Ohh grappig dan iddquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ah wat staan ze mooi![]()
![]()
[..]
Wat leuk, ik zie zelden Labradors/Golden retrievers met een tuig![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 13:11 schreef Tha_Mars het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hierbij introductie vanhet heidewachteltje : Donna. Bijna 7 weken oud en is sinds 4 dagen in ons bezit. Een echte onderzoeker en voornamelijk een bijtertje.
Volgens mij kan dat vanaf 6 weken toch? Donna was iig de laatste die weg ging bij het nestje. Het gaat nu iig ook al wat beter met de bench waar ze 's nachts en tijdens het avondeten in moet... Ze went al best snelquote:Op maandag 2 januari 2006 16:28 schreef rena het volgende:
[..]
Och, wat een lief moppie!!![]()
Maar is ze niet een beetje vroeg bij dr mama weg gegaan?
De minimum leeftijd dat een pup bij de moeder weg mag is wettelijk 7 weken, 8 weken is normaal. Eerder weghalen gebeurt illegaal maar is erg slecht voor de pups.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:28 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat vanaf 6 weken toch? Donna was iig de laatste die weg ging bij het nestje. Het gaat nu iig ook al wat beter met de bench waar ze 's nachts en tijdens het avondeten in moet... Ze went al best snel
oke true... blijkt maar weer dat fokkers ook niet weten hoe de regels precies zijn. Natuurlijk had het van onze kant ook anders gekund!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:15 schreef MissHobje het volgende:
[..]
De minimum leeftijd dat een pup bij de moeder weg mag is wettelijk 7 weken, 8 weken is normaal. Eerder weghalen gebeurt illegaal maar is erg slecht voor de pups.
http://www.dierenbescherming.nl/content.php?gid=5&pid=1&sid=4
Het feit dat de fokker dit "niet weet" zegt misschien genoeg over de fokker?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:24 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
oke true... blijkt maar weer dat fokkers ook niet weten hoe de regels precies zijn. Natuurlijk had het van onze kant ook anders gekund!
Overigens is het zo dat Donna morgen 7 weken oud is, nouja, er is nu niks meer aan te doen.
Tis echt een kjoetie hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:24 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
oke true... blijkt maar weer dat fokkers ook niet weten hoe de regels precies zijn. Natuurlijk had het van onze kant ook anders gekund!
Overigens is het zo dat Donna morgen 7 weken oud is, nouja, er is nu niks meer aan te doen.
Wat een lief hondje heb je.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:21 schreef Tha_Mars het volgende:
Donna update
Inmiddels is ze meer dan 7 weken oud, en weegt ze rond de 4 kilogram... Het groeit lekker en leert steeds beter omgaan met zindelijkheid en de bench. Hierbij 3 fotootjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een lief dingquote:Op zondag 8 januari 2006 13:21 schreef Tha_Mars het volgende:
Donna update
Inmiddels is ze meer dan 7 weken oud, en weegt ze rond de 4 kilogram... Het groeit lekker en leert steeds beter omgaan met zindelijkheid en de bench. Hierbij 3 fotootjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Des te moeilijk om haad wat dingen te leren, best eigenwijs ding, en als de vitrages er niet nog een keer eraf liggen, valt me dat nog mee. Voordeel is wel als je ff met haar gaat spelen dat ze daarna wel weer een uurtje gestrekt gaatquote:...
...
...
Donna is lief enzow
Ahhhh Bradyquote:Op zondag 8 januari 2006 15:26 schreef ma_jojo het volgende:
En Brady weer eens op de foto.
[afbeelding]
Wat een lekker beestquote:Op maandag 9 januari 2006 14:39 schreef richkes het volgende:
Nee hoor ik lig niet in de bank.
[afbeelding]
Zoek je problemen?
[afbeelding]
Ik was het niet.
[afbeelding]
Wat een schattig hondje is Nora.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:57 schreef Loesj het volgende:
Dit is mijn puppy Nora deze foto is gemaakt toen we haar hadden uitgekozen uit een nest van 9 puppy's. Ze is een kruising tussen een hollandse herder en border collie. De herder is dominant, ze heeft wel wat witte plukjes van een border collie hier en daar.
Hier is ze bijna 6 weken en 4 dagen oud.
[afbeelding]
Imiddels is ze nu 1.5 week bij ons en ze is al heel erg gegroeid. Ook haar oortjes zijn overeind
gaan staan.
Ze is nu 8 weken en 6 dagen oud.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:39 schreef richkes het volgende:
Nee hoor ik lig niet in de bank.
[afbeelding]
De bekende vleermuisoortjesquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:57 schreef Loesj het volgende:
Dit is mijn puppy Nora deze foto is gemaakt toen we haar hadden uitgekozen uit een nest van 9 puppy's. Ze is een kruising tussen een hollandse herder en border collie. De herder is dominant, ze heeft wel wat witte plukjes van een border collie hier en daar.
Hier is ze bijna 6 weken en 4 dagen oud.
[afbeelding]
Imiddels is ze nu 1.5 week bij ons en ze is al heel erg gegroeid. Ook haar oortjes zijn overeind
gaan staan.
Ze is nu 8 weken en 6 dagen oud.
[afbeelding]
[afbeelding]
Kovoe is erg ziek op het moment.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:35 schreef ymme het volgende:
Kovoe spam![]()
![]()
Lekker knabbelen.![]()
[afbeelding]
Merry X-mas![]()
[afbeelding]
Zit je mij vanachter de ramen te fotograferen.. Durf je wel![]()
[afbeelding]
Het (grote) vriendje van Kovoe. Tommie de jackrussel (hond van mijn zwager)
[afbeelding]
![]()
Nog een oudje van een jaar geleden.
[afbeelding]
de foto's doen het nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:15 schreef karoltje het volgende:
Ons hondje Zosia is 4 dagen geleden bevallen van 3 scheterige pups, twee reutjes en een teefje!
[afbeelding]
Melkfabriek
[afbeelding]
Een stevige omhelzing
[afbeelding]
Mikado spelen met pups!
Voor meer foto's (en een puppycam) zie www.zponlandii.tk
Kutjecolaquote:
quote:Ons hondje Zosia is 4 dagen geleden bevallen van 3 scheterige pups, twee reutjes en een teefje!
Melkfabriek
Een stevige omhelzing
Mikado spelen met pups!
Voor meer foto's (en een puppycam) zie www.zponlandii.tk
Hier zag ik ze net ook nietquote:
Wat een geweldige fotoquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:38 schreef DuchessX het volgende:
Onze doggies zijn naar de kapper geweest
[afbeelding]
Is dagelijkse kost, ze spelen heel erg veel samenquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:17 schreef ymme het volgende:
[..]
Kovoe is erg ziek op het moment.
Lees voor meer info maar het topic "help, hond eet niet meer"
Vind het zo erg voor hem.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:18 schreef ymme het volgende:
[..]
We hebben gisteravond in moeten laten slapen.
Hij bleek aalvleesklier kanker te hebben, en ontzettend veel pijn.![]()
Ik mis hem zo ontzettend.
Kan alleen nog maar janken.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:28 schreef koen_pijl het volgende:
Anderhalf jaar oude ruwharige Jack RUssel genaamd Joep:
[afbeelding]
Tien jaar oude Beagle genaamd Jansen:
[afbeelding]
Oh jeequote:Op donderdag 12 januari 2006 09:18 schreef ymme het volgende:
[..]
We hebben gisteravond in moeten laten slapen.
Hij bleek aalvleesklier kanker te hebben, en ontzettend veel pijn.![]()
Ik mis hem zo ontzettend.
Kan alleen nog maar janken.
Joep en Jansenquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:28 schreef koen_pijl het volgende:
Anderhalf jaar oude ruwharige Jack RUssel genaamd Joep:
[afbeelding]
Tien jaar oude Beagle genaamd Jansen:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |