Ik weet zeker dat niemand een cap van Claudia heeftquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:04 schreef piertje2 het volgende:
iemand gecapt toevallig die string van claudia
Nee sorry zat op een andere streamquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:04 schreef piertje2 het volgende:
iemand gecapt toevallig die string van claudia
De spelletjes-fanaat??quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:02 schreef portable het volgende:
laat ik gewoon zeggen, dat menno kans maakt bij de dames....
wat doet linda? net een misvormde kuiken...
dan is hun tijdsgevoel nog verder van de leg dan ik al dachtquote:
Jij snapt niet dat Menno in de smaak valt bij de vrouwen? Of begrijp ik je nu verkeerdquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
De spelletjes-fanaat??![]()
Nah.. kzal vrouwen nooit begrijpen
Ik snap totaal niet dat Menno in de smaak valt bij de vrouwen nee... Roel (zolang ie zwijgt), Ralf... oke.. maar Menno "ik ken alle spelletjes van de kleuterschool nog"? Ontgaat me volkomenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:07 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Jij snapt niet dat Menno in de smaak valt bij de vrouwen? Of begrijp ik je nu verkeerd![]()
Haha, tja het is net wat je leuk vind.. ik vind hem wel schattigquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik snap totaal niet dat Menno in de smaak valt bij de vrouwen nee... Roel (zolang ie zwijgt), Ralf... oke.. maar Menno "ik ken alle spelletjes van de kleuterschool nog"? Ontgaat me volkomen
Tot ie je om half 6 uit bed sleurt om spelletjes te spelenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:10 schreef Tamaartje het volgende:
Haha, tja het is net wat je leuk vind.. ik vind hem wel schattig![]()
Ligt eraan welke spelletjesquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:15 schreef eborn het volgende:
[..]
Tot ie je om half 6 uit bed sleurt om spelletjes te spelen
Hij lijkt wel een amerikaanse gevangene.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:15 schreef Dynabite het volgende:
Ik vrees dat we Roel 3 maanden lang in een oranje badjas zien.
Ohhquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:18 schreef eborn het volgende:
[..]
Kinderspelletjes, en dan bedoel ik niet spelletjes waarmee je kindjes maakt
dus toch lunchen....quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:20 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ohh![]()
Nee euhh tja... ik weet het niet ik vind het nu nog niet echt irritant ofzo, misschien komt het nog![]()
je valt dan ook in de doelgroepquote:Geboortedatum: 1982-10-03
En bedanktquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
[..]
je valt dan ook in de doelgroep
Ah, juf Tamara en meester Mennoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:23 schreef Tamaartje het volgende:
Het is misschien een voordeel dat ik zelf op een school werk, dus ik ben die kinderspelletjes wel gewend![]()
Ja klinkt wel schattig tochquote:
sorry, ik kon het niet latenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:26 schreef eborn het volgende:
[..]
Van je mede-fokkers moet je het hebben
zullen we afspreken dat ik niets onaardigs over Menno zeg, als jij niks onaardigs over Ingrid zegt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:28 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja klinkt wel schattig toch![]()
![]()
Waarom heeft Ingrid steeds die zonnebril op?
Ik erger me er dood aan![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
zullen we afspreken dat ik niets onaardigs over Menno zeg, als jij niks onaardigs over Ingrid zegt?![]()
Daarentegen mag iedereen Joost en Lieske afzeiken, agreed?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:29 schreef teamlead het volgende:
zullen we afspreken dat ik niets onaardigs over Menno zeg, als jij niks onaardigs over Ingrid zegt?![]()
en Linda en Roel natuurlijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:33 schreef eborn het volgende:
[..]
Daarentegen mag iedereen Joost en Lieske afzeiken, agreed?
Jo(0)tie (band) speelt op z,n (blok) Fluitje!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:37 schreef Dynabite het volgende:
ja, Jo(o)sti mag flink afgezeken worden.
Ik ook en toen ging die opeens over naar een andere cameraquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:41 schreef teamlead het volgende:
wow.. ik had beeld uit de dagboekkamer??
(voor mijn streams uitvielen)
haha ja ik zat ook al zo van WTFquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:44 schreef teamlead het volgende:
ontmaagdings-TV?? WTF??
Is een keer bij BNN op reis in Japan geweest met Bridgetquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:45 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
haha ja ik zat ook al zo van WTF![]()
Was ooit te zien in een aflevering van BNN @ Work, dat ontmaagdingsprogramma bestaat echt.... in Japan natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:44 schreef teamlead het volgende:
ontmaagdings-TV?? WTF??
Inderdaad, What the F*ckquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:45 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
haha ja ik zat ook al zo van WTF![]()
ghe ghe was dat ff wakker worden of nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:46 schreef -erwin- het volgende:
ik dacht vanmorgen ook even "laat ik eens kijken"
eerste wat ik zie zijn tieten in de douche
"In mijn contract stond dat ze douche-scenes niet zouden uitzenden"quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:46 schreef -erwin- het volgende:
ik dacht vanmorgen ook even "laat ik eens kijken"
eerste wat ik zie zijn tieten in de douche
Voor de liefhebberquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Was ooit te zien in een aflevering van BNN @ Work, dat programma bestaat echt.... in Japan natuurlijk.![]()
Waarom niet in bad?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:55 schreef BBscanner het volgende:
"De Buik" mag niet in bad en de jaccuzi dat is de in de dagboekkamer besproken.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:56 schreef milagro het volgende:
Hoezo mag je niet in bad, mensen bevallen toch ook in bad?
OMG, wie zei dat
Volgens mij door het chloor? want chloor dood bactrien?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:56 schreef BBscanner het volgende:
Ivm met sammonela bacterien
een jacuzzi is sowieso een bron van bacterienellende, en als zwangere het bad delen met 12 anderen is natuurlijk dubbel 'risky' qua infectiesquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:56 schreef teamlead het volgende:
ze mag niet in bad? wat is dat voor gelul?
maarja.. we willen de buik toch niet in bikini of naakt zien
Vruchtwater; sapje iemand?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:56 schreef portable het volgende:
vruchtwater is 38 graden, in de zomer misschien?
ja ok.. maar gewoon een bad zou toch geen probleem mogen zijn?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:57 schreef milagro het volgende:
[..]
een jacuzzi is sowieso een bron van bacterienellende, en als zwangere het bad delen met 12 anderen is natuurlijk dubbel 'risky' qua infecties
Nou volgens mij niet hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:58 schreef Wiehoe het volgende:
Is er nou een met hiv dan? en zo ja, wie?
nee, maar wel als je dat bad met 12 anderen deelt, die dan de bubbels aanzettenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja ok.. maar gewoon een bad zou toch geen probleem mogen zijn?
ik denk die moeder. daarom kan het haar ook geen fuck schelen, en rookt ze gewoonquote:
gisteren bij het progamma thuis zij die ene man dat dat absoluut niet waar wasquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:58 schreef Wiehoe het volgende:
Is er nou een met hiv dan? en zo ja, wie?
Ja als er een hiv heeft, en het is nog niet bekend dan gok ik die vrouw met die rode horen die net zelf over hiv begon.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:00 schreef -erwin- het volgende:
[..]
ik denk die moeder. daarom kan het haar ook geen fuck schelen, en rookt ze gewoon
Wil ze nog eens kijken naar de jaccuzi waar ze niet meer in mag?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:02 schreef BBscanner het volgende:
"De Monk" en "De Buik" hebben weer een diepzinnig gesprek bij de Jacuzzi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |