Dikkequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:20 schreef Theebag het volgende:
Alle neuzen nog aan toe :
[afbeelding]
* Panthera1984 krijgt de behoefte om hem eens lekker achter zijn oren te krabbelenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:20 schreef Theebag het volgende:
Alle neuzen nog aan toe :
[afbeelding]
Zal de hitte wel zijn geweest...Prince is ook niet vooruit te branden!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:18 schreef Spindizzy het volgende:
Mijn uitlaathulpje
[afbeelding]
Vandaag is hij een beetje ziekjes
[afbeelding]
Foto is genomen na een stevige wandeling, hij is een beetje moe op de foto gekomen. Zal binnenkort es kijken of ik nog een vrolijke foto van em heb.quote:Op zaterdag 10 september 2005 06:02 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Hij kijkt een beetje zielig...wel een scheetje hoor
quote:
Aha!quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:40 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Foto is genomen na een stevige wandeling, hij is een beetje moe op de foto gekomen. Zal binnenkort es kijken of ik nog een vrolijke foto van em heb.
Mee naar de krant gaan. Wordt ie beroemd. Een hod die kan spellen Gaaf johquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:43 schreef Ivatje het volgende:
Mijn hond is 4 en wil alleen geaaid worden. Hij wil ook altijd spellen. Volgens mij heeft hij nog nooit geblaft!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je gaat um dus niet zelf opleiden ? Ik zou dat egnie kunnen, mn hond 'afstaan' aan iemand zodat die persoon um dingen kan lerenquote:Op vrijdag 16 september 2005 08:37 schreef beestjuh het volgende:
Herman natgeregend en wel, op zijn mooie nieuwe kussen. Hij is er niet van af te slaan
[afbeelding]
Wolfje lekker op de bank. Nou ja lekker, aan z'n blik zie je wel dat ie het eigenlijk helemaal niet mag,.
[afbeelding]
Vandaag komt er iemand naar hem kijken, die hem wellicht op gaan leiden tot bewaker
quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:37 schreef beestjuh het volgende:
Herman natgeregend en wel, op zijn mooie nieuwe kussen. Hij is er niet van af te slaan
[afbeelding]
Wolfje lekker op de bank. Nou ja lekker, aan z'n blik zie je wel dat ie het eigenlijk helemaal niet mag,.
[afbeelding]
Vandaag komt er iemand naar hem kijken, die hem wellicht op gaan leiden tot bewaker
Leuk zo met zijn tweetjes, Bommel vind het niet zo erg lijkt mij,dat Kermit op hem ligtquote:Op donderdag 15 september 2005 16:52 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Bommel met zijn vriend Kermit. Hoewel het niet wederzijds is waarschijnlijk![]()
hij ziet er ook uit als een echte dirkquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:01 schreef Janne33 het volgende:
Hier wat foto's van Dirk, onze Cairn Terrier van 5 1/2 maand oud.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat kijkt ie zieligquote:Op woensdag 21 september 2005 21:33 schreef DuchessX het volgende:
Zito achter de krabpaal...
[afbeelding]
Met haar gaat het nu iets beter. (wat is beter)quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:37 schreef beestjuh het volgende:
Wat een schatje, ChieneyHoe gaat het nu met hem? of haar
Zito heeft er vaak en snel last van, Senna heeft er nooit last van. Het is een irritatie van de huid, meestal door zwemmen, waaraan de hond gaat likken waardoor het gaat ontsteken. Het is dan noodzakelijk om de haren weg te knippen en te behandelen met speciale zalf. Het is eigenlijk net een soort schaafwond, tenminste zo ziet het eruit.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:03 schreef rena het volgende:
Oe Zito, dat ziet er vervelend uit. Komt wel vaker voor bij goldens toch? Mooie kussens![]()
quote:
Jaquote:
*zucht*quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:03 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
JaIk vind oude honden altijd zo aandoenlijk
Mijn jongens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
JIj hebt mooie honden en zeker zijn het lieverdsquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:03 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
JaIk vind oude honden altijd zo aandoenlijk
Mijn jongens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat is Bommel een schatje tochquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:55 schreef rena het volgende:
Even een grote spam van mijn gek, vanmorgen tijdens het wandelen lekker wat foto's genomen, het lijkt net alsof ik nergens heen ga met mijn hond, zo vaak zien jullie foto's van binnen![]()
[afbeelding]![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij was verbaast mensen bovenop het huis te zien![]()
[afbeelding]
Gewoon grappig, dat schaap is denk ik gewend aan honden.
Zeg hoe kom je daarbij !?quote:
Erg hoor dat jullie mij niet geloven,quote:Over zoekplaatjes gesproken, Haaibaaike Is het een bouvier?
Smekkie!quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zeg hoe kom je daarbij !?
Dat was bij mij thuis, niks geen zoek-plaatje![]()
Zij was met haar hond bij ons ! Ik weet wel hoe mijn woonkamer eruit zie !
[..]
Erg hoor dat jullie mij niet geloven,
Ik zit niet te liegen![]()
Loensen = een beetje scheel kijkenquote:
Foto's staan erquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Oke Bluezz?
Hartstikke Bedanktquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Foto's staan erLiev zijn ze
Het waren enorme bestanden, die ik eerst moest verkleinen, ik denk dat photobucket of album.nl het daarom niet pakte?
Foto verklein programma :
http://www.irfanview.com/
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:57 schreef Auticia het volgende:
[afbeelding]
Niet helemaal scherp helaas..
Oeps sorriequote:Op vrijdag 11 november 2005 10:30 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hondje?
3 jaar oude beagle, ja. Krachtpatser van heb-ik-me-jou-daar.
Wat een schatjequote:Op woensdag 9 november 2005 08:35 schreef Invictus_ het volgende:
Snoez, 75% kooiker, 3 1/2 maand oud, te veel met kittens gespeeld en wou dus ook in het mandje op de vensterbank...
[afbeelding]
Dan een foto van toen we haar net hadden (toen was ze nog maar zes weken
[afbeelding]
Actiefoto; verstopt achter een grasspriet (Snoez met een week of acht).
[afbeelding]
Een puppie is best verslavend....
Nee, voornamelijk kooiker maar een van de opa's is iets anders.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Wat een schatje, is dat een boomer?
Wat een mooie hond !quote:Op zondag 13 november 2005 23:27 schreef Het_Zwarte_Hart het volgende:
Mijn hond
En weer mijn maatje in de sneeuw!
welk ras?
Ahhhhh, wat liefquote:
Jammer van die riem, je zou haast denken dat hij aan het spioneren wasquote:
Het lijkt verdacht veel op een pyreneese berghond, mooi dier zegquote:Op zondag 13 november 2005 23:27 schreef Het_Zwarte_Hart het volgende:
Mijn hond
welk ras?
Wat een lieverdsquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:32 schreef Bengeltje het volgende:
Mijn lieverds
Pebbles 13 jaar oud, beetje bang voor een camera.
[[url=http://xs56.xs.to/pics/05472/peb.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Lady 15 jaar Wordt in Januari 16
[[url=http://xs56.xs.to/pics/05472/lady.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
gek op knuffelen
[[url=http://xs56.xs.to/pics/05472/knuf.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
och arme..quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:46 schreef Bengeltje het volgende:
Ik weet niet waar ik het anders kan plaatsen.![]()
[[url=http://xs56.xs.to/pics/05475/afscheidkopie.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:46 schreef Bengeltje het volgende:
Bengel, dikke zoen en sterktequote:Op vrijdag 25 november 2005 10:46 schreef Bengeltje het volgende:
Pyrenese Berghondquote:Op zondag 13 november 2005 23:27 schreef Het_Zwarte_Hart het volgende:
Mijn hond
welk ras?
Wat een mooie hond zegquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:58 schreef McPhearson het volgende:
[..]
Pyrenese Berghond![]()
[afbeelding]
Wow mooie kop. prachtige ogen,quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:58 schreef McPhearson het volgende:
[..]
Pyrenese Berghond![]()
[afbeelding]
Een buurman van me ging een keer in discussie dat dat helemaal geen echt bestaand ras is.quote:
Nederlandse Vereniging van Liefhebbers van de Pyreneese Berghondquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:36 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Een buurman van me ging een keer in discussie dat dat helemaal geen echt bestaand ras is.
(Ik vertelde dat ik iemand was tegengekomen, die een hond had, Pyrenese berghond)
Moe word ik van dat soort mensen die het beter weten, ben blij dat ik nu weer hoor, dat dat ras dus wel degelijk bestaat![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 02:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nederlandse Vereniging van Liefhebbers van de Pyreneese Berghond
Bengelbeebquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:46 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ken het. En natuurlijk komt er een tijd dat je een keer afscheid moet nemen. Maar hier moet je niet aan denken. Geniet van de tijd die je met je hond hebt..quote:Op woensdag 21 december 2005 13:42 schreef Blinker het volgende:
Ik ben eigenlijk soms ook wel bang dat mijn hondje overlijd.
Vooral nu dat ze zo oud word en allemaal kwaaltjes krijgt.
Best eng...
Die kop heeft veel weg van een frieze stabyquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:58 schreef McPhearson het volgende:
[..]
Pyrenese Berghond![]()
[afbeelding]
Dat lijkt me zó verschrikkelijk he, als ik daar nu aan denk dat mn diertjes me ooit gaan verlaten kan ik wel uuuuuuuuuren jankenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:42 schreef Blinker het volgende:
Ik ben eigenlijk soms ook wel bang dat mijn hondje overlijd.
Vooral nu dat ze zo oud word en allemaal kwaaltjes krijgt.
Best eng...
quote:
Wat waren zij blijquote:Op donderdag 22 december 2005 01:09 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Hm Senna en Zito hebben de doorslag gegeven, Morgen gaan Fa Shi, Pim en Sylver op de foto![]()
Wil er ook niet aan denken, al is het wel realiteit dat het ooit zal gaan gebeuren.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:03 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Dat lijkt me zó verschrikkelijk he, als ik daar nu aan denk dat mn diertjes me ooit gaan verlaten kan ik wel uuuuuuuuuren janken![]()
Ja dat stralen ze ook echt uit dat ze het geweldig vondenquote:Op donderdag 22 december 2005 01:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat waren zij blij![]()
Ach, die beesten vinden alles goed als zij maar in de belangstelling staan.
Maar niet minder leukquote:
Maar wel een mooie hond heb je !quote:Op donderdag 22 december 2005 23:43 schreef Cybje het volgende:
Nja wit is niet een echt erkende kleur voor het duitse herder ras,
Wat lief Bengeltje je andere oudje !!quote:Op zondag 25 december 2005 13:19 schreef Bengeltje het volgende:
Weer even met mijn ander oudje.
[[url=http://xs60.xs.to/pics/05510/pebbl.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:
Ah die close-upquote:
quote:
ehm.. http://www.whvn-whiteswissshepherddog.nl/quote:Op donderdag 22 december 2005 23:43 schreef Cybje het volgende:
Nja wit is niet een echt erkende kleur voor het duitse herder ras, maar ze bestaan wel. Alle voorouders zijn ook echte duitse herders, volgens de stamboom. Zitten zelfs gekleurde tussen
quote:RAAD VAN BEHEER
Samenvatting overleg Raad van Beheer - ZWHVN
Onderstaand de gevolgen van de (voorlopige) erkenning door de FCI van de Witte Herder en de navolgende afspraken die er zijn gemaakt:
1: Op de Nederlandse stambomen zal de naam "Zwitserse Witte Herder" worden vermeld
Ah, mooi setjequote:Op zaterdag 31 december 2005 01:45 schreef Juup© het volgende:
[afbeelding]
Samen mooi zijn in de sneeuw
Wat een schatjequote:
Bradyquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:57 schreef ma_jojo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn hondje Brady..
Wat leuk joh !quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:45 schreef Juup© het volgende:
Doggies in the snow
[afbeelding]
Eerst even rollebollen
[afbeelding]
Dan weer vriendjes
[afbeelding]
Samen mooi zijn in de sneeuw
quote:Op zaterdag 31 december 2005 09:23 schreef vriendinnie het volgende:
Mijn hondjes hebben met Kerst een nieuwe outfit gekregen van mijn stagebedrijf:
[afbeelding]
Ik vind dat ze er erg hip uitzien en nu hoeven ze het ook niet koud te hebben als ze volgende week naar de kapper gaan.
Ah wat staan ze mooiquote:Op zaterdag 31 december 2005 09:23 schreef vriendinnie het volgende:
Mijn hondjes hebben met Kerst een nieuwe outfit gekregen van mijn stagebedrijf:
[afbeelding]
Ik vind dat ze er erg hip uitzien en nu hoeven ze het ook niet koud te hebben als ze volgende week naar de kapper gaan.
Wat leuk, ik zie zelden Labradors/Golden retrievers met een tuigquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:34 schreef MissHobje het volgende:
[afbeelding]
[b]ff een sneeuwhoop testen
[Honden] Centraal topic mét foto's *deel 5quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:32 schreef raptorix het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ohh grappig dan iddquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ah wat staan ze mooi![]()
![]()
[..]
Wat leuk, ik zie zelden Labradors/Golden retrievers met een tuig![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 13:11 schreef Tha_Mars het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hierbij introductie vanhet heidewachteltje : Donna. Bijna 7 weken oud en is sinds 4 dagen in ons bezit. Een echte onderzoeker en voornamelijk een bijtertje.
Volgens mij kan dat vanaf 6 weken toch? Donna was iig de laatste die weg ging bij het nestje. Het gaat nu iig ook al wat beter met de bench waar ze 's nachts en tijdens het avondeten in moet... Ze went al best snelquote:Op maandag 2 januari 2006 16:28 schreef rena het volgende:
[..]
Och, wat een lief moppie!!![]()
Maar is ze niet een beetje vroeg bij dr mama weg gegaan?
De minimum leeftijd dat een pup bij de moeder weg mag is wettelijk 7 weken, 8 weken is normaal. Eerder weghalen gebeurt illegaal maar is erg slecht voor de pups.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:28 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat vanaf 6 weken toch? Donna was iig de laatste die weg ging bij het nestje. Het gaat nu iig ook al wat beter met de bench waar ze 's nachts en tijdens het avondeten in moet... Ze went al best snel
oke true... blijkt maar weer dat fokkers ook niet weten hoe de regels precies zijn. Natuurlijk had het van onze kant ook anders gekund!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:15 schreef MissHobje het volgende:
[..]
De minimum leeftijd dat een pup bij de moeder weg mag is wettelijk 7 weken, 8 weken is normaal. Eerder weghalen gebeurt illegaal maar is erg slecht voor de pups.
http://www.dierenbescherming.nl/content.php?gid=5&pid=1&sid=4
Het feit dat de fokker dit "niet weet" zegt misschien genoeg over de fokker?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:24 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
oke true... blijkt maar weer dat fokkers ook niet weten hoe de regels precies zijn. Natuurlijk had het van onze kant ook anders gekund!
Overigens is het zo dat Donna morgen 7 weken oud is, nouja, er is nu niks meer aan te doen.
Tis echt een kjoetie hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:24 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
oke true... blijkt maar weer dat fokkers ook niet weten hoe de regels precies zijn. Natuurlijk had het van onze kant ook anders gekund!
Overigens is het zo dat Donna morgen 7 weken oud is, nouja, er is nu niks meer aan te doen.
Wat een lief hondje heb je.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:21 schreef Tha_Mars het volgende:
Donna update
Inmiddels is ze meer dan 7 weken oud, en weegt ze rond de 4 kilogram... Het groeit lekker en leert steeds beter omgaan met zindelijkheid en de bench. Hierbij 3 fotootjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een lief dingquote:Op zondag 8 januari 2006 13:21 schreef Tha_Mars het volgende:
Donna update
Inmiddels is ze meer dan 7 weken oud, en weegt ze rond de 4 kilogram... Het groeit lekker en leert steeds beter omgaan met zindelijkheid en de bench. Hierbij 3 fotootjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Des te moeilijk om haad wat dingen te leren, best eigenwijs ding, en als de vitrages er niet nog een keer eraf liggen, valt me dat nog mee. Voordeel is wel als je ff met haar gaat spelen dat ze daarna wel weer een uurtje gestrekt gaatquote:...
...
...
Donna is lief enzow
Ahhhh Bradyquote:Op zondag 8 januari 2006 15:26 schreef ma_jojo het volgende:
En Brady weer eens op de foto.
[afbeelding]
Wat een lekker beestquote:Op maandag 9 januari 2006 14:39 schreef richkes het volgende:
Nee hoor ik lig niet in de bank.
[afbeelding]
Zoek je problemen?
[afbeelding]
Ik was het niet.
[afbeelding]
Wat een schattig hondje is Nora.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:57 schreef Loesj het volgende:
Dit is mijn puppy Nora deze foto is gemaakt toen we haar hadden uitgekozen uit een nest van 9 puppy's. Ze is een kruising tussen een hollandse herder en border collie. De herder is dominant, ze heeft wel wat witte plukjes van een border collie hier en daar.
Hier is ze bijna 6 weken en 4 dagen oud.
[afbeelding]
Imiddels is ze nu 1.5 week bij ons en ze is al heel erg gegroeid. Ook haar oortjes zijn overeind
gaan staan.
Ze is nu 8 weken en 6 dagen oud.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:39 schreef richkes het volgende:
Nee hoor ik lig niet in de bank.
[afbeelding]
De bekende vleermuisoortjesquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:57 schreef Loesj het volgende:
Dit is mijn puppy Nora deze foto is gemaakt toen we haar hadden uitgekozen uit een nest van 9 puppy's. Ze is een kruising tussen een hollandse herder en border collie. De herder is dominant, ze heeft wel wat witte plukjes van een border collie hier en daar.
Hier is ze bijna 6 weken en 4 dagen oud.
[afbeelding]
Imiddels is ze nu 1.5 week bij ons en ze is al heel erg gegroeid. Ook haar oortjes zijn overeind
gaan staan.
Ze is nu 8 weken en 6 dagen oud.
[afbeelding]
[afbeelding]
Kovoe is erg ziek op het moment.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:35 schreef ymme het volgende:
Kovoe spam![]()
![]()
Lekker knabbelen.![]()
[afbeelding]
Merry X-mas![]()
[afbeelding]
Zit je mij vanachter de ramen te fotograferen.. Durf je wel![]()
[afbeelding]
Het (grote) vriendje van Kovoe. Tommie de jackrussel (hond van mijn zwager)
[afbeelding]
![]()
Nog een oudje van een jaar geleden.
[afbeelding]
de foto's doen het nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:15 schreef karoltje het volgende:
Ons hondje Zosia is 4 dagen geleden bevallen van 3 scheterige pups, twee reutjes en een teefje!
[afbeelding]
Melkfabriek
[afbeelding]
Een stevige omhelzing
[afbeelding]
Mikado spelen met pups!
Voor meer foto's (en een puppycam) zie www.zponlandii.tk
Kutjecolaquote:
quote:Ons hondje Zosia is 4 dagen geleden bevallen van 3 scheterige pups, twee reutjes en een teefje!
Melkfabriek
Een stevige omhelzing
Mikado spelen met pups!
Voor meer foto's (en een puppycam) zie www.zponlandii.tk
Hier zag ik ze net ook nietquote:
Wat een geweldige fotoquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:38 schreef DuchessX het volgende:
Onze doggies zijn naar de kapper geweest
[afbeelding]
Is dagelijkse kost, ze spelen heel erg veel samenquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:17 schreef ymme het volgende:
[..]
Kovoe is erg ziek op het moment.
Lees voor meer info maar het topic "help, hond eet niet meer"
Vind het zo erg voor hem.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:18 schreef ymme het volgende:
[..]
We hebben gisteravond in moeten laten slapen.
Hij bleek aalvleesklier kanker te hebben, en ontzettend veel pijn.![]()
Ik mis hem zo ontzettend.
Kan alleen nog maar janken.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:28 schreef koen_pijl het volgende:
Anderhalf jaar oude ruwharige Jack RUssel genaamd Joep:
[afbeelding]
Tien jaar oude Beagle genaamd Jansen:
[afbeelding]
Oh jeequote:Op donderdag 12 januari 2006 09:18 schreef ymme het volgende:
[..]
We hebben gisteravond in moeten laten slapen.
Hij bleek aalvleesklier kanker te hebben, en ontzettend veel pijn.![]()
Ik mis hem zo ontzettend.
Kan alleen nog maar janken.
Joep en Jansenquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:28 schreef koen_pijl het volgende:
Anderhalf jaar oude ruwharige Jack RUssel genaamd Joep:
[afbeelding]
Tien jaar oude Beagle genaamd Jansen:
[afbeelding]
Bijna 12 weken!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:05 schreef -Delta- het volgende:
Ahhhh Pluk, ook al zo'n leuk beestje![]()
Hoe oud is hij nu?
Wat een heerlijke krulletjes heeft Doerakquote:Op maandag 16 januari 2006 10:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doerak:
Ik heb er ook zo eentje. Doerak is een ramp met poseren.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:28 schreef Suuz_ het volgende:
heel de middag over gedaan om een mooie foto te maken! dit is het resultaat! {ze blijft dus echt niet stilzitten als ik dat vraag![]()
Ik vind het er echt leuk uitzien, zo liefquote:Op maandag 16 januari 2006 14:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het zijn stabij-wetterhoun-kruisingen. Dat zijn beide Friese hondenrassen. De wetterhoun heeft sterk gekruld haar.
Wetterhoun:
[afbeelding]
Stabij:
[afbeelding]
Ahhhhh gus, kijk dat koppie danquote:Op maandag 16 januari 2006 14:28 schreef Suuz_ het volgende:
Mijn Blufje![]()
heel de middag over gedaan om een mooie foto te maken! dit is het resultaat! {ze blijft dus echt niet stilzitten als ik dat vraag![]()
[afbeelding]
hoezo nieuwsgierig?
[afbeelding]
Wat een scheet zegquote:Op maandag 16 januari 2006 14:51 schreef Suuz_ het volgende:
hmm mevrouw is alweer wakker dus dan maar ff zo![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
ze kan zo droelerig kijken he![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 14:28 schreef Suuz_ het volgende:
Mijn Blufje![]()
[afbeelding]
hoezo nieuwsgierig?
[afbeelding]
Wat een leukerds!quote:Op maandag 16 januari 2006 10:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doerak:
Op de rugleuning van de bank inderdaad. Daar liggen de poezen toch ook, dus waarom ik niet?
Lurch:
Ohh die eerste isquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:39 schreef DuchessX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ons schapie op haar nieuwe hondenbed
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:39 schreef DuchessX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Boxer...quote:Op maandag 16 januari 2006 14:28 schreef Suuz_ het volgende:
Mijn Blufje![]()
[afbeelding]
hoezo nieuwsgierig?
[afbeelding]
het nieuwe bed ligt heeeel lekker zo te zienquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:39 schreef DuchessX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Van welk ras is dit schatje? En hoe oud is hij of zij?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:21 schreef ondeugend het volgende:
[[url=http://img44.imagevenue.com/loc209/th_89d62_cute.jpg]afbeelding][/URL]
Wat een leuke hond !quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:39 schreef DuchessX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een lieverdjequote:Op zondag 22 januari 2006 12:21 schreef ondeugend het volgende:
[[url=http://img44.imagevenue.com/loc209/th_89d62_cute.jpg]afbeelding][/URL]
Zo wat worden jullie honden verwentquote:Op maandag 23 januari 2006 19:35 schreef DuchessX het volgende:
Mijn man heeft hondenbedden gemaakt voor onze hondjes![]()
[afbeelding]
Bed met kussen
Mooi hoor, ziet er super uit, lekker plekje voor de hondenquote:Op maandag 23 januari 2006 19:35 schreef DuchessX het volgende:
Ook van mijquote:Op maandag 23 januari 2006 23:42 schreef DuchessX het volgende:
Bedankt voor de complimenten!!!
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:01 schreef Amstaf het volgende:
[[url=http://www.parkyourpic.com/uploads/2952513a13.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:18 schreef Amstaf het volgende:
[[url=http://www.parkyourpic.com/uploads/ca58692357.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.parkyourpic.com/uploads/5d52ec5002.jpg]afbeelding][/url]
@ Amstaf, hoe oud is ie.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:15 schreef Amstaf het volgende:
Dank je wel!
Ben ook apetrots op mijn schatje, zou niet meer zonder hem kunnen
(heb ook nog een teefje!!!)
Kusje kusjequote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:01 schreef Amstaf het volgende:
[[url=http://www.parkyourpic.com/uploads/2952513a13.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:35 schreef DuchessX het volgende:
[afbeelding]Het bed
[afbeelding]
Bed met kussen
[afbeelding]
Bed met Zito
[afbeelding]
Bed met Senna (onder de trap)
[afbeelding]
Bed met Senna (onder de trap)
[afbeelding]
Senna in de war omdat zito voorheen altijd onder de trap sliep (zijn bed past daar niet).
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:47 schreef RealZeus het volgende:
[afbeelding]
En dit was afgelopen zondag in het bos.Eindelijk bleef ze even stil staan.
[afbeelding]
Wat een leuke hond is kwintaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:47 schreef RealZeus het volgende:
Dit is onze kortharige Jack Russel ,Kwinta genaamd.
Op deze foto kijkt ze een beetje zielig.Ze had het niet zo op mijn camera.
[afbeelding]
En dit was afgelopen zondag in het bos.Eindelijk bleef ze even stil staan.
[afbeelding]
De reu heet Romeo en de teef heet Julia.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
@ Amstaf, hoe oud is ie.
Ik zag dat die zwarte ook van jou is.
Is ook een mooie hond is dat een teef en hoe oud is zij?![]()
Leuke namen Romeo en Juliaquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:37 schreef Amstaf het volgende:
[..]
De reu heet Romeo en de teef heet Julia.
Romeo wordt in Maart vijf jaar en Julia wordt in Augustus pas twee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |