ze gaan in de Jaccuzie denk ik?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:40 schreef Isabeau het volgende:
Camera 3 gaat iemand onder de douche (vrouwelijk, blond haar)
hier ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:40 schreef eborn het volgende:
[..]
Tja, ik was toch echt 5 jaar clean, maar nu is het weer zo ver
Te vroeg om definitieve uitspreken te doen, maar ik voel ook een verslaving aankomen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:40 schreef eborn het volgende:
Tja, ik was toch echt 5 jaar clean, maar nu is het weer zo ver
Ik zou even bij Lieske checken of er naast condooms ook pilletjes van Drion in de verbandtrommel zittenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:43 schreef Ymke het volgende:
Ik zou echt agressief worden met zulke seniele dames om me heen
ik lig met mn laptop in bedquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:43 schreef milagro het volgende:
[..]
hier ook
in de (makkelijke) ligstoel voor de pc is best erg, vind ik althans![]()
Ik ga niet zo laat slapen.. hoop dat ze morgenochtend een beetje normale tijd wakker zijn anders is het zooooo saaiquote:
Ik vind het zo wel ideaal: 4 uur naar bed, 12 uur op. Precies mijn ritmequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:46 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ga niet zo laat slapen.. hoop dat ze morgenochtend een beetje normale tijd wakker zijn anders is het zooooo saai![]()
mps?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:46 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Zijn die 2 meiden stoned ofzo?
oh dat is met 2 nachten doorhalen al gebeurd, hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:46 schreef Ymke het volgende:
Ik vind het trouwens verbazingswekkend hoe snel ze allemaal hun dag/nachtritme omdraaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |