Mr. Zap zeker?quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:20 schreef milagro het volgende:
[..]
erg, hè
bij BB2 had ik zo'n decoder, dus 24/7 op tv, dat was helemaal erg toen, want ook in de slaapkamer dus te zien
dat had ik bij BB1.. helemaal het einde iddquote:
Toen bestond Mr. Zap nog nietquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat had ik bij BB1.. helemaal het einde idd
Yupquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:21 schreef Rica het volgende:
Zijn ze de leuke beelden weer aan het blocken?
bij BB2 heb ik de tv 's eens nachts aan laten staan, omdat ik voelde (quote:Ik ben gisteren tot 4.30 opgebleven om te kijken of Joost nog wat nuttigs ging doen Het is echt heel, heel erg dit...
hahaha.. echt wel dusquote:
Met BB1?? Nouja, bij mijn weten niet, alleen dat het via internet te zien was maargoed, mss ook welquote:
Whehehehe.. maar je hebt wel natuurlijk ultieme hoogtepunten meegemaakt die elke Big Brother verslaafde zou moeten zienquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:24 schreef milagro het volgende:
[..]
bij BB2 heb ik de tv 's eens nachts aan laten staan, omdat ik voelde () dat het uit de hand zou lopen en dat dus niet wilde missen... het gejoel zou me wel wakker maken dan, hetgeen ook gebeurde gelukkig, en zo heb ik de 'nacht van een volkomen laveloze Robin' live mogen meemaken
schaam schaam schaam
Ja, ik had het nog niet gepost of de stream ging over op de jacuzzi.quote:
Casema decoder, die kon dan ook schermvullend naar keuzequote:
Was net in de introductie-fase3 van mr.zapp (iig in onze regio).quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Met BB1?? Nouja, bij mijn weten niet, alleen dat het via internet te zien was maargoed, mss ook wel
Ja klopt, was idd een dienst van Casemaquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Casema decoder, die kon dan ook schermvullend naar keuze
Oh wat erg, nog effe en je beschouwt hen als je vriendenkring
Ja.... ik krijg weer vriendenquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Casema decoder, die kon dan ook schermvullend naar keuze
Oh wat erg, nog effe en je beschouwt hen als je vriendenkring
Starmaker ja iddquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
Was net in de introductie-fase3 van mr.zapp (iig in onze regio).
Daarna nog gevolgd door Starmaker, hetgeen uiteraard ook gevolgd is
scheelt toch weer 25 %... ril ril ril... plotselinge dosisverlagingquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:26 schreef BONG4002 het volgende:
BTW Stream 3 doet het bij mij nog steeds niet
Klopt, wel raar dat ze dat bij Talpa niet doorhebben?quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:28 schreef milagro het volgende:
[..]
scheelt toch weer 25 %... ril ril ril... plotselinge dosisverlaging![]()
hij is bij mij niet eens zwart of op logo, maar gewoon helemaal weg, zeg maar
BBstream crasht bij mij ongeveer ieder kwartier....quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:30 schreef Falco het volgende:
Bij mij crasht firefox of IE als een stream het niet doet, maar via BBstream is het wel weer redelijk te volgen.
Ze hebben het over de nominaties in het algemeen. Wie ze verwachten wie wel en niet genomineerd zal worden enzo.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:27 schreef Falco het volgende:
Ik heb het niet echt gevolgd. Hoe zit dat met die nominaties van dat bubbelbad?
ik heb echt tot nu toe nergens last van op http://www.gillesdesmit.com/bb/ , werkt perfect, zonder tooltjes down te loadenquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
BBstream crasht bij mij ongeveer ieder kwartier....
Ja dat hoort zo in BB he? Is ook leuker vind ik. Anders krijg je van die kliekjes die elkaar naar de finale loodsen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:33 schreef teamlead het volgende:
ik neem aan dat afspraken nog steeds niet mogen
hier niet hoor.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:40 schreef teamlead het volgende:
stream 1 is nu ook op zwart??
reboot doet wonderenquote:
ja inderdaad, even stoppen en opnieuw op start drukken.. niet zo'n ramp..quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:08 schreef BB-King het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat de stream groen en ondersteboven wordt weergegeven?
Ik heb de streams even uitstaan. Wat nu weer?quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:14 schreef teamlead het volgende:
oh god.. laat lieske ajb iets aan haar stembanden krijgen....... hoeft niet terminaal te zijn.. als ze maar zwijgt....
Een of ander heel vaag lulverhaal, dat zelfs haar medebewoners niet konden volgen..quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:15 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik heb de streams even uitstaan. Wat nu weer?
Nouja, ik denk niet dat het over het algemeen op prijs wordt gesteld wanneer je partner naakt naast iemand in bed gaat liggen. Tjaquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:21 schreef teamlead het volgende:
naast elkaar liggen in bed, zonder iets te doen.. zou al vreemdgaan zijn???
maar als er een naakt persoon naast die partner gaat liggen, gaat die partner dan vreemd?? lijkt me niet toch?quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:23 schreef Frohike het volgende:
^ Hm,, ok
[..]
Nouja, ik denk niet dat het over het algemeen op prijs wordt gesteld wanneer je partner naakt naast iemand in bed gaat liggen. Tja
Vreemdgaan heeft op zich niets met acties maar met intentie te makenquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:25 schreef teamlead het volgende:
maar als er een naakt persoon naast die partner gaat liggen, gaat die partner dan vreemd?? lijkt me niet toch?
Nee ok als hij slaapt ofzo.. Maar hij had, imho, wel gelijk dat wanneer hij wakker wordt hij d'r wel gelijk wegstuurtquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar als er een naakt persoon naast die partner gaat liggen, gaat die partner dan vreemd?? lijkt me niet toch?
yep..quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:26 schreef BONG4002 het volgende:
Stream 3 nog steeds geblokt bij jullie?
Herstart deed wonderenquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:27 schreef rubinio het volgende:
Als ik bij BBstream stream 1 en 2 op stop klik, wil hij 4 niet vergroten tot full screen. En het viel me sowieso al op dat als ik op stream 4 klik voor full screen, hij eigenlijk stream 1 vergroot![]()
Geweldig jaquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:29 schreef Frohike het volgende:
buddah: "geloof jij in voodoo? da moe je nie doen!"![]()
ikheb net geleerd dat dat normaal is, hiuj b lijft de eerste keuze openenquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:27 schreef rubinio het volgende:
Als ik bij BBstream stream 1 en 2 op stop klik, wil hij 4 niet vergroten tot full screen. En het viel me sowieso al op dat als ik op stream 4 klik voor full screen, hij eigenlijk stream 1 vergroot![]()
Idd. Ik ben dus nu maar overgestapt naar http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:33 schreef milagro het volgende:
[..]
ikheb net geleerd dat dat normaal is, hiuj b lijft de eerste keuze openen
dus als je als eerste stream 4 opent, dan kun je op 2 of 1 of 4 klikken, je blijft 4 zien, totdat je opnieuw opstart
Hij zit toch in zo'n hokje ergens? Kan ie de rest toevallig ook zien?quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:33 schreef teamlead het volgende:
gesprek in de jaccuzi is ook amusant
het been wordt even door het slijk gehaaldwordt nog leuk als hij terug komt...
die heb ik ook, en die bevalt tot nog toe he tbestequote:Op zondag 28 augustus 2005 02:34 schreef rubinio het volgende:
[..]
Idd. Ik ben dus nu maar overgestapt naar http://www.gillesdesmit.com/bb/
Idd.. wat 'n bláátquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:36 schreef eborn het volgende:
Lieske, Tanja en Chantal zijn los hoor... geesten, demonen, borden, geblaat
Laat 'r maar mooi weggaan, weer 'n doosch minderquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:39 schreef milagro het volgende:
Stel je niet zo aan, zeg, Tanja
Ga je toch lekker ergens anders zitten , als je het eng vindt?
Wat zeiden ze danquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:33 schreef teamlead het volgende:
gesprek in de jaccuzi is ook amusant
het been wordt even door het slijk gehaaldwordt nog leuk als hij terug komt...
Yepquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:41 schreef BONG4002 het volgende:
Ik kreeg net een testbeeld? Jullie ook?
Ja, cam3 geeft ongeveer zelfde als 1, die werkt welquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:41 schreef BONG4002 het volgende:
Ik kreeg net een testbeeld? Jullie ook?
Bedoel je stream 3? Die was toch offline?quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:42 schreef Frohike het volgende:
[..]
Ja, cam3 geeft ongeveer zelfde als 1, die werkt wel
cam 3 staat ook in de woonkamer en die zie je op stream 2quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bedoel je stream 3? Die was toch offline?
Oh sorry ik kijk verkeerdquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bedoel je stream 3? Die was toch offline?
Hoe irritant ze het vonden hoe Rob dacht de leiding te kunnen nemen en anderen dacht te kunnen vertellen wat ze dachten en voelden... Ongeveer wat wij hier ook al zeiden dusquote:
Ik heb het doorquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:44 schreef milagro het volgende:
[..]
cam 3 staat ook in de woonkamer en die zie je op stream 2
Nog altijd beter dan Chantalquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:44 schreef Rica het volgende:
Mên wat heeft die Roel een vreselijk stemgeluid.
Hij klinkt wat sloom ja, maar ik heb er eerlijk gezegd geen moeite mee.quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:44 schreef Rica het volgende:
Mên wat heeft die Roel een vreselijk stemgeluid.
Hail to thatquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:46 schreef teamlead het volgende:
aaarghhhhhh Roel.... kop dicht man.. ga in Tibet op een berg zitten ofzo
Hij praat alsof ie zit te poepen.quote:
Maar hij is Buddah he, hij weet dat soort dingenquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:49 schreef eborn het volgende:
Roel zit nu ook poep te pratenVolgens mij zijn de verste radiosignalen ons zonnestelsel uit. Hij suggereert dat ze verder zijn dan wij kunnen zien
Dr. Roel geeft college.quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:49 schreef eborn het volgende:
Roel zit nu ook poep te pratenVolgens mij zijn de verste radiosignalen pas net ons zonnestelsel uit. Hij suggereert dat ze verder zijn dan wij kunnen zien
Ik word zo agressief van die gozer.... als ie nou nog enig idee zou hebben waar ie het over had......en als iemand het niet met hem eens is, is er volgens hem geen discussie mogelijk.... randmongool...quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:53 schreef rubinio het volgende:
Volgens mij denkt iedereen daar ook van laat hem maar lullen... Een echte discussie kan je dit niet noemen![]()
quote:
ook maar ff naar de jaccuzi dan.......quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:55 schreef milagro het volgende:
[..]yep "anders worden we maar eerlijk tegen elkaar"
![]()
en geen namen noemen maar verder, behalve Linda en Chantal waar hij het niet op zou kunnen.... Ingrid helemaal happy![]()
Menno mag niet..zijn mummy beloofd..tssssquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:57 schreef mriks het volgende:
die Ingrid ligt behoorlijk wulps te draaien. Spring erop Menno!!!
quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:02 schreef teamlead het volgende:
hij gelooft niet in leven na de dood, maar hij wil niet onder de grond begraven worden omdat hem dat vreselijk lijkt..... lekker logisch
Dat is wel een leuk stel.quote:
Yep.quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:06 schreef Dynabite het volgende:
uhhh ben jij dat op je avatar Milagro?
Die Linda leek toch ook al op een meisje dat hij kende??? Ik weet niet hoor.quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:06 schreef mijn23 het volgende:
Menno vindt Dido wel een leuk meisje,ze lijkt op zijn ex..zegt hij zojuist
quote:
Joost en hij wilt ook sterven met een erectiequote:Op zondag 28 augustus 2005 03:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Yep.
Ik zou graag willen weten wie met een erectie geboren is, milagro....
Kraker hè, figures.quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:08 schreef BB-King het volgende:
Hehe, Roel noemt Balkende een paardenlul.
Linda was niet zijn typequote:Op zondag 28 augustus 2005 03:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die Linda leek toch ook al op een meisje dat hij kende??? Ik weet niet hoor.
er zit een mug op jequote:Op zondag 28 augustus 2005 03:08 schreef APK het volgende:
[..]
Dat moederskindje gaat na drie glazen wijn voor de bijl!![]()
Wat een professional, die griet.![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:09 schreef milagro het volgende:
[..]
Joost en hij wilt ook sterven met een erectie
En hij is bankemployé???quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:09 schreef milagro het volgende:
[..]
Joost en hij wilt ook sterven met een erectie
Hij aarde wel wat naar Rob hè, misschien dat hij ooit ook zo wordt.quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:10 schreef mijn23 het volgende:
Toch vind ik Joost wel komisch
Ik ookquote:Op zondag 28 augustus 2005 03:10 schreef mijn23 het volgende:
Toch vind ik Joost wel komisch
Laten we het hopen,misschien hebben we ze morgen alletwee wel weer.quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij aarde wel wat naar Rob hè, misschien dat hij ooit ook zo wordt.
Heeft-ie karakter?quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:11 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik ook
Als je niet met hem kan lachen dan wel óm hem
Ik las het ja. Telegraaf was de bron toch?quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:12 schreef mijn23 het volgende:
[..]
Laten we het hopen,misschien hebben we ze morgen alletwee wel weer.
nee.quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:00 schreef rubinio het volgende:
Milagro, heb jij ook last van dat fullscreenfoutje bij die internetsite? ik nl wel
Ed deed Beau met een mond vol tanden laten staan, was wel geestig...quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:15 schreef eborn het volgende:
Verdomd, Ed jaKwam die niet voor Tara oid?
Er schijnen in totaal 18 deelnemers te zijn, dus wie weet.quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:14 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vind het trouwens zonde dat er zoveel 25-27-jarigen tussen zitten... Allemaal een beetje hetzelfde eigenlijk. Geen Koos, geen Ed...
Ze lopen idd niet lekker, ga er maar stevig vanuit dat het pas gedurende de zondagmiddag word opgelostquote:Op zondag 28 augustus 2005 03:15 schreef teamlead het volgende:
wtf is er met die streams aan de hand
"Beau, ik ga weg" toch?quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:16 schreef Ryan3 het volgende:
Ed deed Beau met een mond vol tanden laten staan, was wel geestig...
dát ja. dacht dat dat een fout van BBstream was. Maar het is dus weer iets standaards in win xp ofzo.quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:15 schreef milagro het volgende:
[..]
nee.
althans wat voor 'n fout ?
dat ie naar 1 en dezelfde stream vergroot?
want dat is normaal, hij blijft vergroten naar je 1e keuze
Beau de bijgoochem, maar hij kwam er mooi niet uit idd... En Ed was wel maf, maar had wel een punt. Mensen die er nieuw in kwamen kregen geen kans...quote:
Shit ja, dat was hetquote:
Waarom???quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:18 schreef eborn het volgende:
Menno is een beetje sexueel gefrustreerd...
Zie APKquote:Op zondag 28 augustus 2005 03:19 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom???
met eh...?quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:19 schreef APK het volgende:
Menno: Zullen we zoenen? Dat lijkt me zo lekker met jou. Je weet nooit hoe een koe een haas vangt.![]()
Oi twee mensen die half naakt alleen in een bubbelbad liggen...quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:18 schreef eborn het volgende:
Menno is een beetje sexueel gefrustreerd...
What a linequote:Op zondag 28 augustus 2005 03:19 schreef APK het volgende:
Menno: Zullen we zoenen? Dat lijkt me zo lekker met jou. Je weet nooit hoe een koe een haas vangt.![]()
Ach ja, gelijk heeft-ie. Big deal ook.quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:20 schreef eborn het volgende:
[..]
Zie APKEn hij wil constant 'tieten knijpen' en andere handelingen verrichten. Hij maakt er geintjes van, maar ondertussen
Chantal???quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:21 schreef milagro het volgende:
met wie heeft Menno geen band nog?
Die blonde gogo danseres in het bubbelbad.quote:
Hij heeft een wijntje op geloof ik, dus waarschijnlijk issie dronkenquote:Op zondag 28 augustus 2005 03:22 schreef witste het volgende:
Ik val er net in...... Is die Menno dronken of denkt ie dat ie dat ie op deze 'ondoorzichtige' manier een meisje kan versieren??
Ehm Ingrid dus?quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:22 schreef APK het volgende:
[..]
Die blonde gogo danseres in het bubbelbad.
Pure antropologie, deze paringsdans.![]()
de slijmbalquote:Op zondag 28 augustus 2005 03:21 schreef eborn het volgende:
[..]
Ingrid.
Hij looopt nu ook te vertellen dat hij haar bij het stemmen lang zal sparen.
Krijgen ze weer genoeg te drinken (en eten)???quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:22 schreef eborn het volgende:
[..]
Hij heeft een wijntje op geloof ik, dus waarschijnlijk issie dronken
Ze staat er helemaal voor open hoor, met haar gechiechel en haar pogingen om stiltes te voorkomen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:22 schreef witste het volgende:
Ik val er net in...... Is die Menno dronken of denkt ie dat ie dat ie op deze 'ondoorzichtige' manier een meisje kan versieren??
Waarom denk ik dat Chantal genomineerd gaat worden???quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:23 schreef milagro het volgende:
Menno noemde 3 (of 2?) namen met wie hij geen band heeft en dat hij 1 van hen zal nomineren.
maar ik miste dus net wie dat waren
Nou, jaloers? gewoon nieuwsgierig, denk ik zo.quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:24 schreef mijn23 het volgende:
Dido is al jaloers! gaat even een kijkje nemen
quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:24 schreef witste het volgende:
Tja, de openingszin 'kom je hier wel vaker?' zal hier niet werken.....
ik vind Menno opeens veel minder aardigquote:Op zondag 28 augustus 2005 03:21 schreef eborn het volgende:
[..]
Ingrid.
Hij looopt nu ook te vertellen dat hij haar bij het stemmen lang zal sparen.
Dido is het stuk, geloof ik hè.quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:24 schreef mijn23 het volgende:
Dido is al jaloers! gaat even een kijkje nemen
Omdat Dido binnenkomt???quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:25 schreef witste het volgende:
Menno ziet de kansen verkleinen..........
quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:24 schreef witste het volgende:
Tja, de openingszin 'kom je hier wel vaker?' zal hier niet werken.....
oh ja, ze heeft natuurlijk wel leuk met hem gestoeid vanmiddag en zij lag even onder toenquote:Op zondag 28 augustus 2005 03:27 schreef mijn23 het volgende:
Geloof me,Dido vindt het niet niet leuk dat Menno nu met Ingrid in het bad zit
Mm, potentiële leidersfiguur dus...quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:28 schreef eborn het volgende:
Menno legt nog even uit dat ie tot nu toe elke nacht een schatje heeft
wacht maar afquote:Op zondag 28 augustus 2005 03:29 schreef milagro het volgende:
[..]
oh ja, ze heeft natuurlijk wel leuk met hem gestoeid vanmiddag en zij lag even onder toen
dat was ik even vergeten, die stoeipartijquote:
ask Milagro..lolquote:Op zondag 28 augustus 2005 03:31 schreef Ryan3 het volgende:
Hoe zit het met die brandweerman, Ralph???
En ze daagt hem enorm uit,non-verbaalquote:Op zondag 28 augustus 2005 03:31 schreef milagro het volgende:
[..]
dat was ik even vergeten, die stoeipartij
tot nu toe wel..(voor mezelf sprekend)quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:32 schreef Ryan3 het volgende:
Heeft die Dido haar topgirl status nu alleen maar aan uiterlijk te danken gehad, denken jullie???
Dido???quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:33 schreef mijn23 het volgende:
[..]
En ze daagt hem enorm uit,non-verbaal![]()
Okee, akkoord, ik zag dat het een leuk meisje was idd, maar er moet ook wat leuks uitkomen wmb... Maar goed, zullen morgen zien...quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:33 schreef Dynabite het volgende:
[..]
tot nu toe wel..(voor mezelf sprekend)
Als je maar lult hè. (denkt-ie)...quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:32 schreef witste het volgende:
Voor een leider lult ie wel slap uit zijn nek
(maar ja, wat wil je om 03.32 uur)
Ik vind haar ook best grappig en leuk uit de hoek komen... dus niet alleen haar uiterlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:32 schreef Ryan3 het volgende:
Heeft die Dido haar topgirl status nu alleen maar aan uiterlijk te danken gehad, denken jullie???
Ah, akkoord. Ikzelf word altijd triest van een mooi plaatje zonder ondertiteling eigenlijk...quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:36 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik vind haar ook best grappig en leuk uit de hoek komen... dus niet alleen haar uiterlijk.
Die liggen gewoon te pitten dan toch???quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:39 schreef eborn het volgende:
In de slaapkamer moet gewoon een extra microfoon. Dit is niets zo
Stali wel idd, die heeft een bijna 2 meter grote knuffelbeer in bed...quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:41 schreef BB-King het volgende:
Slapen veel vrouwen nog met knuffels trouwens?
Dido en Nathalie wel zo te zien.. en ze fluisteren momenteel.
Je bent bang dat haar adem gestopt is???quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:41 schreef portable het volgende:
hey ik hoor geen geluid bij natalie in bed
duh ze hebben geen microfoontjes aan en ze fluisteren (roddelen dusquote:Op zondag 28 augustus 2005 03:41 schreef portable het volgende:
hey ik hoor geen geluid bij natalie in bed
Ralph roddelt ook???quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:45 schreef milagro het volgende:
[..]
duh ze hebben geen microfoontjes aan en ze fluisteren (roddelen dus)
Yep, is bekendquote:Op zondag 28 augustus 2005 03:44 schreef ThaPete het volgende:
Hoi allemaal,
Bij mij doet stream 1 en 3 het niet heeft iemand meer daar last van?
Greetzz Peter
Ik vind het stukken beter dan BB4 in ieder geval... wat waren dat saaie mensen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:45 schreef Ryan3 het volgende:
Het zijn wel een beetje gemiddelde mensen eigenlijk hè. Havo-klantjes zeg maar, las ik...
Zij is meestal de laatste die naar bed gaat.quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:49 schreef UFOtje het volgende:
Moet een zwangere vrouw niet wat meer rust hebben?
Het is bijna 04.00 u. meid!![]()
ach, ze rookt ook gewoon stevig door, kan dit er ook best nog wel bij, hoorquote:Op zondag 28 augustus 2005 03:49 schreef UFOtje het volgende:
BB4 niet of nauwelijks gezien eigenlijk. Vond BB2 de leukste tot nu toe, dan 1, dan 3. Maar ook toen vroeg ik me af waar de intellectueeltjes bleven. Lui die je op Fok! ook zo vaak het hoogste woord ziet nemen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:48 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik vind het stukken beter dan BB4 in ieder geval... wat waren dat saaie mensen.
Ach ze denkt wrs dat het nu 1 uur is of zo. Als ze morgen om 12 uur opstaat denkt ze dat het 9 uur is...quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:49 schreef UFOtje het volgende:
Dat zag ik al ja, arm kind!quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:50 schreef milagro het volgende:
[..]
ach, ze rookt ook gewoon stevig door, kan dit er ook best nog wel bij, hoor
Zijn we daar nog niet uit dan???quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:51 schreef mriks het volgende:
volgens mij is dat grietje in dat rode shirt de porno ster
Wees maar blij dat je BB4 niet heb meegemaakt.quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
BB4 niet of nauwelijks gezien eigenlijk. Vond BB2 de leukste tot nu toe, dan 1, dan 3. Maar ook toen vroeg ik me af waar de intellectueeltjes bleven. Lui die je op Fok! ook zo vaak het hoogste woord ziet nemen.
Blijkbaar meden die zich niet aan oid...
Ja, ongelofelijk dat ze zolang in bad kunnen zittenquote:Op zondag 28 augustus 2005 03:54 schreef Rica het volgende:
Menno en Ingrid zijn inmiddels helemaal verrimpeld denk ik. Van die oude mensen voeten en handjes.
Lieske?quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:51 schreef mriks het volgende:
volgens mij is dat grietje in dat rode shirt de porno ster
Veel tussen pakweg 25- en 27-jarigen hè... Eenheidsworst dus. Maar wie weet.quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:55 schreef BB-King het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je BB4 niet heb meegemaakt.
BB2 is eigenlijk ook een favo van mij... en uiteraard BB1.
Met het Battle element vond ik BB3 ook stukken minder (al was daar wel veel spektakel).
Maar deze groep bevalt me erg goed... ik ga het zeker helemaal volgen.
Als Rob de manke Nelis er weer bij komt, trekt ie het gemiddelde wel weer iets omhoog.quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Veel tussen pakweg 25- en 27-jarigen hè... Eenheidsworst dus. Maar wie weet.
Bah!quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:56 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, ongelofelijk dat ze zolang in bad kunnen zitten
Die hele Jazie vol met huidschilfers
![]()
![]()
De enige reden dat ie nu nog in het bad zit ja...quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:58 schreef milagro het volgende:
Menno zit echt helemaal te genieten van Ingrid's asssssssssssss
nou, hèquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 04:05 schreef Rica het volgende:
Dat badwater kunnen ze morgen als soep gebruiken. Even opwamen. Klaar.![]()
![]()
Ik wilde net zeggen... denk niet dat Menno met haar praat om haar gespreksstof.quote:Op zondag 28 augustus 2005 04:12 schreef Rica het volgende:
Ingrid gaat nog maar eens in een ander verleidelijk standje liggen.
Hij heeft iig meer succes dan toen met Dido.quote:Op zondag 28 augustus 2005 04:13 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen... denk niet dat Menno met haar praat om haar gespreksstof.
en je zat toen ook met je kop leuter op de tv of niet.quote:Op zondag 28 augustus 2005 04:22 schreef ThaPete het volgende:
Beetje triest dat het zo lang duurt voordat Menno een "move" maakt.
Heb eens met een vrouw in een yacuzzi gezeten die ik maar oppervlakkig kon, na een half uurtje moest ik de rem erop gooien anders liep het "fout" af ,hahahahah
Greetzz Peter
Stonden er toen ook een paar camera's op je gericht?quote:Op zondag 28 augustus 2005 04:22 schreef ThaPete het volgende:
Beetje triest dat het zo lang duurt voordat Menno een "move" maakt.
Heb eens met een vrouw in een yacuzzi gezeten die ik maar oppervlakkig kon, na een half uurtje moest ik de rem erop gooien anders liep het "fout" af ,hahahahah
Greetzz Peter
Hahahahhh, nee dat niet , maar mijn vriendin en haar man zaten op nog geen 4 meter afstand,quote:Op zondag 28 augustus 2005 04:24 schreef milagro het volgende:
[..]
en je zat toen ook met je kop leuter op de tv of niet.
Greetzz Mila
Als je "ogen" asl camera's kan beschouwen wel ja, hahhahquote:Op zondag 28 augustus 2005 04:25 schreef BB-King het volgende:
[..]
Stonden er toen ook een paar camera's op je gericht?
je bent me er eentje zeg, boefje !quote:Op zondag 28 augustus 2005 04:26 schreef ThaPete het volgende:
[..]
Hahahahhh, nee dat niet , maar mijn vriendin en haar man zaten op nog geen 4 meter afstand,
dus net zo spannend.
Greetzz Peter
quote:Op zondag 28 augustus 2005 04:26 schreef ThaPete het volgende:
[..]
Hahahahhh, nee dat niet , maar mijn vriendin en haar man zaten op nog geen 4 meter afstand,
dus net zo spannend.
Greetzz Peter
Neem ik maar op als een compimentje dan , hahahahaquote:Op zondag 28 augustus 2005 04:27 schreef milagro het volgende:
[..]
je bent me er eentje zeg, boefje !
![]()
bedtijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |