Volgens mij Lindaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:08 schreef teamlead het volgende:
zei de stem nou net echt dat ze een joggingbroek bij een man leuk vindt??
de juiste vent kan zo overhemd echt wel hebben, hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:08 schreef Falco het volgende:
Die blouse (het heet trouwens overhemd voor mannen) die Joost heeft, heb ik ongeveer. Ook wit met lichtgroene, roze en donkere verticale strepen. Trek ik dus echt nooit meer aan he
! Kut-Joost!
Mjah je hebt wel gelijk, maar heb jij dat ook niet? Vooral bij muziek die ik tof vind, heb ik dat. Als iemand die bepaalde muziek ook helemaal te gek vindt en normaal heb ik een hekel aan die persoon, dan schaaf ik acuut mijn muzieksmaak bij en vindt die muziek veel minder leuk dan voorheenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:13 schreef milagro het volgende:
[..]
de juiste vent kan zo overhemd echt wel hebben, hoor![]()
dus als jij jezelf zo ziet is het best okay, zo'n overhemd![]()
nee, dat heb ik niet, ik kan dat uitstekend scheiden en ben niet zo beinvloedbaarquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:17 schreef Falco het volgende:
[..]
Mjah je hebt wel gelijk, maar heb jij dat ook niet? Vooral bij muziek die ik tof vind, heb ik dat. Als iemand die bepaalde muziek ook helemaal te gek vindt en normaal heb ik een hekel aan die persoon, dan schaaf ik acuut mijn muzieksmaak bij en vindt die muziek veel minder leuk dan voorheen.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:17 schreef milagro het volgende:
als wij hier een week zitten en met alhocol gaat het helemaal mis
neuken we allemaal op zijn hondjes
zei Linda, dan , hèquote:
Ik heb helemaal niets met Ralph.. .Ik vind Roel wel een lekker ding eigenlijk..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:21 schreef milagro het volgende:
[..]
zei Linda, dan , hè
en gvd wat ziet die Ralph er weer heerlijk uit![]()
![]()
ja lekker realistisch ook, de hele dag je handen wassen dan dus omdat je ieder moment aan allerlei dingen zit die wel eens onhygienisch zouden kunnen zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:21 schreef BBscanner het volgende:
Iedereen moet zijn handen wassen voor dat ie de baby aanraakt! voor de hygiene. En wel roken![]()
nee, te lange nekquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:22 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met Ralph.. .Ik vind Roel wel een lekker ding eigenlijk..
Ik vindt Ralph een beetje duffig.. zit te weinig pit in tot nu toe (en blond is niet echt mijn ding). Ik zal even de lange nek van Roel checken, want daar ontkom ik nu natuurlijk niet meer aanquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:25 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, te lange nek
Ralph heeft zijn lekkere geile stem, plus Haagsch accentje, maar niet té
Pfffffft...![]()
![]()
![]()
Hij is wat mat idd, maar ik weet zeker dat hij in bed een beest is , dat zie ik gewoon, aan allesquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:28 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik vindt Ralph een beetje duffig.. zit te weinig pit in tot nu toe (en blond is niet echt mijn ding). Ik zal even de lange nek van Roel checken, want daar ontkom ik nu natuurlijk niet meer aan
En hier.. heb je een doekje!
Ja want het is het belang van mijn kind dat ik hier expressss tussen 12 mensen in een huis ga zitten met alle risico's die dat met zich meebrengt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:24 schreef milagro het volgende:
[..]
ja lekker realistisch ook, de hele dag je handen wassen dan dus omdat je ieder moment aan allerlei dingen zit die wel eens onhygienisch zouden kunnen zijn
ze is sowieso erg mutserig bezig met d'r baby "alles opzij zetten" voor haar kindje, de auto etc maar wel doorroken
ze is gewoon alleen, en wilt aandacht nu ze zwanger is, huiselijkheid of zo die ze thuis mist, en dan is BB de ideale plek natuurlijk in haar geval dan, want de enige optie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ja want het is het belang van mijn kind dat ik hier expressss tussen 12 mensen in een huis ga zitten met alle risico's die dat met zich meebrengt.
Knap staaltje risk-fucking dit zeg, eerst zonder condoom de eerste de beste buitenlander neuken, dan je kind blootstellen aan 11 onbekende mensen die allerlei bacterieen en ziektes bij zich kunnen hebben?
Moet 'ie er ook maar niet al na een maand op gaan liggenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:41 schreef milagro het volgende:
hij denkt daar ws anders over , gok ik zo, vader worden bij een meisje dat je koud een maand kent![]()
lijkt mij dan weer vrijj gezond, maar gebruik dan condooms, en zij de pilquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:42 schreef eborn het volgende:
[..]
Moet 'ie er ook maar niet al na een maand op gaan liggen
ze idd voor de rest gewoon slank, het is echt alleen de buik die dikker isquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:48 schreef SlimShady het volgende:
hey dat vind ik nou knap: zwanger en slank.
er kwam wat vogelstront naar beneden zetten...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:51 schreef portable het volgende:
wats daar gebeurt, iedereen zegtt, zooooo en ohhhhh en ahhhhhhhh
Dat was Lieske.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:56 schreef Wiehoe het volgende:
wie is die meid die nu in alleen in de keuken staat?
Tanja was toch nog in de douche bezig? ow help, hoop niet dat ik alles door elkaar haalquote:
De persoon die rond 18:56 alleen in de keuken stond had een groene broek + zwart truitje aan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:12 schreef Maerycke het volgende:
Tanja zit binnen als enige volgens mij.. die met de dikke buik in het roze topje.
weet de sigarettenindustrie iig al zeker dat ze er een nieuwe verslaafde bijhebben.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:17 schreef koen... het volgende:
das egt nie gezond voor da kind zoveel sigareten ..
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:15 schreef Maerycke het volgende:
Dat was Lieske inderdaad!Wat een toestand.. Volgens mij zit nu Tanja binnen.. die haar derde sigaretje voor de 15e keer rookt vandaag.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:28 schreef portable het volgende:
sexy hoor, hoe heet ze die danst, lieske?
Ze is over Ralph aan het vertellen, dus tjaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:38 schreef J-net het volgende:
jezus blert die Nathalie er weer hard doorheen.... het is ook een blonde tr*t
Bo = Neuken doe je Zo (BNN)quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:40 schreef milagro het volgende:
Laat Dido nou effe uitprateeeeeeen
oh mooi, ze gaat verder.
Over welke Bo heeft ze het nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |