abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30045475
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in 'Commentaar op de streams - Deel 14'. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van zaterdag 27 augustus 2005.
  zondag 28 augustus 2005 @ 00:40:45 #2
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30045898

Er wordt weer druk gekletst over... eigenlijk heel weinig.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 28 augustus 2005 @ 00:57:12 #3
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30046418

Die oudste dame (ik weet nog steeds niet hoe zet heet) vertelt over haar jeugd. Ze woonde eerst bij haar moeder en oma... en toen ze 4 was kwam haar huidige vader bij hen in huis wonen. Toen ze later een klein zusje kreeg was ze daar niet zo blij mee.
Een aantal anderen luisteren aandachtig.

[ Bericht 1% gewijzigd door scanman01 op 28-08-2005 01:16:16 ]
  zondag 28 augustus 2005 @ 00:57:52 #4
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_30046435
@scanman1: Chantal is die dame
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  † In Memoriam † zondag 28 augustus 2005 @ 00:58:00 #5
128220 Peter6000
pi_30046438
edit: verkeerde topic, sorry
  zondag 28 augustus 2005 @ 00:58:32 #6
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30046453
http://bigbrother.fok.nl/blog/67 <-- de samenvatting van de streams van de avond. Met dank uiteraard weer aan alle streamers
pi_30046883
Breedbandstream 1

0.50 In het woongedeelte. Chantal : Er zijn mensen die mijn humor niet begrijpen of waarderen. Joost : Ben je al eens naar Suriname geweest ? Wil je er naar toe ? Chantal : Het staat niet hoog op mijn verlanglijstje. Ze zegt n.a.v. een vraag dat haar vader Surinamer is. Ze kent haar vader niet. Chantal : De eerste vier jaren hebben mijn opa en oma voor mij gezorgd. Toen leerde mijn moeder mijn huidige vader kennen. Opa was de vaderfiguur. Toen kwam mijn vader en toen was het goed. Liefde op het eerste gezicht tussen mij en mijn vader en mijn moeder en mijn vader. Die ander is de zaaddonor, dit is mijn echte vader. Hij is binnen een jaar met mijn moeder getrouwd. Hij is een Nederlander. Mijn zusje kwam toen ik acht was. Dat vond ik niks. Ze moesten bezuinigen. Mijn vader kocht iedere maand een cadeau voor mij. Dat was toen voorbij. Ik dacht, dat secreet. Chantal kan het goed met haar zus vinden. Ze heeft een zus met een lief gezichtje en een zware baan. Ze zitten weer chips te eten. Tanja : Mooi verhaal. Dat geeft mij weer hoop.

1.00 Tanja : Ik heb slechtere ervaringen met Nederlandse mannen dan met buitenlandse, qua relatie. Halfbloedjes en donkere mensen, daar ga ik voor. Iemand : We hebben één donker typetje, king Roel. Tanja vindt DJ Tiësto een mooie man. Chantal wil een man met iets wilds in zich, een tijger. Chantal : Het is niet dat ik op jongere mannen val, ik kom in contact met jonge mannen die ik leuk vind. Linda wil een man waar ze moeite voor moet doen. Chantal : Met een eigen leven.

1.06 Nathalie haalt drinken voor de groep. Chantal begint over Chinese types. Ralph (?) zegt dat ze de bal teruggekregen hebben. Chantal zegt dat ze die 'van onze grote vriend' gekregen hebben. Ze zeggen dat er veel beveiliging is rond het huis. Roel : Een plek waar veel beveiliging is is een gevaarlijke plek. Hij zegt dat iemand langs kan rijden en een granaat naar binnen kan gooien. Vrouw : Laten we ze niet op ideeën brengen. Roel : Dat zenden ze toch niet uit. Het gesprek komt op moslims. Tanja zegt dat ze bang is geworden, n.a.v. de aanslagen in Londen neem ik aan. De beide streams die het doen schakelen onmiddellijk naar het bubbelbad waar vier bewoners in zitten.

1.13 Speaker : Alle bewoners moeten hun batterijen wisselen.
  zondag 28 augustus 2005 @ 01:29:43 #8
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30047258
Er is nu een leuk gesprek gaande in het bubbelbad over nominaties en wie er eventueel uitvliegt.
Iedereen in het bad denkt dat Roel ver zal komen. Ook Joost maakt een goede kans volgens de badgasten.
(helaas ken ik de namen nog niet zo, dus dan is het streamen knap hopeloos).
pi_30047757
Breedbandstream 4

1.24 Het bubbelbad. Man : Ik weet drie mensen die ik ga nomineren. De eerste drie zijn makkelijk voor mij. De andere man weet het nog niet (het zijn Menno en Rikkert maar ik kan ze niet uit elkaar houden, het beeld is van boven). Eén van de mannen denkt dat er morgen genomineerd gaat worden. De andere man wil er niet mee bezig zijn, met nomineren. Eén van de twee dames (Dido en Ingrid) : Je moet er mee bezig zijn. Man : Roel doet mee om het geld. Man : Voor Tanja zou het heel erg zijn. Vrouw : Ik geloof dat zij de winnaar wordt. Andere vrouw : Ik denk het niet. Ik denk Roel. Eerste vrouw : Dat denk ik ook. Man : Ik denk dat Joost ook ver komt. Door het bubbelbad is het niet goed te verstaan. Man : Na Bart hebben drie meiden gewonnen. Eén van de mannen denkt dat één van de dames niet genomineerd wordt. Man : Bart vond ik niet zo'n opwindende gast. Hij heeft toch gewonnen.

Breedbandstream 1

1.39 Lieske brengt het gesprek op Groningen. Ze vindt het een mooie stad. Joost vraagt of ze heeft gestemd bij het referendum over de oostzijde van de Grote Markt. Lieske was toen niet in de stad maar ze had voor gestemd. Als alles dicht is ga je in Groningen naar de Blauwe Engel. Het stinkt er naar pis en bier. Linda : Thuis heb je een hekel aan afwassen, hier ben je even bezig. Ralph : Heb je thuis geen vaatwasmachine ? Linda : Nee, zou eigenlijk wel moeten. We eten allebei op ons werk. Het stapelt heel lang op. Ralph : Woon je met je vriendin ? Linda : Ja. Ik kan geen uur alleen thuis zijn. Ik ga of weg of er komt iemand naar me toe. Als ik alleen ben doe ik niks. Doodongelukkig als ik alleen ben. Daarom ben ik met een vriendinnetje gaan wonen. Ze blijft lang in de kroeg zitten als ze alleen is en duikt dan onmiddellijk in haar bed. Haar vriendin gaat een paar dagen in de week bij haar vriend slapen. Dat nodigt ze iemand bij haar uit. Bart is de afgelopen twee weken bij haar geweest omdat ze BB in zou gaan. Hij studeert in Breda. Ralph : Dat is wel heel erg. Linda : Ik kan niet alleen zijn. Joost : Ik wil af en toe lekker alleen zijn. Linda : Ik niet. Ze woont in een groot huurhuis met drie slaapkamers en een grote tuin. Linda : Ik ben totaal niet moeilijk. Zeg maar wat ik moet doen, je mag alles van me hebben, als ik maar niet alleen hoef te zijn. Lieske : Heb jij wel eens samen gewoond ? Linda : Niet officieel, zijn post kwam gewoon bij zijn ouders. Ik werk in twee café's. Ze werkt vijf dagen in de week in een kroeg en ze zit er zeven dagen in de week. Linda : We vechten wie er mag werken (zo leuk is het). Het ene café is overdag een restaurant, in het andere café, van dezelfde eigenares, werkt ze op woensdag.

1.52 Als ik het goed bergrijp spreekt iemand op de bestellijn in dat ze een biertje en een wijntje willen hebben. Roel vraagt zich af of BB de bewoners liever een opdracht ziet doen of zich ziet vervelen. Hij denkt het laatste. Linda denkt dat het laatste na een paar maanden heel vervelend wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bus watcher op 28-08-2005 02:04:02 ]
pi_30047870
Ik wilde editten i.p.v. posten.
pi_30048216
Iemand merkt op dat Tanja tot nu toe alles krijgt wat ze heeft besteld. Roel(?) zegt dat Tanja een paar flessen sterke drank nodig heeft voor haar zwangerschap.

Het missen van de tijd speelt nog een rol in het huis. Ralph vraagt aan Linda of ze naar de tijd van het bubbelbad wil kijken. Hij stelt voor om deze tijd aan te houden. Misschien klopt die niet, maar ze hebben dan wel een tijd. Iemand anders denkt alleen dat BB de tijd gaat veranderen als ze slapen.

Lieske vraagt aan Joost wat hij ervan zou vinden als zij naakt naast hem ligt. Joost zou haar vragen om te vertrekken. Hij vindt dit vreemdgaan.

2.39:
Het gaat al een tijdje over glaasjedraaien. Als iemand het tijdens BB gaat doen, pakt Tanja haar koffer en vertrekt ze. Ook Dido heeft er totaal geen zin in. Roel en Joost geloven niet in glaasjedraaien. Lieske heeft het 1x gedaan in een bos in Spanje. Haar zus ook en die heeft daarna een tas zien verschuiven.

[ Bericht 10% gewijzigd door Poerkie op 28-08-2005 02:41:51 ]
pi_30048718
2.13 Ralph : Ik heb een idee. Alles wat Tanja heeft gevraagd hebben we gekregen. Joost zegt iets als : De zwangere vraagt een paar liter alcohol voor de baby. Joost vertelt dat hij een nieuwe zender heeft zonder naam er op omdat zijn oude stuk was. Linda : Ik ga alleen maar naar bed als jullie beloven dat jullie me wakker maken als er alcohol komt. Roel : Ligt er aan hoeveel het is natuurlijk. Linda gaat naar bed. Anderen : Welterusten. Ze zeggen dat de andere bewoners wel heel lang in het bad zitten. Joost kletst over de frequentie van zijn zender.

2.20 Lieske : Wat zou je doen als je naast een naakte vrouw wakker wordt ? Joost : Ik zou je wegsturen. Ik heb een vriendin. Dat vind ik vreemdgaan. Dan komt het gesprek op films. Alle werkende streams gaan ineens naar het bubbelbad. Eén van de mannen gaat drinken halen. Ook Dido verlaat het bad.

2.28 Terug in het woongedeelte. Nog steeds worden films besproken.

2.34 Roel gelooft niet in paranormale zaken. Lieske heeft een keer met een ouija bord gespeeld in een bos in Spanje. Lieske : Doe het nooit in het huis waar je woont. Joost wil het wel een keer doen. Tanja wil het niet. Tanja heeft het twaalf jaar geleden gedaan. Tanja : Toen ik het alleen al zag, dat was voor mij genoeg. Lieske : Er bestaat geen god maar er is wel een hiernamaals. Dat vond ik wel een geruststellend antwoord. Joost : Geloof je dat echt ? Roel vind glaasje draaien lariekoek. Lieske vond het spannend. Joost wil het een keer doen. Tanja zegt dat ze haar tas pakt en opstapt als ze dat gaan doen omdat het je hele leven kan verpesten. Roel gelooft wel in hypnose. Dido is er bij komen zitten.

2.41 Een Big Brother testbeeld gevolgd door een blauw scherm. Alle Garnier breedbandstreams doen het vervolgens niet meer. BBstream doet het nog wel dat is narrowband.
pi_30048736
Dido lijkt op Menno's ex zegt hij zojuist
pi_30048986
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 02:47 schreef Bus watcher het volgende:
Lieske : Er bestaat geen god maar er is wel een hiernamaals.
Die weet ook niet wat ze wil, want ze heeft het er net de hele tijd over dat ze niet gelooft dat er iets is naast de dood.
  zondag 28 augustus 2005 @ 03:16:46 #15
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_30049092
Menno & Ingrid liggen nog steeds te wellen

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  zondag 28 augustus 2005 @ 03:23:54 #16
16874 creno
born this way
pi_30049165
ik heb menno alleen nog maar horen praten over het nomineren !
&lt;a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;www.pantsman.nl&lt;/a&gt;
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_30049229
Breedbandstream 2

2.55 Dido gelooft wel in een hiernamaals. Lieske : Ik vind het heel geruststellend dat het leven hier geen consequenties heeft. Als ik seks heb met een foute vent. Anders zou ik naar de hel gaan. Chantal haalt nog wat chips. Roel zegt op een gegeven moment dat het vooral vrouwen zijn die geloven dat er meer is. Joost gelooft niet in een leven na de dood maar hij wil niet dat zijn ogen worden gebruikt na zijn dood. Joost zegt dat hij geboren is met een erectie. Nathalie gelooft wel in een leven na de dood. Chantal hoopt er op. Lieske vindt religie iets anders dan de kerk. Wat er met de kerk moet gebeuren versta ik niet want de stream gaat naar Tanja die iets afwast. Lieske : Alle oorlogen zijn voor 90 % gebaseerd op geloof. Als dat op zou houden, best wel relaxed zou ik zeggen. Priesters die aan kleine jongetjes komen zijn helemaal arelaxed met hun heilige tengels. Roel zegt dat je dingen niet moet onderdrukken want dan komt het er op een andere manier uit.

3.10 Het gesprek komt op Balkenende en het programma God bestaat niet. In beeld is een kaars op de eettafel. Tanja vond het goed dat 'Probleemwijken' is uitgezonden.

3.16 Ze bespreken dat Menno en Ingrid nog in het bubbelbad zitten. De bewoners zijn weer in beeld. Lieske tegen Dido en Ralph : Als jullie sneaky zouden gaan wippen weet heel Nederland het en wij niet. Joost : Als jullie zouden gaan wippen zou je het toch hier op tafel doen ? Ze drinken rosé. Joost vind de rosé lekker. Tanja : Heb je niet olijvenwijn of zo ?

3.25 Joost stelt dat hij de dwangneurose heeft een precies op vijf euro afgerond bedrag te willen tanken. Als hij er één cent overheen gaat wordt het steeds vijf euro duurder. Het is hem altijd gelukt op vijf euro afgerond te tanken sinds hij zijn rijbewijs heeft. Tanja heeft het ook.
  zondag 28 augustus 2005 @ 03:38:22 #18
6941 APK
Factual, I think.
pi_30049280
Een paar quotes uit andere topics waar de streams besproken worden:
(Menno en Ingrid samen in het bubbelbad.)
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 02:51 schreef milagro het volgende:
Menno en Ingrid
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 02:52 schreef APK het volgende:

Menno: Goed dat we nu geen drank op hebben
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 02:55 schreef milagro het volgende:
yep "anders worden we maar eerlijk tegen elkaar"

en geen namen noemen maar verder, behalve Linda en Chantal waar hij het niet op zou kunnen.... Ingrid helemaal happy
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 03:19 schreef APK het volgende:
Menno: Zullen we zoenen? Dat lijkt me zo lekker met jou. Je weet nooit hoe een koe een haas vangt.
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 03:26 schreef Peter6000 het volgende:
Menno en Ingrid tasten af over wie ze gaan nomineren.
Ingrid vindt niemand irritant, maar ze heeft wel één iemand naar wie ze niet toe zou gaan, als ze ergens mee zit. Ze zegt niet met wie.

Menno geeft aan dat hij Ingrid heel lang zou sparen. Hij heeft er wel drie, waar hij nog geen band mee heeft. Hij heeft er wel mee gelachen en mee gepraat, maar er gewoon geen band mee.

Best wel spannend gesprek dit , jammer dat ze niet concreet worden

Menno wil eerst een leuke tijd hebben, en in een latere fase gaat hij misschien wel op tactische wijze nomineren.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_30049470
3.32 Lieske vertelt dat ze eerst een half jaar rechten heeft gedaan, vervolgens een half jaar economie. Lieske heeft gedanst op het conservatorium, o.a. klassiek, folklore, jazz, modern en hiphop. Chantal vraagt waarom ze gestopt is. Lieske zegt o.a. dat ze arthritis heeft. Ik versta het niet goed omdat er doorheen gepraat wordt. Chantal : Wat deed het met jou ? Lieske : Het kon gewoon niet meer, jammer. Maar ik mis het wel achteraf. Chantal : Je wilde danseres worden ? Lieske : Ik wilde naar het internationale danstheater. Ik wilde niet in een rolstoel komen. Ik kon ook goed leren. Chantal : Het is dus een b-keuze. Lieske : Mijn moeder zegt dat ze me nooit een baan ziet hebben van 9 tot 5. Dat komt ook uit tests. Ik ben het prototype van burnout. Dat zeggen alle psychologen. Roel : Hoeveel psychologen heb je al gesproken ? Lieske : Ik kan heel relaxed praten met een psycholoog. Chantal : Ik vind jou niet zo open. Roel : Mijn ex is psycholoog.

Lieske : Het moment dat een jongen klaar is gekomen dat is het meest eerlijke moment van een jongen. Man : Pfffffffffffff (wat een onzin). Chantal zegt dat het pijn doet bij een man als een vrouw zich terugtrekt voor het moment. Roel zegt dat dat maar voor tien procent geldt. Het heet blauwe ballen. Het gesprek komt op seks.

3.49 Lieske vertelt welke woorden ze in Groningen voor seks gebruiken : Voljoggeren (hilariteit bij de anderen), doorbladderen, aanduwen. Het is allemaal zo vrouwonvriendelijk vind ik, allemaal. Ralph : Je ziet er niet echt mee. Lieske : Nee. Vervolgens noemt men synoniemen voor tieten.

3.55 Chantal : Jullie hebben een bed over ? Rikkert (?) : Ja, naast het bed van Rob nog een bed. Chantal : Raar hè ? Chantal vraagt waar Roel ingeschreven staat. Roel zegt dat zijn situatie als die van anderen is, hij betaalt alleen geen huur. Lieske : Jij moet je dus iedere keer dat je naar een ander kraakpand gaat opnieuw inschrijven ? Roel : Ja. Lieske zegt dat ze een kilometer van de Grote Markt woont.

4.01 Roel : Ik kan in Rotterdam zo twintig kraakpanden aanwijzen. Er zijn er wel vijftig of zestig. Hij zegt dat je een kraakpand kunt herkennen aan een teken, een rondje met een bliksemschicht o.i.d. Hij zegt dat stroom niet zo maar afgesloten kan worden in een kraakpand. Roel : Ik pas er niet helemaal tussen. Lieske zegt dat ze krakers die achter haar wonen punkers zijn die twee verschillende schoenen aan hebben. Roel vind het een sociale liberale scene (engels). Rikkert vraagt waar Roel naar toe gaat als hij uit het huis gaat. Roel zegt dat hij zo iets vindt. Bij zijn ouders kan hij momenteel niet terecht omdat die een éénkamerwoning hebben.
  zondag 28 augustus 2005 @ 04:54:03 #20
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_30049667
Er zitten er 2 bij elkaar in bad. Een mannetje en een vrouwtje. Het mannetje zoekt overduidelijk toenadering
  zondag 28 augustus 2005 @ 04:54:59 #21
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_30049673
Het vrouwtje houdt de boot af. En nu dreigt het mannetje maar uit bad te stappen.
  zondag 28 augustus 2005 @ 04:58:25 #22
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_30049685
Ze hebben geen idee hoe laat het is. Iemand heeft gezien op een klokje dat het half 4 is ofzo
pi_30049764
4.58 Menno en Ingrid komen uit het bad.

5.05 Roel is verbaasd dat er geen Fries gesproken wordt in Groningen : Is er dan maar één provincie waar ze die taal spreken ? Lieske kan het niet hebben als mensen houdoe zeggen en als ze ons mam en ons pap zeggen.

5.24 Chantal, Rikkert, Roel, Tanja, Ralph en Lieske kletsen nog altijd. Ze zijn inmiddels verkast naar de vier blauwe stoelen. Lieske zit op een zitzak o.i.d. en Rikkert staat in zijn badjas. Chantal eet wederom chips.

Ik ga nu naar bed.
  zondag 28 augustus 2005 @ 05:37:13 #24
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_30049797
Het is al een half uur Hans Teeuwen dat de klok slaat
  zondag 28 augustus 2005 @ 06:00:06 #25
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_30049857
is dit handig voor jullie? (dunno volg 't zelf niet maar kwam dit tegen )

http://www.vkmag.com/media/indexbigbrother.html
pi_30049870
6:07 Tanja, Chantal, Roel en Menno zitten nog steeds op de blauwe stoelen. Ze lullen over koetjes en kalfjes. En tantja rookt

slechte verslag
ik ga slape
  zondag 28 augustus 2005 @ 06:12:07 #27
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_30049872
Wat zit die Roel toch op te scheppen over z'n rave party's
  zondag 28 augustus 2005 @ 06:13:06 #28
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_30049874
wat een geblaat.
  zondag 28 augustus 2005 @ 06:14:08 #29
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_30049877
Doden en gewonden ravers en allemaal anarchisten. En hij knokt regelmatig met de ME. En de ME gooide met traangas en toen gingen ze terug om nieuwe bommen te halen. De ME trok het gewoon niet.

Geloven jullie het nog?
pi_30049897
ik zie alleen maar tuin....
geen bewoners.. ze zullen wel slapen..

Goed plan trouwens..
Babe In Totale Control of Herself
pi_30049910
Roel is idd een niet al te snuggere jongen... lijkt soms wel het niveau van een puber. Ttwijfel nog of hij echt zo is of dat ie gewoon wil opvallen. Denk eigenlijk beide. Valt iig snel genoeg door de mand...
  zondag 28 augustus 2005 @ 08:21:06 #32
79183 SynXteR
Terug van weggeweest
pi_30050057
8:20 Linda & Lieske
Liggen heerlijk te slapen en te snurken. voor de rest is er nog weinig beweging
Fok! San Andreas Mulitplayer Server: 81.171.99.130:7777
  zondag 28 augustus 2005 @ 08:48:36 #34
79183 SynXteR
Terug van weggeweest
pi_30050153
8:48
Camera 1 en 3 nog steeds dood, op camera 2 en 4 alleen nog maar slaapbeelden
  zondag 28 augustus 2005 @ 09:28:01 #35
242 Pinball
Electric Monk
pi_30050351
Cam 1 leeft weer, geen beweging verder.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zondag 28 augustus 2005 @ 09:41:00 #36
79183 SynXteR
Terug van weggeweest
pi_30050437
Reken maar dat ze pas 2 uur uit bed komen..
pi_30050716
Bij gebrek aan beter beeld dachten ze laten we dit maar uitzenden:

[ Bericht 25% gewijzigd door Tamaartje op 28-08-2005 10:15:38 (oepsie ging ff mis met link) ]
pi_30050946
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 09:41 schreef SynXteR het volgende:
Reken maar dat ze pas 2 uur uit bed komen..
Had toch gehoopt dat Big Brother ze zouden wakker maken. Helaas
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  zondag 28 augustus 2005 @ 10:41:56 #39
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_30051092
10.40

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap.....................
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_30051104
-edit- verkeerd topic
pi_30051146
10:37 diepe rust in het BB-huis (terwijl half Fok alweer paraat zit!)

10:39 ze slapen nog steeds

10:41 cameramensen intussen ook in slaapgevallen

10:43 status quo

10:45 stream 1 en 3 werken nog steeds niet bij mij

10:47 zie 10:37
En vast!
  zondag 28 augustus 2005 @ 11:14:15 #43
38486 Sasami
Tomorrow never knows
pi_30051577
Roel is wakker!
pi_30051593
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 11:14 schreef Sasami het volgende:
Roel is wakker!
... en gaat weer naar bed
pi_30052187
ze moeten die gasten hun nest uiit trappen dit is toch geen show als je ze maar laat uiitslapen
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst..
pi_30052192
11:52 Dit is nog niet normaal, ze slapen nog steeds?!

Wat is slapen een ontzettend nutteloze bezigheid als je het zo ziet hè...
En vast!
pi_30052264
Ik geloof dat de laatsten er pas om 06:30 in gingen, kortom hun ritme is enorm verstoord....

Maar ik vind inderdaad ook dat 12:00 wel de limit is, kom op BB trap ze hun nest uit!
pi_30052522
waarom mogen ze eigenlijk de tijd niet weten... ?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden verleend. Echter wel ontleend (mits de theorie klopt).
pi_30052567
ACTIE:

12.18 Nathalie is wakker
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_30052572
Een van de dames is wakker (nathalie?) en gaat naar toilet
pi_30052576
het is echt waar! nathalie is wakker
pi_30052604
het is niet te geloven er is leven in de tent
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst..
pi_30052717
hup naar de dagboek kamer ingrid!
pi_30052721
Ze worden nu bruut gewekt door BB (eindelijk) 12:32

:-D
pi_30052728
allemaal wakker gemaakt door BB hahahaha
pi_30052736
12:32 Ingrid naar de dagboekkamer
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_30052818
12:34
Nathalie is buiten alle kussen in de stoelen aan het doen

12:35
Ook rikkert is gesignaleerd in oranje badjas in de tuin
pi_30052891
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 12:29 schreef frankievl het volgende:
allemaal wakker gemaakt door BB hahahaha
Nou, ik zie er nog maar 4, op Rikkert na liggen alle mannen nog in bed
pi_30052896
Terwijl nathalie al even via de badkamer door de woonkamer en tuin scharrelde vraagt BB plots of Ingrid en Dido naar de db-kamer geroepen. Al snel zijn ze daar weer uit.

Linda en Rikkert zijn ook uit bed gekomen.
Alleen stream 2 blijft over.
Linda wil een wasje gaan draaien, Rikkert checkt of er bevoorraad is.

Dido haar oor zit dicht en kan Linda ("altijd") slecht verstaan.
pi_30052930
Dido is inmiddels met koffie (thee?) en sigaret in de tuin gaan zitten
pi_30053029
Rikkert denkt dat het 15.00 uur is
En Dido denkt dat het 12.45 is

Ook Linda is inmiddels wakker
pi_30053033
Rikkert 'moet' aan de thee omdat de melk op rantsoen is? (vanwege Tanja?)

Dido gokt dat het 1 uur is, (ze heeft gelijk)
Rikkert roept dat ie verrot is.

Linda komt ook de tuin in.
pi_30053128
Rikkert en Dido praten tegen elkaar alleen kan Dido het erg slecht verstaan [haar oor zit dicht] en gaat daardoor dichterbij Rikkert zitten.
Dido werd daarstraks geroepen om naar de dagboekkamer te komen maar er werd niet open gedaan. Ze hebben tegen Roel gezegd [in de dagboekkamer?] dat ze dat nachtbraken van hem niet zo leuk vonden ..
pi_30053207
Dido en Rikkert hebben het over Dido haar opleiding.
Ze verteld dat ze haar trekker en melk diploma heeft, Rikkert vind dit wel cool
Als Dido hier een koe had gehad ging ze elke ochtend melken zodat ze elke ochtend verse melk hadden. Rikkert vind kippen doodmaken geen dierenmishandling.. Dido wel..
pi_30053244
LInda, Nathalie, rikkert en Dido gokken hoe laat het is.
Dido denkt 13 uur
Rikkert roept half 10
Nath 11 oid
Ze proberen de tijd aan de stand van de zon af te leiden.

Rikkert heeft thee, maar alleen omdat er geen melk of frisdrank is.
Rikkert is niet relaxed wakker geworden, Dido verstaat m weer niet. haar oor zit dicht door het water van het (bubbel)bad.

Tanja is ook wakker.
Dido en Rikkert ouwehoeren (samen op 1 kussen in de zon) verder over eieren en kippen en schoolreisje...
  Moderator zondag 28 augustus 2005 @ 13:04:15 #66
18653 crew  D.
pi_30053320
Dido vertelde dat, wanneer je kippen op hun rug legt, ze in trance blijven liggen.
Op schoolreisje hebben ze ooit 25 (of waren het er nou 15) kippen op een rij gelegd
pi_30053321
Dido is te lief voor dieren zegt ze..
Een kat had allemaal muisjes opgegeten maar er liep nog 1 babymuisje rond
Ze had hem meegenomen naar huis en ging voor hem zorgen.
Het ging goed en had zn ogen open, hij dronk zelf.. ze had een bakje water [wxinelichtjesbakje] in zn hok gezet en was toen even een uurtje weggegaan, na 2 dagen constant voor dat muisje gezorgt te hebben..toen ze terug kwam was het muisje verdonken in dat wxinelichtjesbakje. en heeft ze heel erg gehuild..

Dido moet haar zender checken...
  Moderator zondag 28 augustus 2005 @ 13:08:12 #68
18653 crew  D.
pi_30053363
Dido heeft ooit op een snelweg een kip gevangen die ze Turbo genoemd heeft.
Haar schoonvader heeft eer een hok voor gemaakt, en de kip was erg aan haar gehecht en
liep haar altijd achterna
  Moderator zondag 28 augustus 2005 @ 13:12:01 #69
18653 crew  D.
pi_30053416
Dido heeft een jaar bij haar schoonouders gewoond.
Ze woonde op haarzelf, maar was vaker bij haar vriendje dan thuis, dus was het zonde van de
huur en is ze uitgenodigd bij hen in te trekken. Ze ziet haar 'schoonouders' nog steeds
pi_30053492
Ingrid is in het gesprek geraakt met Dido en Rikkert over dieren..
Er komen allemaal verhalen naar boven over muizen, vissen en honden...
Ingrid is héél erg bang voor vissen..
  Moderator zondag 28 augustus 2005 @ 13:21:04 #71
18653 crew  D.
pi_30053533
Duimelotje heeft ooit haar viskom laten vallen bij het verschonen.
De longen uit haar lijf schreeuwend heeft ze haar moeder gebeld.
Uiteindelijk heeft ze, want ze durft geen vis aan te raken, ze in een pan gekregen.
ze hadden in het glas gelegen. 1 had een kapot oog en de ander was nu blauw ipv oranje.
Die heeft nog een jaar geleefd en achteraf beseffend een jaar pijn geleden.
pi_30053548
ingrid vertelt over een konijn wat drinken wou uit een emmer , konijn was erin gevallen voorover met z'n hoofd en het water is toen dichtgevroren..
Het konijn was dus dood toen...

ingrid werd als kind zijn kekrabt door haar hond op d'r voet , daarbij is een ader keknapt in haar voet en kreeg ze een enorme bloedbobbel op d'r voet.
Niemand keek naar ingrid maar uiteindelijk zijn ze de auto in gegaan, nadat haar broer maar blijft schreeuwen "bel 118 (dat oude alarm nummer in iedergeval)

ingrid later in het gesprek "Nu is het 112 toch? "

[ Bericht 2% gewijzigd door surferr op 28-08-2005 13:37:54 ]
sorry voor al m'n typfouten
pi_30053623
Dido werkt in de verzorging.
Ze heeft het erg naar haar zin op dr werk.
Hierna wil ze doorgaan in management.
Rikkert heeft ook in de verzorging gewerkt.

Dido verteld over het paardrijles geven wat ze heeft gedaan.
pi_30053704
Rikkert heeft wel eens hockeytraining gegeven.
Dido vraagt Chantal of zij wel eens ergens les in heeft gegeven.
Chantal zegt dat ze dit niet kan, ze vind het moeilijk om iets duidelijk te maken aan iemand.

Chantal en Dido praten over paarden. Hoe je ze dingen kan leren enz.

Alle streams behalve 2 liggen nog steeds dood.
pi_30053731
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 13:21 schreef surferr het volgende:
Linda vertelt over een konijn wat drinken wou uit een emmer , konijn was erin gevallen voorover met z'n hoofd en het water is toen dichtgevroren..
Het konijn was dus dood toen...

Linda werd als kind zijn kekrabt door haar hond op d'r voet , daarbij is een ader keknapt in haar voet en kreeg ze een enorme bloedbobbel op d'r voet.
Niemand keek naar linda maar uiteindelijk zijn ze de auto in gegaan, nadat haar broer maar blijft schreeuwen "bel 118 (dat oude alarm nummer in iedergeval)

Linda later in het gesprek "Nu is het 112 toch? "
dit was niet Linda maar Ingrid
  zondag 28 augustus 2005 @ 13:41:09 #76
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30053915
Een fotootje van het gezellige gekeuvel in de tuin:

zondag 28 augustus 2005 @ 13:48:16 #77
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_30054066
Een van de vrouwen verteld een uitermate boeiend verhaal over een paar, vier anderen luisteren aandachtig naar het gepassioneerde verhaal.

Drie vrouwen lijken zich oprecht te interesseren in het bloedeloze verhaal van paardenmeisje, waarschijnlijk omdat ze vroeger allemaal hun maagdenvlies zijn verloren tijdens het paardrijden, en ik vermoed dat paardenmeisje ook haar onschuld heeft verloren aan een paard.

De enige heer uit het gezelschap zit erbij omdat er waarschijnlijk niemand anders is, en doet alsof hij ook echt iets van interesse heeft in hetgeen er gezegd word.

Paardenmeisje blijft door kwekken over haar liefde voor merries en hengsten.

De rest doet mee om haar een goed gevoel over haar nietszeggende leventje te geven.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_30054077
stream 1 en 2 laten de gezelligheid in de tuin zien.
Hier zitten Linda Nathalie Chantal Dido en Rikkert

stream 3 en 4 laten de nog andere slapende bewoners zien

na een paar seconden zijn op 4 Tanja en Ingrid te zien die liggen te "slapen" op ja hoe noem je het.. sofa? in de kamer...
  zondag 28 augustus 2005 @ 13:50:17 #79
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30054120
pi_30054167
Nathalie verteld haar verhaal over een plek op haar bovenbeen die kwam doordat het heel erg verbrand was.. ze moest ermee naar de dokter en is weggehaald toen [het was huidkanker] ze was er optijd bij had de dokter gezegd.. Ze heeft er een litteken van. En wordt nog regelmatig gecontroleerd.
pi_30054228
Duimelotje ligt op de bank. met uiteraard haar duim in de mond
  zondag 28 augustus 2005 @ 13:56:30 #82
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_30054239
Een meisje praat nu over het feit dat ze kanker heeft gehad op haar been, huidkanker.

Van paardenliefde naar chirurgische hoogstandjes.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  zondag 28 augustus 2005 @ 13:58:22 #83
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30054275
Nathalie vertelt een heel heftig verhaal. Ze schijnt kanker aan haar been te hebben gehad. Ze vertelt over de operatie die veel ingrijpender was dan ze gedacht had en hoe bang haar vader is geweest terwijl hij dat voor haar verborgen hield. Ze had toen net drie maanden verkering met ene Joost, die haar ook heeft bijgestaan.
  zondag 28 augustus 2005 @ 14:04:59 #84
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30054386
Nathalie vertelt nu dat ze een hennep tattoo heeft laten zetten in Turkije. Later kreeg ze bultjes op die plek. Het werden er steeds meer en het begon ook steeds meer pijn te doen. Ze is toen weer bij de dermatoloog geweest, die zei dat ze alergisch is voor zwarte verf. Dat schijnt overal in te kunnen zitten, ook in bv zwarte spijkerbroeken. Toen ze later een keer haar haar zwart heeft laten maken, begon het s'avonds al te jeuken en kreeg ze zwellingen. De volgende dag ging ze naar het dolfinarium en toen ze van de kou (december) in een warm restaurant ging, merkte ze dat er iets mis was. In de wc zag ze dat het helemaal mis was met haar voorhoofd. Alles werd dikker en het zag er niet meer uit. Ze kon zelfs op een gegeven moment bijna niets meer zien en durfde het huis niet meer uit. Met anti allergie pilletjes is het weer goed gekomen. Geen zwarte verf meer voor Nathalie.
  zondag 28 augustus 2005 @ 14:11:05 #85
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30054500
  zondag 28 augustus 2005 @ 14:19:49 #86
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_30054680
Man onder de douche
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  zondag 28 augustus 2005 @ 14:20:50 #87
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30054700
  zondag 28 augustus 2005 @ 14:26:09 #88
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30054790
  zondag 28 augustus 2005 @ 14:28:56 #89
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30054841
Bij de mannen doet de regie niet zo moeilijk:

zondag 28 augustus 2005 @ 14:34:40 #90
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30054951
Dit tweetal zit al vrij lang samen in de tuin. Bloeit daar iets?

pi_30054976
Momenteel in de tuin een kruisverhoor tussen Rikkert en Dido over het hechten aan patiënten. R vraagt zich af of Dido in dr opleiding les heeft gehad over hoe om te gaan met hechten aan mensen. Dido zegt dat ze dat niet heeft gehad, vraagt zich af of je daar uberhaupt in opgeleid kan worden. Rikkert vindt dit raar. Maar Dido vindt van niet. Ze houdt van haar patiënten en ze hecht zich eraan, maar ze weet dat ze dood gaan. Ze zou niet op een kinderafdeling willen werken met kindjes met kanker enzo. Ze keuvelen nog even over oude mensen wassen en dementerende bejaarden enzo, het voordeel van dementeren is dat je he tzelf niet meer weet. Het gesprek blijft een beetje oppervlakkig, en elke keer als Dido iets zegt dat niet in de lijn van Rikkert's verwachting ligt, dan zegt ie 'neehee, luister nou eens' (wat een nerd!).

Gaat nu over bedrijfsuitjes van Rikkert. Die gaan niet karten of uit eten maar naar gehandicapte mensen, zowel lichamelijk als geestelijk... R kan zich voorstellen dat het snoeileuk (?) is om met mensen te werken, maar alleen dat wassen enzo van bejaarden dat wil ie niet.
En vast!
  zondag 28 augustus 2005 @ 14:39:51 #92
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30055025
Een aantal bewoners loopt er zomers bij. Dat zal wel nog "erger" worden deze week, als het 25 tot 30 graden gaat worden In de kamer beginnen een aantal bewoners aan hun ontbijtje...

Moderator zondag 28 augustus 2005 @ 15:00:50 #93
18653 crew  D.
pi_30055353
kunstgebit perikelen voor Dido

Toen ze haar patient vroeg het kunstgebit te verwijderen zodat ze deze kon schoonmaken
lukte dat niet zei de patient. Dido schoot te hulp en na een paar keer flink rukken bleek de patient
nog eigen tanden te hebben
Ook heeft ze weleens van 2 mensen het gebit verwisselt.

Met poep en plas opruimen heeft ze niet zo'n problemen, maar kots kan ze niet goed tegen.
Ooit was ze, met rubbere handschoenen, kots aan het opruime en moest ze zelf kokhalzen.
Hierop greep ze uit automatisme naar haar mond, met die 'vieze' handschoenen dus recht in haar gezicht
pi_30055404
Dat verhaal had ze al eerder verteld, aan Ralph geloof ik!
pi_30055505
Er staat iets te gebeuren lijkt...een van de camera's zoomt in de tuin in op de schuifdeuren naar de buitenwereld met het bblogo erop.
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_30055507
Er werd net omgeroepen dat Joost naar de dagboekkamer moest komen.
pi_30055523
15.10 Er wordt druk gegeten in de woonkamer. Roel is inmiddels ook wakker. Dan wordt Joost naar de dagboekkamer geroepen. Het valt de anderen nu ook op dat hij wel erg vaak wordt geroepen. Nog geen minuut later moet ook Menno zich melden.

Nathalie en Linda maken een opmerking dat zij nog helemaal niet naar de Dagboekkamer zijn geroepen. Nathalie is wel een keer zelf gegaan.

Camera zoemt nu in op Menno die zit te wachten (volgens mij bij de dagboekkamer) Joost zit dus binnen.
pi_30055530
Joost moet naar de dagboekkamer komen, daarna Menno.
woef
pi_30055559
Joost komt met nieuws
pi_30055586
Al het eten en sigaretten moet in de krat.
Daarna vertelt Menno meer zegt ie.
pi_30055596
Al het eten moet ingeleverd
pi_30055602
15.15 Joost komt nu uit de dagboekkamer en zegt wat tegen Menno over een deur die dichtblijft

Vervolgens loopt Joost terug naar de anderen met een krat en Joost roept iedereen bij elkaar. Joost vertelt dat ze al het eten, drinken en sigaretten in de krat moeten stoppen. Ze moeten alles inleveren aan BB. Als ze iets achterhouden volgen er sancties. iedereen begint nu alles bij elkaar te zoeken
  zondag 28 augustus 2005 @ 15:19:23 #103
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30055616
Ze moeten overal stickertjes opplakken, ze moeten een week op rantoen! Het geluid was erg slecht
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_30055638
Daarna als ze al het eten verzameld hebben en ingeleverd verteld Joost het nieuws zegt hij
pi_30055640
Rob komt er straks in!
Hij zei achter de schermen: Ja vin dje het gek, straks ben ik er weer.
Iemand van de regie gaf een aanwijziging wanneer hij iets moest doen of iets moest pakken (dat was niet helemaal te verstaan).
pi_30055679
15.20 Iedereen is nu druk bezig om al het eten, drinken etc bij elkaar te zoeken. Het verloopt tamelijk zonder wanklank. Joost zal straks uitleggen aan de rest waarom dit is. Roel loopt al rokend te verzamelen

Menno en Ingrid stoeien wat en de zender van Ingrid valt op de grond. Menno zegt dat hij de dagboekkamer niet meer in mocht. (waarom roepen ze hem dan?)
pi_30055689
Ik hoor ook andere stemmen via een andere stream die in de tuin gericht staat op een deur in de hoek achter de grote tafel buiten
  zondag 28 augustus 2005 @ 15:24:40 #108
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30055699
99% zeker dat Rob er weer bijkomt!!
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_30055776
Joost verteld dat hij een geheime opdracht had gekregen maar die is hem niet gelukt en daarom krijgen ze een week noodrantsoen
pi_30055787
15.24 Bij Joost is de reden van de rantsoenering bekent en hij had dit al gedacht zegt ie. Roel is vooralsnog de enige die pissed is. Joost zegt tegen Roel dat ie zich kan voorstellen dat ie kwaad is.

Joost neemt het woord. Joost vertelt over een geheime opdracht, hij had de kans om Rob terug te krijgen in het programma maar dit is niet gelukt. Daarom moeten ze nu op rantsoen. Joost zegt dat Rob in een geheim huisje zat. Hij heeft Rob 48 uur lang eten en drinken moeten geven, stiekem zonder dat iemand het merkte... Joost belazerd de boel: HET BEEN IS TERUG!!!
  zondag 28 augustus 2005 @ 15:30:20 #111
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30055791
en ik had dus gelijk!!!
Met dank aan Laysa.
pi_30055796
Joost zegt:Toen Rob was weggestuurd was ik er erg kapot van.
In de dagboekkamer heb ik mijn verhaal gedaan, en toen heb ik een geheime opdracht gekregen.
Ik had de kans om hem terug te halen, dat is niet geklukt.
Als straf, omdat ik het niet heb gehaald, zitten we een week op noodrantsoen.
Hij voelt zich er klote, dat hoeft niet van de groep.

Ik heb hem gesproken en gezien, ik moest hiem 48 uur eten gegeven. Als iemand het zou merken ben ik de lul.

Dan zegt ie dat het toch is gelukt.
Hij valt Rob jankend in de armen en is zielsgelukkig.
pi_30055802
En nu is Rob er ineens,volgens mij heeft BB joost voor de gek gehouden
pi_30055839
15.30 Joost heeft het dus allemaal in scene gezet en Rob wordt met groot enthousiasme onthaald door de rest. Rob zat in een kamer achter het schuurtje en had ook een tv.

Rob neemt het woord. Hij heeft 60 uur alleen gezeten. had alleen een dvd-speler. De missie is wel mislukt, hij heeft rob niet constant eten gegeven maar toch is Rob nu terug... Joost is emotioneel
pi_30055901
15.34 missie van Joost is mislukt. al twee dagen geleden. Joost dacht toen dat Rob wegmoest en dat de groep een sanctie zou krijgen. BB heeft hem dus gemindfucked. De opdracht is mislukt omdat er een te lange tijd tussen de maaltijden zat. Joost was net dus wel serieus met het rantsoen maar BB heeft ook hem voor de gek gehouden en Rob mocht terug.
pi_30055966
15.37 Iemand roept dat ze straks gaan nomineren. Linda zou niet alleen kunnen zitten, ze zou zichzelf opvreten. Rob heeft alleen maar shit-dvd's gekeken. Ze moeten nog wel steeds op rantsoen. Joost heeft zich heel veel verwijten gemaakt, vooral omdat hij dacht dat Rob niet terug zou komen

Rob vraagt aan Ralph waarom hij hem de envelop gaf. Ralph: "Jij zat als enige alleen." Rob wist ook niet zeker of hij wel terug mocht.
  Moderator zondag 28 augustus 2005 @ 15:44:29 #117
18653 crew  D.
pi_30056001
De BB'ers denken dat wij Rob konden zien op het internet
pi_30056003
15.42 Rob zat in een donkere ruimte. hoorde alleen geluid van auto's. Men denkt dat de internetkijkers Rob wel hebben kunnen volgen. daarom zou zijn naam zijn gescandeerd.

Rob heeft het bloedheet. Hij vindt het erg leuk om er weer te zijn. Rob heeft spelletjes bedacht.
pi_30056038
15:44 Toen Rob weg was bleef zijn naam geroepen worden vanachter het hek door het publiek en toen dacht men altijd: "Aaaah wat zielig, maar Rob is al lang weg hoor" Maar nu denkt men dat dat gebeurde doordat de internetkijkers Rob wel konden zien in het hok waarin hij opgesloten zat.
pi_30056046
15.45 Rob heeft gezien op een horloge dat het nu ongeveer half 4 is. Hilariteit want dit hadden velen niet gedacht. Ingrid ligt weer met haar duim in haar mond. Ze denken dat ze gisteren om half 12 's avonds hebben zitten eten
pi_30056102
15.48 Iemand vraagt aan Rob of hij alle namen nog weet. Hij heeft moeite met Nathalie, Ralp en Chantal, die hij Sandra noemt.

Ze hebben alleen water maar doen nu net of ze sterke drank inschenken. Ze proosten op de comeback van Het Been. Joost zegt tegen Rob dat ie erg van baalde dat ie wegmoest omdat hij vond dat ze een goede band hadden.

het woord nomineren valt weer. Het is niet helemaal duidelijk wanneer dit voor het eerst gaat gebeuren. Toen ze hints speelden kwam Joost iets te vrolijk uit de DK omdat hij net had gehoord dat hij Rob kon terughalen.
pi_30056143
Breedbandstream 1

15.25 Een man denkt dat Menno naar de dagboekkamer geroepen is omdat het verkeerde bandje gestart is. Een man zegt dat ze er voor iedere overtreding (voor alles wat ze niet inleveren) een week bij krijgen.

15.27 Joost gaat op een poef in het woongedeelte zitten. De andere bewoners gaan er omheen zitten. Joost : Toen Rob weg ging waren we er allemaal kapot van. Ik helemaal. Ik kreeg een opdracht. Ik had de kans Rob terug te halen naar de groep. Dat is mislukt. Ik voel me zo klote. Anderen : Nee, dat is echt onzin. Chantal : We moeten toch stoppen met roken. Joost : Ik had Rob terug kunnen krijgen en dan hadden we allemaal vet eten gekregen en zo. Hij zegt dat hij Rob ontmoet heeft en dat hij hem eten moest geven zonder dat ze anderen dat ontdekten.

15.29 Rob komt dan binnen lopen. Joost wordt emotioneel. Rob : Het is goed. Joost heeft het goed gedaan. Eén voor één omhelzen ze Rob. Joost : Als ik met een zakdoek zwaaide ging de tuinkastdeur open. Rob : Ik had een bed en een tv. Joost : Ik hoorde na een dag al dat het was mislukt. Rob : Ik dacht al, laat me maar verhongeren, denk maar aan jezelf, maar je was al weg. Ik had een dvd en boeken, maar ik lees niet. Als ik het goed begrijp heeft Joost Rob één maal eten gebracht. Rob dacht echt dat hij er uit ging. Linda dacht dat ook. Ingrid omhelst Joost. Rob : BB zei, hoe vind je dat je eruit gestemd bent ? Ik zei kut. Hij zei ga maar 48 uur in dat hokkie zitten. Toen kreeg ik een brieffie. Midden in de nacht kwam ineens Joost. Joost dacht dat Rob weg moest toen ze zeiden dat het mislukt was. Hij heeft 's nachts liggen malen. BB heeft tegen Joost gezegd dat het mislukt was omdat er te veel tijd tussen de maaltijden voor Rob zat. Rob : In de brief stond dat het tot zondagochtend kon duren. Ik zat me de pokken te vervelen. Ik had honger dat je kwam. Ik ging vroeg naar bed. Allemaal shit-dvd's. Van die buttfilms. Ik was zo blij dat je bij mijn bed stond. Joost : Ik vond het zo'n eer. Het gaat lukken dacht ik.

15.40 Rob : Je pikte me er zomaar uit ? Ralph : Je zat alleen. Linda : Je was de leider van de groep. Rob : Toen ze zeiden, je hebt nog 48 uur, wist ik, ik heb in ieder geval een kans. Joost : Ik mocht er met niemand over praten. Je weet van gekheid niet wat je moet doen. Rob zegt dat hij ook kaarten had. Rob : Toen het mislukt was kreeg ik gewoon een maaltijd. Alleen vanmiddag heb ik niks gehad. Hij zegt dat het half vier is. De anderen dachten dat het twaalf uur was.

15.51 Man : Als Dido de opdracht had gehad een kip de nek om te draaien hadden we best wel een probleem gehad.
pi_30056187
15.52 iedereen begint weer door elkaar te lullen. Ze vragen nu aan BB of kauwgom ook ingeleverd moet worden, is niet duidelijk. Er komt geen reactie. Ze besluiten het risico niet te nemen.

Joost heeft mensen uit de tuin zitten kijken omdat hij Rob eten moest gaan brengen. Hij wilde het 's nachts doen maar toen was de opdracht al mislukt. We zien nu het kamertje waar Rob heeft gezeten op de stream. Ziet er niet al te florisant uit en erg donker (dat ie daar zijn benen heeft gevonden is een wonder )

De buik van Tanja is gegroeid wordt opgemerkt. Joost moest met een zakdoek zwaaien als de deur van het kamertje van Rob openkon. De camera knikte dan ja als hij erin kon...

Ze spreken nu af als iemand raar doet dat ze er geen aandacht aan gaan schenken omdat dit wellicht een speciale opdracht is en ze alleen zichzelf er dan mee hebben. Ze horen sirene's. iemand merkt op dat er een ongeluk in de buurt is gebeurd de afgelopen dagen (?)

Weer het nomineren. Chantal denkt al over een paar uur. Nathalie denkt donderdag pas.
  Moderator zondag 28 augustus 2005 @ 15:58:47 #124
18653 crew  D.
pi_30056189
er staat een mand met eten in de dagboekkamer

aardappelen, wortelen, meel e.d.
  Moderator zondag 28 augustus 2005 @ 16:01:33 #125
18653 crew  D.
pi_30056218
er staat ook een 'pretpakket': sigaretten, champagne...
pi_30056251
Ze zullen moeten kiezen uit twee pakketten eten....een gezonde en een met allemaal lekkere dingen
  Moderator zondag 28 augustus 2005 @ 16:05:33 #127
18653 crew  D.
pi_30056257
het BB-kindje is een halve antilliaan
  Moderator zondag 28 augustus 2005 @ 16:08:32 #128
18653 crew  D.
pi_30056284
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 16:04 schreef riri het volgende:
Ze zullen moeten kiezen uit twee pakketten eten....een gezonde en een met allemaal lekkere dingen
die info is nog helemaal niet gegeven

Laten we dit topic beperken tot streamverslagen en niet gaan raden naar dingen
pi_30056355
Er wordt in de dagboekkamer ingefocust op iets wat onder de stoel ligt een of ander metalen koffertje
  Moderator zondag 28 augustus 2005 @ 16:28:35 #130
18653 crew  D.
pi_30056495
Lieske naar de dagboekkamer
pi_30056519
16.27 Jawel Het Been is terug en waar hebben we het dan over.... juist

Rob denkt dat zijn been kapot is maar dat blijkt daarna weer niet het geval. Rob vertelt nu nog maar eens het Been-verhaal aan Dido en Linda (dit heeft ie toch al verteld aan hen)
  Moderator zondag 28 augustus 2005 @ 16:36:09 #132
18653 crew  D.
pi_30056557
Dido vindt het raar dat ze geen mooie kunstbenen kunnen maken die op echte lijken, met haartjes enzo, terwijl ze wel realistische neukpoppen kunnen maken
pi_30056729
Breedbandstream 3

16.08 Joost kletst met Dido aan de eettafel. Joost : Effen een weekje kuteten. Rob komt er bij zitten. Rob : Ik heb een brief gekregen van mijn dochter. Uh, o dat mag ik nog niet zeggen (iets anders). Ik heb me kapot verveeld. Ik heb getraind, gebasketbald met een balletje, shitfilms kijken, ik had vier boeken, 120 minuten van de Twin Towers, die heb ik voor de helft gelezen. Echt waardeloos. Ik zat maar te wachten. Toen kwam BB binnen. Grappige man, BB. Dat is echt één iemand. Ik heb wel tien minuten, een kwartier voor de deur gestaan (voordat hij weer het huis in mocht). Dido : Het is zo ontzettend raar je te zien. Alsof je naar All You Need Is Love zit te kijken en ineens komt je vriendje uit Amerika. Joost : Ik moest je twee dagen lang drie maaltijden geven. Er zit altijd iemand in de tuin. Het moest dus 's nachts. Eén keer is het gelukt. Rob : Ik heb oorlogsfilms en comedies zitten kijken, allemaal net niet. Maar dan ben je weer anderhalf uur verder.

16.18 Linda zegt dat Ralph en de vriend van Nathalie ruzie hebben. Als Dido daar tegenin gaat zegt ze : Nou, niet echt ruzie, ze heeft Ralph in de steek gelaten voor hem. Ik kan het gesprek niet langer volgen omdat het op geen van de streams te zien is.

Breedbandstream 4

16.24 Rob demonstreert zijn been aan Dido en Linda en legt de verschillen tussen de verschillende kunstbenen uit. Hij vertelt nog eens hoe het gekomen is. Op zijn zestiende is hij meegesleurd onder een auto. Door de wrijving met het wegdek was zijn been verbrijzeld. Zijn hoofd lag tussen de auto en een vluchtheuvel. Het vindt dat hij geluk heeft gehad omdat hij een valhelm op had. Pas op zijn dertigste heeft hij een echt goed been gekregen omdat orthopeden toen niet langer voor een ziekenhuis werkten maar voor zichzelf. Hij hoopt en denkt dat ooit iemand zijn been (een donorbeen) erop gezet kan worden. Hij voelt zijn been nog steeds, heeft er fantoompijn in. Drie en een half jaar geleden is hij gescheiden van zijn vrouw. Zij was de vriendin die bij hem was bij het ongeluk. Hij vond het moeilijk zijn eerste vriendin sinds zijn huwelijk te vertellen over zijn been. Dido : Het lijkt een beetje op dat je met een jongen bent en je bent ongesteld. Dat je dat moet vertellen. Dit moet duizend keer erger zijn. Rob zegt dat hij kritisch is wat betreft vrouwen waar hij mee naar bed gaat. Hij vindt dat hij zelf kritischer is dan de vrouwen t.o.v. hem. Het gesprek gaat vervolgens over de manier waarop men met invaliden omgaat. Dido : Mijn grootste angst is dat ik iets kwijtraak. Ik heb ooit gedroomd dat ik mijn vingers kwijtraak. Rob : Je moet blij zijn dat je het nu allemaal wel hebt. Ik heb ook angst dat mijn kinderen ook iets overkomt. Als het gebeurt, gebeurt het toch. Dido : Als ik jou zie komt mijn eigen angst ook naar boven. Rob zegt dat hij gelooft in het lot. Vroeger vroeg hij zich wel vaak af, waarom ik. Hij heeft niks gemerkt van het ongeluk, hij heeft twee dagen in coma gelegen. Zijn tenen werden zwart. De dokter zei, je been moet eraf. Rob zei, als ik maar kan voetballen en als ik maar geen pijn meer heb.

16.45 Dido : Het doet psychisch ook zo veel met je. Hier gaan mensen ook wat vragen. Als ik iets traumatisch meegemaakt heb dan hoef ik daar niet over te vertellen. Jij bent heel positief. Ik denk dat het heel goed is dat jij meedoet aan het programma. Rob : Ik wil ook laten zien wat ik allemaal wel kan, bijvoorbeeld bij een opdracht. Ik vind het wel raar dat we allemaal zo snel aan elkaar gaan hechten. Ik vroeg me af, hoe kan ik ze nu al missen. Lieske komt er bij : Noodrantsoen hebben we gekregen. Dido vindt Lieke een lief meisje. Rob : Te lief. Ze willen zelf brood gaan bakken. Tanja wil soep gaan maken met droge rijst er bij. Tanja zegt dat ze geen boter hebben om te bakken.

Breedbandstream 2

16.52 Ze hebben een grote zwarte doek gekregen. Het eten is voor twee dagen. Lieske heeft in de dagboekkamer naar het voedsel voor Tanja gevraagd. Nathalie denkt dat Tanja nog wel wat extra krijgt. Rob vindt dat ze meer moet krijgen dan de rest. Tanja eet liever iedere drie uur een beetje. Rob : Je kan niks met het meel doen, het is waardeloos. Tanja : Je kan het door de soep doen. Rob : Wel schraal Joost. Ik zal elke keer aan jou denken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bus watcher op 28-08-2005 17:04:29 ]
pi_30056786
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 16:08 schreef D.Rose het volgende:

[..]

die info is nog helemaal niet gegeven

Laten we dit topic beperken tot streamverslagen en niet gaan raden naar dingen
Dat was geen raden...hoorde het op een stream die zwart stond dat dat werd gezegd voordat het geluid teruggedraaid werd!
pi_30056927
16.58 Buiten. Lieske is in de dagboekkamer gevraagd naar haar rol in de groep. Lieske : Dan ga je wel nadenken over het nomineren. Linda : Iedereen zit in hetzelfde schuitje. Lieske : Ik ben maar 19, ik ben voor de leeuwen geworpen. Linda : Dat heeft iedereen, ook als je 40 bent, of 44. Lieske : Ik raak er een beetje in een shock van. Ze vroegen of ik blij was dat Rob terug was. Een aantal bewoners wil zo de jacuzzi in.

Breedbandstream 3

17.06 Rob en Ralph kletsen in de keuken over het eten. Rob : We gaan een grote pan dikke soep maken. Ralph : Ik kan aardappels schillen en wat snijden. Rob : Dat is genoeg. Ben je gewend ? Ralph : Het was kut. Ik geloof dat zij het ook wel goed oppakt. Rob : Het is absoluut geen keus. Je wist wel van tevoren dat ze erin zat ? Ralph : Ja, een paar dagen van tevoren. Toen had hij nog nee kunnen zeggen. Ralph en Nathalie hebben zich beiden opgegeven en door onderzoek is BB er achter gekomen dat ze wat met elkaar gehad hebben. Rob zegt dat hij het niet gedaan had als zijn ex er in had gezeten. Ralph zegt dat ze steeds later naar bed gaan en steeds later opstaan. Hij vindt dat ze op tijd naar bed moeten en dat ze energie moeten sparen, aangezien ze niet veel eten hebben, door geen buikspieroefeningen meer te doen en niet meer door de tuin te rennen.

17.14 Tanja is ook in de keuken. Ze zegt dat ze honger heeft. Rob : Neem een wortel. Tanja : Nee, dat is niet eerlijk. Rob en Tanja gaan proberen een pannekoek te maken.

Dit is het voorlopig van mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bus watcher op 28-08-2005 17:34:01 ]
pi_30056959
Rob tikt tanja op haar vingers als ze een zwaar sjekkie wil draaien... "een heel dunnetje dan!" Tanja:"Ik denk dat ik na 2 trekjes al niet meer hoef"

De mannen praten over scheren van hun schaamstreek. Joost:"nee ik hou het wel bij, maar niet kaal, anders krijg je zo'n plakzak"
pi_30058142
ik zal even snel de afgelopen 3 kwartier samenvatten.
Of het eten wat ze net hebben gekregen voor 2 dagen of voor een hele week is. Ralph is geloof ik 2 of 3 keer naar de dagboekkamer geweest om daar een definitief antwoord op te krijgen. Nog wel een leuk momentje met Ralph net. Hij zat op de poof voor de dagboekkamer om te wachten totdat hij naar binnen mocht na een minuut of 2 kwam de stem van BB over de speaker om te melden" Je moet wel trekken aan de deur om de dagboekkamer te betreden" De deur was al een hele tijd open.
Het antwoord van BB op voor hoeveel dagen het eten was. Doe rustig aan met het eten, er zitten wel produkten in die een hele week goed blijven.

Tania vraagt aan iedereen of ze nog zwarte was hebben omdat ze een wasje wil draaien. Rob verteld wat er te eten is. Spinazie met aardappelen
  zondag 28 augustus 2005 @ 19:01:17 #138
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30058239
Er zitten weer een paar dames te genieten in et bad.

zondag 28 augustus 2005 @ 20:30:54 #139
242 Pinball
Electric Monk
pi_30059157
Tijdens het eten was het lastig om iets te verstaan, en de gesprekken die ik kon horen waren niet echt boeiend. Ingrid liep een keer het huis in om wat stickers te plakken en praatte tegen de camera, iets van: " Ga toch eens weg met die gekke camara steeds". Toen ze eerder vandaag met Chantal (dacht ik) zat te praten stoorde ze zich ook al aan een BB medewerker die ze achter de spiegelwand zagen lopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pinball op 28-08-2005 20:41:01 ]
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_30060016
Rob zit eerst te levelen met Tanja, Nathalie loopt langs, hij checkt hoe het met haar gaat.

[ Bericht 22% gewijzigd door Lolalala op 28-08-2005 22:15:12 ]
  zondag 28 augustus 2005 @ 22:07:40 #141
242 Pinball
Electric Monk
pi_30060491
Ze hebben het nog steeds over het rantsoen. Of ze de inhoud van de vriezer nou wel of niet mogen opeten.
pi_30060814
het gaat nu over het gehakt tussen ralf en roel dat het misschien wel een geheime opdracht is van BB omdat ze iedere keer wat anders zeiden tegen ralf.
  zondag 28 augustus 2005 @ 22:42:45 #143
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_30061062
22.35 Joost vraagt aan Rob, die in het bubbelbad zit, watvoor been hij nu heeft, een waterbeen…? Rob laat zijn stomp zien (Dido voelt er even aan, ‘ooooh wat zacht’) dat als een portemonnaieetje is dichtgenaaid, er zat veel straatvuil in de wond….
pi_30061290
[22.50] Lieske weegt 54/55 kilo en is altijd aan de dunne kant geweest (ook ivm haar balletachtergrond). Bij haar zelf is het nooit zover gekomen, maar de beste vriendin van Lieske is opgenomen geweest in een psychiatrische inrichting vanwege anorexia.

[22.54] Ze beginnen over het MTV-programma 'True Life', waarin een worstelaar er absurde manieren voor hadden om op zijn streefgewicht te komen.

[22.56] Vriendinnetje van Lieske heeft 27 kilo gewogen en zelfs meerdere malen op de intensive care gelegen...
  zondag 28 augustus 2005 @ 23:39:15 #145
16874 creno
born this way
pi_30062097
Roel en nog 3 anderen hebben net truukjes gedaan, met 8 vingers tilde ze joost op. En daarna ging iemand op nathalie staan die met alleen haar hoofd en haar voeten op 2 stoelen lag.
&lt;a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;www.pantsman.nl&lt;/a&gt;
  zondag 28 augustus 2005 @ 23:45:28 #146
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30062244
Joost speelde net een soort rosti rostelli. Hij hypnotiseerde Roel, die zo stijf als een plank op twee stoelen werd gelegd (hoofd op ene stoel, voeten op andere). Vervolgens ging Rikkert op zijn middel staan en dat lukte prima. Hij zakte niet door Roel heen. Dido wilde het daarna ook wel even proberen en Rikkert ging ook op haar staan. Ook zonder problemen. Schijnt dus niet al te moeilijk te zijn.

Kort daarna kwamen twee dames uit het bad, wat nog een leuk shotje opleverde

zondag 28 augustus 2005 @ 23:58:30 #147
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30062532
Dido, Joost en Nathalie zijn nu met een toneelstukje voorbereiden bezig. Er schijnt ook een sexscene in te komen met een voorbinddildo. Dido lijkt wel zin in de sexscene te hebben. Ze hebben nu al behoorlijk plezier in ieder geval.
  maandag 29 augustus 2005 @ 00:05:03 #148
16874 creno
born this way
pi_30062647
23.41: de bewoners staan in de keuken en eten van het brood, er zit iets van banaan in zegt iemand. Rikkert belt met BigBorther, en zegt: "hallo Bigbrother, we hebben al drie dagen geen... (en dat verstond ik niet)".
Roel legt uit dat als je diarree hebt je norit moet nemen.

Iedereen staat in de keuken door elkaar te praten, ik hoorde iemand zeggen: karnemelk.. en er word iets gezegd over fohnen.

Buiten zitten Dido en Joost en ze doen alsof ze een boerenstel zijn. Of dat willen ze gaan doen, want het lijkt alsof Joost een heel scenario aan het vertellen is. (scenario: boerenstel, bijna failliet, er komt een vertegenwoordig van de porno-industrie. Een van de acteurs is ziek en die moet vervangen worden, en dan word het boeren-stel een porno-stel. Laatste scene is dat de kinderen bellen.)
De rest mag van niets weten, want dan beginnen ze te kletsen zegt Joost.
pi_30122835
Slotje.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')