Eerst zien, dan geloven... Aan valse documenten komen in het Oostblok is werkelijk geen probleem, als je maar betaalt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:13 schreef MrX1982 het volgende:
Ze is 18
als er stond 14 had ik het ook geloofd
Dan heb jij daar niet goed rondgekeken, want dit is nog middelmaat vergeleken met anderen daarquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:16 schreef VincentM het volgende:
[afbeelding]
Deze is dus wel heel lelijk...![]()
ja duister is het wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:15 schreef Sessy het volgende:
Eerst zien, dan geloven... Aan valse documenten komen in het Oostblok is werkelijk geen probleem, als je maar betaalt.
Die ziet eruit als 12quote:
Heb je wel eens iets geimporteerd?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:51 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Uit Rusland komen ook hele mooie websites waar je (ondermeer) uit de VS gesmokkelde wapens kunt kopen. Slechts ¤ 1420 voor een P90 (automatisch geweer, magazijn met 50 kogels).
Nee, naast dat het illegaal is en uiterst strafbaar leef ik niet in een omgeving waar veel marokkanen wonen. Ik heb dus zulk gereedschap niet nodig voor zelfverdediging.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:05 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Heb je wel eens iets geimporteerd?
Lekker wijf inderdaad. Toch raar dat je dit soort lekkere wijven uit een boekje kan bestellen, vol kan blaffen en weer onder rembours terug kan sturen...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:55 schreef HarigeKerel het volgende:
[afbeelding]
http://www.bride.ru/ph/htcgi/ladies/356/356061P5.html
Deze vraagt gewoon om mijn zaad, zou UPS haar vannacht nog kunnen bezorgen?
zo'n Arie als jij bedoel je?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:34 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.bride.ru/ph/htcgi/men/180/180932P1.html
Mijn god, de neef van Gerard Reve!
Wat kost het eigenlijk? Als zo'n Arie een 18-jarig mokkeltje wil bestellen?
Volgens mij is deze Olga ooit als Oleg geboren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:16 schreef VincentM het volgende:
[afbeelding]
Deze is dus wel heel lelijk...![]()
Jij komt het meest nieuwsgierig en het meest wanhopig over in dit topic. Bestel maar gewoon, dan kom je er zelf achter.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:24 schreef -Angel- het volgende:
Is er dan echt niemand die wel eens een bestelling geplaatst heeft? Havoc, Dirkh, ... geef het eens toe.
Kijk even naar de TS.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:37 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Jij komt het meest nieuwsgierig en het meest wanhopig over in dit topic.
Ga er dan 1 bestellen en hou ons op de hoogte van de vorderingen.quote:
Mijn hoop was dat iemand al mij was voor gegaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:48 schreef PirE het volgende:
Ga er dan 1 bestellen en hou ons op de hoogte van de vorderingen.
Nee, serieus ik zou wel eens willen weten hoe dat in z'n werking zou gaan. Ik bedoel staan ze aan de grens met open armen te wachten, lijkt me nogal sterk.quote:
Ze past best in de brievenbus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:44 schreef renz0r het volgende:
Deze heb ik besteld
[afbeelding]
Volgende week wordt ze per TNT bezorgd
De ticket. Der ouders waren al blij zat dat ze naar het weste kon. Respect en vertrouwen waren eigenlijk de kosten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:45 schreef Beach het volgende:
Wat was je er ervoor kwijt?
Hoe oud is deze snol? Een jaar of 11?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:44 schreef renz0r het volgende:
Deze heb ik besteld
[afbeelding]
Hoe heb je het voor elkaar gekregen dat ze zonder problemen Nederland kon binnenkomen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:07 schreef renz0r het volgende:
De ticket. Der ouders waren al blij zat dat ze naar het weste kon. Respect en vertrouwen waren eigenlijk de kosten.
Nee sorry, hebben ze haar nog niet van de site gehaald?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:44 schreef renz0r het volgende:
Deze heb ik besteld
[afbeelding]
Visum, zij heeft een paspoort. Ze heeft een maand visum. Daarna....tja....ff kijkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:08 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Hoe heb je het voor elkaar gekregen dat ze zonder problemen Nederland kon binnenkomen?
whoaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:44 schreef renz0r het volgende:
Deze heb ik besteld
[afbeelding]
Met of zonder slipjequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:44 schreef renz0r het volgende:
Deze heb ik besteld
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:46 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Het gaat hier immers om echte liefde.
Oh ja sorryquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:46 schreef -Angel- het volgende:
Kun je dit wat nader toelichten?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:54 schreef MrX1982 het volgende:
Die site is puur gericht op duurzame relaties.
Dat was mijn reactie op jouw postquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:58 schreef -Angel- het volgende:
Kun je dit wat nader toelichten?
Echte liefde vertaalt zich toch in een duurzame relatie?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:46 schreef -Angel- het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |