Maar hij is Buddah he, hij weet dat soort dingenquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:49 schreef eborn het volgende:
Roel zit nu ook poep te pratenVolgens mij zijn de verste radiosignalen ons zonnestelsel uit. Hij suggereert dat ze verder zijn dan wij kunnen zien
Dr. Roel geeft college.quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:49 schreef eborn het volgende:
Roel zit nu ook poep te pratenVolgens mij zijn de verste radiosignalen pas net ons zonnestelsel uit. Hij suggereert dat ze verder zijn dan wij kunnen zien
Ik word zo agressief van die gozer.... als ie nou nog enig idee zou hebben waar ie het over had......en als iemand het niet met hem eens is, is er volgens hem geen discussie mogelijk.... randmongool...quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:53 schreef rubinio het volgende:
Volgens mij denkt iedereen daar ook van laat hem maar lullen... Een echte discussie kan je dit niet noemen![]()
quote:
ook maar ff naar de jaccuzi dan.......quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:55 schreef milagro het volgende:
[..]yep "anders worden we maar eerlijk tegen elkaar"
![]()
en geen namen noemen maar verder, behalve Linda en Chantal waar hij het niet op zou kunnen.... Ingrid helemaal happy![]()
Menno mag niet..zijn mummy beloofd..tssssquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:57 schreef mriks het volgende:
die Ingrid ligt behoorlijk wulps te draaien. Spring erop Menno!!!
quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:02 schreef teamlead het volgende:
hij gelooft niet in leven na de dood, maar hij wil niet onder de grond begraven worden omdat hem dat vreselijk lijkt..... lekker logisch
Dat is wel een leuk stel.quote:
Yep.quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:06 schreef Dynabite het volgende:
uhhh ben jij dat op je avatar Milagro?
Die Linda leek toch ook al op een meisje dat hij kende??? Ik weet niet hoor.quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:06 schreef mijn23 het volgende:
Menno vindt Dido wel een leuk meisje,ze lijkt op zijn ex..zegt hij zojuist
quote:
Joost en hij wilt ook sterven met een erectiequote:Op zondag 28 augustus 2005 03:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Yep.
Ik zou graag willen weten wie met een erectie geboren is, milagro....
Kraker hè, figures.quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:08 schreef BB-King het volgende:
Hehe, Roel noemt Balkende een paardenlul.
Linda was niet zijn typequote:Op zondag 28 augustus 2005 03:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die Linda leek toch ook al op een meisje dat hij kende??? Ik weet niet hoor.
er zit een mug op jequote:Op zondag 28 augustus 2005 03:08 schreef APK het volgende:
[..]
Dat moederskindje gaat na drie glazen wijn voor de bijl!![]()
Wat een professional, die griet.![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2005 03:09 schreef milagro het volgende:
[..]
Joost en hij wilt ook sterven met een erectie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |