zij eet sowieso erg weinig zo over de dag genomen, vind ik, of ik moet dat steeds missenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:45 schreef J-net het volgende:
Tanja eet zelf dr bord niet leeg......
Hummie denkt... tijd voor seks... dus ik ga toch maar ff naar de avondwinkel om drank te halen... want zoals 1 van de bewoners eerder zei: met drank op gaan we met zijn allen als hondjes neuken... tijd voor leuke beelden via de streamsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:47 schreef Dynabite het volgende:
<-------- ziet hummie denken "shit ..dit is wel erg onbenullig"
Roken onderdrukt hongergevoelensquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:45 schreef J-net het volgende:
Tanja eet zelf dr bord niet leeg......
Kans bestaat ook dat ze de hele dag door kleine beetjes eet. Dat valt dan minder op dan dat ze een bord eten laat staan volgens mij.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:48 schreef milagro het volgende:
[..]
zij eet sowieso erg weinig zo over de dag genomen, vind ik, of ik moet dat steeds missen
ms dat de baby tegen de maag drukt, en ze gewoon niet echt trek heeft daarom.
en het kapsel voegt niets toe aan ons beeldmateiriaalquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:48 schreef Tindra het volgende:
Kan Linda nu niet worden weggestemd? Linda voegt niets toe aan de groep.
Terwijl ze eigenlijk zou moeten eten voor twee...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:48 schreef milagro het volgende:
[..]
zij eet sowieso erg weinig zo over de dag genomen, vind ik, of ik moet dat steeds missen
ms dat de baby tegen de maag drukt, en ze gewoon niet echt trek heeft daarom.
tegen de koortsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:50 schreef Darklight het volgende:
Linda moet gewoon wat drank hebben
Wat een onzinquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:50 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Terwijl ze eigenlijk zou moeten eten voor twee...
Annie de Rooij had zo te horen géén brommerpech...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:51 schreef Tindra het volgende:
Zo, de brommerjeugd is ook aanwezig.
Nee, dat niet, je moet niet eten voor twee, dan word je dus te dik, maar je moet wel éten dusquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:50 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Terwijl ze eigenlijk zou moeten eten voor twee...
Ik ben wel benieuwd wat daar nu allemaal van waar isquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:52 schreef Dynabite het volgende:
Zou rob al tegen de muren oplopen?
De eerste van vandaag!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:49 schreef Tamaartje het volgende:
Tanja heeft er voor de verandering nog maar weer 1 opgestoken
Grappig bedachtquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik kon het zingen niet aanhoren en heb dit Medisch Centrum Aalsmeer maar even inelkaar geknutseld. Aanvullingen?
Is het al 24:00 uur geweest in jouw tijdzone?quote:
Dat laatste uurtje schenk ik haarquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:55 schreef Pinball het volgende:
Is het al 24:00 uur geweest in jouw tijdzone?
Ik neem aan dat er in die 'geheime ruimte' wel een camera hangt, maar dat het nu uiteraard niet wordt gestreamd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:53 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat daar nu allemaal van waar is
We wachten geduldig afquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:57 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er in die 'geheime ruimte' wel een camera hangt, maar dat het nu uiteraard niet wordt gestreamd.
Neuh, alleen rook in d'r ogen denk ikquote:
Zouden er nog vitamines zitten in groentes die driemaal een kwartier zijn gekookt en vervolgens licht aangebrand na dat geschuif in die wok/koekenpan op je bord belanden dan ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:52 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, dat niet, je moet niet eten voor twee, dan word je dus te dik, maar je moet wel éten dus, en dan liefst gezond
Ga je gangquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:58 schreef Tamaartje het volgende:
ohwjee ben benieuwd.. ze vragen om muziek van buitenaf.. denk dat er vast wel gekken zijn die daar even iets gaan draaien..
Laat Dido maar douchen met een glibberige handzeep...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:59 schreef Tindra het volgende:
Waarom gaat er nou niemand in die bloody jacuzzi? Die staat er niet voor niets, Dido!
Half uurtje rijden, maar ik laat het aan andere gekken overquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:00 schreef Tamaartje het volgende:
woon niet dichtbij.. en ik heb geen vette audio in de auto![]()
Ik ook ongeveer half uurtje hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:02 schreef eborn het volgende:
[..]
Half uurtje rijden, maar ik laat het aan andere gekken over
Mwah, heb ik liever Guus Meeuwisquote:
wel als je erbij rookt, dan filtert je ze er namelijk uit, voordat je de groenten in de pan flikkert namelijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:58 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zouden er nog vitamines zitten in groentes die driemaal een kwartier zijn gekookt en vervolgens licht aangebrand na dat geschuif in die wok/koekenpan op je bord belanden dan ?
Guus is ook leuk (heb ook zijn dvdquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:04 schreef eborn het volgende:
[..]
Mwah, heb ik liever Guus Meeuwis
Nu eens kijken hoe lang het afwassen van de rotzooi gaat duren. Als ze net zo vluchtig afwassen als Dido (of Nathalie...) dan hoeft dat niet zo lang te duren
Dat, of de cameraman/vrouw zit net als gisteren weer aan het bierquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:07 schreef Ireth het volgende:
He stream1 zoomde net in op die spiegel naast die deur buiten waar Joost gister aan stond te frummelen toen hij door Ralph gestoord werd. Zou Rob achter die spiegel met watjes in zijn oren zitten tegen het martelende gezang?
Rob zingt gewoon meequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:07 schreef Ireth het volgende:
He stream1 zoomde net in op die spiegel naast die deur buiten waar Joost gister aan stond te frummelen toen hij door Ralph gestoord werd. Zou Rob achter die spiegel met watjes in zijn oren zitten tegen het martelende gezang?
Jammer.. net gemistquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:07 schreef Ireth het volgende:
Das Mennoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:13 schreef Loedertje het volgende:
Wie is die aso met die witte broek die de hele tijd met zijn vieze voeten op de eettafel zit?
Isapoohquote:
Waarschijnlijk is het monnik-meditatie-tijd!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:15 schreef Tamaartje het volgende:
Roel is wel heel stil vind ik trouwens...
Oh zie nu dat die binnen is..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:16 schreef eborn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het monnik-meditatie-tijd!
Wel bijhouden hé, ik verwacht straks een BB5 hitparade met meest gezongen nummersquote:
live via de streams maar niet op tv hoor!!!!!!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:17 schreef Ireth het volgende:
Tanja: "Neefje Paul, blablabla maar dit mag ff niet uitgezonden worden trouwens.... "![]()
Klopt, viel mij ook op. Waarschijnlijk kan ze niet spellenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:18 schreef Tamaartje het volgende:
Of zn achternaam met een L begint?
Net zei ze toch O?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:18 schreef Tamaartje het volgende:
Of zn achternaam met een L begint?
Net zei ze toch O?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:19 schreef eborn het volgende:
[..]
Klopt, viel mij ook op. Waarschijnlijk kan ze niet spellen
Ga je eens snel in een hoekje zitten schamen!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:19 schreef p-etr-a het volgende:
Oh ik kan me al zo voorstellen dat ik daar het hardst van allemaal zou zingen, leuke liedjes!
moet je voorstellen wat ze gaan doen als er drank in gegooid wordt.... dan wordt het waarschijnlijk paradise by the dashboard light en YMCA ofzoquote:
JAAAA!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:16 schreef Dynabite het volgende:
<---- vreest dat ze dalijk aan de sinterklaasliedjes beginnen
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:19 schreef p-etr-a het volgende:
Oh ik kan me al zo voorstellen dat ik daar het hardst van allemaal zou zingen, leuke liedjes!
WAT is er mis met Meatloaf?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:22 schreef J-net het volgende:
moet je voorstellen wat ze gaan doen als er drank in gegooid wordt.... dan wordt het waarschijnlijk paradise by the dashboard light en YMCA ofzo![]()
![]()
![]()
Daar begint het gelazer alquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:16 schreef Dynabite het volgende:
<---- vreest dat ze dalijk aan de sinterklaasliedjes beginnen
Help. Ireth is een clone van Lindoa.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:21 schreef Ireth het volgende:
aaaaaaaaaaaaaanhoruh!
Alles beter dan oh denneboomquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:22 schreef J-net het volgende:
[..]
moet je voorstellen wat ze gaan doen als er drank in gegooid wordt.... dan wordt het waarschijnlijk paradise by the dashboard light en YMCA ofzo![]()
![]()
![]()
Ik schaam me niet zo gauw hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:20 schreef eborn het volgende:
[..]
Ga je eens snel in een hoekje zitten schamen!
Is dat er nu weer? Jammer dat ik niet meer in Hilversum woon!quote:(Of ga naar Hilversum On-Air als je je uit wilt leven)
Nix mis met Meatloaf, maar wel als zij alle liedjes verkrachten.......quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:23 schreef Tindra het volgende:
[..]
Help. Ireth is een clone van Lindoa.
Dat blijktquote:
Is er elk jaar zover ik weet. On-Air, Alive, etc. Maar ik had geen zin om in de kou te gaan staanquote:Is dat er nu weer? Jammer dat ik niet meer in Hilversum woon!
Oze wieze woze wieze wies wies kristalla, oze wieze wooooo zequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:21 schreef Ireth het volgende:
*drukt mute in* Ik kan het niet meer aaaaaaaaaaaaaanhoruh!![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:26 schreef sillebil het volgende:
[..]
Oze wieze woze wieze wies wies kristalla, oze wieze wooooo ze![]()
Neuh, die komt niet meer terug vanavond. Zal wel zoiets hebben van: "Been there, done that"quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:28 schreef Magics het volgende:
is Rob al terug?
Ja, dat het elk jaar is weet ik. Alive is al weer lang geweest. Je had een tijd geleden ook nog Hillypop ofzo, maar daar komen geen edities meer van geloof ik. Vind die dingetjes altijd wel leuk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:25 schreef eborn het volgende:
[..]
Dat blijkt
[..]
Is er elk jaar zover ik weet. On-Air, Alive, etc. Maar ik had geen zin om in de kou te gaan staan
vooral BEEN therequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:29 schreef eborn het volgende:
[..]
Neuh, die komt niet meer terug vanavond. Zal wel zoiets hebben van: "Been there, done that"
Er zijn er twee. Lichtgroen is Nathalie, donkergroen is Dido.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:29 schreef p-etr-a het volgende:
Wie is nou dat meisje in het groen?
Nathalie, de ex van Ralph, inhet wit, naast Linda in het licht grijsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:29 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja, dat het elk jaar is weet ik. Alive is al weer lang geweest. Je had een tijd geleden ook nog Hillypop ofzo, maar daar komen geen edities meer van geloof ik. Vind die dingetjes altijd wel leuk.
Maargoed, back ontopic maar weer hè:
Wie is nou dat meisje in het groen?
Denk niet dat er op dít tijdstip nog iets gaat gebeuren...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:32 schreef eborn het volgende:
Stream 4 zit een beetje te schakelen naar de poort...
Spaar me, zelfs zonder drank zijn ze al niet om aan te horenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:25 schreef Darklight het volgende:
Waarom krijgen ze geen drank? Is toch zaterdagavond
Denk het ook niet, maar ben bang dat ik het tot 4 uur moet blijven controlerenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:33 schreef Tindra het volgende:
Denk niet dat er op dít tijdstip nog iets gaat gebeuren...
nee, dat bewaren ze voor zondagquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:33 schreef Tindra het volgende:
[..]
Denk niet dat er op dít tijdstip nog iets gaat gebeuren...
Klopt, het is soms lastig. Maar ik merk dat ik na 2 dagen kijken nu iedereen bij naam weet. Dus uiteindelijk blijft het wel hangenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:34 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb soms écht nog moeite om ze uit elkaar te houden. Ik vind dat er nog best wat soortgelijke typetjes in zitten, vooral op het eerste gezicht.
Wie in dit huis roken er eigenlijk níet? Die krijgen daar toch nog een bonus voor ofzo?
Is Rob zelf eigenlijk ook nog ergens op de streams te zien geweest?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:35 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, dat bewaren ze voor zondag
en dan denk ik dat ze dan ms enkel verklappen wáár Rob zit , aan ons dan.
ms moeten de bewoners Rob zélf ontdekken en is het Joost's opdracht dat zo lang mogelijk te voorkomen, ergo we zien Rob niet meer terug![]()
Ik had er in het begin ook moeite mee maar na een dag kijken weet ik nu wel de namenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:35 schreef eborn het volgende:
[..]
Klopt, het is soms lastig. Maar ik merk dat ik na 2 dagen kijken nu iedereen bij naam weet. Dus uiteindelijk blijft het wel hangen
Ik weet alleen wie wel roken. Volgens mij Roel en Tanja en Chantal?
Twee dagen best intensief kijken zou ik toch denken dan! Ik vind het nogal een groep, en dan willen ze er nog meer bij gaan gooien. Wordt voor degene die alleen op tv kijkt en niet de streams volgt waarschijnlijk helemaal een ramp.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:35 schreef eborn het volgende:
[..]
Klopt, het is soms lastig. Maar ik merk dat ik na 2 dagen kijken nu iedereen bij naam weet. Dus uiteindelijk blijft het wel hangen
Ik weet alleen wie wel roken. Volgens mij Roel en Tanja en Chantal?
nee, het is een lokkertje voor de tv uitzendingquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:36 schreef Ymke het volgende:
[..]
Is Rob zelf eigenlijk ook nog ergens op de streams te zien geweest?
Waarschijnlijk wel, maar dat zijn ook geen die-hard fans (lees: verslaafden)quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:38 schreef p-etr-a het volgende:
Twee dagen best intensief kijken zou ik toch denken dan! Ik vind het nogal een groep, en dan willen ze er nog meer bij gaan gooien. Wordt voor degene die alleen op tv kijkt en niet de streams volgt waarschijnlijk helemaal een ramp.
ah , bedanktquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:38 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, het is een lokkertje voor de tv uitzending
ik vind het echt erg dat ik nu al verslaafd benquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:38 schreef eborn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar dat zijn ook geen die-hard fans (lees: verslaafden)
jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind trouwens dat ze opvallend weinig hebben gesproken over Rob's snelle vertrek. Of heb ik al die gesprekken gemist?
Tja, ik was toch echt 5 jaar clean, maar nu is het weer zo verquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:39 schreef Tamaartje het volgende:
ik vind het echt erg dat ik nu al verslaafd ben![]()
Klopt. Gisteravond hebben ze het er nog even heel kort over gehad. En of hij wel of niet terug zou komen. Maar verder bar weinig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:40 schreef milagro het volgende:
gemist dus... en we hebben de 2 uren vlak na zijn vertrek natuurlijk allemaal gemist
ze gaan in de Jaccuzie denk ik?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:40 schreef Isabeau het volgende:
Camera 3 gaat iemand onder de douche (vrouwelijk, blond haar)
hier ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:40 schreef eborn het volgende:
[..]
Tja, ik was toch echt 5 jaar clean, maar nu is het weer zo ver
Te vroeg om definitieve uitspreken te doen, maar ik voel ook een verslaving aankomen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:40 schreef eborn het volgende:
Tja, ik was toch echt 5 jaar clean, maar nu is het weer zo ver
Ik zou even bij Lieske checken of er naast condooms ook pilletjes van Drion in de verbandtrommel zittenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:43 schreef Ymke het volgende:
Ik zou echt agressief worden met zulke seniele dames om me heen
ik lig met mn laptop in bedquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:43 schreef milagro het volgende:
[..]
hier ook
in de (makkelijke) ligstoel voor de pc is best erg, vind ik althans![]()
Ik ga niet zo laat slapen.. hoop dat ze morgenochtend een beetje normale tijd wakker zijn anders is het zooooo saaiquote:
Ik vind het zo wel ideaal: 4 uur naar bed, 12 uur op. Precies mijn ritmequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:46 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ga niet zo laat slapen.. hoop dat ze morgenochtend een beetje normale tijd wakker zijn anders is het zooooo saai![]()
mps?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:46 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Zijn die 2 meiden stoned ofzo?
oh dat is met 2 nachten doorhalen al gebeurd, hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:46 schreef Ymke het volgende:
Ik vind het trouwens verbazingswekkend hoe snel ze allemaal hun dag/nachtritme omdraaien
mijnes nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:47 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik vind het zo wel ideaal: 4 uur naar bed, 12 uur op. Precies mijn ritme
Ik denk dat ze niet eens meer echt een goed idee hebben van de dag en de nacht. In ieder geval niet van de tijd. Maar als je wakker wordt en het is al helemaal licht, en je gaat avondeten als het alweer een beetje donker wordt dan lijkt me dat er wel een lichtje gaat branden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:46 schreef Ymke het volgende:
Ik vind het trouwens verbazingswekkend hoe snel ze allemaal hun dag/nachtritme omdraaien
Daar zijn ze voorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:48 schreef Tamaartje het volgende:
mijnes nietmaarja ik lees wel bij
![]()
klein begin ,, paaldansenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:48 schreef BB-King het volgende:
Hmmz, ze kunnen beter een lesbische scené naspelen... zou een stuk leuker zijn.
Ja als je toch verder geen reet te doen hebt, is het 's nachts toch altijd net wat gezelligerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:48 schreef milagro het volgende:
[..]
oh dat is met 2 nachten doorhalen al gebeurd, hoor
en zeker als je geen klok hebt.
dat is BB , je kijkt gewoon mee in een huis, waar mensen wonen en mensen doen nu eenmaal soms debiel dus, en soms zijn ze saai, en soms kun je er om lachen, en dan weer ergeren, en soms gebeuren er spannende dingen en zo dagen niets.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:48 schreef Dr_Greene het volgende:
Het is nu debielentelevisie geworden, om in Youp van't Hek termen te spreken.
Als dat zo doorgaat slapen ze alleen overdags en snachts allemaal op , zijn ze na een paar weken allemaal depresiefquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:48 schreef milagro het volgende:
[..]
oh dat is met 2 nachten doorhalen al gebeurd, hoor
en zeker als je geen klok hebt.
Ik vind het er allemaal erg gemaakt uitzien wat ze doen. Inderdaad een beetje alsof ze bang zijn dat de camera weg gaat draaien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:51 schreef Dynabite het volgende:
zouden die meiden nu een beetje zichzelf zijn?...of zoiets van de camera's staan op ons dus we moeten aandacht?
Precies wat ik leuk vind aan BBquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:50 schreef milagro het volgende:
dat is BB , je kijkt gewoon mee in een huis, waar mensen wonen en mensen doen nu eenmaal soms debiel dus, en soms zijn ze saai, en soms kun je er om lachen, en dan weer ergeren, en soms gebeuren er spannende dingen en zo dagen niets.
Stream 3 is bij mij nu ook doodquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:53 schreef Pinball het volgende:
100 camera's in huis maar de regie krijgt alleen 2 hysterische wijven in beeld![]()
Ghegheghe, die youp (joep). Fulmineert tegen alles wat hem tegenstaat en gaat er vandoor met een 'hockeytrutje". Ghegheghe, die Youp Joep.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:48 schreef Dr_Greene het volgende:
Het is nu debielentelevisie geworden, om in Youp van't Hek termen te spreken.
Same here.quote:
\quote:
Ik vind dit ook leuker dan arm/rijk en battle enzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:56 schreef milagro het volgende:
[..]
\en daarom vond ik de eerste ook veel leuker dan dat arm/rijk gedoe later.
en deze dus ook, gewoon dingen laten gaan zoals ze gaan (met wat gemanipuleer vd regie uiteraard).
ik vind het echt interessant om te zien hoe mensen op elkaar reageren, hoe het nu nog allemaal koek en ei is, en dan later dat minder wordt ws, bij sommigen iig en er geroddeld gaat worden, ook al neemt men zich voor dat niet te doen etc etc
morge komt de eerste live uitzending en dan iedre werkdag bigbrother op tv dus 24/7 achter je pc zitte is dan niet nodigquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:59 schreef portable het volgende:
Mjah, het nadeel is wel dat je echt bijna 24/7 moet kijken.
"ben toch nietgek?"
Slaapzequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:58 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ga jullie verlaten voor nu, fijne nacht.. en tot morgen![]()
Inderdaad dan zijn toch de belangrijkste beelden wel te zien, en lekker vanaf de bank in plaats van vanaf een stom stoeltje.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:00 schreef koen... het volgende:
[..]
morge komt de eerste live uitzending en dan iedre werkdag bigbrother op tv dus 24/7 achter je pc zitte is dan niet nodig
Misschien moet je dan een lekkere bureaustoel kopen, of zo'n groene die ook in het BB huis staan. Dan kan je je stomme stoeltje weg doenquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:02 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Inderdaad dan zijn toch de belangrijkste beelden wel te zien, en lekker vanaf de bank in plaats van vanaf een stom stoeltje.
Maargoed ik ben de streams ook zat nu en wil morgen vroeg uit de veren, dus veel plezier nog maar ik ga!
Ik heb ook alleen deel 1 helemaal gevolgd, die andere delen vond ik al snel vervelend doordat het 'spannend' gemaakt werd en dat vond ik nu juist niet interessant.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:56 schreef milagro het volgende:en daarom vond ik de eerste ook veel leuker dan dat arm/rijk gedoe later.
en deze dus ook, gewoon dingen laten gaan zoals ze gaan (met wat gemanipuleer vd regie uiteraard).
ik vind het echt interessant om te zien hoe mensen op elkaar reageren, hoe het nu nog allemaal koek en ei is, en dan later dat minder wordt ws, bij sommigen iig en er geroddeld gaat worden, ook al neemt men zich voor dat niet te doen etc etc
Kan hem geen ongelijk gevenquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:02 schreef vw_caddy het volgende:
Die cameraman bij het bad was zeer geinteresseerd in het achterwerk van Dido volgens mij
Ja, want om 7 uur kan dat niet natuurlijk. Dat zou te schokkend zijn voor kinderenquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:08 schreef portable het volgende:
laten ze ook gewoon tieten op tv zien? of misschien de late avond uitzending?
Dat zat ik me dus ook al af te vragen? waar is de rest en waarom zijn ze niet in beeld?quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:13 schreef Ymke het volgende:
Waarom staan er 3 streams op een gesprek ? Er gebeurd toch wel meer daar?
Zal je net zien dat Dido een trio met Menno en Rikkert aan het doen is.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat zat ik me dus ook al af te vragen? waar is de rest en waarom zijn ze niet in beeld?
hij is ook hovenier geweest, zo vertelde hij mij een maand terug hier in huis las ik op de BB sitequote:Op zondag 28 augustus 2005 00:17 schreef BB-King het volgende:
Je kan zien dat Ralph brandweerman is.
Hij loopt al de hele dag als enige de planten water te geven...![]()
Heey POEPEN!!!!!!!quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:29 schreef koen... het volgende:
wat zei ie?
ik heb altijd moeite met kleine pilletjes juist, die blijven achterquote:
Welkom bij BB 5...je gaat nog veel over baby's horenquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Gaan ze wéér over die baby praten. Zout op met dat kutbaby.
gisternacht wel , hoor , vooral de heren dusquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:40 schreef Ymke het volgende:
Ook hier zit ze letterlijk naast het gesprek , men praat niet met haar
Duh.... het ligt eraan hoe snel ze openen. De eerste die opent loopt voor op de tweede die opent .. enz enzquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:44 schreef Isabeau het volgende:
Hmm...ik hoor Tanja op stream 1 zeggen "...maar dat hebben ze al gedaan", ik wil een andere camera proberen en probeer camera 2. Op het moment dat die loopt hoor ik Tanja zeggen " ...maar dat hebben ze al gedaan". Loopt camera 2 iets achter bij 1 of zo![]()
Ah , dat heb ik gemistquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:44 schreef milagro het volgende:
[..]
gisternacht wel , hoor , vooral de heren dus
huh? ik sluit stream 2 af en open stream 3...niks na elkaar openen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Duh.... het ligt eraan hoe snel ze openen. De eerste die opent loopt voor op de tweede die opent .. enz enz
yep, dat is altijd zo, als er meerder camera's op dezelfde ruimte aan staan.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:44 schreef Isabeau het volgende:
Hmm...ik hoor Tanja op stream 1 zeggen "...maar dat hebben ze al gedaan", ik wil een andere camera proberen en probeer camera 2. Op het moment dat die loopt hoor ik Tanja zeggen " ...maar dat hebben ze al gedaan". Loopt camera 2 iets achter bij 1 of zo![]()
[inkopper]quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:41 schreef milagro het volgende:
ik kan geen duikboten weg krijgen bv
Ik denk wel dat Tanja uiteindelijk iets ergers kan bedenken ja.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:47 schreef Falco het volgende:
Lorena is niet echt een mooie naam, beetje aso. Maar het kan altijd wel weer erger.
http://www.xs4all.nl/~marnix1/Project1.exequote:Op zondag 28 augustus 2005 00:47 schreef Isabeau het volgende:
ik kijk 1 stream tegelijk...hoe moet ik ze alle 4 kijken dan?
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:47 schreef Isabeau het volgende:
Sjonnie als het een meisje wordt en Anita voor een jongenquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:48 schreef speknek het volgende:
Ik denk wel dat Tanja uiteindelijk iets ergers kan bedenken ja.
Scanman, ik hou van je!!quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~marnix1/Project1.exe
Probeer die eens. Perfect beeld bij mij
Die is er voor de uitzendingen. Daar verschijnen Bridget, Ruud en andere filmpjes op.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom hebben ze een Plasma TV in het huis staan wanneer ze geen kabel hebben en geen zenders kunnen ontvangen, ze mogen immers geen contact hebben met de buitenwereld.
Ik vraag mij af, kunnen ze wel aan kranten komen en mogen ze die dan wel lezen?
De vader is een Antilliaan dus he twordt Stanley of Marlon of Steve of Brianquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:50 schreef eborn het volgende:
[..]
Sjonnie als het een meisje wordt en Anita voor een jongen
Tanja Jr. is ook wel creatiefquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:52 schreef milagro het volgende:
De vader is een Antilliaan dus he twordt Stanley of Marlon of Steve of Brian
Voor een meisje Shamilla, Tamaleeeeeeeeeeeeeeesha, of Gita Angelee of zo
Die is voor de TV uitzending van morgen...quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom hebben ze een Plasma TV in het huis staan wanneer ze geen kabel hebben en geen zenders kunnen ontvangen, ze mogen immers geen contact hebben met de buitenwereld.
Ik vraag mij af, kunnen ze wel aan kranten komen en mogen ze die dan wel lezen?
Ze voelt zich volgens mij ook niet helemaal 100%. Afgezien van d'r normale gekte dan...quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:52 schreef Isabeau het volgende:
Leuk om zo op camera 4 te zien dat Linda er niet bij hoort
Jaquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:55 schreef milagro het volgende:
is stream 3 bij jullie ook 'dood' ?
Al een uurtje ofzo jaquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:55 schreef milagro het volgende:
yep, al een hele tijdquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:55 schreef milagro het volgende:
Al die links heb ik ook bekeken maar als je even een andere pagina opent, ben je het beeld weer kwijtquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:47 schreef Isabeau het volgende:
Yep, en dat willen ze bewaren voor de reguliere uitzendingenquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:01 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij is dit de groep saaie mensen en de leuke mensen zitten buiten.
Nee, Ralph zit binnen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:02 schreef Ryan3 het volgende:
Zit die spuitgast bij de leuke mensen???
Het is bijzonder saai op dit moment dus neequote:Op zondag 28 augustus 2005 01:06 schreef teamlead het volgende:
zo.. weer terug
Heb ik nog wat gemist? en waar is Ingrid?
Ja, de variatie is ver te zoekenquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:12 schreef scanman01 het volgende:
Nu 3 keer hetzelfde beeld... Lekker!!
Je zal zien, straks moet je er mss wel voor betalen!quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:13 schreef SlimShady het volgende:
shit man, dit is echt verslavend![]()
ik wil slapen![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:13 schreef SlimShady het volgende:
shit man, dit is echt verslavend![]()
ik wil slapen![]()
Natuurlijkquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:20 schreef Maerycke het volgende:
Haar derde pas uiteraard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |