Ik weet zeker dat niemand een cap van Claudia heeftquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:04 schreef piertje2 het volgende:
iemand gecapt toevallig die string van claudia
Nee sorry zat op een andere streamquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:04 schreef piertje2 het volgende:
iemand gecapt toevallig die string van claudia
De spelletjes-fanaat??quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:02 schreef portable het volgende:
laat ik gewoon zeggen, dat menno kans maakt bij de dames....
wat doet linda? net een misvormde kuiken...
dan is hun tijdsgevoel nog verder van de leg dan ik al dachtquote:
Jij snapt niet dat Menno in de smaak valt bij de vrouwen? Of begrijp ik je nu verkeerdquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
De spelletjes-fanaat??![]()
Nah.. kzal vrouwen nooit begrijpen
Ik snap totaal niet dat Menno in de smaak valt bij de vrouwen nee... Roel (zolang ie zwijgt), Ralf... oke.. maar Menno "ik ken alle spelletjes van de kleuterschool nog"? Ontgaat me volkomenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:07 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Jij snapt niet dat Menno in de smaak valt bij de vrouwen? Of begrijp ik je nu verkeerd![]()
Haha, tja het is net wat je leuk vind.. ik vind hem wel schattigquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik snap totaal niet dat Menno in de smaak valt bij de vrouwen nee... Roel (zolang ie zwijgt), Ralf... oke.. maar Menno "ik ken alle spelletjes van de kleuterschool nog"? Ontgaat me volkomen
Tot ie je om half 6 uit bed sleurt om spelletjes te spelenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:10 schreef Tamaartje het volgende:
Haha, tja het is net wat je leuk vind.. ik vind hem wel schattig![]()
Ligt eraan welke spelletjesquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:15 schreef eborn het volgende:
[..]
Tot ie je om half 6 uit bed sleurt om spelletjes te spelen
Hij lijkt wel een amerikaanse gevangene.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:15 schreef Dynabite het volgende:
Ik vrees dat we Roel 3 maanden lang in een oranje badjas zien.
Ohhquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:18 schreef eborn het volgende:
[..]
Kinderspelletjes, en dan bedoel ik niet spelletjes waarmee je kindjes maakt
dus toch lunchen....quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:20 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ohh![]()
Nee euhh tja... ik weet het niet ik vind het nu nog niet echt irritant ofzo, misschien komt het nog![]()
je valt dan ook in de doelgroepquote:Geboortedatum: 1982-10-03
En bedanktquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
[..]
je valt dan ook in de doelgroep
Ah, juf Tamara en meester Mennoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:23 schreef Tamaartje het volgende:
Het is misschien een voordeel dat ik zelf op een school werk, dus ik ben die kinderspelletjes wel gewend![]()
Ja klinkt wel schattig tochquote:
sorry, ik kon het niet latenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:26 schreef eborn het volgende:
[..]
Van je mede-fokkers moet je het hebben
zullen we afspreken dat ik niets onaardigs over Menno zeg, als jij niks onaardigs over Ingrid zegt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:28 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja klinkt wel schattig toch![]()
![]()
Waarom heeft Ingrid steeds die zonnebril op?
Ik erger me er dood aan![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
zullen we afspreken dat ik niets onaardigs over Menno zeg, als jij niks onaardigs over Ingrid zegt?![]()
Daarentegen mag iedereen Joost en Lieske afzeiken, agreed?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:29 schreef teamlead het volgende:
zullen we afspreken dat ik niets onaardigs over Menno zeg, als jij niks onaardigs over Ingrid zegt?![]()
en Linda en Roel natuurlijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:33 schreef eborn het volgende:
[..]
Daarentegen mag iedereen Joost en Lieske afzeiken, agreed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |