ze gaan in de Jaccuzie denk ik?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:40 schreef Isabeau het volgende:
Camera 3 gaat iemand onder de douche (vrouwelijk, blond haar)
hier ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:40 schreef eborn het volgende:
[..]
Tja, ik was toch echt 5 jaar clean, maar nu is het weer zo ver
Te vroeg om definitieve uitspreken te doen, maar ik voel ook een verslaving aankomen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:40 schreef eborn het volgende:
Tja, ik was toch echt 5 jaar clean, maar nu is het weer zo ver
Ik zou even bij Lieske checken of er naast condooms ook pilletjes van Drion in de verbandtrommel zittenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:43 schreef Ymke het volgende:
Ik zou echt agressief worden met zulke seniele dames om me heen
ik lig met mn laptop in bedquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:43 schreef milagro het volgende:
[..]
hier ook
in de (makkelijke) ligstoel voor de pc is best erg, vind ik althans![]()
Ik ga niet zo laat slapen.. hoop dat ze morgenochtend een beetje normale tijd wakker zijn anders is het zooooo saaiquote:
Ik vind het zo wel ideaal: 4 uur naar bed, 12 uur op. Precies mijn ritmequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:46 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ga niet zo laat slapen.. hoop dat ze morgenochtend een beetje normale tijd wakker zijn anders is het zooooo saai![]()
mps?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:46 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Zijn die 2 meiden stoned ofzo?
oh dat is met 2 nachten doorhalen al gebeurd, hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:46 schreef Ymke het volgende:
Ik vind het trouwens verbazingswekkend hoe snel ze allemaal hun dag/nachtritme omdraaien
mijnes nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:47 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik vind het zo wel ideaal: 4 uur naar bed, 12 uur op. Precies mijn ritme
Ik denk dat ze niet eens meer echt een goed idee hebben van de dag en de nacht. In ieder geval niet van de tijd. Maar als je wakker wordt en het is al helemaal licht, en je gaat avondeten als het alweer een beetje donker wordt dan lijkt me dat er wel een lichtje gaat branden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:46 schreef Ymke het volgende:
Ik vind het trouwens verbazingswekkend hoe snel ze allemaal hun dag/nachtritme omdraaien
Daar zijn ze voorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:48 schreef Tamaartje het volgende:
mijnes nietmaarja ik lees wel bij
![]()
klein begin ,, paaldansenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:48 schreef BB-King het volgende:
Hmmz, ze kunnen beter een lesbische scené naspelen... zou een stuk leuker zijn.
Ja als je toch verder geen reet te doen hebt, is het 's nachts toch altijd net wat gezelligerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:48 schreef milagro het volgende:
[..]
oh dat is met 2 nachten doorhalen al gebeurd, hoor
en zeker als je geen klok hebt.
dat is BB , je kijkt gewoon mee in een huis, waar mensen wonen en mensen doen nu eenmaal soms debiel dus, en soms zijn ze saai, en soms kun je er om lachen, en dan weer ergeren, en soms gebeuren er spannende dingen en zo dagen niets.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:48 schreef Dr_Greene het volgende:
Het is nu debielentelevisie geworden, om in Youp van't Hek termen te spreken.
Als dat zo doorgaat slapen ze alleen overdags en snachts allemaal op , zijn ze na een paar weken allemaal depresiefquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:48 schreef milagro het volgende:
[..]
oh dat is met 2 nachten doorhalen al gebeurd, hoor
en zeker als je geen klok hebt.
Ik vind het er allemaal erg gemaakt uitzien wat ze doen. Inderdaad een beetje alsof ze bang zijn dat de camera weg gaat draaien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:51 schreef Dynabite het volgende:
zouden die meiden nu een beetje zichzelf zijn?...of zoiets van de camera's staan op ons dus we moeten aandacht?
Precies wat ik leuk vind aan BBquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:50 schreef milagro het volgende:
dat is BB , je kijkt gewoon mee in een huis, waar mensen wonen en mensen doen nu eenmaal soms debiel dus, en soms zijn ze saai, en soms kun je er om lachen, en dan weer ergeren, en soms gebeuren er spannende dingen en zo dagen niets.
Stream 3 is bij mij nu ook doodquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:53 schreef Pinball het volgende:
100 camera's in huis maar de regie krijgt alleen 2 hysterische wijven in beeld![]()
Ghegheghe, die youp (joep). Fulmineert tegen alles wat hem tegenstaat en gaat er vandoor met een 'hockeytrutje". Ghegheghe, die Youp Joep.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:48 schreef Dr_Greene het volgende:
Het is nu debielentelevisie geworden, om in Youp van't Hek termen te spreken.
Same here.quote:
\quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |