Tnx voor de tips, maar gebruik ze ook deels al. Zit regelmatig een uur met mijn VM of SM op kantoor te ruzienen over bepaalde zaken maar dat komt over het algemeen wel goed. Ik heb de IQ/EQ tests al gehad, en het regiokantoor is het op het DC (Tilburg). Ik moet idd vrij snel een begeleider gaan kiezen en mijn SM wordt het niet want die heeft 2 filialen onder zich (tekort aan SM's in ons cluster)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:34 schreef hooibaal het volgende:
[..]
IQ/EQ tests zul je vermoedelijk moeten doen op het clusterkantoor, niet op het DC. Ik hoop voor je dat je een begeleider krijgt die geen 4 afdelingen hoeft te regelen in een filiaal dat 6 ton in de week draait, want dan komt er weinig van terecht, dat heb ik hier regelmatig kunnen zien. De opleiding zelf met alle modules en cursussen op lokaties (vroeger was dat in het Bilderberg, nu zul je denk ik genoegen moeten nemen met het Bastion hotel of iets van dien aard) stelt niet zo heel veel voor, iedereen met een beetje gezond verstand en ervaring met een winkelvloer kan dat wel halen (assessment en de hoe-ga-ik-met-medewerkers-om testen en gesprekken kunnen een stuk lastiger zijn). Je moet gewoon dan al zorgen dat je opvalt, en dat er tenminste één iemand is die een hekel aan je krijgt. Nogal een onconventionele tip misschien, maar het garandeert je tenminste dat er over je gepraat wordt. Af en toe een ontiegelijk grote bek opzetten en de deur plat blijven lopen bij de OM en P&O op het clusterkantoor is (althans, nu) zo ongeveer je enige kans om je benoeming erdoor te krijgen. Ze komen het je echt niet brengen zoals vroeger.
Succes ermee in ieder geval.
OM=Operationeel Manager. Heeft meestal 10+ winkels in een cluster onder zich en zorgt dat de grote lijnen daarin soepel verlopen en controleert ook die winkels op bepaalde punten. Verzorgt (meen ik?) ook het personeelsbeleid van VM's en SM's.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:05 schreef wernert2 het volgende:
Met zoveel insiders vallen soms termen die niet meer voor iedereen te begrijpen zijn. In dit geval VM/SM/MAS/OM.
Volgens mij, niet AH'er, staan die afkortingen voor...
OM ? iets regionaals?
SM Supermarktmanager
MAS Managementassistent
VM verkoopmedewerker ? verkoopmanager?
Maar er kan net zo goed niks van kloppen.
Bij het MT hoort ook de MAS, wat idd staat voor ManagementAssistentSupermarkt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 02:08 schreef febster het volgende:
[..]
OM=Operationeel Manager. Heeft meestal 10+ winkels in een cluster onder zich en zorgt dat de grote lijnen daarin soepel verlopen en controleert ook die winkels op bepaalde punten. Verzorgt (meen ik?) ook het personeelsbeleid van VM's en SM's.
VM=Verkoopmanager met 1 of meerder afdelingen onder zijn hoede (verschilt per winkel). Samen met de SM (en meestal nog 1 of meer VM's) vormen zij het MT (managent team) dat verantwoordelijk is voor de dagelijkse gang van zaken in een filiaal.
Kratje bier en als je geen bier lust een blikje frisquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:07 schreef Gesloten het volgende:
Mogen jullie na de het werk nog een kratje bier opdrinken met z`n allen?
Bij onze Jumbo mocht het ooit wel, maar nu niet meer
Welk filiaal is 1377? (aan welke straat ligt hij?)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:52 schreef MewBie het volgende:
Je mag mij ook toevoegen aan de OP als je wilt, en anders doe je het niet
MewBie 1377 Den Haag
HB+AGF+ZV+DP+MAG+VL+BRalleen brood is freelance als er niemand staat op dat moment
En verder hop ik een beetje heen en weer tussen de afdelingenmaar over het algemeen blijf ik wel op vers tenzij er niks te doen is
Jaa nog zon 1531igerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:09 schreef Jvvianen het volgende:
[..]
Haha, viel wel mee toch?
[..]
vandaag nog 2(was wel mijn laatste avond voor een half jaar)
En dan ook nog een beetje slijmen bij de kassa-dames he Erwin![]()
geweldig
grappig dat je hier dan 2 collega's tegenkomt ook nog
FHVer - Filiaal hulp verlener.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:05 schreef wernert2 het volgende:
Met zoveel insiders vallen soms termen die niet meer voor iedereen te begrijpen zijn. In dit geval VM/SM/MAS/OM.
Volgens mij, niet AH'er, staan die afkortingen voor...
OM ? iets regionaals?
SM Supermarktmanager
MAS Managementassistent
VM verkoopmedewerker ? verkoopmanager?
Maar er kan net zo goed niks van kloppen.
leuk joh, dat ze jou strikken voor kut tijdenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:09 schreef Meki het volgende:
vabdaag 1 tot 10
Hej dan mag je teninste eten tijdens je werkquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:56 schreef Renesite het volgende:
vandaag 5 tot 7 totdat ik werd gebeld of ik maar van 4 tot 7 wou...![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
leuk joh, dat ze jou strikken voor kut tijden
Nee, 3 uurtjes! Damn, was dat maar zoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:17 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Hej dan mag je teninste eten tijdens je werk(Of nie?)
MAS=Management Assistent(e), maar in mijn opinie niet echt lid van het MT. Ze zit wel bij de vergaderingen maar ik heb niet het idee dat die nou een grote inbreng heeft, want diegenen die ik meegemaakt heb, hadden over het algemeen weinig kennis van HB/Vers.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:30 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Bij het MT hoort ook de MAS, wat idd staat voor ManagementAssistentSupermarkt.
Het heeft te maken met een uur of half uur pauze enzo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:32 schreef SHERMAN het volgende:
En dan gaan we zo maar weer.
Ik mag elke zaterdag eten.
Dan werk ik ook van 1200 tot 2000.
Dan moet je maar aanbieden om nóg n uurtje langer te werkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, 3 uurtjes! Damn, was dat maar zo
Ja, maar dat gaat niet wegens besparingen enzoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:46 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Dan moet je maar aanbieden om nóg n uurtje langer te werken
Nouja laat dan maar zitten hequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat niet wegens besparingen enzoen dan werk ik alsnog maar 4 uur en krijg ik een kwartier en kost het een geld
ja, ze roosteren ons ALTIJD 3 uren in bij de kassaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |