rawrquote:Op donderdag 25 november 2004 01:08 schreef beaverhausen het volgende:. Riley.
.
Ach iedereen maakt fouten.quote:Op donderdag 25 november 2004 01:09 schreef Manias het volgende:
[..]
rawrbuffy heeft wel goeie smaak behalve spike dan
Indeed.. *dweil pak voor kwijl*quote:Op donderdag 25 november 2004 01:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ach iedereen maakt fouten..
En na Angel en Riley kan het moeilijk nog beter worden..
We liggen dichter bij de Middellandse zee dan Canada.quote:Op donderdag 25 november 2004 07:20 schreef Vlarp het volgende:
'morge![]()
Waarom ligt Nederland niet bij de Middellandse zee?
Jongetjes die vragen worden overgeslagen.quote:Op donderdag 25 november 2004 10:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
waarom staat mijn willow plaatje eigenlijk niet in de h?
Ja.....hetzelfde!quote:Op donderdag 25 november 2004 10:28 schreef Cybart het volgende:
ja...ochtend enzo!!
maar mijn drusilla plaatje staat erin terwijl mijn icon van willow isquote:Op donderdag 25 november 2004 10:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jongetjes die vragen worden overgeslagen.
Ja, ik heb jouw avatar ook niet uitgekozen, maar als ik een bloedend been heb, ga ik ook niet in het leeuwenhok spelen...quote:Op donderdag 25 november 2004 10:39 schreef wolfrolf het volgende:
brrr heaumeaux![]()
let's kill them all!quote:Op donderdag 25 november 2004 10:39 schreef wolfrolf het volgende:
brrr heaumeaux![]()
quote:Well somebody told me
You had a boyfriend
Who looks like a girlfriend
That I had in February of last year
It's not confidential
I've got potential
chill...chilll...quote:Op donderdag 25 november 2004 11:06 schreef Waxxer het volgende:
Mogguh B@rt en de rest!
Allemaal aan de Thursday Chill?
Nee niet bepaaldquote:Op donderdag 25 november 2004 11:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
chill...chilll...
nee, zo gaan stagelopen...
jij wel dan?
loop al vanaf het begin van mn opleiding stage...quote:Op donderdag 25 november 2004 11:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee niet bepaald
Vandaag een opdracht afronden, en mijn administratie ordenen (wat nodig is), een artikel voor de krant schrijven, en ik heb een angstig voorgevoel vandaag dat het nog allemaal gaat lukken ook
Hey maar bij wat voor iets loop jij nu stage dan?En wat snel al!
*meelij*quote:Op donderdag 25 november 2004 11:25 schreef Blubberzwijn het volgende:
zucht 2 kindjes doen vliegtuigjes na om mijn bureau heenbrrrrroeeeeeeeeem
Haha het is een wonder dat ik nu een schema héb!quote:Op donderdag 25 november 2004 11:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
loop al vanaf het begin van mn opleiding stage...
nu in de bediening van een restaurant/conferentieoord/motel
en eind februari ga ik daar de keuken in...
heb daar ook een bijbaantje inmiddels
maar wel relaxed dat je op schema ligt dan!
quote:Op donderdag 25 november 2004 11:25 schreef Blubberzwijn het volgende:
zucht 2 kindjes doen vliegtuigjes na om mijn bureau heenbrrrrroeeeeeeeeem
ik sla toch nooit grove taal uit?quote:Op donderdag 25 november 2004 11:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]bababababa
Wel lief doen hoor, en NIET (meer) van die grove taal uitslaanniet hier en niet tegen hen!!
Oehhh je hebt hem net een weekquote:Op donderdag 25 november 2004 11:48 schreef Andyvie het volgende:
Goeiemorgen!
Vraagje he, voor degenen die goed met computers om kunnen gaan. Is het makkelijk om een voeding van je pc te verwisselen? Kan ik dat ook met heel weinig computerbouwervaring?
Neeeeee, mijn oude! Die garantie is toch al verlopenquote:Op donderdag 25 november 2004 11:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oehhh je hebt hem net een weeknog niet eens
Ik blijf zelf altijd met mijn tengels van computers afdoe alleen maar wat met de aansluitngen en het toetsenbord
en bedenk je ook dat als je dat doet, dat je dan geen garantie meer hebt he!
quote:Op donderdag 25 november 2004 11:50 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik sla toch nooit grove taal uit?![]()
Nou, ik zou hem toch maar laten maken hoor, die nieuwe, want je weet maar nooit waar een probleempje in het begin toe kan leiden. Dat weet ik als geen ander met mijn oude mobiele telefoon...quote:Op donderdag 25 november 2004 11:59 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Neeeeee, mijn oude! Die garantie is toch al verlopenDie nieuwe werkt goed hoor. Misschien wat lawaaierig, maar goed, dat schijnt een probleem te zijn dat erkend is door Medion. En ik heb geen zin om daar op dit moment iets aan te laten doen, aangezien ik dan mijn pc 10 dagen kwijt ben. Alleen als ik flink aan het downloaden ben met ABC heb ik daar een klein beetje last van.
Maar mijn oude die wilde na de installatie van mijn nieuwe pc niet meer werken. Die is jaloers, geloof ik. Ik was net de kabeltjes aan het nalopen en toen ik wat in de voeding zat te blazen i.v.m. stof rook het best wel branderig, dus ik verdenk de voeding ervan om doorgebrand te zijn.
Echt de houtje-touwtjes methode dusquote:Op donderdag 25 november 2004 12:00 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb mn broers pc laatst nog gemaaktprocessor zat los, heb em met wc papier vastgezet
hij blijft nu weer goed zitten
en op videokaart had ik een koelblok met een touwtje vastgemaakt maar die is er weer afgevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |