Zito heeft er vaak en snel last van, Senna heeft er nooit last van. Het is een irritatie van de huid, meestal door zwemmen, waaraan de hond gaat likken waardoor het gaat ontsteken. Het is dan noodzakelijk om de haren weg te knippen en te behandelen met speciale zalf. Het is eigenlijk net een soort schaafwond, tenminste zo ziet het eruit.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:03 schreef rena het volgende:
Oe Zito, dat ziet er vervelend uit. Komt wel vaker voor bij goldens toch? Mooie kussens![]()
quote:
Jaquote:
*zucht*quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:03 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
JaIk vind oude honden altijd zo aandoenlijk
Mijn jongens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
JIj hebt mooie honden en zeker zijn het lieverdsquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:03 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
JaIk vind oude honden altijd zo aandoenlijk
Mijn jongens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat is Bommel een schatje tochquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:55 schreef rena het volgende:
Even een grote spam van mijn gek, vanmorgen tijdens het wandelen lekker wat foto's genomen, het lijkt net alsof ik nergens heen ga met mijn hond, zo vaak zien jullie foto's van binnen![]()
[afbeelding]![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij was verbaast mensen bovenop het huis te zien![]()
[afbeelding]
Gewoon grappig, dat schaap is denk ik gewend aan honden.
Zeg hoe kom je daarbij !?quote:
Erg hoor dat jullie mij niet geloven,quote:Over zoekplaatjes gesproken, Haaibaaike Is het een bouvier?
Smekkie!quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zeg hoe kom je daarbij !?
Dat was bij mij thuis, niks geen zoek-plaatje![]()
Zij was met haar hond bij ons ! Ik weet wel hoe mijn woonkamer eruit zie !
[..]
Erg hoor dat jullie mij niet geloven,
Ik zit niet te liegen![]()
Loensen = een beetje scheel kijkenquote:
Foto's staan erquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Oke Bluezz?
Hartstikke Bedanktquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Foto's staan erLiev zijn ze
Het waren enorme bestanden, die ik eerst moest verkleinen, ik denk dat photobucket of album.nl het daarom niet pakte?
Foto verklein programma :
http://www.irfanview.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |