Zoiets dus hè.quote:Geachte mevrouw H.,
Ik ben de moeder van Neukmijmaaranaal1988 en schrijf u omdat ik mij ernstig zorgen maak over de hoge postaantallen van mijn zoon op uw forum Fok!. Ik vrees dat zijn schoolresultaten hier te veel onder lijden, zeker nu hij zijn eindexamenjaar ingaat. U zou mij daarom mij een groot plezier doen als u mijn zoon een permanente ban wilt opleggen.
Met vriendelijke groet,
Nu wilde ik me net registreren als Neukmijmaaranaal1988 om hier een leuke reactie op te plaatsen, blijkt dat FOK zowel Hotmail, Netscape als Gmail-adressen niet toestaat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Zo Yvonne eigenlijk vaak mailtjes van bezorgde moeders krijgen?
[..]
Zoiets dus hè..
ik al de hele middagquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:34 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik al de hele middag
en mental theotje zei dat veronica's lekkerste er binnenkort weer op is.. nòg lekkerder.. dus..
oja: hoi![]()
Wie bedoel je nou met lastpost, hè, hè?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:27 schreef tech het volgende:
Ik ben blij dat we weer even van die lastpost verlost zijn. Wil dan nu iedereen aub de spelden overstemmen?
Heb jij een goed werkende gaydar, of waren het onmiskenbare nichten?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:55 schreef wonderer het volgende:
Ik zag echt zoveel jonge homo's op Utrecht CS vandaag... is er wat aan de hand ofzo?
Misschien opweg naar Mysteryland?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:55 schreef wonderer het volgende:
Ik zag echt zoveel jonge homo's op Utrecht CS vandaag... is er wat aan de hand ofzo?
Als ze elkaar begroeten met een zoen op de mond, kan het bijna niet meer missenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:00 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Heb jij een goed werkende gaydar, of waren het onmiskenbare nichten?
Islay whiskiesquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:10 schreef Stroekie het volgende:
Dahag lieve kijkbuiskinderen
goedemorgen u allen zo hier tezamen![]()
Ja ben ook ondertussen hier maar weer achter mijn schermpje gekropen
de vakantie in Schotland is zonder grote problemen verlopen
weet nu veel meer over een Cask Extra Pale ale en natuurlijk alles over de whiskies van the isle Islay. Het is echter geen plek voor hunk hunting
Maar dat is vanmiddag allemaal weer goed gemaakt op Mysteryland.
En zou daarom inderdaad goed kunnen dat ze zo afscheid namen
Ik werd vanochtend pas om 13:30 wakker, dus ben nu idd nog redelijk actief. Maar ja, tis ook zaterdag hequote:Op zondag 28 augustus 2005 00:35 schreef XMN8R het volgende:
Laat me raden: je bent klaarwakker, met dank aan de jetlag?
Ze hebben zich gewoon veel te veel in handen laten stoppenquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:51 schreef Great_Expectations het volgende:
Okee..
En is dat zo duur?. Kun je het hier niet gewoon bij de Austrialian kopen?
.
http://www.australianhomemade.com/quote:CARAMELIZED NUT BARS
Place 100 grams of honey (clover or mixed-flower honey) and 100 grams of chopped, raw macadamia nuts into a nonstick saucepan.
Stir at medium heat with a wooden spoon until you have a caramelcoloured mass. When the honey-nut mixture is golden brown,remove pan from heat and lower the bottom of the pan into cold water to stop the contents from cooking.
Let the contents of the pan cool before breaking the mass into small pieces. Add 300 grams of tempered chocolate to the caramelized nuts, blend chocolate and nuts together, and spread the resulting mixture evenly onto nonstick baking paper or waxed paper to form a thin layer.
Allow the chocolate-based mixture to become firm before scoring into bars.
This recipe works well with various types of nuts (or a combination of nuts): walnuts, pecans, almonds and hazelnuts are especially suitable.
Bij The Sims heb je zo'n knopje waarmee je iemand in één keer heel dik maakt.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:54 schreef Ang3l het volgende:
Wij afrekenen.... bleken die dingen iets van $7,- per brok te zijn... vandaar dus $22.45 aan fudge nu in de koelkast.... want dat spul is enorm machtig en met een brokje van 3cm bij 3cm of zo heb je al genoeg als toetje.... wij hebben dus 6 plakken van ... mwa..... 6cm bij 20cm ...
Veeeeeel goedkoper ook!quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:56 schreef Great_Expectations het volgende:
Bij The Sims heb je zo'n knopje waarmee je iemand in één keer heel dik maakt..
Mag ik mij lid van de nachtploeg noemen dan?quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:50 schreef Great_Expectations het volgende:
En is hier eigenlijk nog wel iemand? Het is zaterdag, waar is de nachtploeg!
Klinkt lekkerquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:58 schreef Great_Expectations het volgende:
Nah, flauw, ik ken het probleem. Als G_L en ik in Parijs zijn, dan vreten we ons ook helemaal vol aan macarones in alle mogelijke smaken.. En die zijn iets van 2 euro per stuk, als je ze in Le Marais bij een speciaal chocolade/macarones-winkeltje haalt. Maar lekker!
Wacht maar, straks zit jij in New York met drie andere nichten opgescheept. Ik zie al helemaal voor me hoe jij dan je handen in je zij plaatst en met een haags accent zegt "Nou, zullen we van iedere smaak dan maar een doen dan?"quote:
ja maar dan niet in de fudgewinkel of andere zoetigheid maar wellicht wel in de Abercrombie and Fitch winkelquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wacht maar, straks zit jij in New York met drie andere nichten opgescheept. Ik zie al helemaal voor me hoe jij dan je handen in je zij plaatst en met een haags accent zegt "Nou, zullen we van iedere smaak dan maar een doen dan?".
Ik vond al die A&F winkels maar duf eigenlijk. Ik vind de posters spannender dan de klerenquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar dan niet in de fudgewinkel of andere zoetigheid maar wellicht wel in de Abercrombie and Fitch winkel
Ja, zal ik nou dit superstrakke-shirtje kopen of deze? Of toch ook maar deze broek erbij en dan geen extra trui? Of toch maar allemaal?quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar dan niet in de fudgewinkel of andere zoetigheid maar wellicht wel in de Abercrombie and Fitch winkel
Dat idee had ik eigenlijk al langer. Het is vooral Veel Opgeklopt Imago en Weinig Inhoud.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond al die A&F winkels maar duf eigenlijk. Ik vind de posters spannender dan de kleren
quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:03 schreef Great_Expectations het volgende:
Wacht maar, straks zit jij in New York met drie andere nichten opgescheept. Ik zie al helemaal voor me hoe jij dan je handen in je zij plaatst en met een haags accent zegt "Nou, zullen we van iedere smaak dan maar een doen dan?".
Je bent droknen? Goh, dat was nog niet opgevallen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:09 schreef Stroekie het volgende:
Ach als we dan toch tips gaan doorgeven
Op Schiphol bij See Buy Fly is de Famous Grouse Gold Reserva van 12 jaar nu in de aanbieding van 35 voor 20 eurootjes. en afgezien van een ietwat zoete caramelsmaak is dat spul prima te drinken, want de fles is al meer dan voor de helft leeg .
Of je nou Haagse-Italiaans ijs eet of New Yorkse Fudge, wanneer je het met een stel homo's doet komt het allemaal op hetzelfde neer.quote:
nee hoor bier van vrijdagavond is nu toch wel uitgewerkt hoorquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je bent droknen? Goh, dat was nog niet opgevallen.![]()
Ja het geeft leuke billboards he.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat idee had ik eigenlijk al langer. Het is vooral Veel Opgeklopt Imago en Weinig Inhoud..
De modellen zijnquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja het geeft leuke billboards he.
[afbeelding]
Hey, this is my time!quote:
maar dat wordt dan wel ergens in de zondagnamiddag hoor als ik de foto's vanuit Denemarken binnen heb gehaald en uitgesorteerd, dan zit ik ook wat meer in het verhaal en zal ik proberen wat aan jullie topic toe te voegen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:33 schreef wonderer het volgende:
[Centraal] Whisk(e)y Topic #4 - Turf en hout
Stroekie, doe es daar posten
Leukquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dat wordt dan wel ergens in de zondagnamiddag hoor als ik de foto's vanuit Denemarken binnen heb gehaald en uitgesorteerd, dan zit ik ook wat meer in het verhaal en zal ik proberen wat aan jullie topic toe te voegen.
De broeken zijn euhm.. niet hip ookquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:30 schreef Remix het volgende:
[..]
De modellen zijnmaar de broeken... die zitten van geen meter!
Ze lubberen aan alle kanten... maar de T-shirts zitten wel goed
post is ge-editquote:
Ik zeg hetzelfde omdat ik hier ook bijna niet meer post!!quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:10 schreef creno het volgende:
Vlarp, XMN8R en Blubberzwijn !!
voor ik het later misschien vergeet: Veel Plezier in NY !
Dankje creenquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:10 schreef creno het volgende:
Vlarp, XMN8R en Blubberzwijn !!
voor ik het later misschien vergeet: Veel Plezier in NY !
Je MSN lijkt het nog steeds goed te doen hoorquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:13 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik zeg hetzelfde omdat ik hier ook bijna niet meer post!!
We hebben in ieder geval wél kei-mega-goeie stoelnummers in het vliegtuig!!!quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:54 schreef Vlarp het volgende:
GDVR.. alleen binnenlandse vluchten kunnen online inchecken..
Dan morgen maar vooraan staan in de rij bij het inchecken..
En terug minder goeie stoelen, maar dan is het toch donker een deel van de reisquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:33 schreef XMN8R het volgende:
[..]
We hebben in ieder geval wél kei-mega-goeie stoelnummers in het vliegtuig!!!
och, we zitten in ieder geval op de terugreis ook bij elkaar.quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:50 schreef Vlarp het volgende:
En terug minder goeie stoelen, maar dan is het toch donker een deel van de reis
Ben ik daar blij mee dan?quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:56 schreef XMN8R het volgende:
[..]
och, we zitten in ieder geval op de terugreis ook bij elkaar.
Ja natuurlijk! Je zit heen én terug naast mij!quote:
O ja.. het mag.. *pfew*quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:25 schreef Vlarp het volgende:
Mag je eigenlijk wel een paraplu in je handbagage hebben?
de [homo] Nathan?quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kga nu naar Ruben (Nicolai) en Nathan
en stiekem kijk je tochquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
big brother is echt een leeg programma soms
Ze hebben mij er ook uitgepikt met een mini-briefopenertje dat nog in een etui bleek te zitten. En zo vrouwelijk of nichterig zie ik er nu ook weer niet uit.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:22 schreef Great_Expectations het volgende:
En denk erom, geen scherpe dingen (nagelvijltjes, nagelschaartjes et cetera) meenemen in je handbagage! Ze controleren vrouwen hier strenger op dan mannen, maar ik vermoed dat de douane jullie als homo's ook wel eruit zal pikken..
Met zijn gewone been, zijn sportbeen of zijn douchebeen?quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:31 schreef Cybart het volgende:
rob is terug in BB
quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:45 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoop maar dat ze zwaar overdreef ........ want inmiddels is het dus een klasse 5 (de aller zwaarste orkaan) en gaat ie richting New Orleans.
10.9.8..7....6...5...4...3.....2...........1........quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:50 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
![]()
Die Amerikanen leren maar dijken bouwen.
Ang3l, Ang3l!! Haal eens diep adem, popje!quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
10.9.8..7....6...5...4...3.....2...........1........
Wat is dat nou weer voor een stomme kut opmerking? En overogens een extreem DOMME kut opmerking ook. Denk jij dat de NL dijken een orkaan klasse 5 overleven en het water tegenhouden? Ik denk dat je dan je familie in zeeland of de rest van de kust maar vast zwemvesten mag gaan geven hoor. Bovendien is het niet alleen water vanaf de oceaan, rivier en het meer maar ook regenval... dat is meestal niet plaatselijk achter een dijk, dat gaat wel eens OVER een dijk heen![]()
Ik heb al tot 10 geteldquote:Op zondag 28 augustus 2005 16:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ang3l, Ang3l!! Haal eens diep adem, popje!
Bij een orkaan van die klasse zouden we hier (in die klote polder waar ik woon) ook verzuipen, dat gebeurde in 1953 ook. Dijkjes doen dan niks. Maar ik denk dat AnGabdinges het vast niet zo heel serieus bedoelde
*Ang3l aai* rustig maar...
quote:Op zondag 28 augustus 2005 16:14 schreef Ang3l het volgende:
Nee, op zich ben ik door mijn ovedreven hysterie op DEZE orkaan verplicht om nu dit te posten aangezien ik op dit moment daar mensen ken die nu hun spullen aan het pakken zijn omdat ze (met een vrij grote kans) hun huis e hebben en houden kwijtraken. Maar sowieso vind ik het een extreem ongevoelige (en door redenen hierboven al gemeld een extreem DOMME) opmerking om te zeggen "Ja hallo, dan moeten ze maar dijken leren bouwen". Beetje zeggen "Ja hallo, eigen schuld".
En dan nog... (ik kan het niet laten):quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:50 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
![]()
Die Amerikanen leren maar dijken bouwen.
Waar is het deze keer?quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
wie heeft er zin om komende vrijdag mee te gaan naar het boekenfestijn.
Veel boeken voor een spotgoedkope prijs?
*Ang3l mep*quote:Op zondag 28 augustus 2005 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan nog... (ik kan het niet laten):
Punt 1: Fatsoenlijke dijken bouwen in de mississippi delta? Zie je 't voor je?
Lieve schat.... da's moeras.
Punt 2: Dijken die het water vanuit de rivier of het meer of de oceaan tegenhouden bij een orkaan kracht 5? Zie je't voor je? Die hebben we in NL niet eens.
Punt 3: Dijken die regenval tegenhouden? Zie je't voor je? Zitten die dijken over de stad heen dan?
Punt 4: 10 ...9....8...7...6...5...4...3...2...1....
quote:Op zondag 28 augustus 2005 17:02 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben net op tijd lees ik.
De storm is weer gaan liggen.
Ja..quote:Op zondag 28 augustus 2005 17:20 schreef TehRockstar het volgende:Fok gaat weer eens vreeschlijk langzaam, is dat bij jou ook zo?
Kheb geen Jerruh of Wizje gezienquote:Op zondag 28 augustus 2005 18:48 schreef Jerruh het volgende:
mysteryland was cool
ik was in het begin lekker zat
maar het was cooll!
savonds in amsterdam gestapt.
was relaxed!
quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:09 schreef Vlarp het volgende:
goed.. ik ga er vandoor..
Denk aan ons morgen. We vliegen om 11 uur.. en om 19:20 Nederlandse tijd zijn we in New York.. doei!!![]()
![]()
19:20 NL tijd? Ff tellen..... ow oké, dan is't 13:20 daar, 1:20 pm, dan heb je de hele middag en avond nog om alvast te sletten en een internet café te zoekenquote:Op zondag 28 augustus 2005 19:09 schreef Vlarp het volgende:
goed.. ik ga er vandoor..
Denk aan ons morgen. We vliegen om 11 uur.. en om 19:20 Nederlandse tijd zijn we in New York.. doei!!![]()
![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2005 17:32 schreef Ang3l het volgende:
Hij vindt vooral die pagina leuk als je net gepost hebt en dat ie zo teruggaat naar het topic maar als je dan geen geduld hebt kun je HIER klikken. Ik klik me een ongelukmaar nee hoor
Ik vind Lieske het meeste nietszeggend tot nu toequote:Op zondag 28 augustus 2005 22:24 schreef Ang3l het volgende:
Natalie.......... wat een irritant blije huppelzeug was dat zeg
quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:57 schreef DennisMoore het volgende:
Hoi. Is dit het BB-topic?
menno is ook nog niet in vol ornaat gescreenshotquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:24 schreef beaverhausen het volgende:
Rikkert weigert om zich te laten screenshotten onder de douche.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:57 schreef DennisMoore het volgende:
Hoi. Is dit het BB-topic?
Nou ja, hoe durft ie!quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:24 schreef beaverhausen het volgende:
Rikkert weigert om zich te laten screenshotten onder de douche.
Nacht overslaan en morgen op tijd naar bed, ben je er zo vanaf. Werkt bij mij tenminste altijd, maar mijn ritme is sowieso fucked upquote:Op maandag 29 augustus 2005 02:37 schreef Ang3l het volgende:ik ga Aladdin kijken
(jetlag jetlag jetlag jetlag jetlag jetlag jetlag jetlag)
Zo, wat ben jij vriendelijk vandaag? Met het verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Goedemorgen zeer gewaardeerde medehomo's.
Dat klinkt alsof ik nooit vriendelijk ben?quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:32 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Zo, wat ben jij vriendelijk vandaag? Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Dan doe je dat toch lekker?quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:14 schreef Semisane het volgende:
Goeiemorgen.....Ik wil eigenlijk nog wel een beetje erg vrij zijn vandaag.
Dat klopt.quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof ik nooit vriendelijk ben?
Dat kan, alleen ken ik je alleen virtueel en heb je in praktijk nooit mogen mee maken.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In de praktijk valt dat reuze mee.
Virtueel heb ik ook zo mijn goede momenten.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:46 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat kan, alleen ken ik je alleen virtueel en heb je in praktijk nooit mogen mee maken.![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Middag KP & Ang3l.
*klopt op rug*quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:26 schreef TehRockstar het volgende:
*hoest*
*kuch*quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:26 schreef TehRockstar het volgende:
*hoest*
Kennelijk ben ik te weinig virtueel aanwezig.quote:Op maandag 29 augustus 2005 12:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Virtueel heb ik ook zo mijn goede momenten.
Of je hebt gewoon geen gevoel voor humor.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:48 schreef Semisane het volgende:
[..]
Kennelijk ben ik te weinig virtueel aanwezig.![]()
Van het 2e kun je iig zeker zijn. Alleen niet dat dat in verband staat met het 1e.quote:
Ik wist toch op een gegeven moment een mopje of 2 uit mijn hoofd hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon geen gevoel voor humor.
Hou je het wel een beetje netjes dan?quote:
Toen ons mop een mopje was.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:53 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik wist toch op een gegeven moment een mopje of 2 uit mijn hoofd hoor.![]()
Doe je een trui aan....van troost wordt je niet warm....Van een knuffel wel trouwens.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:53 schreef TehRockstar het volgende:
Ja, maar ik ga snel dood.Ik wil troost, ik heb het koud!
Troost kun je alleen bij de koffieboer krijgen....in een bakkie.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:53 schreef TehRockstar het volgende:
Ja, maar ik ga snel dood.Ik wil troost, ik heb het koud!
Hm, ik zal het proberen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:54 schreef Semisane het volgende:
[..]
Hou je het wel een beetje netjes dan?![]()
Ik was idd een stuk jonger ja.....maar lollig werkte niet....dus werd ik maar vervroegd zuirpruim....daarvoor was ik verzekerd....quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Toen ons mop een mopje was.
Mag niet, mag niet. Ik heb hoogstwaarschijnlijk pfeiffer dus ik mag niet teveel koffie.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Troost kun je alleen bij de koffieboer krijgen....in een bakkie.
En dat doe je goed m'n jong.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:56 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik was idd een stuk jonger ja.....maar lollig werkte niet....dus werd ik maar vervroegd zuirpruim....daarvoor was ik verzekerd....![]()
Dat krijg je van teveel tongen met teveel vreemde jongens in te tochtige steegjes.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Mag niet, mag niet. Ik heb hoogstwaarschijnlijk pfeiffer dus ik mag niet teveel koffie.
Ik wil andere troost.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En dat doe je goed m'n jong.
Lullig...van de pfeiffer dan.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Mag niet, mag niet. Ik heb hoogstwaarschijnlijk pfeiffer dus ik mag niet teveel koffie.
Ik wil andere troost.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat krijg je van teveel tongen met teveel vreemde jongens in te tochtige steegjes.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:01 schreef Semisane het volgende:
[..]
Lullig...van de pfeiffer dan.
En als je heel wanhopig wordt, dan kan je altijd nog troost kopen hoor.![]()
Tja....meeste mensen zitten op de maandag met dit weer binnen hoor. Dat is dan ook wel ergens een troost.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jeej, troost kopen
Neuh, ik heb over een weekje weer troostHet is vooral lullig dat ik nu binnen moet zitten met 30 graden.
Viespeuk?quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Daar doe ik helemaal niet aan, viespeuk.
Waarschijnlijk van een meisje.![]()
Je rookt zeker? Peuken zijn idd vies...quote:
Ik roken? Al eeuwen niet meer.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:07 schreef Semisane het volgende:
[..]
Je rookt zeker? Peuken zijn idd vies...
Je moest opeens betalen voor de gedane diensten? Tja...dan zijn het idd hoeren ja.quote:
Nee bij lycos kun je geen deeplink meer maken.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:25 schreef Semisane het volgende:
[..]
Je moest opeens betalen voor de gedane diensten? Tja...dan zijn het idd hoeren ja.
Jij doet het toch alleen maar met vrouwen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:35 schreef TehRockstar het volgende:
Hm, nog geen troost gehad hé, stelletje homos!
Mannen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij doet het toch alleen maar met vrouwen.
Daar ben je nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te jong voor.quote:
Tja...dan zijn het geen hoeren, maar zakenmannen/vrouwen....een ander slag soort prostituee.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee bij lycos kun je geen deeplink meer maken.
Jongens dan?quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar ben je nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te jong voor.
Ah gossie gossie gossie gossie toch....knulletje gaat het nu weer een beetje *KroeiKroeiKnufKnuf* Wat is het toch met je joh. *Aai-over-hoofd* enz enz enz enzquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:35 schreef TehRockstar het volgende:
Hm, nog geen troost gehad hé, stelletje homos!
Hehe, dat wou ikquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:50 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ah gossie gossie gossie gossie toch....knulletje gaat het nu weer een beetje *KroeiKroeiKnufKnuf* Wat is het toch met je joh. *Aai-over-hoofd* enz enz enz enz![]()
![]()
Ben je nou klaar met dat gezever van je??![]()
![]()
Ik hoor alweer dat jij je informatie van de eerste hand hebt.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:48 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja...dan zijn het geen hoeren, maar zakenmannen/vrouwen....een ander slag soort prostituee.
Ah, jij hebt een grens van 21?quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:58 schreef TehRockstar het volgende:
Personen met een penis onder de leeftijd van 21?
Ik weet wel wat de maatschappelijke definitie is van een jongen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:00 schreef TehRockstar het volgende:
Wat versta jij dan onder jongens?
Er zijn een paar uitzondering van 23.
Ik neem aan wel een beetje in de buurt van je eigen leeftijd?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:11 schreef TehRockstar het volgende:
Ooooh, voor een relatie? Geen idee. Ligt aan de persoon
Wat zijn de globale eisen?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:14 schreef TehRockstar het volgende:
Ja. Maar voor de rest ligt het compleet aan de andere persoon
Hehe, jullie zijn ook allemaal hetzelfde.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:24 schreef TehRockstar het volgende:
Hehe.
Redelijk aantrekkelijk
Niet (te) dik
Liefst niet langer dan 1.80
Geen vmbo'er.
Dat is het wel zo'n beetje. Oh, en geen puisten.
Van twee handen zelfsquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik hoor alweer dat jij je informatie van de eerste hand hebt.
Ja, maar jij bent een stuk jonger.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:28 schreef TehRockstar het volgende:
Jullie?!
Ik dacht dat jij bisexueel was.
Btw, zoiets dus.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een stuk jonger.
Jullie is iedereen die niet zoals ik zijn....de imperfecten dus.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:28 schreef TehRockstar het volgende:
Jullie?!
Ik dacht dat jij bisexueel was.
Waxxertjequote:
Hehe, dan wil ik die SAJ wel es ff zienquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:30 schreef Semisane het volgende:
[..]
Jullie is iedereen die niet zoals ik zijn....de imperfecten dus.![]()
Aah, goede oude wiz.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:30 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Btw, zoiets dus.
[afbeelding]
SAJ??? Ik had het over mezelf hoor.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hehe, dan wil ik die SAJ wel es ff zien
Ik kan het je niet aanraden.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hehe, dan wil ik die SAJ wel es ff zien
Tja...klote....beetje vaag allemaal gegaan idd...maar helaas werken er bij die 2 bedrijven veel clueless mensen rond....niks aan te doen helaas....nou...hopen dat alles snel nog maar goed komt.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:35 schreef Waxxer het volgende:
Nou, je gelooft het niet...... Maar het duurt al een maand dus, en waar de KPN dus mee bezig is, is het herstellen van data naar Wanadoo. En dat ligt volgens de KPN aan Wanadoo. Maar ze zijn dus bezig met het herstellen van DIE data, terwijk ik had willen overstappen.. Bizar.
Nou, ja, kijk, ik heb al zéker drie tot vier uur alléén al naar de klantenservice van de KPN gebeld, dat geld ga ik terugeisen en ik ga idd zeker een klachtenbrief schrijven. Eerst weer Internet hebben. En ik wil kostenloos mijn adsl-direct annuleren. Dat is wel het minste dat ze kunnen doen, en ook het verstandigste, want anders wordt het alleen maar ingewikkelder.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja...klote....beetje vaag allemaal gegaan idd...maar helaas werken er bij die 2 bedrijven veel clueless mensen rond....niks aan te doen helaas....nou...hopen dat alles snel nog maar goed komt.
Briefje naar de consuenten bond sturen ook...Geen idee of dat helpt...maar het zal opluchten denk ik
inderdaad, het is de geilste jongen die hier rondhangt....*zucht*....quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:41 schreef TehRockstar het volgende:
wizarddragon is ook zo liev klein.
Ik ben ook aan de korte kant hoor...quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:41 schreef TehRockstar het volgende:
wizarddragon is ook zo liev klein.
Alleen jammer voor hem dat ie dat hij die geilheid nergens op kan botvieren.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
inderdaad, het is de geilste jongen die hier rondhangt....*zucht*....
Me! Me! Pick me!quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alleen jammer voor hem dat ie dat hij die geilheid nergens op kan botvieren.
Dat heb ik ook, maar niemand die me dat meldt.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Me! Me! Pick me!
Hij heeft officieel gemeld dat blond haar en blauwe ogenis.
Hij is 14.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:48 schreef Cybart het volgende:
openbaar een crush bekend maken is zoooooo....ja, een jammerlijke poging
en puberen.... en wereldvreemd zijn .... en ??????*quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hij is 14.
Laat hem lekker dromen.
Hoe?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
en puberen.... en wereldvreemd zijn .... en ??????*
*?????? = dat vertel ik zo wel
Ik weet wel wat jij met WD wil doen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:53 schreef TehRockstar het volgende:
Ik lees nog mee hoor.
Wat moet ik gaan doen met wizarddragon.Is tien 8 jaar en nog iets ouder.
Samen wokken is zo uit de tijd.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:56 schreef TehRockstar het volgende:Ik weet niet wat je denkt dat ik allemaal met WD wil doen, maar als je DAARAAN denkt, niet dat nee!
![]()
en trouwens, meisjes zijn ook leuk.
Als je te weinig vraagtekens gaat gebruiken kan ik het natuurlijk niet raden.quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:57 schreef Cybart het volgende:
*?????? = overal op happen
9:00 of 21:00?quote:Op maandag 29 augustus 2005 15:58 schreef Cybart het volgende:
ben werken, en naar schiphol.. morgen rond 9 uur wel weer thuis... laterz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |