quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:41 schreef G_E het volgende:
k heb werkelijk geen idee wat je bedoelt.. Ik word oud.
.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:48 schreef Parleur het volgende:
be-la-che-lijk!
Die stijl lijkt op ene boek wat ik heb: De Humor van Zenquote:
[feedback]Slome modjes geven antwoord.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:50 schreef Parleur het volgende:
Ik wil een moderator spreken! En ik wil mede de sancties bepalen voor Ang3l!
O, will I be punished?quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:50 schreef Parleur het volgende:
Ik wil een moderator spreken! En ik wil mede de sancties bepalen voor Ang3l!
Ik weet niet of Wizard naast jouw naam i.p.v. moderator... of reviewer enzo... of ie daar "Xbox-liefhebber" kan neerzetten... Maar als ie het kan... hij gaat zun gang maar... en verder alles wat zun fantasie hem influistert!quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, will I be punished?
Mag Wizje dat dan doen?
nacht alweer bijna!quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:56 schreef Waxxer het volgende:
g-o-e-d-e-n-a-v-o-n-d
Ja, die heb ik ook gezien! Ze speelde wel een beetje hetzelfde tiepje.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:55 schreef Manias het volgende:
Trouwens beaver ik zag laatst charlotte @ will & grace![]()
Ik doe het met liefdequote:Op dinsdag 23 november 2004 23:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, will I be punished?
Mag Wizje dat dan doen?
Ik straf graag, vooral Engeltjes..quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:55 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik weet niet of Wizard naast jouw naam i.p.v. moderator... of reviewer enzo... of ie daar "Xbox-liefhebber" kan neerzetten... Maar als ie het kan... hij gaat zun gang maar... en verder alles wat zun fantasie hem influistert!
h-a-iquote:Op dinsdag 23 november 2004 23:56 schreef Waxxer het volgende:
g-o-e-d-e-n-a-v-o-n-d
t was erg dopequote:Op dinsdag 23 november 2004 23:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook gezien! Ze speelde wel een beetje hetzelfde tiepje..
Je kent de Devils & Angels poster he. Be naughty but play nicequote:Op woensdag 24 november 2004 00:00 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik straf graag, vooral Engeltjes..![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 00:01 schreef Manias het volgende:
[..]
t was erg dope![]()
Hopen dat ze vaker komt! 'k snap nooit zo goed hoe preutse charlotte zukke buddies kan zijn met die ene homo die in de gym neukt enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |