Wil je het fijne van weten, hoe het allemaal werkt klik dan hierquote:Voor Linux installatie:
1) Download de linux client op: http://www.find-a-drug.org.uk/fadv125g.tgz
2) Pak de tar file uit, bijvoorbeeld door mkdir fadv; cd fadv; tar zxvf ../fadv125g.tgz
3) Vul de correcte gegevens in bij het fadsetup programma, bv ./fadsetup -email jouw@email.com -nickname fokker -country Netherlands -team 2047. Gebruik ./fadsetup -help voor alle mogelijke opties.
4) Fadsetup start think direct op. Je kunt think (opnieuw) starten met het loader programma.
5) Voortgang kun je bekijken door ./server -list.
voor het verdere instelllen van oa het subteam FOKschaap kijk hier
Steelt dat te veel bandbreedte van je site?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:06 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Graag link naar pijltje weghalen, of vervangen voor de tweakers versie.
Nee, zorgt ervoor dat iedereen die dit forum geblocked wordt als deze 10 keer in 1 uur het plaatje opvraagt. (wordt als een hammer attack gezien)quote:
tja ik d8 al.... er was iets met die plaatjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:50 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Nee, zorgt ervoor dat iedereen die dit forum geblocked wordt als deze 10 keer in 1 uur het plaatje opvraagt. (wordt als een hammer attack gezien)
't is bedoeld om m'n servertje niet plat te trekken.. na m'n verhuizing heb ik nog niet de tijd gehad om de dingen te verdelen over de andere servers..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:02 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
tja ik d8 al.... er was iets met die plaatjes![]()
zal het noooooooooooooooooooooit meer doen.![]()
Als hij in het subteam-registratiemenu vermeld is wel toch. Hij heeft me zelfs een screenshot gestuurd waarin duidelijk te zien is dat dit team ingesteld is. Ik snap het niet meer.quote:.........
Omdat je niet lid bent van team 2047
gefeliciteerd met je verhuizingquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:06 schreef DukeBox het volgende:
[..]
't is bedoeld om m'n servertje niet plat te trekken.. na m'n verhuizing heb ik nog niet de tijd gehad om de dingen te verdelen over de andere servers..
Hij zit volgens mij ook wel bij DPC, althans zijn naam komt wel voor in de DPC listing van find-a-drug.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:10 schreef Fjolle het volgende:
@ DukeBox
[..]
Als hij in het subteam-registratiemenu vermeld is wel toch. Hij heeft me zelfs een screenshot gestuurd waarin duidelijk te zien is dat dit team ingesteld is. Ik snap het niet meer.![]()
Met zijn laatste update zit ie in team2047, moet nu ook subteam kunnen uitzoeken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij zit volgens mij ook wel bij DPC, althans zijn naam komt wel voor in de DPC listing van find-a-drug.
http://stats.findadrug.org.uk/stats1.php?Team=41&FindName=moder8or
al lang al geweest..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:57 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
wanneer is de volgende update dan?
Kan DukeBox niks aan doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:33 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
waarom staan mijn om 21:30 geuploade dingetjes er niet bij dan
Nou succes dan maar, ik zal aan je denken als ik straks ga slapenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 05:04 schreef Chris.nl het volgende:
Brrrrrr je zal om dit tijdstip maar naar je werk moeten![]()
* Fjolle snapt hier geen biet van.quote:
Ik heb ook altijd pechquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:25 schreef Fjolle het volgende:
[..]
* Fjolle snapt hier geen biet van.![]()
Alle instellingen zijn goed. Job verstuurd.
Aangemeld bij DPC, mail verstuurd, dag gewacht en niet kunnen aanmelden bij Fokschaap.![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd pechZe moeten ook altijd mij hebben
Gmail adres werkt perfectquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:14 schreef DukeBox het volgende:
Ik merk wel dat AOL mail adressen problemen hebben met het accepteren van Nederlandse providers. Veelal wordt het fad mailtje als spam gemeld. Stuur mij evt. persoonlijk vanaf een ander adres zodat ik voor diegenen het probleem kan oplossen
er wordt aan gewerkt....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]![]()
En nog steeds ben ik geen schaapje
Het was een gmail adres en het meeltje is gewoon aangekomen, maar als hij zich probeert aan te melden als fokschaap krijgt hij in die dropdownbox alleen none te staan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:14 schreef DukeBox het volgende:
Ik merk wel dat AOL mail adressen problemen hebben met het accepteren van Nederlandse providers. Veelal wordt het fad mailtje als spam gemeld. Stuur mij evt. persoonlijk vanaf een ander adres zodat ik voor diegenen het probleem kan oplossen
Nu nog trouwensquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:51 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Het was een gmail adres en het meeltje is gewoon aangekomen, maar als hij zich probeert aan te melden als fokschaap krijgt hij in die dropdownbox alleen none te staan.
Als ik met jouw account inlog kan ik zonder problemen subteams e.d. kiezen.quote:
Hoe weet jij mijn passquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:02 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Als ik met jouw account inlog kan ik zonder problemen subteams e.d. kiezen.
Zie edit boven, heb hem voor je op fokschaap gezet.. zal ook wel ff een update draaien..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoe weet jij mijn pass![]()
Ik zie het echt niet.
En er zijn heel wat combinatiesquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:04 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Zie edit boven, heb hem voor je op fokschaap gezet.. zal ook wel ff een update draaien..
Je pass is niet moelijk, waren maar 4 getallen.
Maarja. Ik neem aan dat ik nu dingen doe voor niets?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:14 schreef mcintosh het volgende:
Gaat lekker met Fokschaap... ik spaar lekker verder..
Voor niets? U bedoeld?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maarja. Ik neem aan dat ik nu dingen doe voor niets?
Mijn 2e job zit nu op 55%
Ow. als ik op http://fad.qik.nl kijk zie ik mezelf niet tussenstaan. Of zie ik mezelf over het hoofd?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:22 schreef mcintosh het volgende:
Brainster en _moder8tor_ in tha house als nummers 88 en 89
Fokze
Nummer 90 kan zich aanmelden hoor
Zie bovenquote:
Precies, ik heb em net toegevoegdquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:27 schreef Chris.nl het volgende:
Eindelijk is het dan zover 8 .. je bent een echt schaap![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:34 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Precies, ik heb em net toegevoegd
Ow. Ik zit er ook in. Waar zie ik de totale stand? Dus Top89?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:27 schreef Chris.nl het volgende:
Eindelijk is het dan zover 8 .. je bent een echt schaap![]()
[afbeelding]
http://fad.qik.nl/index.php en dan op het FokSchaap team klikken,quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ow. Ik zit er ook in. Waar zie ik de totale stand? Dus Top89?
Ik ben gedaaldquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:52 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
http://fad.qik.nl/index.php en dan op het FokSchaap team klikken,
Helemaal naar beneden scrollen, je staat iets boven de grafiekjes bijna onderaan in de lijst.
Je kan alleen nog maar omhoog [afbeelding] in de stats![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:56 schreef Chris.nl het volgende:
ok ok, je kan BIJNA alleen nog maar omhoog![]()
Jaja. Duurde even. Maaruh. Die jobs die klaar zijn in mijn lijst, kan ik die verwijderen, want ik neem aan dat ze automatisch worden verzonden toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:14 schreef Fjolle het volgende:
Eindelijk _moder8or_ en bedankt dukebox.![]()
We zitten nu trouwens op 88 schaapjes, want de schizofrene joost staat er nog steeds dubbel tussen.![]()
Ik heb gemerkt dat als je op 'purge' klikt, alle jobs uit de lijst verdwijnen...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jaja. Duurde even. Maaruh. Die jobs die klaar zijn in mijn lijst, kan ik die verwijderen, want ik neem aan dat ze automatisch worden verzonden toch?
Purge? waar staat dat enzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:22 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik heb gemerkt dat als je op 'purge' klikt, alle jobs uit de lijst verdwijnen...
Dus als je een job aan het doen bent, die al een hele tijd bezig is, zou ik ik dat niet doen, kans dat ie verdwijnt..
90quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:22 schreef mcintosh het volgende:
Brainster en _moder8tor_ in tha house als nummers 88 en 89
Fokze
Nummer 90 kan zich aanmelden hoor
sommige sparen voor erges in oktober ofzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:57 schreef ElisaB het volgende:
Moeten we weer sparen, of zijn jullie weer allemaal dagelijks aan het uploaden?
Dit was volgens mij de laatste van nixxx (http://forum.fok.nl/topic/743590/5/50#29986775)quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:57 schreef ElisaB het volgende:
Moeten we weer sparen, of zijn jullie weer allemaal dagelijks aan het uploaden?
Volgens mij is purge een functie dat ie kijkt welke jobs je in je queue hebt staan, zijn die jobs al door iemand anders ingeleverd dan haalt ie die uit je queue zodat je nieuwe jobs kan draaien.. efficient ofzo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:22 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik heb gemerkt dat als je op 'purge' klikt, alle jobs uit de lijst verdwijnen...
Dus als je een job aan het doen bent, die al een hele tijd bezig is, zou ik ik dat niet doen, kans dat ie verdwijnt..
Wanneer er uploaded bij een job staat kan je ze verwijderen, maar dat hoet nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jaja. Duurde even. Maaruh. Die jobs die klaar zijn in mijn lijst, kan ik die verwijderen, want ik neem aan dat ze automatisch worden verzonden toch?
't is dat je in een andere tijdzone leeft, anders was je een vreemd schaap om om 08:16 te gaan slapenquote:Op zondag 28 augustus 2005 08:16 schreef devzero het volgende:
Vandaag wordt weer een mooi dag; dopamine ingehaald in de algemene stats en bijna 30M molecules bij elkaar gerekend.
Trusten iedereen.
Toegevoegd. En de jubileumflush is dus op 11 oktober?quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:39 schreef devzero het volgende:
Vanaf nu spaar ik voor de jubileumflush:
- mcintosh
- Fjolle (met pc's waar ik bij kan)
- wiqu (2 pc's 24/7)
- Jumparound 3 pc/s vannaf nu + 1 later
- sk888er
- KixAss456 (kep al wat klaar staan, 4 computers)
- 1-of-6Billion, 2PC's vanaf nu, 1 wat later [afbeelding]
- Polleke83 (1 pc, alle beetjes helpen)
- joosdt;:2
- nixxx
- ElisaB
Waarin moet ik hem aanpassen?quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:03 schreef Eronymus het volgende:
Pssst heeft iedereen z'n signature aangepast....![]()
't was bedoeld voor de people die een link naar dit topic hebben staan (sommige nog oude topic).quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Waarin moet ik hem aanpassen?
<-- Nieuwe avatar by the way![]()
Ow op die manier.quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:38 schreef Eronymus het volgende:
[..]
't was bedoeld voor de people die een link naar dit topic hebben staan (sommige nog oude topic).
En het complete rijtjequote:Op zondag 28 augustus 2005 14:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Toegevoegd. En de jubileumflush is dus op 11 oktober?
Vast wel.quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:14 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Hee, gaan we komende week desalniettemin die rakkers van Los Alcoholicos inhalen ?
maar ik ben al veel langer bezigquote:
klote hostingquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oké dat is waar
en waarom is je site down?
Wat een rommeltje zegquote:Op maandag 29 augustus 2005 01:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
klote hosting
kijk maar op www.websspace.com
ik ben wel mn hele site nu kwijtquote:Op maandag 29 augustus 2005 01:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat een rommeltje zeg
Heb jij weer. Stap anders over op www.flexwebhosting.nl. 70 euro per jaar
Ik heb nog wat tegoed van de woningbouwstichting oegstgeest; dat was geen reden om er te blijvenquote:Op maandag 29 augustus 2005 01:11 schreef qu63 het volgende:
en heb nog aardig wat van deze mensen tegoed
als ik nu weg ga, ben ik mn hele site kwijt.. dus eerst wachten tot ik er weer bij kan, dan backup maken en dan kijken of vertrek mogelijk is..quote:Op maandag 29 augustus 2005 03:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb nog wat tegoed van de woningbouwstichting oegstgeest; dat was geen reden om er te blijven![]()
Yep, die krijg ik ook wel eens, ik druk dan gewoon nog een paar keer op save totdat ie um wel accepteerd... je kan ook via de queue uploaden door op send te klikken (ook wanneer connection plan op none staat) Succes ermeejquote:Op maandag 29 augustus 2005 13:14 schreef Roeji het volgende:
kent iemand de foutmelding : Connection Failure -3
Ik kan in de setup niks meer veranderen. Dan geeft ie die melding. Ofwel, connection plan staat op None en ik kan nu dus niks meer uploaden.
Dat is met de linux client dus niet mogelijk. Met connection op none kun je alleen maar jobs importeren/exporteren en niet verzenden/ontvangen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:16 schreef Chris.nl het volgende:
je kan ook via de queue uploaden door op send te klikken (ook wanneer connection plan op none staat)
Tijd voor een feestje?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:25 schreef Fjolle het volgende:
Schaapjes wat een flushgeweld vandaag.![]()
Als het goed is veroveren we morgen de 3de plaats.![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:14 schreef Sanne het volgende:
Even snel de groeten uit bloedheet Marokko.
Mijn schaapje rust even uit, maar mag overmorgen weer aan de bak:
Sannequote:Op maandag 29 augustus 2005 22:14 schreef Sanne het volgende:
Even snel de groeten uit bloedheet Marokko.
Mijn schaapje rust even uit, maar mag overmorgen weer aan de bak:
We wachten op je bij je aankomstquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:35 schreef Sanne het volgende:
Nog 36 uur, dan ben ik weer in Nederland!
Ik zal me direct melden!!!quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
We wachten op je bij je aankomst
quote:* Mobster pakt de cattleprod om de fokschapen af te houden
Shoe. Wegwezen
yeps we zijn langs Los Alcoholicosquote:snoekbaars:_ Gefeliciteerd (met een d want er zit geen r in het fokschaap) [DPC] Fokschaap met een terechte plaats in de top-3!
![]()
* snoekbaars pakt een Erdinger a.v. en wacht met spanning op de wraakflush van LA en op het moment dat Iffy de Send knop weer weet te vinden.
yeps maar dat wist je toch al mcintosh had het al verklapt...quote:
De DPC bestaan al bijna 7 jaar, hoe graag ik het ook wil ik kan me ook moeilijk indenken dat wij in een paar maand al weten door te stoten naar de 1e plek in de overall stats van DPC. Er zal vast wel een simpele verklaring voor zijn...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:21 schreef Eronymus het volgende:
[..]
yeps maar dat wist je toch al mcintosh had het al verklapt...![]()
Ow waarom heeft LA bij Gromba 7 miljoen punten meer? daar staan ze nog 1e met 29.8 miljoen
17 of 19 hierquote:
quote:
Is er ook, wij zijn met ons 90-enquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:00 schreef Chris.nl het volgende:
Er zal vast wel een simpele verklaring voor zijn...
3 24/7quote:
man!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:20 schreef Jumparound het volgende:
[..]
3 24/7
2 meeste van de dag
1 game pc (staat alleen 's avonds aan)
* devzero trekt alvast een cloon uit de kastquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:28 schreef mcintosh het volgende:
wie zou het worden...
Dat verschil lopen we vandaag wel weer inquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:29 schreef mcintosh het volgende:
En we zijn trouwens weer even teruggezakt naar de 4e plek
Ik zou er bijna mijn jobs voor op sturen, die ik gespaard heb...
Dan hou ik ze nog ff vastquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat verschil lopen we vandaag wel weer in![]()
Moet ik je alvast mijn adres sturen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:28 schreef mcintosh het volgende:
...
Er zijn nu 91 unieke Fokschapen, dus we hebben er nog 9 nodigt de magische 100... wie zou het worden...
quote:FaD user monthly stats (30 August 2005) (overall)
Flushing users: 4018 / 15441 = 26%
--------------------------------------------------------------------------------
pos monthly user total overall
1. (100) 9129807 [DPC] Fokschaap 22921165 (50)
2. (29) 8721311 ronbo54 36852095 (21)
3. (2) 8618106 Joker! 165392059 (1)
4. (3) 6628830 Agafonov_KY 73281855 (5)
5. (3) 6108844 Plum Ugly 144604596 (2)
ik zou het niet doen! we komen er toch wel boven!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:11 schreef gateway het volgende:
zal ik flushen of niet??? heb 9 jobs klaarstaan.......
Kijk dat is pas leuk om te zien! Even die Joker voor joker zettenquote:
O ik begrijp het al, FAD is nog een relatief jong DPC project... 'k zal in de toekomst wat minder in mezelf lullen..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:00 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
De DPC bestaan al bijna 7 jaar, hoe graag ik het ook wil ik kan me ook moeilijk indenken dat wij in een paar maand al weten door te stoten naar de 1e plek in de overall stats van DPC. Er zal vast wel een simpele verklaring voor zijn...
[edit] maar op dit moment zijn we zekers het beste team![]()
Het is je vergeven. Overall stelt fokschaap nog niet zo veel voor bij dpcquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:00 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
O ik begrijp het al, FAD is nog een relatief jong DPC project... 'k zal in de toekomst wat minder in mezelf lullen..![]()
Tja dat is waar. Maar het duurt zo langquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:30 schreef Fjolle het volgende:
Ieder punt telt _moder8or_ en velen zijn al een paar maanden bezig.![]()
Weer de derde plaats voor de schaapjes.![]()
Is niet erg joh. Sommige schaapjes hebben nu eenmaal de beschikking over meer PC's en sommigen over een heel klaslokaal.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tja dat is waar. Maar het duurt zo langDat is mijn struikelblok...
En stonden we weer 4e dan?
quote:3. (1) 22964654 [DPC] Fokschaap 240893 (1)
4. (1) 22964054 Los Alcoholicos 198062 (2)
'quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:31 schreef _moder8or_ het volgende:
Maar het duurt zo langDat is mijn struikelblok...
Dank. Ik heb het mara op 1 PC runnen. En wel mijn GamePC. Maar ach, je moet toch wat voor iets overhebbenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:46 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Is niet erg joh. Sommige schaapjes hebben nu eenmaal de beschikking over meer PC's en sommigen over een heel klaslokaal.![]()
Maar hierdoor behoor je wel bij het beste team van DPC.![]()
En zonder alle kleine schaapjes, zouden die groten het ook niet redden.
En ja we stonden weer even vierde zie: [Fokschaap]Help Fok! zoeken naar medicijnen deel 11
YES!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:45 schreef Fjolle het volgende:
En Roeij heeft zijn 1 Million Mollecules. Proficiat.![]()
Ziet er strak uit Chis.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 06:47 schreef Chris.nl het volgende:
oi oi
Ik ben zo vrij geweest om aan een website / nieuwe OP voor fokschaap te werken misschien vinden jullie het wat... Er zitten waarschijnlijk nog wel wat schoonheidsfoutjes in maar ik ben benieuwd wat jullie er van vinden... ideeen / suggesties / taalfouten zijn van harte welkom![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 06:47 schreef Chris.nl het volgende:
oi oi
Ik ben zo vrij geweest om aan een website / nieuwe OP voor fokschaap te werken misschien vinden jullie het wat... Er zitten waarschijnlijk nog wel wat schoonheidsfoutjes in maar ik ben benieuwd wat jullie er van vinden... ideeen / suggesties / taalfouten zijn van harte welkom![]()
![]()
![]()
Wouw!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 06:47 schreef Chris.nl het volgende:
oi oi
![]()
![]()
Oi san! weer terug?!?quote:
Dit is inclusief de schaapjes MFquote:1. () 9173296 [DPC] Fokschaap 22964654 (3)
2. () 3574918 Los Alcoholicos 22964054 (4)
3. (2) 3275506 Team Elteor Borislav 26703308 (2)
4. () 3248408 Cureseekers 27122974 (1)
5. (12) 1488855 NepTune 3601608 (24)
En de top5 user / subteam overall score!quote:1. () 121610658 TSC! Russia 1653447135 (1)
2. () 62143780 Dutch Power Cows 399304231 (4)
3. () 49102338 FreeDC 553267175 (3)
4. () 43904809 XPC 839742420 (2)
5. (1) 21239029 TeAm Anandtech 344064082 (5
quote:1. (100) 9173296 [DPC] Fokschaap 22964654 (49)
2. (29) 8798098 ronbo54 36928882 (21)
3. (2) 8660137 Joker! 165434090 (1)
4. (3) 6628830 Agafonov_KY 73281855 (5)
5. (3) 6155307 Plum Ugly 144651059 (2)
uhm een hertelling....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:18 schreef MarcyDarcy het volgende:
bye bye Fokschaap![]()
Eigenlijk vind ik deze plaatsovername niet terecht. Op basis van het totaal aantal punten en het minieme verschil is het "to close to call" en zou een hertelling gewenst zijn
Mooie prestatie van jullie![]()
Ik zou zeggen, vraag bij FaD of je alle gegevens ff mag natellen.. succes ermeequote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:18 schreef MarcyDarcy het volgende:
bye bye Fokschaap![]()
Eigenlijk vind ik deze plaatsovername niet terecht. Op basis van het totaal aantal punten en het minieme verschil is het "to close to call" en zou een hertelling gewenst zijn
Mooie prestatie van jullie![]()
Jullie mogen de hertelling doen als we de Cureseekers hebben ingehaaldquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:18 schreef MarcyDarcy het volgende:
en zou een hertelling gewenst zijn
WB Sannequote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:29 schreef Sanne het volgende:
Schaap staat aan, ik ga zo ff slapen en dan heel snel de BB uitzendingen terugkijken voor ik me aan het forum waag.
Heb een beetje een jetlag.
Dit is niet geheel juist, www.find-a-drug.com heeft maar eens in de 6 uur een update, deze haal ik op zodra er een update is. Op fad.qik.nl zijn alle andere updates (subteam join e..d) iedere 30 min.quote:We proberen zo veel mogelijk punten te verzamelen voor FOKschaap. De officiele dagelijkse statistieken staan op http://fad.qik.nl DukeBox onderhoud deze statistieken deze site heeft periodieke stats (update om de 6 uur)
ik zal het ff aanpassen... ik had die tekst van Doe mee met het Fok! stampede teamquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:22 schreef DukeBox het volgende:
Een vraagje over de FS handleiding:
[..]
Dit is niet geheel juist, www.find-a-drug.com heeft maar eens in de 6 uur een update, deze haal ik op zodra er een update is. Op fad.qik.nl zijn alle andere updates (subteam join e..d) iedere 30 min.
Klopt nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:13 schreef Fjolle het volgende:
Welkom www.AXCLUB.NET.![]()
Schaap nummer 92.
* devzero is eigenlijk wel benieuwd wie er allemaal de linux client gebruiktquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:12 schreef Chris.nl het volgende:
Chris.nl mompelt iets over linux installatie toegevoegd (onderaan om rekening te houden met de gemiddelde windows gebruiker (die wij allen niet kennen natuurlijk) en andere kleine beslommeringen...
* Chris.nl denkt dat je het altid nog in je haar kan smerenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:45 schreef devzero het volgende:
[..]
* devzero is eigenlijk wel benieuwd wie er allemaal de linux client gebruikt
en waarom kan ik niet en een me in een quote en een me in de post hebben staan?
De bedoeling is dat hij als 1 joost doorgaat zelf en als axclub met anderen van die club (quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:41 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Klopt niet
Das ook joost:2 a.k.a. joost;2 en nu dus ook a.k.a. www..AXCLUB.NET
Of is die laatste iemand anders van axclub.net?
Ja heb em hoor, 1 joost en 1 joost met AXclubleden...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:28 schreef Fjolle het volgende:
[..]
De bedoeling is dat hij als 1 joost doorgaat zelf en als axclub met anderen van die club () samen. Dus die 3 joosten zijn er eigenlijk wel 2. Nu moeten de twee joosten nog even samengevoegd worden, maar daarvoor moet hij een mailtje sturen naar de lui van FAD zelf.
En dat maakt dan 92 schapen. Snappen we het nog.![]()
Ja, ikke iig wel, dus vertrouw je trouwe hond maar.![]()
bij de mini-faq : "Via deze link kun je makkelijk zien" euhm welke link???quote:Op woensdag 31 augustus 2005 06:47 schreef Chris.nl het volgende:
oi oi
![]()
![]()
Foto'squote:Op donderdag 1 september 2005 00:31 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Enorm _moder8or_gelukkig hebben we de foto's nog.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:55 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
* Chris.nl denkt dat je het altid nog in je haar kan smeren
quote:
Hey Wombat je hebt me ontmaskerdquote:Op donderdag 1 september 2005 04:03 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]![]()
![]()
Hey DropjeSlagroom
![]()
Niemand anders smeert alles in z'n haar![]()
1 plek omhoog of omlaag.. de boel wordt gecopy/paste, dus valt het roede/groene pijltje weg.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:50 schreef Roeji het volgende:
En in de overall stats hierboven, heb ik een eentje voor mn naam staan. Waar staat dat voor? Ben t even kwijt.
Ja leuk he, vind ik nou ookquote:Op donderdag 1 september 2005 12:36 schreef mcintosh het volgende:Kimmie
is fokschaap nummer 93 ... leuk zo'n kimmie erbij
Mooi zo, want we hadden een chronisch tekort aan kimmiesquote:
Niet dat we er nu nog 5 gaan krijgen hequote:Op donderdag 1 september 2005 13:07 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Mooi zo, want we hadden een chronisch tekort aan kimmies
Die jobs moet je uploaden naar fad... met de send knopquote:Op donderdag 1 september 2005 14:43 schreef Freaks het volgende:
Ik begrijp er geen drol van, ik heb FaD draaiend en hij heeft ook al een job als uploaded staan maar ik kan me niet registreren op de pagina van DPC. Als ik daar op mijn username zoek dan vind hij niks, ik heb per ongeluk mijn eerste job weggegooid maar heb wel weer een paar nieuwe dus het zou gewoon moeten werken. Iemand een idee of moet je ook nog een dag wachten voordat je in de DPC stats staat voordat je je daar kan registreren? Zo ja zet dat dan ff in de FAQ
Er zijn nu al twee jobs de deur uit, net nog eentje verstuurd, de vorige was gisteren al verstuurd. Maar in de handleiding staat dat je je eerst moet reggen op fad.qik.nl en dat je daarvan een mailtje krijgt van de admin. Ben ik nou in de war? Krijg je ook voor je eerste job een mailtje, staat niet in de FAQ/Wiki namelijk?quote:Op donderdag 1 september 2005 14:46 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Die jobs moet je uploaden naar fad... met de send knop
Als de eerste job binnen is moet je een mailtje krijgen van een admin
zeg maar niks jumpquote:Op donderdag 1 september 2005 14:55 schreef Jumparound het volgende:
hmm, ik laat het even aan de admins over om te reageren
Volgens mij staat er, of zou er in ieder geval iets moeten staan als:quote:Op donderdag 1 september 2005 14:51 schreef Freaks het volgende:
[..]
Er zijn nu al twee jobs de deur uit, net nog eentje verstuurd, de vorige was gisteren al verstuurd. Maar in de handleiding staat dat je je eerst moet reggen op fad.qik.nl en dat je daarvan een mailtje krijgt van de admin. Ben ik nou in de war? Krijg je ook voor je eerste job een mailtje, staat niet in de FAQ/Wiki namelijk?
ga grazen joh!quote:
Ah duidelijk, klinkt aannemelijk dat m'n job nog niet door FaD is verwerkt.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:28 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Volgens mij staat er, of zou er in ieder geval iets moeten staan als:
- 1 job klaar? uploaden naar FaD ( gaat vanzelf, kan handmatig )
- wachten tot FaD update, zodat je naam bekend is bij HUN server
- registreren bij fad.qik.nl
- wachten op mailtje
- subteam Fokschaap selecteren
Wat er bij jou aan de hand is.... misschien moet je job nog verwerkt worden door FaD
Ah, gaat de goeie kant op dusquote:Op donderdag 1 september 2005 16:12 schreef Freaks het volgende:
You will get an e-mail with your login soon..
891kquote:Op donderdag 1 september 2005 17:03 schreef devzero het volgende:
[dpc]ngs hebben zo te zien hun eigen flushje
=edit: link weg vanwege layout verkloten, zie fad.qik.nl.
en waarom kan ik geen [ en ] binnen replique url-tags gebruiken, die layout ziet er niet uit nu
quote:Op donderdag 1 september 2005 17:03 schreef devzero het volgende:
[dpc]ngs hebben zo te zien hun eigen flushje
hey waar heb je dat hypnosheep nou weer vandaan?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:08 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Dat je nog haar hebt met al dat gesmeerquote:Op donderdag 1 september 2005 10:07 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Hey Wombat je hebt me ontmaskerdidd af en toe smeer ik de boel nog steeds in me haar
wel grappig dat je me door die uitspraak hebt herkend![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 18:02 schreef DukeBox het volgende:
.
zelf getimmerdquote:Op donderdag 1 september 2005 17:18 schreef Eronymus het volgende:
[..]
hey waar heb je dat hypnosheep nou weer vandaan?![]()
Whehe, Zappertquote:Op donderdag 1 september 2005 17:59 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Dat je nog haar hebt met al dat gesmeer
Mij zul je beter kennen als Zap (of Zap_on_Earth)![]()
Sorry was afwezig vandaag. Ik ben nu je mailtje aan het sturen, maar fad.qik.nl werkt niet mee.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:13 schreef Freaks het volgende:
[..]
Zeker, nu kijken wanneer er iemand wakker wordt daar en mij gaat mailen
LOL dev.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:55 schreef devzero het volgende:
[..]
misschien moet je firefox even herstarten
Sorry, maar je moet toch wat als je geen zin hebt om te werken. Welke mod/A/FA komt ons nu versterken?quote:Op donderdag 1 september 2005 20:57 schreef Fjolle het volgende:
[..]
LOL dev.Oke mail verstuurd, maar naar een @fok adres en ik heb begrepen dat dat even kan duren voor die aankomt.
En die versterking gaan wij nodig hebben, als jij in de min gaat scorenquote:Op donderdag 1 september 2005 20:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Sorry, maar je moet toch wat als je geen zin hebt om te werken. Welke mod/A/FA komt ons nu versterken?
foutje bij "omzetten" van 1 client. Kennenlijk gaan dan alle puntjes van die client in 1x over. Komt goed bij de volgende update van find-a-drug (als de 1ste goede job weer is verstuurd). Gelukkig is het geen echt actieve node, anders waren het wel meer puntjes geweest.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:22 schreef mcintosh het volgende:
[..]
En die versterking gaan wij nodig hebben, als jij in de min gaat scoren
94. -107725 devzero
En hopelijk wordt het geen twee joost actie, die nog steeds onder 2 namen door het fokschaapleven gaat..quote:Op donderdag 1 september 2005 21:29 schreef devzero het volgende:
[..]
foutje bij "omzetten" van 1 client. Kennenlijk gaan dan alle puntjes van die client in 1x over. Komt goed bij de volgende update van find-a-drug (als de 1ste goede job weer is verstuurd). Gelukkig is het geen echt actieve node, anders waren het wel meer puntjes geweest.
Zijn we wel sneller bij de 100quote:Op donderdag 1 september 2005 21:33 schreef mcintosh het volgende:
[..]
En hopelijk wordt het geen twee joost actie, die nog steeds onder 3 namen door het fokschaapleven gaat..
FaD user daily stats (1 September 2005)quote:Omroepster: "Wil Devzero van alle knopjes afblijven? Devzero, svp van alle knopjes afblijven...."
Spaar al een tijdje BTWquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:50 schreef Eronymus het volgende:
Herinnering:[DPC] Megaflush ten ere van het 7 jarig bestaan
Vanaf nu spaar ik voor de jubileumflush:
- mcintosh
- Fjolle (met pc's waar ik bij kan)
- wiqu (2 pc's 24/7)
- Jumparound 3 pc/s vannaf nu + 1 later
- sk888er
- KixAss456 (kep al wat klaar staan, 4 computers)
- 1-of-6Billion, 2PC's vanaf nu, 1 wat later [afbeelding]
- Polleke83 (1 pc, alle beetjes helpen)
- joosdt;:2
- nixxx
- ElisaB
- Fronsertje
-Timmo
Ik spaar in de toekomst wel mee! vind het te lang tot 11 oktober!
- Delnoy
- Sanne
- Dukebox
- devzero
- Chris.nl
- Roeji
- Eronymus
- HVtjuh
Ik ben op dit moment aan het sparen, maar ga misschien tussendoor nog een keer flushen (maw geen idee wat ik moet doen)
- Bruce117
'Quote' deze post en zet je nick erbij als en wanneer je meedoet met de flush
Ach ja, we hebben nog ruim 5 wekenquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik deed ook mee, maar drukte op verkeerde knopje send ipv recieve
Goed nieuws, en succes!quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:36 schreef devzero het volgende:
Zoals beloofd, ik heb mijn kudde weer bij elkaar. Ik ga een begin maken met sparen zodra ik mijn volgende type 2 certificaat heb. (ergens na het weekend denk ik).
Maar niet genoeg.....maar niet genoeg.........quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:01 schreef Jumparound het volgende:weer wat puntjes weg
Lynx begint lekker op me uit te lopen!
Ik heb niet meer hier.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:11 schreef Jumparound het volgende:
nee lynx, ik heb 6 pc's op sparen staan
al een aardig poosje!
heel goed dan is er meer rekencapaciteit als men op de bank filmpje loopt te kijkenquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:54 schreef iisschots het volgende:
Waar fokschaap al niet goed voor is, er onstaan ook al relaties
bron? linkje? pics?quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:54 schreef iisschots het volgende:
Je hebt nu wel een logfile om rode oortjes van te krijgenquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:54 schreef iisschots het volgende:
en nu allemaal (en maggiequote:Metalloproteinase-12 (Mmp-12)
Metalloproteinase-12 (Mmp-12) is also known as Macrophage Elastase and has been suggested as a possible drug target in the treatment of Alzheimer's disease. MMP-12 is also known to play a role in inflammatory processes including emphysema reducing lung function and also in Multiple Sclerosis where it may mediate the deposition of Amyloid proteins.
Job times for this query varied sometimes taking longer than typical jobs and giving above average numbers of hits.
query: 1UTT-Q1
% jobs complete: 0.830
molecules: 328,380
hits: 4,904
time: 0:014:04:18:16
Pictures R Morales et al J Mol Biol (2004) 341 p1063 last updated: 00:04 on 03-SEP-05
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |