Dikkequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:20 schreef Theebag het volgende:
Alle neuzen nog aan toe :
[afbeelding]
* Panthera1984 krijgt de behoefte om hem eens lekker achter zijn oren te krabbelenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:20 schreef Theebag het volgende:
Alle neuzen nog aan toe :
[afbeelding]
Zal de hitte wel zijn geweest...Prince is ook niet vooruit te branden!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:18 schreef Spindizzy het volgende:
Mijn uitlaathulpje
[afbeelding]
Vandaag is hij een beetje ziekjes
[afbeelding]
Foto is genomen na een stevige wandeling, hij is een beetje moe op de foto gekomen. Zal binnenkort es kijken of ik nog een vrolijke foto van em heb.quote:Op zaterdag 10 september 2005 06:02 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Hij kijkt een beetje zielig...wel een scheetje hoor
quote:
Aha!quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:40 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Foto is genomen na een stevige wandeling, hij is een beetje moe op de foto gekomen. Zal binnenkort es kijken of ik nog een vrolijke foto van em heb.
Mee naar de krant gaan. Wordt ie beroemd. Een hod die kan spellen Gaaf johquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:43 schreef Ivatje het volgende:
Mijn hond is 4 en wil alleen geaaid worden. Hij wil ook altijd spellen. Volgens mij heeft hij nog nooit geblaft!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je gaat um dus niet zelf opleiden ? Ik zou dat egnie kunnen, mn hond 'afstaan' aan iemand zodat die persoon um dingen kan lerenquote:Op vrijdag 16 september 2005 08:37 schreef beestjuh het volgende:
Herman natgeregend en wel, op zijn mooie nieuwe kussen. Hij is er niet van af te slaan
[afbeelding]
Wolfje lekker op de bank. Nou ja lekker, aan z'n blik zie je wel dat ie het eigenlijk helemaal niet mag,.
[afbeelding]
Vandaag komt er iemand naar hem kijken, die hem wellicht op gaan leiden tot bewaker
quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:37 schreef beestjuh het volgende:
Herman natgeregend en wel, op zijn mooie nieuwe kussen. Hij is er niet van af te slaan
[afbeelding]
Wolfje lekker op de bank. Nou ja lekker, aan z'n blik zie je wel dat ie het eigenlijk helemaal niet mag,.
[afbeelding]
Vandaag komt er iemand naar hem kijken, die hem wellicht op gaan leiden tot bewaker
Leuk zo met zijn tweetjes, Bommel vind het niet zo erg lijkt mij,dat Kermit op hem ligtquote:Op donderdag 15 september 2005 16:52 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Bommel met zijn vriend Kermit. Hoewel het niet wederzijds is waarschijnlijk![]()
hij ziet er ook uit als een echte dirkquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:01 schreef Janne33 het volgende:
Hier wat foto's van Dirk, onze Cairn Terrier van 5 1/2 maand oud.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat kijkt ie zieligquote:Op woensdag 21 september 2005 21:33 schreef DuchessX het volgende:
Zito achter de krabpaal...
[afbeelding]
Met haar gaat het nu iets beter. (wat is beter)quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:37 schreef beestjuh het volgende:
Wat een schatje, ChieneyHoe gaat het nu met hem? of haar
Zito heeft er vaak en snel last van, Senna heeft er nooit last van. Het is een irritatie van de huid, meestal door zwemmen, waaraan de hond gaat likken waardoor het gaat ontsteken. Het is dan noodzakelijk om de haren weg te knippen en te behandelen met speciale zalf. Het is eigenlijk net een soort schaafwond, tenminste zo ziet het eruit.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:03 schreef rena het volgende:
Oe Zito, dat ziet er vervelend uit. Komt wel vaker voor bij goldens toch? Mooie kussens![]()
quote:
Jaquote:
*zucht*quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:03 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
JaIk vind oude honden altijd zo aandoenlijk
Mijn jongens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
JIj hebt mooie honden en zeker zijn het lieverdsquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:03 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
JaIk vind oude honden altijd zo aandoenlijk
Mijn jongens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat is Bommel een schatje tochquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:55 schreef rena het volgende:
Even een grote spam van mijn gek, vanmorgen tijdens het wandelen lekker wat foto's genomen, het lijkt net alsof ik nergens heen ga met mijn hond, zo vaak zien jullie foto's van binnen![]()
[afbeelding]![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij was verbaast mensen bovenop het huis te zien![]()
[afbeelding]
Gewoon grappig, dat schaap is denk ik gewend aan honden.
Zeg hoe kom je daarbij !?quote:
Erg hoor dat jullie mij niet geloven,quote:Over zoekplaatjes gesproken, Haaibaaike Is het een bouvier?
Smekkie!quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zeg hoe kom je daarbij !?
Dat was bij mij thuis, niks geen zoek-plaatje![]()
Zij was met haar hond bij ons ! Ik weet wel hoe mijn woonkamer eruit zie !
[..]
Erg hoor dat jullie mij niet geloven,
Ik zit niet te liegen![]()
Loensen = een beetje scheel kijkenquote:
Foto's staan erquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Oke Bluezz?
Hartstikke Bedanktquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Foto's staan erLiev zijn ze
Het waren enorme bestanden, die ik eerst moest verkleinen, ik denk dat photobucket of album.nl het daarom niet pakte?
Foto verklein programma :
http://www.irfanview.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |