Ik weet zeker dat niemand een cap van Claudia heeftquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:04 schreef piertje2 het volgende:
iemand gecapt toevallig die string van claudia
Nee sorry zat op een andere streamquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:04 schreef piertje2 het volgende:
iemand gecapt toevallig die string van claudia
De spelletjes-fanaat??quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:02 schreef portable het volgende:
laat ik gewoon zeggen, dat menno kans maakt bij de dames....
wat doet linda? net een misvormde kuiken...
dan is hun tijdsgevoel nog verder van de leg dan ik al dachtquote:
Jij snapt niet dat Menno in de smaak valt bij de vrouwen? Of begrijp ik je nu verkeerdquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
De spelletjes-fanaat??![]()
Nah.. kzal vrouwen nooit begrijpen
Ik snap totaal niet dat Menno in de smaak valt bij de vrouwen nee... Roel (zolang ie zwijgt), Ralf... oke.. maar Menno "ik ken alle spelletjes van de kleuterschool nog"? Ontgaat me volkomenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:07 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Jij snapt niet dat Menno in de smaak valt bij de vrouwen? Of begrijp ik je nu verkeerd![]()
Haha, tja het is net wat je leuk vind.. ik vind hem wel schattigquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik snap totaal niet dat Menno in de smaak valt bij de vrouwen nee... Roel (zolang ie zwijgt), Ralf... oke.. maar Menno "ik ken alle spelletjes van de kleuterschool nog"? Ontgaat me volkomen
Tot ie je om half 6 uit bed sleurt om spelletjes te spelenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:10 schreef Tamaartje het volgende:
Haha, tja het is net wat je leuk vind.. ik vind hem wel schattig![]()
Ligt eraan welke spelletjesquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:15 schreef eborn het volgende:
[..]
Tot ie je om half 6 uit bed sleurt om spelletjes te spelen
Hij lijkt wel een amerikaanse gevangene.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:15 schreef Dynabite het volgende:
Ik vrees dat we Roel 3 maanden lang in een oranje badjas zien.
Ohhquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:18 schreef eborn het volgende:
[..]
Kinderspelletjes, en dan bedoel ik niet spelletjes waarmee je kindjes maakt
dus toch lunchen....quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:20 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ohh![]()
Nee euhh tja... ik weet het niet ik vind het nu nog niet echt irritant ofzo, misschien komt het nog![]()
je valt dan ook in de doelgroepquote:Geboortedatum: 1982-10-03
En bedanktquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
[..]
je valt dan ook in de doelgroep
Ah, juf Tamara en meester Mennoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:23 schreef Tamaartje het volgende:
Het is misschien een voordeel dat ik zelf op een school werk, dus ik ben die kinderspelletjes wel gewend![]()
Ja klinkt wel schattig tochquote:
sorry, ik kon het niet latenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:26 schreef eborn het volgende:
[..]
Van je mede-fokkers moet je het hebben
zullen we afspreken dat ik niets onaardigs over Menno zeg, als jij niks onaardigs over Ingrid zegt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:28 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja klinkt wel schattig toch![]()
![]()
Waarom heeft Ingrid steeds die zonnebril op?
Ik erger me er dood aan![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
zullen we afspreken dat ik niets onaardigs over Menno zeg, als jij niks onaardigs over Ingrid zegt?![]()
Daarentegen mag iedereen Joost en Lieske afzeiken, agreed?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:29 schreef teamlead het volgende:
zullen we afspreken dat ik niets onaardigs over Menno zeg, als jij niks onaardigs over Ingrid zegt?![]()
en Linda en Roel natuurlijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:33 schreef eborn het volgende:
[..]
Daarentegen mag iedereen Joost en Lieske afzeiken, agreed?
Jo(0)tie (band) speelt op z,n (blok) Fluitje!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:37 schreef Dynabite het volgende:
ja, Jo(o)sti mag flink afgezeken worden.
Ik ook en toen ging die opeens over naar een andere cameraquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:41 schreef teamlead het volgende:
wow.. ik had beeld uit de dagboekkamer??
(voor mijn streams uitvielen)
haha ja ik zat ook al zo van WTFquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:44 schreef teamlead het volgende:
ontmaagdings-TV?? WTF??
Is een keer bij BNN op reis in Japan geweest met Bridgetquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:45 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
haha ja ik zat ook al zo van WTF![]()
Was ooit te zien in een aflevering van BNN @ Work, dat ontmaagdingsprogramma bestaat echt.... in Japan natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:44 schreef teamlead het volgende:
ontmaagdings-TV?? WTF??
Inderdaad, What the F*ckquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:45 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
haha ja ik zat ook al zo van WTF![]()
ghe ghe was dat ff wakker worden of nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:46 schreef -erwin- het volgende:
ik dacht vanmorgen ook even "laat ik eens kijken"
eerste wat ik zie zijn tieten in de douche
"In mijn contract stond dat ze douche-scenes niet zouden uitzenden"quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:46 schreef -erwin- het volgende:
ik dacht vanmorgen ook even "laat ik eens kijken"
eerste wat ik zie zijn tieten in de douche
Voor de liefhebberquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Was ooit te zien in een aflevering van BNN @ Work, dat programma bestaat echt.... in Japan natuurlijk.![]()
Waarom niet in bad?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:55 schreef BBscanner het volgende:
"De Buik" mag niet in bad en de jaccuzi dat is de in de dagboekkamer besproken.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:56 schreef milagro het volgende:
Hoezo mag je niet in bad, mensen bevallen toch ook in bad?
OMG, wie zei dat
Volgens mij door het chloor? want chloor dood bactrien?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:56 schreef BBscanner het volgende:
Ivm met sammonela bacterien
een jacuzzi is sowieso een bron van bacterienellende, en als zwangere het bad delen met 12 anderen is natuurlijk dubbel 'risky' qua infectiesquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:56 schreef teamlead het volgende:
ze mag niet in bad? wat is dat voor gelul?
maarja.. we willen de buik toch niet in bikini of naakt zien
Vruchtwater; sapje iemand?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:56 schreef portable het volgende:
vruchtwater is 38 graden, in de zomer misschien?
ja ok.. maar gewoon een bad zou toch geen probleem mogen zijn?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:57 schreef milagro het volgende:
[..]
een jacuzzi is sowieso een bron van bacterienellende, en als zwangere het bad delen met 12 anderen is natuurlijk dubbel 'risky' qua infecties
Nou volgens mij niet hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:58 schreef Wiehoe het volgende:
Is er nou een met hiv dan? en zo ja, wie?
nee, maar wel als je dat bad met 12 anderen deelt, die dan de bubbels aanzettenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja ok.. maar gewoon een bad zou toch geen probleem mogen zijn?
ik denk die moeder. daarom kan het haar ook geen fuck schelen, en rookt ze gewoonquote:
gisteren bij het progamma thuis zij die ene man dat dat absoluut niet waar wasquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:58 schreef Wiehoe het volgende:
Is er nou een met hiv dan? en zo ja, wie?
Ja als er een hiv heeft, en het is nog niet bekend dan gok ik die vrouw met die rode horen die net zelf over hiv begon.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:00 schreef -erwin- het volgende:
[..]
ik denk die moeder. daarom kan het haar ook geen fuck schelen, en rookt ze gewoon
Wil ze nog eens kijken naar de jaccuzi waar ze niet meer in mag?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:02 schreef BBscanner het volgende:
"De Monk" en "De Buik" hebben weer een diepzinnig gesprek bij de Jacuzzi
Volgens mij Lindaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:08 schreef teamlead het volgende:
zei de stem nou net echt dat ze een joggingbroek bij een man leuk vindt??
de juiste vent kan zo overhemd echt wel hebben, hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:08 schreef Falco het volgende:
Die blouse (het heet trouwens overhemd voor mannen) die Joost heeft, heb ik ongeveer. Ook wit met lichtgroene, roze en donkere verticale strepen. Trek ik dus echt nooit meer aan he
! Kut-Joost!
Mjah je hebt wel gelijk, maar heb jij dat ook niet? Vooral bij muziek die ik tof vind, heb ik dat. Als iemand die bepaalde muziek ook helemaal te gek vindt en normaal heb ik een hekel aan die persoon, dan schaaf ik acuut mijn muzieksmaak bij en vindt die muziek veel minder leuk dan voorheenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:13 schreef milagro het volgende:
[..]
de juiste vent kan zo overhemd echt wel hebben, hoor![]()
dus als jij jezelf zo ziet is het best okay, zo'n overhemd![]()
nee, dat heb ik niet, ik kan dat uitstekend scheiden en ben niet zo beinvloedbaarquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:17 schreef Falco het volgende:
[..]
Mjah je hebt wel gelijk, maar heb jij dat ook niet? Vooral bij muziek die ik tof vind, heb ik dat. Als iemand die bepaalde muziek ook helemaal te gek vindt en normaal heb ik een hekel aan die persoon, dan schaaf ik acuut mijn muzieksmaak bij en vindt die muziek veel minder leuk dan voorheen.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:17 schreef milagro het volgende:
als wij hier een week zitten en met alhocol gaat het helemaal mis
neuken we allemaal op zijn hondjes
zei Linda, dan , hèquote:
Ik heb helemaal niets met Ralph.. .Ik vind Roel wel een lekker ding eigenlijk..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:21 schreef milagro het volgende:
[..]
zei Linda, dan , hè
en gvd wat ziet die Ralph er weer heerlijk uit![]()
![]()
ja lekker realistisch ook, de hele dag je handen wassen dan dus omdat je ieder moment aan allerlei dingen zit die wel eens onhygienisch zouden kunnen zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:21 schreef BBscanner het volgende:
Iedereen moet zijn handen wassen voor dat ie de baby aanraakt! voor de hygiene. En wel roken![]()
nee, te lange nekquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:22 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met Ralph.. .Ik vind Roel wel een lekker ding eigenlijk..
Ik vindt Ralph een beetje duffig.. zit te weinig pit in tot nu toe (en blond is niet echt mijn ding). Ik zal even de lange nek van Roel checken, want daar ontkom ik nu natuurlijk niet meer aanquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:25 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, te lange nek
Ralph heeft zijn lekkere geile stem, plus Haagsch accentje, maar niet té
Pfffffft...![]()
![]()
![]()
Hij is wat mat idd, maar ik weet zeker dat hij in bed een beest is , dat zie ik gewoon, aan allesquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:28 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik vindt Ralph een beetje duffig.. zit te weinig pit in tot nu toe (en blond is niet echt mijn ding). Ik zal even de lange nek van Roel checken, want daar ontkom ik nu natuurlijk niet meer aan
En hier.. heb je een doekje!
Ja want het is het belang van mijn kind dat ik hier expressss tussen 12 mensen in een huis ga zitten met alle risico's die dat met zich meebrengt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:24 schreef milagro het volgende:
[..]
ja lekker realistisch ook, de hele dag je handen wassen dan dus omdat je ieder moment aan allerlei dingen zit die wel eens onhygienisch zouden kunnen zijn
ze is sowieso erg mutserig bezig met d'r baby "alles opzij zetten" voor haar kindje, de auto etc maar wel doorroken
ze is gewoon alleen, en wilt aandacht nu ze zwanger is, huiselijkheid of zo die ze thuis mist, en dan is BB de ideale plek natuurlijk in haar geval dan, want de enige optie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ja want het is het belang van mijn kind dat ik hier expressss tussen 12 mensen in een huis ga zitten met alle risico's die dat met zich meebrengt.
Knap staaltje risk-fucking dit zeg, eerst zonder condoom de eerste de beste buitenlander neuken, dan je kind blootstellen aan 11 onbekende mensen die allerlei bacterieen en ziektes bij zich kunnen hebben?
Moet 'ie er ook maar niet al na een maand op gaan liggenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:41 schreef milagro het volgende:
hij denkt daar ws anders over , gok ik zo, vader worden bij een meisje dat je koud een maand kent![]()
lijkt mij dan weer vrijj gezond, maar gebruik dan condooms, en zij de pilquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:42 schreef eborn het volgende:
[..]
Moet 'ie er ook maar niet al na een maand op gaan liggen
ze idd voor de rest gewoon slank, het is echt alleen de buik die dikker isquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:48 schreef SlimShady het volgende:
hey dat vind ik nou knap: zwanger en slank.
er kwam wat vogelstront naar beneden zetten...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:51 schreef portable het volgende:
wats daar gebeurt, iedereen zegtt, zooooo en ohhhhh en ahhhhhhhh
Dat was Lieske.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:56 schreef Wiehoe het volgende:
wie is die meid die nu in alleen in de keuken staat?
Tanja was toch nog in de douche bezig? ow help, hoop niet dat ik alles door elkaar haalquote:
De persoon die rond 18:56 alleen in de keuken stond had een groene broek + zwart truitje aan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:12 schreef Maerycke het volgende:
Tanja zit binnen als enige volgens mij.. die met de dikke buik in het roze topje.
weet de sigarettenindustrie iig al zeker dat ze er een nieuwe verslaafde bijhebben.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:17 schreef koen... het volgende:
das egt nie gezond voor da kind zoveel sigareten ..
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:15 schreef Maerycke het volgende:
Dat was Lieske inderdaad!Wat een toestand.. Volgens mij zit nu Tanja binnen.. die haar derde sigaretje voor de 15e keer rookt vandaag.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:28 schreef portable het volgende:
sexy hoor, hoe heet ze die danst, lieske?
Ze is over Ralph aan het vertellen, dus tjaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:38 schreef J-net het volgende:
jezus blert die Nathalie er weer hard doorheen.... het is ook een blonde tr*t
Bo = Neuken doe je Zo (BNN)quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:40 schreef milagro het volgende:
Laat Dido nou effe uitprateeeeeeen
oh mooi, ze gaat verder.
Over welke Bo heeft ze het nu?
Alweer?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:00 schreef Isabeau het volgende:
En Lieke is naar The Palace in Groningen geweest voor een Gala...![]()
De site van The Palace staat vol foto's, misschien staat ze er wel tussen, ze komt er zo vaakquote:
Nathalie zei dat toch, Rikkert bevestigt dat gewoon uit geiligheidquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:08 schreef Isabeau het volgende:
Rikkert gaat trouwens helemaal uit zijn dak dat een van de dames (stijl halflang bruin haar) met een vrouw heeft gezoend. Ze zitten elkaar trouwens nu aan te sporen om elkaar te zoenen!
Rikkert vindt zoenen met een vrouw zeker geen vreemd gaan (dus, vriendin van Rikkert: ga je gang)
Volgens Dido (ga eens snel de namen lerenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:07 schreef Isabeau het volgende:
Zoenen volgens de BB-bewoners:
Met een vrouw is als met een moorkop en met een man is als een boerenappeltaart
Ik ben druk bezigquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:12 schreef milagro het volgende:
Volgens Dido (ga eens snel de namen leren![]()
)
Ik vond het wel een mooie vergelijking
Nee hoor... je bent niet de enige!! Pfff vermoeiend kind is dat zeg!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:14 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik de enige die zich heel erg aan Lieske ergert? Ze is zo überstudentikoos.
Overal een (domme) mening over en ze komt nog maar net kijken. Ik word oud![]()
Neuh je bent niet de enigequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:14 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik de enige die zich heel erg aan Lieske ergert? Ze is zo überstudentikoos.
Overal een (domme) mening over en ze komt nog maar net kijken. Ik word oud![]()
cam 3 is wel oke toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:17 schreef Isabeau het volgende:
Is er geen betere camerastand voor die kussens buiten?
dat gaat altijd zo, als je mannen en vrouwen bij elkaar zet en de sfeer is okayquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:18 schreef vw_caddy het volgende:
En ze hebben het nou over de grote van de l*lAlweer seks
![]()
Vechten?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:20 schreef Isabeau het volgende:
Lieskes eerste grote liefde had een lul van 'hier t/m daar' (ze wijst naar haar hand die naast haar gezicht zit). En ze is absoluut geen maagd meer. Lieske heeft het niet met heel veel jongens gedaan, maar alleen met de vaste scharrels. Afgelopen maand heeft ze de laatste scharrel afgekapt en ze begint er nooit weer aan, ze heeft nu drie vaste scharrels vlak na elkaar gehad. Alleen moet ze er steeds van huilen als het over ging. Ze is nu op zoek naar een vaste relatie.
Dan zet Talpa het wel weer op zwartquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:21 schreef J-net het volgende:
Het is ongelofelijk hoe vaak per dag het gesprek terugvalt op seks......
zoals ik al eerder zei
--> ze kunnen het beter eens gaan doen dan het er over te hebben!!!!!!!![]()
....die tijd gaat zeker komen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik wacht ook op de eerste zoenende dames
ja maar zow studentikoos als ze is is ze ook heel erg naief!!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:22 schreef Tamaartje het volgende:
Lieske is bang dat haar scharrel ook met andere scharrelt.. sjees.. het is toch je scharrel..
Absoluut. Wij gaan geen seks te zien krijgen. Televisiekijkers echter wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:22 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Dan zet Talpa het wel weer op zwart![]()
Nou dat blijkt idd.. ik vat dat echt niet hoor hahaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:24 schreef J-net het volgende:
[..]
ja maar zow studentikoos als ze is is ze ook heel erg naief!!!![]()
Voordat het geluid binnen wegviel ging het daar ook over sex dus volgens mij is het het gespreksonderwerp van vanavond ofzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb trouwens ook het gevoel dat er een soort 'seksuele spanning' rond dat stel kussens hangt. Dus wie weet gebeurt daar nog iets mee
Terwijl je toch andersom zou denken, kleine kinderen kijken nog tv en niet naar een internetstreamquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:24 schreef Tindra het volgende:
[..]
Absoluut. Wij gaan geen seks te zien krijgen. Televisiekijkers echter wel.
Ja. Daar heb je een punt. Maar Bart en Sabine zag je ook op televisie, rond kwart voor zeven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:28 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Terwijl je toch andersom zou denken, kleine kinderen kijken nog tv en niet naar een internetstream![]()
Alsof daar seks te zien wasquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:29 schreef Tindra het volgende:
[..]
Ja. Daar heb je een punt. Maar Bart en Sabine zag je ook op televisie, rond kwart voor zeven.
Dat bedoel ik juist. Hoe krijgen wij seks te zien?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alsof daar seks te zien wasdat was een bewegend dekbed in zwart-wit en een sigaretje erna
Die krijgt vast te horen over de commotie van vandaag (Den Haag, arbeidsinspectie, enz) en waarschijnlijk dat ze moet kappen met roken, oid.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:33 schreef Isabeau het volgende:
Tanja moet naar de dagboekkamer.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:34 schreef koen... het volgende:
hopelijk worde nu tanja's sigarette afgepakt
Dat zullen ze wel vorige week gedaan hebben hè... Dan krijg je nu pas de resultaten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:38 schreef Isabeau het volgende:
Hebben ze in de dagboekkamer een echo gemaakt?
Nee hoor, dat krijg je direct. Wat voor echo's heb jij dan in gedachtequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:38 schreef Tindra het volgende:
[..]
Dat zullen ze wel vorige week gedaan hebben hè... Dan krijg je nu pas de resultaten.
Ja dat hebben ze al steeds..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:39 schreef J-net het volgende:
Ze hebben het over hij........
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:40 schreef knorretje het volgende:
[..]
drukte op verkeerde knoppiestaat weer terug
Een print krijg je diréct? Dat heb ik nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, dat krijg je direct. Wat voor echo's heb jij dan in gedachteAls ik een echo maak van een zwangere buik dan krijg je meteen een fotootje mee hoor.
je was niet de enigequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:41 schreef milagro het volgende:
[..]oh gelukkig , ik was al vast begonnen met aan mezelf twijfelen
Ik begrijp je echt niet. Je zet het beeld even stil en je drukt op print. Et voilaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:41 schreef Tindra het volgende:
[..]
Een print krijg je diréct? Dat heb ik nog nooit gehoord.
Heb je daar geen printzooi voor nodig? Heb je de ruimte gezien in die dagboekkamer?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik begrijp je echt niet. Je zet het beeld even stil en je drukt op print. Et voila
Nee hoor, die echo dingen kan je zo meerollen (niet echt groot of zo) en daar zit een rol met een soort fotopapier standaard in.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:43 schreef Tindra het volgende:
Heb je daar geen printzooi voor nodig? Heb je de ruimte gezien in die dagboekkamer?
BBstreamquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:43 schreef vw_caddy het volgende:
Gloeiende gloeiende, de stream van garnier (cam4) staat steeds te bufferen hier![]()
Maar is niet echt geschikt om screencaps te makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |