Ik heb nog nergens in het handboek kunnen terugvinden dat een VM het verplicht eens moet zijn met het beleid.quote:
Je kan hem eventueel ook hier hosten.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:30 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens in het handboek kunnen terugvinden dat een VM het verplicht eens moet zijn met het beleid.
En over de lijst met filiaalnummers: ik heb zo'n lijst als Excelbestand. Als iemand 'm kan hosten wil ik die hier wel online gooien. Wel een dik half jaar oud.
Kan je mij mailen dan? Adres in profiel.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:30 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens in het handboek kunnen terugvinden dat een VM het verplicht eens moet zijn met het beleid.
En over de lijst met filiaalnummers: ik heb zo'n lijst als Excelbestand. Als iemand 'm kan hosten wil ik die hier wel online gooien. Wel een dik half jaar oud.
Maar maar maar maar, dan heb je toch wel genoeg ruimte?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:39 schreef SHERMAN het volgende:
Ik dus ook.
Meer dan dubbel genoeg.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar maar maar maar, dan heb je toch wel genoeg ruimte?
Vevida nog.quote:
O, dan heb je minder!quote:
Tis zat voorlopig.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
O, dan heb je minder!
-150 MB webruimte
-10 GB dataverkeer per maand
Dat zeg ikquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:51 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Tis zat voorlopig.
En ik heb niks te klagen want mijn pa betaald.
Al moet ik hem nog overtuigen om wat groters te nemen, met een normale naam.
Op de naam na tof.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat zeg ik
hjhosting.nl
* Keuze uit veel originele domeinnamen
* 512 MB webspace
* Een origineel e-mail adres
* 1024 Megabyte POP3 Mailbox
* FTP toegang
* Inclusief 5 GB dataverkeer
* Webmail toegang
* 0 euro per maand
* Eenmalig verificatie per telefoon of SMS
Ikke heb, itzme.herejezus.nl![]()
Voor beetje mee krijg je dan een domeinnaam
4 eu per kwartaal met erg veel data space en andere zooi.quote:
Retegoed koop.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
2 eu per maand met erg veel data space en andere zooi.
4eu per kwartaal!!!!!quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:59 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Retegoed koop.
Damn, thanks voor de tip mate.
Thanks.quote:
Zo bedoelde ik het niet, ik lees duidelijk bepaalde kennis van zaken die ik over het algemeen of in hele goede vulploegleiders terug zie, of VM's, vandaar. Ik ben het overigens vaak zat niet eens met het beleid, en durf ik gerust tegen de VM/SM/MAS te verkondigen, geen probleem hier hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:30 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dat zegt niet, er zijn plenty jongens bij ons die heel veel weten en niet vm'er is, of fhv'erquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:07 schreef febster het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, ik lees duidelijk bepaalde kennis van zaken die ik over het algemeen of in hele goede vulploegleiders terug zie, of VM's, vandaar. Ik ben het overigens vaak zat niet eens met het beleid, en durf ik gerust tegen de VM/SM/MAS te verkondigen, geen probleem hier hoor.
Ja en nee, der zijn tig dingen die alleen VM of hoger weetquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat zegt niet, er zijn plenty jongens bij ons die heel veel weten en niet vm'er is, of fhv'er
Wij hebben hier:quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:16 schreef Excess_All het volgende:
vandaag heb ik het gehad met ah
jezus wat een gezeik allemaal vandaag:
zijn harstikke in stress omdat hier binnekort een discounter opent
alles netjes, alles precies volgens regels, dit niet goed, dat niet goed
Beide hier.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:24 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Hier ook een Hamster of hier ook een lekker ding?![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |