Sssssst! Niet verraden!quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:05 schreef beaverhausen het volgende:
Thais voor Thuis?.
Je hebt gelijk...quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:50 schreef ajuu het volgende:
dit moet deel 1089 zijn
volgens mij is iedereen eten of zoquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hebt gelijk...
MODJE!!!!!!!!!!!?????
Ja! Snut, Sirkh of euhm.. was er nog eentje?quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hebt gelijk...
MODJE!!!!!!!!!!!?????
Goh, iig nog één iemand met hersenen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:36 schreef Cybart het volgende:
terug vind topic
Hmm... 'terugvinden' is één woord.quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Goh, iig nog één iemand met hersenen.
Dat is mijn mening ook, maar aangezien de tvp er ingebakken zit doe ik gewoon mee met de massa.quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hmm... 'terugvinden' is één woord.
*wél hersens heb*.
(Voortaan ga ik dus tp's plaatsen..)
er ingebakken?quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
erin gebakken
Uhh.. vaagquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:29 schreef DennisMoore het volgende:
Yeah!.
TPG bezorgt net m'n dvd-brander! (Wist niet dat ze ook 's avonds bezorgen...)
Kan ik eindelijk m'n mp3s van die brakke schijf backuppen!.
Mja, dit pakketje (van CMD Allround, niet Alternate) was eerder bij de leverancier retour gekomen omdat m'n adres niet zou bestaan... Misschien dat TPG om het goed te maken, het nog eens buiten kantooruren probeert?quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:30 schreef Vlarp het volgende:
Uhh.. vaag
De avondbestelling bestaat al een tijdje niet meer voor zover ik weet. Of ze moeten het weer ingevoerd hebben sinds ik er weg ben...
Right!quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, dit pakketje (van CMD Allround, niet Alternate) was eerder bij de leverancier retour gekomen omdat m'n adres niet zou bestaan... Misschien dat TPG om het goed te maken, het nog eens buiten kantooruren probeert?.
Wat loop je allemaal te schelden ajuu?quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:34 schreef ajuu het volgende:
o well whatever...never mind
hello!
"waarom heb jij eigenlijk geen relatie?' vroeg een collega vandaag.quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat loop je allemaal te schelden ajuu?
quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:44 schreef ajuu het volgende:
[..]
"waarom heb jij eigenlijk geen relatie?' vroeg een collega vandaag.![]()
Wat een non-vraag inderdaadquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:44 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja, vooral dat "eigenlijk" in de vraag. alsof iedereen een relatie heeft.quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Lekker zinnevolle vraag ook..
Alsof iedereen die je tegenkomt meteen de ware is enzo...
Waarom heb jij eigenlijk geen relatie?quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:44 schreef ajuu het volgende:
[..]
Oei.quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:52 schreef Ang3l het volgende:
Zitten we nou alweer thais te praten?
Ik kom d'r vanavond weer langs
ik denk ook dat het niet kwaadaardig bedoeld is.quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:53 schreef G_E het volgende:
Ik denk dat zo'n collega het eigenlijk best lief bedoeld. Meer als "Goh, ajuu, je bent zo'n leuke jongen maar toch heb je geen Grote Liefde? Hoe komt dat? Ben je te kritisch, kom je niemand tegen met wie het klikt, wil je je niet binden, ben je verliefd op een onbereikbaar iemand, blablabla.
En dan woon je nog samen ook! Gezwelliquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:57 schreef Ang3l het volgende:
En wederom eet Ang3l alleen...... 4e of 5e keer deze afgelopen 1,5 week....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |