Bengelbeebquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:46 schreef Bengeltje het volgende:
Ik weet niet waar ik het anders kan plaatsen.![]()
Ik ken het. En natuurlijk komt er een tijd dat je een keer afscheid moet nemen. Maar hier moet je niet aan denken. Geniet van de tijd die je met je hond hebt..quote:Op woensdag 21 december 2005 13:42 schreef Blinker het volgende:
Ik ben eigenlijk soms ook wel bang dat mijn hondje overlijd.
Vooral nu dat ze zo oud word en allemaal kwaaltjes krijgt.
Best eng...
Die kop heeft veel weg van een frieze stabyquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:58 schreef McPhearson het volgende:
[..]
Pyrenese Berghond![]()
[afbeelding]
Dat lijkt me zó verschrikkelijk he, als ik daar nu aan denk dat mn diertjes me ooit gaan verlaten kan ik wel uuuuuuuuuren jankenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:42 schreef Blinker het volgende:
Ik ben eigenlijk soms ook wel bang dat mijn hondje overlijd.
Vooral nu dat ze zo oud word en allemaal kwaaltjes krijgt.
Best eng...
quote:
Wat waren zij blijquote:Op donderdag 22 december 2005 01:09 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Hm Senna en Zito hebben de doorslag gegeven, Morgen gaan Fa Shi, Pim en Sylver op de foto![]()
Wil er ook niet aan denken, al is het wel realiteit dat het ooit zal gaan gebeuren.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:03 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Dat lijkt me zó verschrikkelijk he, als ik daar nu aan denk dat mn diertjes me ooit gaan verlaten kan ik wel uuuuuuuuuren janken![]()
Ja dat stralen ze ook echt uit dat ze het geweldig vondenquote:Op donderdag 22 december 2005 01:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat waren zij blij![]()
Ach, die beesten vinden alles goed als zij maar in de belangstelling staan.
Maar niet minder leukquote:
Maar wel een mooie hond heb je !quote:Op donderdag 22 december 2005 23:43 schreef Cybje het volgende:
Nja wit is niet een echt erkende kleur voor het duitse herder ras,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |