet zijn met het beleid.
En over de lijst met filiaalnummers: ik heb zo'n lijst als Excelbestand. Als iemand 'm kan hosten wil ik die hier wel online gooien. Wel een dik half jaar oud.
Maar maar maar maar, dan heb je toch wel genoeg ruimte?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:39 schreef SHERMAN het volgende:
Ik dus ook.
Meer dan dubbel genoeg.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar maar maar maar, dan heb je toch wel genoeg ruimte?
Vevida nog.quote:
O, dan heb je minder!quote:
Tis zat voorlopig.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
O, dan heb je minder!
-150 MB webruimte
-10 GB dataverkeer per maand
Dat zeg ikquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:51 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Tis zat voorlopig.
En ik heb niks te klagen want mijn pa betaald.
Al moet ik hem nog overtuigen om wat groters te nemen, met een normale naam.
Op de naam na tof.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat zeg ik
hjhosting.nl
* Keuze uit veel originele domeinnamen
* 512 MB webspace
* Een origineel e-mail adres
* 1024 Megabyte POP3 Mailbox
* FTP toegang
* Inclusief 5 GB dataverkeer
* Webmail toegang
* 0 euro per maand
* Eenmalig verificatie per telefoon of SMS
Ikke heb, itzme.herejezus.nl![]()
Voor beetje mee krijg je dan een domeinnaam
4 eu per kwartaal met erg veel data space en andere zooi.quote:
Retegoed koop.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
2 eu per maand met erg veel data space en andere zooi.
4eu per kwartaal!!!!!quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:59 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Retegoed koop.
Damn, thanks voor de tip mate.
Thanks.quote:
Zo bedoelde ik het niet, ik lees duidelijk bepaalde kennis van zaken die ik over het algemeen of in hele goede vulploegleiders terug zie, of VM's, vandaar. Ik ben het overigens vaak zat niet eens met het beleid, en durf ik gerust tegen de VM/SM/MAS te verkondigen, geen probleem hier hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:30 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dat zegt niet, er zijn plenty jongens bij ons die heel veel weten en niet vm'er is, of fhv'erquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:07 schreef febster het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, ik lees duidelijk bepaalde kennis van zaken die ik over het algemeen of in hele goede vulploegleiders terug zie, of VM's, vandaar. Ik ben het overigens vaak zat niet eens met het beleid, en durf ik gerust tegen de VM/SM/MAS te verkondigen, geen probleem hier hoor.
Ja en nee, der zijn tig dingen die alleen VM of hoger weetquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat zegt niet, er zijn plenty jongens bij ons die heel veel weten en niet vm'er is, of fhv'er
Wij hebben hier:quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:16 schreef Excess_All het volgende:
vandaag heb ik het gehad met ah
jezus wat een gezeik allemaal vandaag:
zijn harstikke in stress omdat hier binnekort een discounter opent
alles netjes, alles precies volgens regels, dit niet goed, dat niet goed
Beide hier.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:24 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Hier ook een Hamster of hier ook een lekker ding?![]()
![]()
![]()
![]()
Yup is goedquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat zeg ik
hjhosting.nl
* Keuze uit veel originele domeinnamen
* 512 MB webspace
* Een origineel e-mail adres
* 1024 Megabyte POP3 Mailbox
* FTP toegang
* Inclusief 5 GB dataverkeer
* Webmail toegang
* 0 euro per maand
* Eenmalig verificatie per telefoon of SMS
Ikke heb, itzme.herejezus.nl![]()
Voor beetje mee krijg je dan een domeinnaam
Boeiend.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:26 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Yup is goedheb ik ook
(alleen wel btje offtopic
)
He trouwens, was jij het niet waar ik om 18.03 tegen opbotste met me winkelwagentje, bij de magazijn deur? Ze heete wel Stephanie volgens t naambordjequote:Op zondag 28 augustus 2005 13:35 schreef stephanie_xx het volgende:
[..]
Ooh wij hebben al die dingen nog, behalve de voordeelstraat. Kookschool word bijna nooit gebruikt, de enige die het treintje leuk vind zijn de kinderen. Maar we hebben de groenten in het midden in een cirkel en het plafond is wel hartstikke mooi
Btw, wij hebben 13 kassa's (13 voor zelfscan, en nr 1 en 2 worden nooit gebruikt, alleen met kerst) en meestal 2 mensen achter de counter
Ps, sherman, ik sta er niet tussen!!! filiaal 1531, kassa![]()
Ziet ze er goed uit? Want ik moet nog steeds foto's krijgen van haar.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:37 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
He trouwens, was jij het niet waar ik om 18.03 tegen opbotste met me winkelwagentje, bij de magazijn deur? Ze heete wel Stephanie volgens t naambordje![]()
![]()
Ik weet niet want ik ken d'r verder niet eigenlijk. Maar ze reageerde wel liefquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:39 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ziet ze er goed uit? Want ik moet nog steeds foto's krijgen van haar.
Al 2 keer gevraagt. Maar ze post hem maar niet.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:45 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik weet niet want ik ken d'r verder niet eigenlijk. Maar ze reageerde wel lief![]()
Volgens mij was ze beetje blond/donkerblond enne met krul of slag erin ofzo
vraag maar gewoon een foto, dat is makkelijker
bij mekaar, een lekkeridinng in de hamsterquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:24 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Hier ook een Hamster of hier ook een lekker ding?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:45 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik weet niet want ik ken d'r verder niet eigenlijk. Maar ze reageerde wel lief![]()
Volgens mij was ze beetje blond/donkerblond enne met krul of slag erin ofzo
vraag maar gewoon een foto, dat is makkelijker
Wij hebben hierquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:20 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wij hebben hier:
- AH
- Edah, gaat zeeeeer slecht. Wij draaien veel meer omzet, en ja dat weet ik.
- Lidl
- Aldi
- Golf
En Geldermalsen is niet zo groot.
Wij mogen elke dag een blikje pakkenquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:07 schreef Gesloten het volgende:
Mogen jullie na de het werk nog een kratje bier opdrinken met z`n allen?
Bij onze Jumbo mocht het ooit wel, maar nu niet meer
Wij mogen niksquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Wij mogen elke dag een blikje pakken
oowquote:
Mogen doet het nergens, maar het is wat mij betreft de ultieme manier van team-spirit-kweken als de mensen na het werk nog ff een half uurtje blijven hangen in de kantine. En het wordt netjes afgeboekt op reden 36, dat heeft toch geen invloed op het totaal afboekingen voor WAG19. Je kunt het gewoon zien in de vulploeg: de mensen die vrijwel vanaf het begin na het werk nog even blijven en wat drinken, houden het vaak een paar jaar vol. Degenen die daar geen zin in hebben zijn in een paar maanden weer weg en hebben ook een hele andere relatie met de vulploegleiding.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:07 schreef Gesloten het volgende:
buitenwijkje van Groningenquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:31 schreef Knoekie het volgende:
Bij ons zitten heel veel supermarkten. (Vlakbij Rotterdam Centrum) Maar vlakbij zitten de EDAH en de Lidl.
Haha, viel wel mee toch?quote:Op maandag 29 augustus 2005 16:40 schreef Wiwi101 het volgende:
die in dat pak zat)
vandaag nog 2quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:07 schreef Gesloten het volgende:
Zit er, als ik vragen mag, bij jou nog enigszins schot in je opleiding dan?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:12 schreef febster het volgende:
[..]
Ja en nee, der zijn tig dingen die alleen VM of hoger weetmaar wat maakt dat uit, ik ben gewoon geintresseerd of hij een VM is (want zo komt hij op mij over) en deels ook omdat ik daarvoor zelf in opleiding ben.
Ik drukte me ietwat ongenuanceerd uit, maar ik begin er over 2 weken mee en wordt dan een winkeltrainee. De selectie procedure is idd vrij zwaar (meerdere gesprekken met VM's/SM's en een OM) om daarna naar het DC te moeten om wat IQ/EQ tests te moeten doen waarna je uiteindelijk doorgelaten wordt. Wat ik zo hoor is het idd beetje rommelig maar als je het een beetje goed doet kom je wel je opleiding door. Hoe dat dan gaat met de benoeming (daar doel jij op volgens mij) weet ik zo niet, zal afhangen van het financiële klimaat, maar heb er wel vertrouwen in, 4 jaar is nog een eind weg.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:15 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Zit er, als ik vragen mag, bij jou nog enigszins schot in je opleiding dan?
Hier ligt vrijwel alles stil, wat voor een aantal mensen om mij heen nogal frustrerend is, ook omdat gemaakte afspraken gewoon niet worden nagekomen.
De lijst met filialen zal ik morgenavond trouwens even ergens neergooien.
IQ/EQ tests zul je vermoedelijk moeten doen op het clusterkantoor, niet op het DC. Ik hoop voor je dat je een begeleider krijgt die geen 4 afdelingen hoeft te regelen in een filiaal dat 6 ton in de week draait, want dan komt er weinig van terecht, dat heb ik hier regelmatig kunnen zien. De opleiding zelf met alle modules en cursussen op lokaties (vroeger was dat in het Bilderberg, nu zul je denk ik genoegen moeten nemen met het Bastion hotel of iets van dien aard) stelt niet zo heel veel voor, iedereen met een beetje gezond verstand en ervaring met een winkelvloer kan dat wel halen (assessment en de hoe-ga-ik-met-medewerkers-om testen en gesprekken kunnen een stuk lastiger zijn). Je moet gewoon dan al zorgen dat je opvalt, en dat er tenminste één iemand is die een hekel aan je krijgt. Nogal een onconventionele tip misschien, maar het garandeert je tenminste dat er over je gepraat wordt. Af en toe een ontiegelijk grote bek opzetten en de deur plat blijven lopen bij de OM en P&O op het clusterkantoor is (althans, nu) zo ongeveer je enige kans om je benoeming erdoor te krijgen. Ze komen het je echt niet brengen zoals vroeger.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:23 schreef febster het volgende:
[..]
Ik drukte me ietwat ongenuanceerd uit, maar ik begin er over 2 weken mee en wordt dan een winkeltrainee. De selectie procedure is idd vrij zwaar (meerdere gesprekken met VM's/SM's en een OM) om daarna naar het DC te moeten om wat IQ/EQ tests te moeten doen waarna je uiteindelijk doorgelaten wordt. Wat ik zo hoor is het idd beetje rommelig maar als je het een beetje goed doet kom je wel je opleiding door. Hoe dat dan gaat met de benoeming (daar doel jij op volgens mij) weet ik zo niet, zal afhangen van het financiële klimaat, maar heb er wel vertrouwen in, 4 jaar is nog een eind weg.
Lijkt meer op La Place van V&D, net iets te oubollig voor AH toch?quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:31 schreef blrrrt het volgende:
Ik vind het nog steeds zonde dat ze deze stijl van inrichten niet meer gebruiken:
[afbeelding]
Tnx voor de tips, maar gebruik ze ook deels al. Zit regelmatig een uur met mijn VM of SM op kantoor te ruzienen over bepaalde zaken maar dat komt over het algemeen wel goed. Ik heb de IQ/EQ tests al gehad, en het regiokantoor is het op het DC (Tilburg). Ik moet idd vrij snel een begeleider gaan kiezen en mijn SM wordt het niet want die heeft 2 filialen onder zich (tekort aan SM's in ons cluster)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:34 schreef hooibaal het volgende:
[..]
IQ/EQ tests zul je vermoedelijk moeten doen op het clusterkantoor, niet op het DC. Ik hoop voor je dat je een begeleider krijgt die geen 4 afdelingen hoeft te regelen in een filiaal dat 6 ton in de week draait, want dan komt er weinig van terecht, dat heb ik hier regelmatig kunnen zien. De opleiding zelf met alle modules en cursussen op lokaties (vroeger was dat in het Bilderberg, nu zul je denk ik genoegen moeten nemen met het Bastion hotel of iets van dien aard) stelt niet zo heel veel voor, iedereen met een beetje gezond verstand en ervaring met een winkelvloer kan dat wel halen (assessment en de hoe-ga-ik-met-medewerkers-om testen en gesprekken kunnen een stuk lastiger zijn). Je moet gewoon dan al zorgen dat je opvalt, en dat er tenminste één iemand is die een hekel aan je krijgt. Nogal een onconventionele tip misschien, maar het garandeert je tenminste dat er over je gepraat wordt. Af en toe een ontiegelijk grote bek opzetten en de deur plat blijven lopen bij de OM en P&O op het clusterkantoor is (althans, nu) zo ongeveer je enige kans om je benoeming erdoor te krijgen. Ze komen het je echt niet brengen zoals vroeger.
Succes ermee in ieder geval.
OM=Operationeel Manager. Heeft meestal 10+ winkels in een cluster onder zich en zorgt dat de grote lijnen daarin soepel verlopen en controleert ook die winkels op bepaalde punten. Verzorgt (meen ik?) ook het personeelsbeleid van VM's en SM's.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:05 schreef wernert2 het volgende:
Met zoveel insiders vallen soms termen die niet meer voor iedereen te begrijpen zijn. In dit geval VM/SM/MAS/OM.
Volgens mij, niet AH'er, staan die afkortingen voor...
OM ? iets regionaals?
SM Supermarktmanager
MAS Managementassistent
VM verkoopmedewerker ? verkoopmanager?
Maar er kan net zo goed niks van kloppen.
Bij het MT hoort ook de MAS, wat idd staat voor ManagementAssistentSupermarkt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 02:08 schreef febster het volgende:
[..]
OM=Operationeel Manager. Heeft meestal 10+ winkels in een cluster onder zich en zorgt dat de grote lijnen daarin soepel verlopen en controleert ook die winkels op bepaalde punten. Verzorgt (meen ik?) ook het personeelsbeleid van VM's en SM's.
VM=Verkoopmanager met 1 of meerder afdelingen onder zijn hoede (verschilt per winkel). Samen met de SM (en meestal nog 1 of meer VM's) vormen zij het MT (managent team) dat verantwoordelijk is voor de dagelijkse gang van zaken in een filiaal.
Kratje bier en als je geen bier lust een blikje frisquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:07 schreef Gesloten het volgende:
Welk filiaal is 1377? (aan welke straat ligt hij?)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:52 schreef MewBie het volgende:
Je mag mij ook toevoegen aan de OP als je wilt, en anders doe je het niet
MewBie 1377 Den Haag
HB+AGF+ZV+DP+MAG+VL+BRalleen brood is freelance als er niemand staat op dat moment
En verder hop ik een beetje heen en weer tussen de afdelingenmaar over het algemeen blijf ik wel op vers tenzij er niks te doen is
Jaa nog zon 1531igerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:09 schreef Jvvianen het volgende:
[..]
Haha, viel wel mee toch?
[..]
vandaag nog 2(was wel mijn laatste avond voor een half jaar)
En dan ook nog een beetje slijmen bij de kassa-dames he Erwin![]()
geweldig
grappig dat je hier dan 2 collega's tegenkomt ook nog
FHVer - Filiaal hulp verlener.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:05 schreef wernert2 het volgende:
Met zoveel insiders vallen soms termen die niet meer voor iedereen te begrijpen zijn. In dit geval VM/SM/MAS/OM.
Volgens mij, niet AH'er, staan die afkortingen voor...
OM ? iets regionaals?
SM Supermarktmanager
MAS Managementassistent
VM verkoopmedewerker ? verkoopmanager?
Maar er kan net zo goed niks van kloppen.
leuk joh, dat ze jou strikken voor kut tijdenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:09 schreef Meki het volgende:
vabdaag 1 tot 10
Hej dan mag je teninste eten tijdens je werkquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:56 schreef Renesite het volgende:
vandaag 5 tot 7 totdat ik werd gebeld of ik maar van 4 tot 7 wou...![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
leuk joh, dat ze jou strikken voor kut tijden
Nee, 3 uurtjes! Damn, was dat maar zoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:17 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Hej dan mag je teninste eten tijdens je werk(Of nie?)
MAS=Management Assistent(e), maar in mijn opinie niet echt lid van het MT. Ze zit wel bij de vergaderingen maar ik heb niet het idee dat die nou een grote inbreng heeft, want diegenen die ik meegemaakt heb, hadden over het algemeen weinig kennis van HB/Vers.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:30 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Bij het MT hoort ook de MAS, wat idd staat voor ManagementAssistentSupermarkt.
Het heeft te maken met een uur of half uur pauze enzo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:32 schreef SHERMAN het volgende:
En dan gaan we zo maar weer.
Ik mag elke zaterdag eten.
Dan werk ik ook van 1200 tot 2000.
Dan moet je maar aanbieden om nóg n uurtje langer te werkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, 3 uurtjes! Damn, was dat maar zo
Ja, maar dat gaat niet wegens besparingen enzoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:46 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Dan moet je maar aanbieden om nóg n uurtje langer te werken
Nouja laat dan maar zitten hequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat niet wegens besparingen enzoen dan werk ik alsnog maar 4 uur en krijg ik een kwartier en kost het een geld
ja, ze roosteren ons ALTIJD 3 uren in bij de kassaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |