Mr. Zap zeker?quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:20 schreef milagro het volgende:
[..]
erg, hè
bij BB2 had ik zo'n decoder, dus 24/7 op tv, dat was helemaal erg toen, want ook in de slaapkamer dus te zien
dat had ik bij BB1.. helemaal het einde iddquote:
Toen bestond Mr. Zap nog nietquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat had ik bij BB1.. helemaal het einde idd
Yupquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:21 schreef Rica het volgende:
Zijn ze de leuke beelden weer aan het blocken?
bij BB2 heb ik de tv 's eens nachts aan laten staan, omdat ik voelde (quote:Ik ben gisteren tot 4.30 opgebleven om te kijken of Joost nog wat nuttigs ging doen Het is echt heel, heel erg dit...
hahaha.. echt wel dusquote:
Met BB1?? Nouja, bij mijn weten niet, alleen dat het via internet te zien was maargoed, mss ook welquote:
Whehehehe.. maar je hebt wel natuurlijk ultieme hoogtepunten meegemaakt die elke Big Brother verslaafde zou moeten zienquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:24 schreef milagro het volgende:
[..]
bij BB2 heb ik de tv 's eens nachts aan laten staan, omdat ik voelde () dat het uit de hand zou lopen en dat dus niet wilde missen... het gejoel zou me wel wakker maken dan, hetgeen ook gebeurde gelukkig, en zo heb ik de 'nacht van een volkomen laveloze Robin' live mogen meemaken
schaam schaam schaam
Ja, ik had het nog niet gepost of de stream ging over op de jacuzzi.quote:
Casema decoder, die kon dan ook schermvullend naar keuzequote:
Was net in de introductie-fase3 van mr.zapp (iig in onze regio).quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Met BB1?? Nouja, bij mijn weten niet, alleen dat het via internet te zien was maargoed, mss ook wel
Ja klopt, was idd een dienst van Casemaquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Casema decoder, die kon dan ook schermvullend naar keuze
Oh wat erg, nog effe en je beschouwt hen als je vriendenkring
Ja.... ik krijg weer vriendenquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Casema decoder, die kon dan ook schermvullend naar keuze
Oh wat erg, nog effe en je beschouwt hen als je vriendenkring
Starmaker ja iddquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
Was net in de introductie-fase3 van mr.zapp (iig in onze regio).
Daarna nog gevolgd door Starmaker, hetgeen uiteraard ook gevolgd is
scheelt toch weer 25 %... ril ril ril... plotselinge dosisverlagingquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:26 schreef BONG4002 het volgende:
BTW Stream 3 doet het bij mij nog steeds niet
Klopt, wel raar dat ze dat bij Talpa niet doorhebben?quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:28 schreef milagro het volgende:
[..]
scheelt toch weer 25 %... ril ril ril... plotselinge dosisverlaging![]()
hij is bij mij niet eens zwart of op logo, maar gewoon helemaal weg, zeg maar
BBstream crasht bij mij ongeveer ieder kwartier....quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:30 schreef Falco het volgende:
Bij mij crasht firefox of IE als een stream het niet doet, maar via BBstream is het wel weer redelijk te volgen.
Ze hebben het over de nominaties in het algemeen. Wie ze verwachten wie wel en niet genomineerd zal worden enzo.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:27 schreef Falco het volgende:
Ik heb het niet echt gevolgd. Hoe zit dat met die nominaties van dat bubbelbad?
ik heb echt tot nu toe nergens last van op http://www.gillesdesmit.com/bb/ , werkt perfect, zonder tooltjes down te loadenquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
BBstream crasht bij mij ongeveer ieder kwartier....
Ja dat hoort zo in BB he? Is ook leuker vind ik. Anders krijg je van die kliekjes die elkaar naar de finale loodsen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:33 schreef teamlead het volgende:
ik neem aan dat afspraken nog steeds niet mogen
hier niet hoor.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:40 schreef teamlead het volgende:
stream 1 is nu ook op zwart??
reboot doet wonderenquote:
ja inderdaad, even stoppen en opnieuw op start drukken.. niet zo'n ramp..quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:08 schreef BB-King het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat de stream groen en ondersteboven wordt weergegeven?
Ik heb de streams even uitstaan. Wat nu weer?quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:14 schreef teamlead het volgende:
oh god.. laat lieske ajb iets aan haar stembanden krijgen....... hoeft niet terminaal te zijn.. als ze maar zwijgt....
Een of ander heel vaag lulverhaal, dat zelfs haar medebewoners niet konden volgen..quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:15 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik heb de streams even uitstaan. Wat nu weer?
Nouja, ik denk niet dat het over het algemeen op prijs wordt gesteld wanneer je partner naakt naast iemand in bed gaat liggen. Tjaquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:21 schreef teamlead het volgende:
naast elkaar liggen in bed, zonder iets te doen.. zou al vreemdgaan zijn???
maar als er een naakt persoon naast die partner gaat liggen, gaat die partner dan vreemd?? lijkt me niet toch?quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:23 schreef Frohike het volgende:
^ Hm,, ok
[..]
Nouja, ik denk niet dat het over het algemeen op prijs wordt gesteld wanneer je partner naakt naast iemand in bed gaat liggen. Tja
Vreemdgaan heeft op zich niets met acties maar met intentie te makenquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:25 schreef teamlead het volgende:
maar als er een naakt persoon naast die partner gaat liggen, gaat die partner dan vreemd?? lijkt me niet toch?
Nee ok als hij slaapt ofzo.. Maar hij had, imho, wel gelijk dat wanneer hij wakker wordt hij d'r wel gelijk wegstuurtquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar als er een naakt persoon naast die partner gaat liggen, gaat die partner dan vreemd?? lijkt me niet toch?
yep..quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:26 schreef BONG4002 het volgende:
Stream 3 nog steeds geblokt bij jullie?
Herstart deed wonderenquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:27 schreef rubinio het volgende:
Als ik bij BBstream stream 1 en 2 op stop klik, wil hij 4 niet vergroten tot full screen. En het viel me sowieso al op dat als ik op stream 4 klik voor full screen, hij eigenlijk stream 1 vergroot![]()
Geweldig jaquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:29 schreef Frohike het volgende:
buddah: "geloof jij in voodoo? da moe je nie doen!"![]()
ikheb net geleerd dat dat normaal is, hiuj b lijft de eerste keuze openenquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:27 schreef rubinio het volgende:
Als ik bij BBstream stream 1 en 2 op stop klik, wil hij 4 niet vergroten tot full screen. En het viel me sowieso al op dat als ik op stream 4 klik voor full screen, hij eigenlijk stream 1 vergroot![]()
Idd. Ik ben dus nu maar overgestapt naar http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:33 schreef milagro het volgende:
[..]
ikheb net geleerd dat dat normaal is, hiuj b lijft de eerste keuze openen
dus als je als eerste stream 4 opent, dan kun je op 2 of 1 of 4 klikken, je blijft 4 zien, totdat je opnieuw opstart
Hij zit toch in zo'n hokje ergens? Kan ie de rest toevallig ook zien?quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:33 schreef teamlead het volgende:
gesprek in de jaccuzi is ook amusant
het been wordt even door het slijk gehaaldwordt nog leuk als hij terug komt...
die heb ik ook, en die bevalt tot nog toe he tbestequote:Op zondag 28 augustus 2005 02:34 schreef rubinio het volgende:
[..]
Idd. Ik ben dus nu maar overgestapt naar http://www.gillesdesmit.com/bb/
Idd.. wat 'n bláátquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:36 schreef eborn het volgende:
Lieske, Tanja en Chantal zijn los hoor... geesten, demonen, borden, geblaat
Laat 'r maar mooi weggaan, weer 'n doosch minderquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:39 schreef milagro het volgende:
Stel je niet zo aan, zeg, Tanja
Ga je toch lekker ergens anders zitten , als je het eng vindt?
Wat zeiden ze danquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:33 schreef teamlead het volgende:
gesprek in de jaccuzi is ook amusant
het been wordt even door het slijk gehaaldwordt nog leuk als hij terug komt...
Yepquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:41 schreef BONG4002 het volgende:
Ik kreeg net een testbeeld? Jullie ook?
Ja, cam3 geeft ongeveer zelfde als 1, die werkt welquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:41 schreef BONG4002 het volgende:
Ik kreeg net een testbeeld? Jullie ook?
Bedoel je stream 3? Die was toch offline?quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:42 schreef Frohike het volgende:
[..]
Ja, cam3 geeft ongeveer zelfde als 1, die werkt wel
cam 3 staat ook in de woonkamer en die zie je op stream 2quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bedoel je stream 3? Die was toch offline?
Oh sorry ik kijk verkeerdquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bedoel je stream 3? Die was toch offline?
Hoe irritant ze het vonden hoe Rob dacht de leiding te kunnen nemen en anderen dacht te kunnen vertellen wat ze dachten en voelden... Ongeveer wat wij hier ook al zeiden dusquote:
Ik heb het doorquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:44 schreef milagro het volgende:
[..]
cam 3 staat ook in de woonkamer en die zie je op stream 2
Nog altijd beter dan Chantalquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:44 schreef Rica het volgende:
Mên wat heeft die Roel een vreselijk stemgeluid.
Hij klinkt wat sloom ja, maar ik heb er eerlijk gezegd geen moeite mee.quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:44 schreef Rica het volgende:
Mên wat heeft die Roel een vreselijk stemgeluid.
Hail to thatquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:46 schreef teamlead het volgende:
aaarghhhhhh Roel.... kop dicht man.. ga in Tibet op een berg zitten ofzo
Hij praat alsof ie zit te poepen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |